Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.Hoekstra
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-11-2022
Wat denken jullie na de prijzen te weten van de GTX1080 FE rond de 800 Euro, wat gaat de GTX1070 FE en de non-reference modellen kosten? MSI GTX1070 Gaming of de Asus GTX1070 Strix?

Ik denk zo'n 550 Euro voor de FE maar dat vind ik een behoorlijk bedrag voor een videokaart eigenlijk.
Ik had er eerst 450 Euro voor opzij gelegd, zou mooi zijn dat het niet meer dan 450 Euro is....

Wat denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hebski
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-12-2024

Hebski

Less is more!

Domme vraag, dit is zo'n beetje alles wat we weten:

Vanaf 10 juni is de 'Founders Edition' van de videokaart te koop. Dit is een duurdere variant met referentieontwerp van Nvidia. Wanneer fabrikanten met hun eigen uitvoeringen komen, is nog niet bekend. De Founders Edition krijgt een adviesprijs van 449 dollar. Varianten met aangepast pcb zullen bij 379 dollar beginnen. Omgerekend, inclusief btw gaat het om ongeveer 477 en 402 euro. Waarschijnlijk is de euroadviesprijs hoger. Bij de GTX 1080 is dat bijvoorbeeld 789 euro tegenover 699 dollar.

De non-founders modellen zullen waarschijnlijk iets goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.Hoekstra
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-11-2022
Ik vraag alleen maar wat jullie denken wat ze gaan kosten.
Je hoefde niet beslist te reageren als je dit toch een domme vraag vind.

Dan wacht ik wel op andere mensen die reageren.

Ik hoop dat het niet veel meer dan 450 Euro word voor een non-reference GTX1070 iniedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Op de frontpage en in [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56 en [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56 wordt daar genoeg over gespeculeerd. Nog een nieuw topic lijkt me dan ook een beetje overbodig.

In het vervolg dus eerst de zoekbalk gebruiken :).

Dit topic is gesloten.