Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FemkeToele
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-04-2024

FemkeToele

madebyfat.com

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/Golden%20Girl%20by%20FAT_zpsid2huefi.png

Hoppa nog eentje! we doen het gewoon ;)

Deze keer is het slachtoffer de Pandora ATX van Bitfenix. En gek genoeg is de ATX versie ideal om er een mooie ITX versie van te maken! Dan moet er wel het een en ander doorgezaagd worden uiteraard :)

Allereerst het ontwerp! kijken of jullie er iets van kunnen maken :P

Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%201/10_zps1v2useh6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%201/11_zpshakkrxbw.jpg

en het patientje

Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%201/12_zpsdoszbfbd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%201/13_zpst0l61jrp.jpg

En gelijk doormidden!

Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%201/14_zps4d5caq6j.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%201/15_zpstxr1zxre.jpg

Zo kun je goed zien hoeveel er tussenuit gaat. En nu moet het weer aan elkaar, wordt een uitdaging :)

Volgende update komt het goud :9

facebook.com/FATcasemodding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deguus
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-07-2024

deguus

shit pf laad nit

we hebben wel erg geluk m,et al die case mods van jouw

its the Guus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:49

Fordox

00101010

Teveel ambitie? :+
Wederom succes! Heb ik weer wat actief te lurken in CM :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 10:16
Golden girl ja? moest een beetje aan een bond thema denken :P The Man with the Golden Gun.

Succes weer, word vast weer een topper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:29

Case_C

[Team Carrack]

Gaaf ontwerp, benieuwd hoe je die sidepanels gaat maken. Verder denk ik wel te snappen hoe alles in die case gaat passen.

Nu weten we alleen nog niet waarvoor deze casemod gaat zijn? Lijkt me niet dat deze ook voor Computex al gereed moet zijn? :P
Fordox schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:53:
Vocaal lurken is toch je specialiteit? :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hukkel80
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-08 14:19

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Die slijpmachine is echt jullie favoriete tool is het niet? ;)
Veel plezier F & T!

https://www.facebook.com/DutchLionCustomising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:54

Plainside

I browse when I'm at work

Zoals velen waarschijnlijk dacht ik ook gelijk aan golden eye van james bond!
Ziet er interessant uit het glas/plexi-glas(?) word na mijn gok met hitte verbogen en de open ruimte voor aan is voor air intake/mogelijke externe hdd?
Ga er nog even over speculeren tenzij je zo lief bent om het te verklappen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 18:34

l3p

www.^.nl

Uiteraard volgen weer :)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:00
Haha het is geen echte FAT als het niet door midden is gezaagd of wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er kunnen nog zoveel casemods van Femke komen, maar het worden er nooit teveel ;)

Weer heel wat logs te volgen, keep on going! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FemkeToele

FemkeToele

madebyfat.com

Topicstarter
deguus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:11:
we hebben wel erg geluk m,et al die case mods van jouw
dankjewel!
Fordox schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:53:
tja, ik kan ook geen nee zeggen. zonde om het niet te doen toch? :)
Casejunky schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:50:
Golden girl ja? moest een beetje aan een bond thema denken :P The Man with the Golden Gun.

Succes weer, word vast weer een topper :)
haha ja, moeten we dan maar gelijk voor alle 24 films een casemod maken?
Case_C schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:25:
Gaaf ontwerp, benieuwd hoe je die sidepanels gaat maken. Verder denk ik wel te snappen hoe alles in die case gaat passen.

Nu weten we alleen nog niet waarvoor deze casemod gaat zijn? Lijkt me niet dat deze ook voor Computex al gereed moet zijn? :P

[...]

