Hallo,
Ik ga mijn eerste pc bouwen en ben momenteel bezig met de goede onderdelen te vinden. Ik heb op de site pcpartpicker.com een eigen build gemaakt https://pcpartpicker.com/user/SimonG./saved/4LTscf maar ik zit met een probleem: ik ben over mijn budget gegaan. Mijn budget wat ik in gedachte heb is 800 euro max (exc. Toetsenbord, headset, muis etc.).
Waar ga ik mijn pc voor gebruiken:
Ik ga mijn pc vooral gebruiken voor gamen (cs:go, lol en andere (steam) games) en vroeg mij af waar ik op kan bezuinigen. Ik heb geen voorkeuren voor merken en alle suggesties zijn welkom.
Wat heb ik minimaal nodig:
2x 4gb RAM
Processor i5 quad core
500 gb HDD 7200 rpm 3.5"
Video kaart
Mid tower met goede kabelmanagment ruimte (de tower in mijn build is goed)
Monitor 1ms responsetime, min 21", 60Hz lijkt mij goed genoeg.
Voeding 650W (suggeerde een vriend)
Overlokken:
Ik ga waarschijnlijk (op de korte termijn) mijn pc niet overklokken.
Ik hoop een oplossing te vinden en nieuwe informatie te krijgen voor de toekomts.
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik ga mijn eerste pc bouwen en ben momenteel bezig met de goede onderdelen te vinden. Ik heb op de site pcpartpicker.com een eigen build gemaakt https://pcpartpicker.com/user/SimonG./saved/4LTscf maar ik zit met een probleem: ik ben over mijn budget gegaan. Mijn budget wat ik in gedachte heb is 800 euro max (exc. Toetsenbord, headset, muis etc.).
Waar ga ik mijn pc voor gebruiken:
Ik ga mijn pc vooral gebruiken voor gamen (cs:go, lol en andere (steam) games) en vroeg mij af waar ik op kan bezuinigen. Ik heb geen voorkeuren voor merken en alle suggesties zijn welkom.
Wat heb ik minimaal nodig:
2x 4gb RAM
Processor i5 quad core
500 gb HDD 7200 rpm 3.5"
Video kaart
Mid tower met goede kabelmanagment ruimte (de tower in mijn build is goed)
Monitor 1ms responsetime, min 21", 60Hz lijkt mij goed genoeg.
Voeding 650W (suggeerde een vriend)
Overlokken:
Ik ga waarschijnlijk (op de korte termijn) mijn pc niet overklokken.
Ik hoop een oplossing te vinden en nieuwe informatie te krijgen voor de toekomts.
Alvast bedankt voor de hulp.