Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

FLUX by FAT - Intel NUC Mod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FemkeToele
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 16-08 14:00

Hoi Allemaal!

Dit is het project waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest! Vandaar dat 7L niet zo opschiet ;) !
Op de een of andere manier vallen alle competities en casemod wedstrijden aan het begin van dit jaar.

Dit ontwerp is gemaakt voor de Intel NUC casemod wedstrijd op www.bit-tech.net van de ingezonden ontwerpen zijn er 5 uitgekozen.

De andere 4 zijn ook leuk om te zien. Het varieert van 3d printen tot hout vakmanschap.
Je kunt ze vinden op; http://www.bit-tech.net/m...gn-competition-finished/1
En stem natuurlijk op degene die je het mooist vind! O-)

Ik zal de buildlog hier de komende week in het nederlands ook nog posten :)
Allereerst de renders van het ontwerp en het resultaat!

Dit is het uiteindelijk resultaat :)

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden :D!
Nogmaals hier kun je op je favoriet stemmen :)!

facebook.com/FATcasemodding

• l3p
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13-12 19:04

l3p

www.^.nl

Ik had hem al een paar keer voorbij zien komen op Bit-Tech en Facebook maar vind hem helemaal geweldig!
Helemaal als je het buildlog ook echt doorleest hoe je het allemaal voor elkaar krijgt met technieken die je helemaal nergens tegenkomt in de 'modding scene'.

Mijn stem heb je! :)

L3p.nl - Highflow.nl - Facebook

• TIMBERWOLFS
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 02:00
heel mooi gemaakt femke ziet er mooi uit.

grt timberwolf

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10:10

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Gaaf, die kleuren doen me heel erg denken aan het Tsjerenkov-effect in een kernreactor: Wikipedia: Cherenkov radiation

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
quote:
TIMBERWOLFS schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 02:53:

grt timberwolf
Er mist een komma, maar moet ie nou voor of achter "Femke"? :+
Wat mij betreft kan het beide ;)

Ik ben nog wel benieuwd naar de specs (voor zover van toepassing) en inderdaad de buildlog.

• pezevenK-
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08-12 13:51

pezevenK-

#dont.hate

Chapeau! wat een meesterwerkje!

• Fordox
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:12

Fordox

00101010

Ik wil meer foto's zien van hoe dit ding in stand is gekomen :)

Jou technieken zoals zilver solderen vind ik echt heerlijk!

Fordox wijzigde deze reactie 34-13-2105 13:37 (0%)

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wow, dit ding ziet er echt geweldig mooi uit, zo gaaf gemaakt dat je bijna niet meer zou zeggen dat het handwerk is, zo netjes afgewerkt.
Ook gaaf dat je render en de uiteindelijke mod zo goed lijken. Mijn stem heb je (als ik m'n bittech account nog ergens kan vinden :P)

Mijn BGG-list

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Gaaf zeg. Zo te zien moet ik de buildlog eens doornemen, benieuwd hoe het onderop allemaal in elkaar zit. Het begint bij mij ook wel weer te kriebelen als ik dat mooie handwerk zie... Maarja, teveel andere projecten :P

• Yarisken
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 08:51
Ik vind die van jou toch wel veruit de mooiste. Nice

• Web-Brielle
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13-12 09:00
Heel mooi Femke! Een hoog stukje kwaliteit!!
Toch ben ik wel nieuwsgierig, hoe heb je de I/O geregeld?
Zie nergens de aansluitingen namelijk :P

Zit nu de build log pas te bekijken _/-\o_

Web-Brielle wijzigde deze reactie 11-06-2015 14:28 (15%)

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 10:53

Mrjraider

De mannelijke zuster

Wauw, wat een ontzettend gave casemod is dat :)

At the end of the line a survivor will be born

• REDSD
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13-12 00:07
Erg mooi, vooral dat blauw in combinatie met de goudkleurige schroeven geeft een mooie touch!

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 06-12 16:34

XanderDrake

Genetics is the key

Heel mooi gedaan zeg, petje af! Ik mis alleen de plek waar ik mijn USB stick in kan stoppen, zitten de connectors onderin?

Of is alles wireless?
(Das ook een vette gedachte, stroom via Qi, Netwerk via Wifi-AC, local storage via wireless USB, video via Miracast, audio en muis via Bluetooth. Dan heb je gewoon deze Flux die je ergens op een laadmatje legt en hopla.)

Hephaistos Game PC
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Nostordici
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07:12
Wat een ontzettend lelijk ontwerp......maar niet heus ;) Ziet er erg gaaf uit, ben hier terecht gekomen dankzij de FrontPage en dit is wel een leuk topic om in de gaten te houden. Je ontwerp ziet er zeer futuristisch uit en ik vraag me af wanneer die gaat opstijgen? :P

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

geek: Nederlandse casemodster bij laatste ronde Intel NUC-ontwerpwedstrijd :D

Mooie mod :), volgens mij is dit de eerste keer dat ik zoiets kleins als een NUC gebruikt zie in een mod :o

Raven wijzigde deze reactie 11-06-2015 15:57 (22%)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Brutuss
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 11-12 22:33
Ik vind de Intel NUC op zich zelf al een knaap staaltje werk. Maar wat jij ermee gedaan hebt gaat niet een maar zeker 10 stappen verder. Een Intel Nuc met water koeling die combinatie had ik nog niet gezien en gehoord :)

Heel mooi gemaakt. Vooral mooi om te zien welke materialen (Goud :9~ ) en apparaten gebruikt worden om tot dit resultaat te kunnen komen. Petje af Femke. Neem je ook bestellingen aan? ;)

• furian88
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13-12 19:35
Wow echt Wow!! geweldige design! ik hoop echt dat je wint! het is je gegund!

