het zou heel fijn zijn idd als het zelfs zonder verhitten kan. Het gaat toch vaak een beetje hol staan in de bocht. Laten we nou wat 2mm polycarbonaat hebben liggen om een testje mee te doen

thanks for the tip

Kan ik wel een jaartje voor reserveren volgens mij voor zo'n klus!
ze zijn al 3 keer gewisseld van contactpersoon geloof ik dus ze maken er een soort hindernisbaan van

PaRaDoX4 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:41:
Lees altijd met plezier je casemods en deze beloofd ook weer wat
Gefeliciteerd met je winst, maar ik vraag me toch wat af.
Het materiaal wat je gebruikt kost toch allemaal wat. Ben je gesponsord of je had nog wat liggen op de zaak en daar doe je het mee?
Want als je dit allemaal zelf betaald moet je dat toch wel in je portemonnee voelen denk ik zo

thanks! heel fijn om te horen
sowieso kost het heel veel geld. vooral Plexiglas bijvoorbeeld is errug duur. materialen als roestvaststaal en gehard glas zijn goedkoper!
De sponsoring verschilt per project. het meeste is zonder sponsoring maar heel soms hebben we mazzel en worden alle onderdelen gesponsord. maar dat is pas 2x gebeurd. maja, je moet het vooral doen omdat het leuk is!
coenfoolen schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:25:
Sow alsof 2 mods nog niet genoeg zijn, meer mods = meer plezier
Ik weet dat ze bij mij op school wel eens plexiglas in allerlei vormen buigen met een heat gun. Misschien dat je een mal of iets wat erop lijkt kan maken om het plexiglas in de juiste vorm te buigen. Hoe dan ook veel succes!
jaja, lekker doorwerken!
op zich zijn er veel manier om het te doen, de kunst is om het netjes te doen

gewoon veel oefenen denk ik. en zeker een mal idd
PaRaDoX4 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:54:
[...]
is een mogelijkheid, je hebt hier ook speciale apparatuur voor met warm waterleidingen etc. maar dan moet je wel oppassen dat je het niet te warm stookt, dan krijg je van die belletjes in je plexiglas.
maar dit zal voor Femke allemaal niks nieuws zijn

We zijn idd ook een beetje aan het rondvragen naar apparatuur in de buurt. Er is altijd iemand voor wie het een koud kunstje is