Vocaal lurken is toch je specialiteit? :X :+
heel goed gezien! de sidepanels zijn idd het lastigste deel van deze mod. wish me luck :)
Hukkel80 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:11:
Die slijpmachine is echt jullie favoriete tool is het niet? ;)
Veel plezier F & T!
Ja de slijptol van Tenzins opa en natuurlijk Dave ;)
Plainside schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:55:
Zoals velen waarschijnlijk dacht ik ook gelijk aan golden eye van james bond!
Ziet er interessant uit het glas/plexi-glas(?) word na mijn gok met hitte verbogen en de open ruimte voor aan is voor air intake/mogelijke externe hdd?
Ga er nog even over speculeren tenzij je zo lief bent om het te verklappen :D
Ja dat buigen wordt nog leuk. eerst maar even oefenen. De lucht gaat er iig aan de bovenkant uit :)
Thanks!!!
jip_86 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:37:
Haha het is geen echte FAT als het niet door midden is gezaagd of wel _/-\o_
pcies 8)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:47:
Er kunnen nog zoveel casemods van Femke komen, maar het worden er nooit teveel ;)

Weer heel wat logs te volgen, keep on going! _/-\o_
jup, dat wordt nog hard werken! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:29

Case_C

[Team Carrack]

FemkeToele schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:41:
[...]
heel goed gezien! de sidepanels zijn idd het lastigste deel van deze mod. wish me luck :)
Good luck! :P

Plexiglas in een zetbank is ook niet zo makkelijk zonder dat het wit word of breekt. Je zou het rond een pijp kunnen 'walsen' die je vult met kokend water. Zomaar een wilde suggestie, heb zelf 0 ervaring daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Laatst online: 09-09 10:30
Altijd mooi, even slightly off topic, gezien ik d'r zo 123 niets van terug kan vinden.
Het flux project, hoe is het daarmee afgelopen ? ben benieuwd, kon geen foto's vinden van het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:51
Case_C schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:59:
[...]

Plexiglas in een zetbank is ook niet zo makkelijk zonder dat het wit word of breekt. Je zou het rond een pijp kunnen 'walsen' die je vult met kokend water. Zomaar een wilde suggestie, heb zelf 0 ervaring daarmee.
Dat zal nog niet heet genoeg zijn denk ik, plus dat je een hoop warmte al kwijt raakt in de wals voor het kunststof wordt verhit.

Denk met een verffohn of heel voorzichtig met een gasbrander dat ze meer succes gaat hebben.
Maar wel heel voorzichtig, als er bubbeltjes ontstaan is het te laat en kan je opnieuw beginnen

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FemkeToele

FemkeToele

madebyfat.com

Topicstarter
MaD_co schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:10:
[...]

Dat zal nog niet heet genoeg zijn denk ik, plus dat je een hoop warmte al kwijt raakt in de wals voor het kunststof wordt verhit.

Denk met een verffohn of heel voorzichtig met een gasbrander dat ze meer succes gaat hebben.
Maar wel heel voorzichtig, als er bubbeltjes ontstaan is het te laat en kan je opnieuw beginnen
Case_C schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:59:
[...]

ik dacht dat Plexiglas zeker 130 graden nodig heeft. zit nu te denken aan 3 opties; de verbrander, in de oven of ergens een goede gloeidraad/buigapparaat vinden/lenen.
Patientzero schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:09:
Altijd mooi, even slightly off topic, gezien ik d'r zo 123 niets van terug kan vinden.
Het flux project, hoe is het daarmee afgelopen ? ben benieuwd, kon geen foto's vinden van het eind.
Met het flux project is het heel goed afgelopen! dik gewonnen 8)
hier is het linkje naar de buildlog:
FLUX by FAT - Intel NUC Mod

enige jammere is dat we 'm nogsteeds niet terug hebben van intel en ze ook niet echt meer reageren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Laatst online: 10-09 15:02

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

FemkeToele schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:16:
[...]

[...]

ik dacht dat Plexiglas zeker 130 graden nodig heeft. zit nu te denken aan 3 opties; de verbrander, in de oven of ergens een goede gloeidraad/buigapparaat vinden/lenen.

[...]
Kijk eens naar Polycarbonaat of PETG platen. Splintert niet, buigt gemakkelijk, koud vervormbaar, geen rare effecten met lichtdoorlaatbaarheid en kleuren in bochten: perfect!