• Sw333t
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07-12 06:30
Heel erg mooi deze.
Beyond my imagination.

• sssensss
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Prachtig ontwerp!
Erg knap gemaakt.
Succes met de wedstrijd.

• Adinias
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 13-12 20:51
Eerste casemod die ik gezien heb met een NUC. Dit is echt een ontwerp van de toekomst dat Intel gewoon zelf zou moeten leveren in maximaal 5 jaar.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

• Berreber
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 13-12 21:44
Ziet er zeer gaaf uit, ben benieuwd naar een buildlog.

Succes met de wedstrijd!

If it ain't broke, don't fix it

• To_Tall
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 13-12 10:01
Dit is een knap staaltje werk, ik denk ook dat een groot deel van de case modders hele mooie dingen maken maar dit is echt een brug te ver voor velen ;)

Als ik het dan zou mogen vergelijken met je andere casemod op de computex,, whoo wat een vooruitgang in afwerking. dat was al een staaltje werk dit vind ik zelf een stuk beter en mooier!!

Success en ik duim voor je ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• FemkeToele

Wow!! Wat een reacties allemaal! Ik ben ook even een dagje aan het werk en kom thuis met genoeg leeswerk voor de rest van de avond. Super leuk dat jullie zo enthousiast zijn :D!
Dat had ik niet verwacht! _/-\o_

De komende dagen zal ik de buildlog posten in min of meer dezelfde delen, want ik ben erg benieuwd naar jullie reacties erop!
Er zit welgeteld 1 3D geprint onderdeel in, lasergesneden onderdelen, veel experimentele technieken en heel veel handwerk :) .

De waterkoeling is echt "ghetto style cooling" 8) met een custom CPU blok. Dus stay tuned!

Veel reacties gaan over de I/O en stekkertjes etc. en hieronder heb ik even een foto bijgevoegd van de achterkant van de kast.

• Tycho206
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 25-11 09:49
Heel erg fraai!

• Fordox

Fordox

00101010

Custom cpu blocks, altijd +100 :)
Tweaker waardig d:)b

• Larrs
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 07:03

Larrs

Hoi !

Ziet er zeker goed uit. :)

Ik hoop voor je dat je wint, en gezien de poll en de reacties moet dat wel lukken.

"Time's up. Let's do this." Leeroy Jenkins

• Brutuss
quote:
FemkeToele schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:42:
[afbeelding]

Wow!! Wat een reacties allemaal! Ik ben ook even een dagje aan het werk en kom thuis met genoeg leeswerk voor de rest van de avond. Super leuk dat jullie zo enthousiast zijn :D!
Dat had ik niet verwacht! _/-\o_

De komende dagen zal ik de buildlog posten in min of meer dezelfde delen, want ik ben erg benieuwd naar jullie reacties erop!
Er zit welgeteld 1 3D geprint onderdeel in, lasergesneden onderdelen, veel experimentele technieken en heel veel handwerk :) .

De waterkoeling is echt "ghetto style cooling" 8) met een custom CPU blok. Dus stay tuned!

Veel reacties gaan over de I/O en stekkertjes etc. en hieronder heb ik even een foto bijgevoegd van de achterkant van de kast.

[afbeelding]
Kastje ;)

• Kevin1Smid
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 10:43
Dit is zo mooi!!! Heb je ook fotos zonder de buitenkant zodat we de custom watercooling goed kunnen zien :9~

Intel i7 4770k,2x Gigabyte gtx780 ghz edition, Corsair DDR3 8gb, Corsair RM750, CoolerMaster HAF X Nvidia edition, Gigabyte G1 Sniper Z87

• Brutuss
quote:
Kevin1Smid schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:51:
Dit is zo mooi!!! Heb je ook fotos zonder de buitenkant zodat we de custom watercooling goed kunnen zien :9~
build log ;)

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10:30

Pierre

Zucht

Die zou ik zo kopen heldin _/-\o_

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• Erhnam
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 07:41

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Heel cool, complimenten!

http://www.xbmcfreak.nl/

• Speedmaster
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 13-12 13:31

Speedmaster

Make my day...

Femke, ik heb je build log met heel veel plezier gelezen en als ik jouw was, zou ik heel snel copyright op het ontwerp nemen, een crowdfunding starten en een limited oplage laten maken. Dit ontwerp is fenomenaal, eenvoudig en heeft echt schoonheid. Het is dat ik op dit moment krap bij kas zit, anders had ik er direct 1 besteld bij je!

