Op zondag 24 juni 2001 23:56 schreef PlanetLove het volgende:
Ik kom het af en toe tegen dat sommige mensen waaronder ik zelf iets vragen en worden afgescheept met een antwoord zoals dit: ' gebruik ff de search please. '.
Dat noem ik antwoorden waar je geen topic voor plaatst en waar je dus absoluut niet verder mee komt, niet iedereen is met alles zo ' kundig als de tweaker ' en als je van plan bent om zo'n antwoord te geven, bespaar jezelf die moeite dan.

(voorkomt een hoop ergenis

)
Ik ben het in zovere met je eens, dat er inderdaad wel eens te snel UTFS etc. wordt geroepen, maar er zijn natuurlijk altijd vragen die al vele malen behandeld zijn.
Voor vaste GOTters zou dat op den duur een bron van ergernis kunnen worden. Bij sommige vragen denk ik ook wel eens: "Zal ik het nu voor de 20e keer uit gaan leggen". Tja er zijn mensen die dan alleen als antwoord UTFS eruit krijgen. In weze klopt dat wel, maar als de manier van antwoorden iets subtieler opgeschreven zou zijn (eventueel zelfs met een linkje erbij) zou dat al heel anders op de vraagsteller over komen.
Waar ik het niet mee eens ben is het feit dat je roept dat het geen antwoorden zijn waarvoor je een topic plaatst. Met een beetje zoekwerk in de search had misschien voorkomen kunnen worden dat de vraag uberhaupt gesteld had hoeven worden of had de vraag misschien iets specifieker kunnen zijn. Verder is zo'n antwoord ook nog niet eens zo slecht als de oplossing van het probleem ook gewoon daadwerkelijk via de search te vinden is

Op maandag 25 juni 2001 01:10 schreef PlanetLove het volgende:
Is leuk en aardig, maar geef mensen gewoon een antwoord waar ze naar vragen of zet er op een socialere manier bij wat ze makkelijk kunnen doen om toch aan hun antwoord te komen. En anders moet je geen reactie gaan geven. (kan irritant zijn). Kijk naar dit antwoord bv.
Hoeveel HDD's op een 300 watt voeding?
Ik vind de reactie van jezelf in dat draadje eerlijk gezegd nogal vreemd (om me zachtjes uit te drukken).
Je stelt een vraag; Vervolgens komt daar een antwoord op, dat naar beste weten van de beantwoorder geplaatst wordt. Daarop ga jij slechts na 1 reply een nogal denigrerende reply richting die persoon plaatsen.
Ik zou me voor kunnnen stellen, dat men nu niet eens meer het lef heeft (laat staan de wil) om uberhaupt nog een reply te plaatsen.
Verder zijn we hier om elkaar te helpen; daar kunnen dus ook (in jouw ogen) minder zinnige antwoorden tussen zitten, maar die antwoorden waren toch echt wel bedoeld om jou te helpen!!!!