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 10:16
FemkeToele schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:41:
[...]

haha ja, moeten we dan maar gelijk voor alle 24 films een casemod maken?
Oh dat zal wel aanslaan denk ik

Sowieso dat ik er dan wel 1 van je zal afnemen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
FemkeToele schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:16:

Met het flux project is het heel goed afgelopen! dik gewonnen 8)
hier is het linkje naar de buildlog:
FLUX by FAT - Intel NUC Mod

enige jammere is dat we 'm nogsteeds niet terug hebben van intel en ze ook niet echt meer reageren....
Nice !

( bellen dan ?! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Lees altijd met plezier je casemods en deze beloofd ook weer wat ;)

Gefeliciteerd met je winst, maar ik vraag me toch wat af.

Het materiaal wat je gebruikt kost toch allemaal wat. Ben je gesponsord of je had nog wat liggen op de zaak en daar doe je het mee? :9

Want als je dit allemaal zelf betaald moet je dat toch wel in je portemonnee voelen denk ik zo :P

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenfoolen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-05-2023
Sow alsof 2 mods nog niet genoeg zijn, meer mods = meer plezier d:)b

Ik weet dat ze bij mij op school wel eens plexiglas in allerlei vormen buigen met een heat gun. Misschien dat je een mal of iets wat erop lijkt kan maken om het plexiglas in de juiste vorm te buigen. Hoe dan ook veel succes!

i5 6600k @ 4.6 GHz // WF 980 ti G1 // Asus Z170-A // Enthoo Evolv atx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

coenfoolen schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:25:

Ik weet dat ze bij mij op school wel eens plexiglas in allerlei vormen buigen met een heat gun. Misschien dat je een mal of iets wat erop lijkt kan maken om het plexiglas in de juiste vorm te buigen. Hoe dan ook veel succes!
is een mogelijkheid, je hebt hier ook speciale apparatuur voor met warm waterleidingen etc. maar dan moet je wel oppassen dat je het niet te warm stookt, dan krijg je van die belletjes in je plexiglas.

maar dit zal voor Femke allemaal niks nieuws zijn :9

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FemkeToele

FemkeToele

madebyfat.com

Topicstarter
Sjoerdfoto schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:39:
[...]

Kijk eens naar Polycarbonaat of PETG platen. Splintert niet, buigt gemakkelijk, koud vervormbaar, geen rare effecten met lichtdoorlaatbaarheid en kleuren in bochten: perfect!
het zou heel fijn zijn idd als het zelfs zonder verhitten kan. Het gaat toch vaak een beetje hol staan in de bocht. Laten we nou wat 2mm polycarbonaat hebben liggen om een testje mee te doen :)
thanks for the tip ;)
Casejunky schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:27:
[...]

Oh dat zal wel aanslaan denk ik

Sowieso dat ik er dan wel 1 van je zal afnemen _/-\o_
Kan ik wel een jaartje voor reserveren volgens mij voor zo'n klus!
ze zijn al 3 keer gewisseld van contactpersoon geloof ik dus ze maken er een soort hindernisbaan van :'(
PaRaDoX4 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:41:
Lees altijd met plezier je casemods en deze beloofd ook weer wat ;)

Gefeliciteerd met je winst, maar ik vraag me toch wat af.

Het materiaal wat je gebruikt kost toch allemaal wat. Ben je gesponsord of je had nog wat liggen op de zaak en daar doe je het mee? :9

Want als je dit allemaal zelf betaald moet je dat toch wel in je portemonnee voelen denk ik zo :P
thanks! heel fijn om te horen :)

sowieso kost het heel veel geld. vooral Plexiglas bijvoorbeeld is errug duur. materialen als roestvaststaal en gehard glas zijn goedkoper!
De sponsoring verschilt per project. het meeste is zonder sponsoring maar heel soms hebben we mazzel en worden alle onderdelen gesponsord. maar dat is pas 2x gebeurd. maja, je moet het vooral doen omdat het leuk is!
coenfoolen schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:25:

jaja, lekker doorwerken!
op zich zijn er veel manier om het te doen, de kunst is om het netjes te doen ;)
gewoon veel oefenen denk ik. en zeker een mal idd
PaRaDoX4 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:54:
[...]