Hoop dat je de 1e prijs binnen sleept!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• devil-strike
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 12-12 21:40
Zo ziet er goed uit, en mijn stem krijg je iedergeval, rest is ook mooi maar deze net iets mooier.

• Ma_rK
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 02-11 09:07
Dit heeft me weer een aantal uur foto's en video's kijken gekost. Dank daarvoor. Echt heel erg gaaf!

• FemkeToele

Dank jullie wel voor alle complimenten!

Hier zal ik de buildlog nogmaals in het nederlands posten, beginnende met de NUC:
Ik dacht dat het misschien leuk was om bij de buildlog een aantal aanvullende video's te maken. Hieronder heb ik de eerste video van het openen van de NUC Kit :)
Dit is het pakket wat we van intel en corsair opgestuurd hebben gekregen.

Als je de video niet wil kijken dan kun je ook gewoon de foto's bekijken hieronder ;) ...

Nu de NUC uit elkaar halen en kijken wat er in het kastje zit.

Het massief aluminium kastje is mooi dik uitgevoerd, dat vind ik echt een 'dikke' plus! Het kastje voelt stevig aan en heeft een aanzienlijke wand dikte waardoor het geheel "chiq" aanvoelt!

Vanaf nu ga ik weer opbouwen in plaats van gecontroleerd slopen ;)

• mieJas
  • Registratie: april 2005
  • Niet online

mieJas

Red!

Oef... custom waterblok. Zie ik dat goed dat het koelwater langs de CPU, de pomp en de stock heatsink met fan loopt om zo gekoeld te worden? En door plexiglas groeven??? :o

4200 RPM

• FemkeToele
quote:
mieJas schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:55:
Oef... custom waterblok. Zie ik dat goed dat het koelwater langs de CPU, de pomp en de stock heatsink met fan loopt om zo gekoeld te worden? En door plexiglas groeven??? :o
Jep, heel scherp ;)
Ik zal de volgende update morgen posten. wordt er ook weer meer duidelijk.

• Pietervs
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Gecontroleerd slopen? Kan dat ook? Heb ik al die tijd toch iets verkeerd gedaan ;)

Wat een geweldige kast! Echt mooi gedaan, ik ga morgen je buildlog lezen.

nu ff stemmen en dan naar bed

Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)

• Kees de Jong
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 27-06-2016
Moet gek gaan als je met dat supermooie :9 design niet gaat winnen!

Heel veel succes gewenst _/-\o_

niet geschoten is altijd mis

• Folke
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 11-12 08:04
Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Er is niets beter dan eerlijk vakvrouwschap, daar houd ik van. Ik kan in de log's niet zo goed zien hoe de koeling in elkaar zit. In de plexiglas bodem zitten groeven waar het water doorheen loopt. Daar zit dan ook de pomp en het koellichaam verwerkt, samen met de fan. Twee slangetjes sluiten het CPU blok aan. Klopt dat zo? Wat ik een beetje mis is een reservoir, is dat niet strikt noodzakelijk?
Ik dacht eerst dat de kom van de bodem het koellichaam was, dus geen fan en koelblok. Alleen een CPU-blok, pomp en de gevulde kom. Zou dat voldoende kunnen zijn om de 15W af te voeren?

• Casejunky
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 23:59
heel erg netjes dit!

• Lecros
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13-12 19:57
Prachtig ontwerp en mooie uitwerking!

• RRE RoadRunner
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 02-09 14:08
Prachtige Casemod! Na de andere gezien te hebben is dit toch wel de duidelijke winnaar. Erg strak, die ronde behuizing van aluminium met de transparante bovenkant en de central geplaatste chip. Aan de ene kant de compactheid en vriendelijkheid van een Mac Mini en tegelijkertijd een stuk stoerder door die transparante curvende bovenkant. Hoe heb je die trouwens gemaakt? Ziet er erg bijzonder uit!

• Erhnam
  • Laatst online: 07:41

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Als je wint zijn er dan plannen om deze case op de markt te brengen. Heb zeker interesse!

http://www.xbmcfreak.nl/

• FemkeToele
quote:
Pietervs schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 00:50:
Gecontroleerd slopen? Kan dat ook? Heb ik al die tijd toch iets verkeerd gedaan ;)

Wat een geweldige kast! Echt mooi gedaan, ik ga morgen je buildlog lezen.

nu ff stemmen en dan naar bed
Ik vind slopen altijd heerlijk, alleen jammer als je later bedenkt dat je iets heel had moeten laten... :'(
quote:
Kees de Jong schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 02:07:
Moet gek gaan als je met dat supermooie :9 design niet gaat winnen!

