Hallo iedereen,
Ik ben bijna helemaal klaar met het maken van mijn eerste gaming pc. Ik heb een tijdje research gedaan en ben uit eindelijk uitgekomen op deze build
gallery: Simon Groot
De laatste stap is om er zeker van te zijn om deze te halen.
Ik zoek een?
Ik zoek een gaming pc voor gamen, skypen, muziek en surfen (voor het meeste). De games die ik ga spelen zijn vooral CS:GO, LOL, Hearthstone en misschien andere (nieuwe) games. Ik ga geen video bewerking doen en ben ook niet van plan om te overklokken.
Voorkeuren?
Ik heb niet echt voorkeuren op componenten maar wil in ieder geval:
i5 quad core processor
2x 4 GB RAM (ben niet van plan om het te upgraden)
500GB Geheugenkaart 7200 rpm
Uiterlijk maakt niet uit; simpel and clean.
Een kleine SSD voor OS
Monitor met 60 Hz en reactietijd van 1ms
Wat is je budget?
Mijn budget was eigenlijk 800 euro maar ik ben er een beetje overheen gegaan wat niet heel erg is.
Volgens mij ziet de build er goed uit maar omdat ik geen expert ben vraag mij af wat jullie van mijn build vinden en jullie mening erover willen geven, omdat het mijn eerste pc is en ik het niet wil verknallen. Alle reacties en meningen zijn welkom en misschien zijn er verbeterpunten of tips.
Alvast bedankt!
Ik ben bijna helemaal klaar met het maken van mijn eerste gaming pc. Ik heb een tijdje research gedaan en ben uit eindelijk uitgekomen op deze build
gallery: Simon Groot
De laatste stap is om er zeker van te zijn om deze te halen.
Ik zoek een?
Ik zoek een gaming pc voor gamen, skypen, muziek en surfen (voor het meeste). De games die ik ga spelen zijn vooral CS:GO, LOL, Hearthstone en misschien andere (nieuwe) games. Ik ga geen video bewerking doen en ben ook niet van plan om te overklokken.
Voorkeuren?
Ik heb niet echt voorkeuren op componenten maar wil in ieder geval:
i5 quad core processor
2x 4 GB RAM (ben niet van plan om het te upgraden)
500GB Geheugenkaart 7200 rpm
Uiterlijk maakt niet uit; simpel and clean.
Een kleine SSD voor OS
Monitor met 60 Hz en reactietijd van 1ms
Wat is je budget?
Mijn budget was eigenlijk 800 euro maar ik ben er een beetje overheen gegaan wat niet heel erg is.
Volgens mij ziet de build er goed uit maar omdat ik geen expert ben vraag mij af wat jullie van mijn build vinden en jullie mening erover willen geven, omdat het mijn eerste pc is en ik het niet wil verknallen. Alle reacties en meningen zijn welkom en misschien zijn er verbeterpunten of tips.
Alvast bedankt!