is een mogelijkheid, je hebt hier ook speciale apparatuur voor met warm waterleidingen etc. maar dan moet je wel oppassen dat je het niet te warm stookt, dan krijg je van die belletjes in je plexiglas.

maar dit zal voor Femke allemaal niks nieuws zijn :9
We zijn idd ook een beetje aan het rondvragen naar apparatuur in de buurt. Er is altijd iemand voor wie het een koud kunstje is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdb
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 10:12

xdb

Wij hebben op school een warme draad, deze is ook speciaal gemaakt voor plexiglas en werkt goed voor platen plexiglas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
Zwaar offtopic, maar ik vind het uitermate vet dat iemand die de vakschool schoonhoven af heeft gemaakt en zich op sierraden / goudsmit heeft gestort er als sidehobby casemodden bij doet.. de skills die je hebt om op ''macro'' niveau te werken zullen wel daar zijn ! daarom verbaasde het mij enigszins dat je af bent geweken van je ontwerp mbt de spacers tussen de schroeven op de topplaat.. waarom zo kort en dik gemaakt ? ;)

Ik ken een paar jongens die ook op schoonhoven gezeten hebben en de horlogerie in zijn gegaan ( mijn hobby )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

FemkeToele schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:42:

[...]

We zijn idd ook een beetje aan het rondvragen naar apparatuur in de buurt. Er is altijd iemand voor wie het een koud kunstje is ;)
Zit er geen hogeschool in de buurt waar dit mogelijk is?

Als ik iets te knutselen heb ga ik naar een middelbare school hier in Tilburg die flink wat apparatuur heeft. Meeste scholen doen hier niet moeilijk over.... misschien een idee?

Zou dan wel een technische hogeschool zoeken. Een Avans ofzo? Zolang je je eigen matteriaal hebt doen ze daar niet moeilijk over.
Weet natuurlijk niet hoe dat bij jou in de buurt is. Wie niet waagt wie niet wint :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-08 11:53

Adinias

Thobbius

Vier casemods in zo'n korte periode, geweldig! Ik zie naar alles uit!

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FemkeToele

FemkeToele

madebyfat.com

Topicstarter
xdb schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:19:
Wij hebben op school een warme draad, deze is ook speciaal gemaakt voor plexiglas en werkt goed voor platen plexiglas
idd! in dit geval moeten we een grote ronding hebben ipv een scherpe hoek. Daar zijn ook buigapparaten voor met meerdere draden naast elkaar. Dat zou perfect zijn!
Patientzero schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 00:38:
Zwaar offtopic, maar ik vind het uitermate vet dat iemand die de vakschool schoonhoven af heeft gemaakt en zich op sierraden / goudsmit heeft gestort er als sidehobby casemodden bij doet.. de skills die je hebt om op ''macro'' niveau te werken zullen wel daar zijn ! daarom verbaasde het mij enigszins dat je af bent geweken van je ontwerp mbt de spacers tussen de schroeven op de topplaat.. waarom zo kort en dik gemaakt ? ;)

Ik ken een paar jongens die ook op schoonhoven gezeten hebben en de horlogerie in zijn gegaan ( mijn hobby )
Thanks! sieraden zijn natuurlijk heel leuk maar het kriebelt gewoon te vaak om er wat projectjes bij te doen :)

Wat bedoel je met de de spacers tussen de schroeven op de topplaat?
PaRaDoX4 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 07:10:
[...]

Zit er geen hogeschool in de buurt waar dit mogelijk is?

Als ik iets te knutselen heb ga ik naar een middelbare school hier in Tilburg die flink wat apparatuur heeft. Meeste scholen doen hier niet moeilijk over.... misschien een idee?