Heel veel succes gewenst _/-\o_
Thanks! Het ziet er inderdaad goed uit hoewel het nog alle kanten op kan aangezien er tot 30 juni gestemd kan worden. Ik blijf duimen :)
quote:
Folke schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 08:39:
Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Er is niets beter dan eerlijk vakvrouwschap, daar houd ik van. Ik kan in de log's niet zo goed zien hoe de koeling in elkaar zit. In de plexiglas bodem zitten groeven waar het water doorheen loopt. Daar zit dan ook de pomp en het koellichaam verwerkt, samen met de fan. Twee slangetjes sluiten het CPU blok aan. Klopt dat zo? Wat ik een beetje mis is een reservoir, is dat niet strikt noodzakelijk?
Ik dacht eerst dat de kom van de bodem het koellichaam was, dus geen fan en koelblok. Alleen een CPU-blok, pomp en de gevulde kom. Zou dat voldoende kunnen zijn om de 15W af te voeren?
Helemaal goed! De aio koelers hebben in de behuizing een soort reservoir zitten waardoor dat niet perse nodig is. En de bodem als koellichaam was wel heel gaaf geweest maar in dit geval te complex voor de tijd die we kregen. Dus wellicht iets voor in de toekomst!
quote:
quote:
Lecros schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:43:
Prachtig ontwerp en mooie uitwerking!
Thanks! Wordt ik blij van. :)
quote:
RRE RoadRunner schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:47:
Prachtige Casemod! Na de andere gezien te hebben is dit toch wel de duidelijke winnaar. Erg strak, die ronde behuizing van aluminium met de transparante bovenkant en de central geplaatste chip. Aan de ene kant de compactheid en vriendelijkheid van een Mac Mini en tegelijkertijd een stuk stoerder door die transparante curvende bovenkant. Hoe heb je die trouwens gemaakt? Ziet er erg bijzonder uit!
De fluor edge blauwe bovenkant is gemaakt middels mijn zelf uitgevonden techniek 'Butt Power'. Ik zal het gauw in een komende update posten. stay tuned ;)
quote:
Erhnam schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 19:52:
Als je wint zijn er dan plannen om deze case op de markt te brengen. Heb zeker interesse!
Of ik nu win of niet doet er eigenlijk niet toe. Ik vind 'm zelf heel gaaf geworden en ook veel beter dan ik had durven hopen eigenlijk. Er zat namelijk zoveel 'improvisatie' tussen dus het had ook vreselijk kunnen mislukken. Kortom ik ga hier zeker mee door en het hoeft ook niet perse een NUC te zijn.

Vanavond post ik een update van de buildlog, ben het nog even aan het vertalen.

• FemkeToele

De bevestigingsplaat in het kastje ;) is gemaakt met een 3D printer.
Het ontwerp is getekend in Solidworks en daarna geimporteerd in de software van de 3D printer, Cura.
De 3D printer die ik heb gebruik voor de bevestigingsplaat is de "Builder". Het filament is funky groene PLA die uiteindelijk mooi antraciet grijs gespoten word :).

Printen en lasersnijden doe ik regelmatig in Stadslab Rotterdam. Altijd mooi om zo'n machine hard zien te werken voor je ;)

Hieronder kun je zien dat het best een tijdje duurt voordat het plaatje is opgebouwd, in totaal duurde het ongeveer 6,5u.

Hieronder zie je de mal voor de aluminium behuizing. Het hout is in cirkels gezaagd en aan elkaar gelijmd. In het midden zie je een gat waarin schroefdraad getapt is zodat de mal straks op de draaibank afgedraaid kan worden in de juiste vorm..

Dit is het resultaat van het 'Builder'-3D-avontuur. Dit is het plaatje direct uit de machine dus het ziet er nog heel ruw en onafgewerkt uit. (beetje je verbeelding gebruiken ;) ).
Het kleurtje vond ik wel heel funky, maargoed die veranderd dus nog naar een subtieler kleurtje!

Volgende stap... de lasersnijder... :D

• Osiris
  • Niet online
First: prachtig om te zien hoeveel verschillende technieken er samenkomen in zo'n build als dit, chapeau!

Second:

Ik vraag me nog steeds af hoe je water- en airflow precies gaan..

'k Ben namelijk totaal geen harde-waren-modder en zie wel allemaal gangetjes in het plexiglas waar 't doorheen zou moeten stromen, maar bijv. bij de radiator: het lijkt er gewoon onderdoor te kunnen stromen; maakt 't dan wel voldoende contactoppervlak met de warmtewisselaar? Of is 't water vr de radiator praktische even warm als er na?

Verder zie ik boven je aansluitingen volgens mj wel een luchtingang.. Maar mis ik de uitgang of is die fan zo gebouwd dat n kant zowel als ingang als uitgang werkt ofzo?

Zoals je hoort, geen kaas gegeten van dit soort praktijken, maar ik vind 'em zo gaaf dat ik subiet genteresseerd raak en meer wil weten :D

• TIMBERWOLFS
ziet er heel mooi en intressant uit , femke.

grt timberwolf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FemkeToele
quote:
Osiris schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:28:
First: prachtig om te zien hoeveel verschillende technieken er samenkomen in zo'n build als dit, chapeau!

Second:
Ik vraag me nog steeds af hoe je water- en airflow precies gaan..

'k Ben namelijk totaal geen harde-waren-modder en zie wel allemaal gangetjes in het plexiglas waar 't doorheen zou moeten stromen, maar bijv. bij de radiator: het lijkt er gewoon onderdoor te kunnen stromen; maakt 't dan wel voldoende contactoppervlak met de warmtewisselaar? Of is 't water vr de radiator praktische even warm als er na?

Verder zie ik boven je aansluitingen volgens mj wel een luchtingang.. Maar mis ik de uitgang of is die fan zo gebouwd dat n kant zowel als ingang als uitgang werkt ofzo?

Zoals je hoort, geen kaas gegeten van dit soort praktijken, maar ik vind 'em zo gaaf dat ik subiet genteresseerd raak en meer wil weten :D
Dankjewel :) ! De volgende update komt de koeling aan bod dan zie je het allemaal duidelijker :) . Aan de achterkant van de kast word sowieso de warme lucht uitgeblazen.
quote:
TIMBERWOLFS schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:40:

grt timberwolf

Weer een nieuwe Update;

Nu een spannend onderdeel ;) , het forceren van de aluminium behuizing!
Het vormen van de kast gebeurd op een houtdraaibank.
De mal die ik eerder heb gemaakt ga ik nu afdraaien en het aluminium over de mal heen drukken. Hieronder heb ik een filmpje gemaakt van hoe het proces in zijn werk gaat om een beter beeld te scheppen.

Hieronder zie je een aantal stadia van de geforceerde kast. Telkens een stukje verder in zijn vorm.

Om het aluminium om de houten mal te vormen gebruik ik een forceer staal. Een lange stalen staf, hoogglans gepolijst met een lang heft. Zo kun je veel kracht zetten wanneer je het materiaal over de vorm drukt. Om het geheel te smeren kun je zeep gebruiken, dit zorgt ervoor dat het staal over het aluminium heen glijd en niet hapt.

Na het vormen van de aluminium kom heb ik het geheel nog even wat fijner geschuurd met schuurpapier om een mooie afwerking te krijgen.
Ook heb ik met een beitel het teveel aan materiaal aan de rand van de kom afgestoken zodat je een mooie rechte rand krijgt.

Nu nog even afbramen en dan is hij klaar :)

Ik heb een plexiglas cover gemaakt voor over de 3D geprinte bevestigings plaat. Dit plaatje is gesneden en gegraveerd met een lasersnijder ook weer bij het Stadslab in Rotterdam.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
quote:
FemkeToele schreef op zondag 14 juni 2015 @ 15:20:
[...]

Dankjewel :) ! De volgende update komt de koeling aan bod dan zie je het allemaal duidelijker :) . Aan de achterkant van de kast word sowieso de warme lucht uitgeblazen.
Hmm, ik had de Engelse build log al gelezen, dus ben benieuwd of de variant in dit topic me meer duidelijkheid gaat geven haha ;)

• WackoSonic
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 08:47
Ik ken het principe van een blenk en dit persen tussen twee mallen (meestal seriewerk en geheel machinaal), maar dit is toch een mooi staaltje (onee aluminium :P) handwerk zeg! :O

K.U.T.G.W.!

• TIMBERWOLFS
heel mooi gemaakt femke.

grt timberwolf

• Evanescent
  • Niet online
quote:
TIMBERWOLFS schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 02:53:

grt timberwolf
quote:
TIMBERWOLFS schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:40:

grt timberwolf
quote:
TIMBERWOLFS schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:34:
heel mooi gemaakt femke.

grt timberwolf
Ik geloof dat je punt wel duidelijk is ;) :P

• BadpunK
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07:37

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

quote:
Evanescent schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:30:
De kracht zit 'm in het herhalen.. :+

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

quote:
Evanescent schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:30:
[...]

[...]

[...]

:D Scherp gezien.

• Fordox

Fordox

00101010

Scherp? :p
offtopic:
gefeliciteerd ferry :D

• FemkeToele
quote:
Inderdaad heel scherp Evanescent ;) !
Enne... Ferry, Van Harte Gefeliciteerd nog op het laatste moment :D (het laatste kwartiertje)!

Weer een update;
Hieronder zie je meer foto's van de aluminium behuizing van het kastje :) (met pixel erbij ;) )

De koeling van de NUC is een lastig onderdeel. De basis komt van een AIO waterkoeler af.
Het is alleen maar het pompje wat ik gebruik, en deze heeft dus al een klein reservoir ingebouwd.

Voor de plexiglas routing platen waar het water doorheen loopt heb ik weer gebruik gemaakt van de lasersnijder. Het ontwerp is in illustrator gemaakt en gesneden en gegraveerd in Fluor edge Plexiglas.

Deze platen zijn vervolgens samen verlijmd.

Nu heb ik een heleboel losse kleine elementjes die allemaal samengevoegd moeten worden.
Dus dat word lekker puzzelen ;) !

Nu door met het meest belangrijke stukje van FLUX. De bovenkant...
Die moest er natuurlijk helemaal geweldig uit zien! Dit onderdeel was een groot experiment want ik heb wel eerder plexiglas gebogen maar nooit zo als dit..
Om het nog ietsje spannender te maken, was dit het laatste stukje dat ik had. Dus als het mislukt een-nieuw-stuk-pakken- en-doen-alsof-het-gewoon-in-1-keer-gelukt-is was er niet bij ;) ! Ik had wel weer opnieuw kunnen bestellen hoor, maar er was een lichte tijdsdruk bij dit project dus dat had me een beetje in de problemen gebracht.
Maargoed.. verder met het verhaal!