Zou dan wel een technische hogeschool zoeken. Een Avans ofzo? Zolang je je eigen matteriaal hebt doen ze daar niet moeilijk over.
Weet natuurlijk niet hoe dat bij jou in de buurt is. Wie niet waagt wie niet wint :p
we kunnen idd terecht op de hogeschool Rotterdam. die hebben hele mooie spullen :)
Adinias schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:26:
Vier casemods in zo'n korte periode, geweldig! Ik zie naar alles uit!
Jup! druk druk druk. En aankomend weekend presenteeer ik ook mijn sieradencollectie op een beurs.
Toch niks te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
die messing blokjes onder de schroeven op de bovenkant van de kast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FemkeToele

FemkeToele

madebyfat.com

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/Golden%20Girl%20by%20FAT_zpsid2huefi.png
Patientzero schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:04:
die messing blokjes onder de schroeven op de bovenkant van de kast
ik snap het nog steeds niet :'(

misschien dat deze update het beter maakt!

Eerst moest er toch nog iets doorgeslepen worden; de achterkant mag er ook uit :9
Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%202/IMG_0628_zpsctywxzqr.jpg

Dat wordt later een dubbele window. of eigenlijk een wrap-around window zodat je de GPU van alle kanten goed kunt zien
Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%202/IMG_0629_zpsvtgusown.jpg

En dan moet dit zooitje iets gaan worden >:)
Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%202/IMG_0630_zpsi92ihprv.jpg

Koppelstukjes van aluminium hoekprofiel
Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%202/IMG_0631_zpsapo9iv3p.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%202/IMG_0632_zpsac7fzssp.jpg

en zo zitten de voor- en achterkant weer aan alkaar!
heel stuk compacter zo, van ATX naar ITX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
haha, alrifght, die 4 schroeven die je op de bovenzijde hebt zitten, zijn verzonken in een soort van spacer/blok.. op je 3d schets zijn die heel strak, breed en plat.. maar irl waren ze korter en hoger.. why i wonder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FemkeToele

FemkeToele

madebyfat.com

Topicstarter
Patientzero schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 23:07:
haha, alrifght, die 4 schroeven die je op de bovenzijde hebt zitten, zijn verzonken in een soort van spacer/blok.. op je 3d schets zijn die heel strak, breed en plat.. maar irl waren ze korter en hoger.. why i wonder ?
Bedoel je misschien de 4 voetjes van de Pandora?
In het ontwerp is de bovenkant ook een rooster net als het origineel. maar dan zonder de knoppen en front io want dat is me teveel tekenwerk. Weet ook nog niet helemaal hoe we die gaan afwerken.

Er zitten verder geen schroeven aan de bovenkant van de kast volgens mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FemkeToele

FemkeToele

madebyfat.com

Topicstarter
Misschien een beetje off-topic maar dit weekend ben ik eventjes zelf de Golden Girl :9

Op de beurs Het Juweel presenteren wij namelijk de gouden Fem Collectie
Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/IMG_0687_zpsdv22ezbr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/IMG_0689_zps9injgfnm.jpg

De presentatie heeft Tenzin gemaakt en lijkt qua werk verdacht veel op casemodden :*)
Iedereen is uiteraard welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:15
Zoals zo velen lees ik gewoon altijd lekker mer met jou builds. Helemaal top stuk voor stuk =D. Misschien moet ik me er voor schamen maar het vak van edelsmid heeft mij altijd aangetrokken. Echter heb ik mij creativiteit als te laag bestempeld en heb ik daar nooit iets mee gedaan.

Bij jou(/jullie?) is het in elk geval in voldoende mate aanwezig.
Ik snap dat je er hard aan werkt maar over het algemeen gaat het me te langzaam. Ik wil eigenlijk altijd metteen het eindresultaat zien. 8)7 Ach die spanning heeft ook wel weer wat. Succes er mee we wachten in spanning af >:) .

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FemkeToele

FemkeToele

madebyfat.com

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/Golden%20Girl%20by%20FAT_zpsid2huefi.png
Clifdon schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 09:14:
Zoals zo velen lees ik gewoon altijd lekker mer met jou builds. Helemaal top stuk voor stuk =D. Misschien moet ik me er voor schamen maar het vak van edelsmid heeft mij altijd aangetrokken. Echter heb ik mij creativiteit als te laag bestempeld en heb ik daar nooit iets mee gedaan.