Ik heb een mooie constructie gemaakt (van een stalen IKEA kom in de oven, ja ik weet het...heel indrukwekkend ;) )
Ik ben begonnen met een vrij lage stand en daarna heb ik de oven steeds ietsje hoger gezet. Elke keer goed oplettend of er geen bubbeltjes in het plexiglas verschenen.
Maar nu kwam de grote truc... Hoe verdeel je de druk op het plexiglas evenredig zodat elke "bel" even veel druk krijgt?
Ik heb het een aantal keer geprobeerd met mn handen en een doek en schuim etc , maar dat ging toch niet helemaal lekker.
Uiteindelijk heb ik een drastische maatregel genomen en ben ik gewoon op de kom met het plexiglas gaan zitten haha ;)

Hieronder zie je de resultaten

Ik heb ook een kort filmpje gemaakt van het uitzagen van de bovenkant uit een aluminium plaat;

Ik moest het plexiglas goed fixeren aan het aluminium zodat het geheel mooi recht bleef. Uiteindelijk heb ik het overige materiaal gewoon weggezaagd.

Het Fluor Edge plexiglas heeft soms echt super intense kleuren en soms ziet het er op de foto heel saai uit.

Hier zie je de eerste en tweede keer proberen..

En dit is na de drastische maatregelen 8)7

But(t) it worked really well ;) ! haha Butt power :P

Je kan zien dat er een patroon van de handdoek in het plexiglas is gedrukt na het buigen. Dit kan ik weer weg polijsten met slijpvet en een lappenschijf.

Nu heb ik de vorm en kan het geheel afgewerkt worden :) !

• Casejunky
haha geweldig ook hoe Pixel het hele filmpje rustig bij je blijft zitten en mee "kijkt"

Dit is wat mij betreft een ontwerp wat best mass produced mag worden zou het absoluut geen schande vinden om dit in de woonkamer te mogen hebben :)

• Fordox

Fordox

00101010

(M)ass produced? :+
Het blijft leuk hoe je alles anders aanpakt dan dat er 'normaal' wordt gedaan bij casemodden :)

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 08:43

Ed_L

Edmin Harde Waren / Consumentenelektronica

Ik Henk 'm!

Ik kwam deze build tegen op Bit-tech (niet eens op onze fp :$ ) en het was direct duidelijk dat dit ontwerp mijn stem verdiende. Mooi om te zien dat er niet alleen in de gigantische dual GPU met WC hoek creatief met cases wordt gewerkt,, maar ook in de SFF hoek. Super! d:)b

De nieuwe trend is je Pc op je bureau neerzetten zodat je minder ruimte hebt en je de mooie onderdelen kan showen. Misschien moet je dat ook proberen, krijg je meer vrienden van

• RRE RoadRunner
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 02-09 14:08
Geweldig om de opbouw van de case te zien, erg originele technieken gebruik je hier :) Met name het gebogen Plexiglas, dat had ik echt niet verwacht :+ Maar mooi dat er zoveel custom elementen door jou verzonnen zijn om de perfecte case te kunnen maken :)

• WeeDzi
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12-12 20:33
erg mooi gedaan inderdaad vooral de butt inprint is natuurlijk nu een selling point geworden van dit ding nu we dit allemaal weten.

Maar een beetje kennis deling dan: hoe warm heb je de oven nu gehad en hoelang heb je het met die temperatuur laten staan om het mooi te kunnen vervormen?

• II00II0
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
Wat een kunstwerk zeg!! Echt hl erg mooi gedaan!!

In dat laatste filmpje zie je Pixel mooi de hele tijd op je schouder zitten, lief beestje

If privacy is outlawed, only outlaws will have privacy.

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 07:20

Damic

Afwezig soms

quote:
Casejunky schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:06:
haha geweldig ook hoe Pixel het hele filmpje rustig bij je blijft zitten en mee "kijkt"

Dit is wat mij betreft een ontwerp wat best mass produced mag worden zou het absoluut geen schande vinden om dit in de woonkamer te mogen hebben :)
Wat betreft Pixel, dat komt om dat ie dat gewoon is :) is hetzelfde met andere dieren.

Trouwens Femke: had je niet kunnen opteren voor het vacum te trekken?

Damic wijzigde deze reactie 17-06-2015 19:58 (7%)

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• OB1
  • Registratie: april 2014
  • Nu online

OB1

i7 7700HQ -150mV

(jarig!)
Super mooie mod dit :)
Hij heeft ongeveer dezelfde kleuren als jouw vogel ;)

Dell Inspiron 15 7000 | i7 7700HQ -150mV | GTX1050Ti +200MHz core / + 700MHz memory | 16GB DDR4 @2400MHz | 240GB M.2 / 275GB SSD (upgrade) | Steam: Skere_Boeff | PSN: Skere_Boeff

• FemkeToele
quote:
Casejunky schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:06:

Ja Pixel vind het altijd heel interessant om mee te kijken. Jammer dat het filmpje versneld afgespeeld is, maar anders had je hem mee kunnen horen 'zingen'. Je zou denken dat exotische vogels heel mooi zouden tjilpen, maar niets is minder waar haha... (lijkt meer op een gemartelde cavia...)
quote:
Fordox schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:42:
(M)ass produced? :+
Het blijft leuk hoe je alles anders aanpakt dan dat er 'normaal' wordt gedaan bij casemodden :)
Haha (M)ass-produced ;)
Tja...soms moet je creatief zijn... 8)7
quote:
Ed_L schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:52:
Ik kwam deze build tegen op Bit-tech (niet eens op onze fp :$ ) en het was direct duidelijk dat dit ontwerp mijn stem verdiende. Mooi om te zien dat er niet alleen in de gigantische dual GPU met WC hoek creatief met cases wordt gewerkt,, maar ook in de SFF hoek. Super! d:)b
Leuk dat je de buildlog al gezien had op Bittech :D ! Blij dat je hem mooi vind!!
quote:
RRE RoadRunner schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:27:
Geweldig om de opbouw van de case te zien, erg originele technieken gebruik je hier :) Met name het gebogen Plexiglas, dat had ik echt niet verwacht :+ Maar mooi dat er zoveel custom elementen door jou verzonnen zijn om de perfecte case te kunnen maken :)
Haha, het buigen van het plexiglas brengt wat teweeg ;) ! Leu dat je zo enthousiast bent over de case :D
quote:
WeeDzi schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:14:
erg mooi gedaan inderdaad vooral de butt inprint is natuurlijk nu een selling point geworden van dit ding nu we dit allemaal weten.

Maar een beetje kennis deling dan: hoe warm heb je de oven nu gehad en hoelang heb je het met die temperatuur laten staan om het mooi te kunnen vervormen?
Ja, zo had ik er nog niet over nagedacht! Ik zou er een selling point van moeten maken, "Made with Butt-Power" ;)

Ik heb de warmte van de oven dus elke keer langzaam verhoogd. Ik heb een gas oven en ik heb hem uiteindelijk op stand 4 gezet, wat volgens mij ongeveer 150/160 graden is. Ik heb het nog even opgezocht op internet maar ik werd er niet erg veel wijzer van. En helaas heb ik ook geen thermometer om het op te meten.
Maargoed als je het wil proberen zou ik je gewoon aanraden om te beginnen met een lage stand en elke keer ietsje omhoog te gaan. Als je het plexiglas begint te ruiken dan is het niet goed ;).
Ook moet het niet direct contact maken met een bakplaat of zoiets. Ik heb de plaat op een stalen IKEA schaal gelegd omdat er dan bijna geen contact is met het metaal (alleen de buitenste rand) en veel afstand tussen de hittebron aan de onderkant en het plexiglas.

Ik heb de plaat 10 minuten elke keer in de oven gelegd zodat het door en door verwarmd was.
Daarna direct op de mal gelegd en erop gaan zitten/staan/leunen (gooi je gewicht in de strijd ;) ). Ik moest elke keer best wel een tijdje wachten tot het materiaal afgekoeld was. Als je er te snel vanaf gaat dan vervormd het materiaal weer. Dus echt even geduld hebben!!
Daarna even met een natte spons de ergste warmte weg deppen.

Het plexiglas wat ik heb gebruikt is 3mm dik en uiteraard als je dunner gaat, zal je waarschijnlijk minder hitte nodig hebben en kracht.

Ik hoop dat je wat wijzer wordt van dit verhaal haha!
quote:
Dr1ftK1ng schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:20:
Wat een kunstwerk zeg!! Echt hl erg mooi gedaan!!

In dat laatste filmpje zie je Pixel mooi de hele tijd op je schouder zitten, lief beestje
Dankjewel :)!
quote:
Damic schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:57:
[...]
Wat betreft Pixel, dat komt om dat ie dat gewoon is :) is hetzelfde met andere dieren.

Trouwens Femke: had je niet kunnen opteren voor het vacum te trekken?
Ja, daar heb ik over nagedacht maar omdat het materiaal heel dik is in verhouding to de vorm (3mm), is dat lastig. PLUS een oven hebben we allemaal thuis staan :).
quote:
OB1 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:24:
Super mooie mod dit :)
Hij heeft ongeveer dezelfde kleuren als jouw vogel ;)
Thanks, ja het lijkt wel of alles tegenwoordig bij Pixel past! M'n kleren, m'n casemods, m'n muur in de woonkamer etc ;) (zelfs me naaimachine :X )

• TIMBERWOLFS
heel goed gemaakt femke ga zo door

• Evanescent
  • Niet online
quote:
TIMBERWOLFS schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 00:24:
heel goed gemaakt femke ga zo door
Ok, dit is wel humor _O-

• iXiro
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
Heel erg mooie mod !
Dacht heel even dat ie compleet gevuld was met vloeistof. Idee'tje voor versie2 ?
Naked CPU en case gevuld met niet-geleidende vloeistof, silver flakes en pompje er bij voor sneeuwbol effect :)

• Kevin1Smid
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 10:43
quote:
iXiro schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:45:
Heel erg mooie mod !
Dacht heel even dat ie compleet gevuld was met vloeistof. Idee'tje voor versie2 ?
Naked CPU en case gevuld met niet-geleidende vloeistof, silver flakes en pompje er bij voor sneeuwbol effect :)
Silver flakes geleiden... Dus dan heb je alsnog kortsluiting (een oliegekoeld mini pctje lijkt mij ook wel cool (pun intended))

Intel i7 4770k,2x Gigabyte gtx780 ghz edition, Corsair DDR3 8gb, Corsair RM750, CoolerMaster HAF X Nvidia edition, Gigabyte G1 Sniper Z87

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Die 150 graden kan aardig kloppen; https://nl.wikipedia.org/wiki/Polymethylmethacrylaat.