Bij jou(/jullie?) is het in elk geval in voldoende mate aanwezig.
Ik snap dat je er hard aan werkt maar over het algemeen gaat het me te langzaam. Ik wil eigenlijk altijd metteen het eindresultaat zien. 8)7 Ach die spanning heeft ook wel weer wat. Succes er mee we wachten in spanning af >:) .
Dankjewel! Ging het maar zo snel idd :)
Spectre is bijna klaar, de beurs voorbij dus zal Golden Girl wat vlotter gaan.

Nieuwe update!
Het frame staat nu alleen ziet het er wat slordig uit met alle gaten en naden. We willen het strak hebben ;)

Eerst uit triplex wat plaatjes uitgezaagd:
Afbeeldingslocatie: https://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%203/10_zpsuiv1srzp.jpg

En permanent vast gezet. zo is het frame ook weer sterker dan het origineel
Afbeeldingslocatie: https://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%203/11_zpsnrsmfkq2.jpg

De io komt aan de bovenzijde en gaat van ATX naar ITX
Afbeeldingslocatie: https://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%203/12_zpsknh8pv4g.jpg

Zo ongeveer dus
Afbeeldingslocatie: https://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%203/13_zpsbafzls8w.jpg

uitzagen en corrigeren
Afbeeldingslocatie: https://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%203/14_zpsip1zqaky.jpg

Daarboven komt de orignele bovenkant
Afbeeldingslocatie: https://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%203/15_zps8plrs3e2.jpg

Zo kun je heel makkelijk bij alle stekkers en is er ruimte genoeg voor langere stekkers als DVI of USB headset. Ben alleen nog niet uit over de aan/uit knoppen bovenop. die zijn een beetje lomp >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geo3kant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-07 18:37
Ik dacht even dat dit een oud topic was die gekicked werd.. maar je maakt gewoon zoveel mods :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FemkeToele

FemkeToele

madebyfat.com

Topicstarter
Yes, gewoon meer! :)
op het moment zijn het er 2; Spectre en Golden Girl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspook
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-09 14:44

Janspook

Fryslân boppe

Dat word een sexy machine. Ben benieuwd naar het eind product!

Gewoon een spook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

FemkeToele schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:12:
[afbeelding]

[...]

ik snap het nog steeds niet :'(

misschien dat deze update het beter maakt!

Eerst moest er toch nog iets doorgeslepen worden; de achterkant mag er ook uit :9
[[url="http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/GoldenGirl/update%202/IMG_0628_zpsctywxzqr.jpg"
Foto 3 Foei waar is je afschermkap van je slijptol.
Voor de rest mooie build ben benieuwd naar het resultaat toppie.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
Read schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:10:
[...]

Ik persoonlijk denk dat die kap om precies te werken (slijpen) in de weg zit.
Anders is deze beauty gewoon laks <3

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FemkeToele

FemkeToele

madebyfat.com

Topicstarter
Janspook schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:03:
Dat word een sexy machine. Ben benieuwd naar het eind product!
Dat wordt ze zeker! :P
Read schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:10:
[...]

Haha ja, ik heb er 2. 1 met en 1 zonder afschermkap.
Maar wel altijd een veiligheidsbril op! 8)
Tjm De Groot schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:10:
[...]

Ik persoonlijk denk dat die kap om precies te werken (slijpen) in de weg zit.
Anders is deze beauty gewoon laks <3
Je ziet vaak niet zo goed wat je doet idd met die kap. vooral wanneer je een kleine schijf hebt waarmee je goed op moeilijke plekjes komt. Living on the edge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcusSpinner
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-06 17:21
Komt deze ook nog uit in het wit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FemkeToele

FemkeToele

madebyfat.com

Topicstarter
Dat zou wel heel sjiek zijn! Pornowit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieNIelzie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10-2023
aka: Parelmoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sw333t
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-08 21:55