Ik weet nog een verhaal van een Tweaker die de delen na het bewerken in de oven deed op 90 graden om het materiaal te ontstressen alvorens te lijmen. Zodoende krijg je geen barstjes op het lijmoppervlak. Op die temperatuur is het dus al zacht, maar echt smelten is dus bij 160 graden.

• Jan Hopman
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 07-12 17:33
quote:
Kevin1Smid schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:47:
[...]

Silver flakes geleiden... Dus dan heb je alsnog kortsluiting (een oliegekoeld mini pctje lijkt mij ook wel cool (pun intended))
Silver flakes zijn vaak "gewoon" van plastic, net als de "metallic" in auto lak ook niet van echt metaal is, anders zou het veel te roest gevoelig zijn.

• FemkeToele
quote:
iXiro schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:45:
Heel erg mooie mod !
Ja dat zou ook leuk zijn! Misschien een volgende versie haha ;) !

Nu zijn bijna alle onderdelen er, deze moeten alleen nog in elkaar gezet worden. Het in elkaar zetten is het lastigste klusje...

Het aluminium frame voor over het plexiglas heb ik verder afgewerkt door te vijlen, schuren en uiteindelijk de slagborstel (je ziet hem hieronder, een kunststoffen spindel met daaraan stalen naaldjes) eroverheen te halen. Hierdoor krijg je een mat effect.

Hier het assembleren van de waterkoelplaat die onder het bordje komt te liggen.

Het koperen CPU blokje is deels gemaakt van de originele koeler. Eerst is alles van het origineel afgesoldeerd en daarna zijn de nieuwe vinnen opnieuw op het blokje gezet met Zilver soldeer! Dus niet het slecht geleidende tin soldeer dat normaal gesproken wordt gebruikt.
Alleen zilver geleid meer dan koper dus dit zou heel wat moeten schelen.

Het koperen koelblokje is gemonteerd in een zwarte plexiglas behuizing met een transparante bovenplaat.
De buisjes zijn permanent gefixeerd in het zwarte kunststof aan de zijkanten, zo blijft het geheel lekker laag!

Hieronder zie je dat ik een groot gat uit de aluminium behuizing heb gehaald voor alle kabels en stekkertjes. Gelukkig wordt het geheel straks netjes weer dicht gemaakt ;) !

De kabel verlengers zijn helemaal gestript zodat ze goed in het kastje passen!.

Ok, dus nu zijn alle onderdelen aanwezig, nu nog alles in elkaar!

• FemkeToele

En de laatste update alweer!
In de tussentijd is mijn 'Polar' build ook af :) . Als je een kijkje wil nemen kan je deze vinden bij de buren op hardware.info . Ook de andere 9 deelnemers kun je daar uiteraard ook bekijken :) !

Dit zijn alle onderdeeltjes even op elkaar gestapeld.

Kleine vogel, kleine computer ;)

Om het koelblokje helemaal af te maken heb ik gouden lettertjes gezaagd en mooi glimmend gepolijst zodat dit het geheel helemaal af maakt!

De kleine schroefjes heb ik helemaal verbouwd van huis, tuin & keuken schroeven naar chiq vergulde glimmende schroefjes zodat ze mooi bij de bovenplaat passen.

Mochten jullie nog willen stemmen op FLUX dan kan dat nog tot 30 juni op;
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=286550

Alvast super bedankt weer :D !

• tijmenvn
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12-12 15:24
Woow, ziet er weer top uit! Ik kijk al uit naar de volgende update!

i7 5960X @ 4.5GHz // EK-XLC Predator 360 // ASUS X99-A II // 32GB Corsair Vengeance LED 3000MHz CL15 // Phanteks Enthoo Evolv ATX // EVGA GTX 1080 FTW // Samsung 950 Pro 256GB + 850 EVO 1TB // Acer Z35P (3440x1440@120Hz)

• Batino
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08-12 10:52
Mijn stem heb ik zojuist uitgebracht, wat een vakvrouw(man)schap! _/-\o_ Leuk om te zien dat je allemaal technieken gebruikt die ikzelf in ieder geval nog nooit eerder bij het casemodden heb gezien!
Heb je de temperaturen van je CPU al een keer bekeken? Ben ik stiekem wel heel benieuwd naar.

Batino wijzigde deze reactie 23-06-2015 20:25 (4%)

i7 4770K // PCGH 4 // Asus VI Hero // MSI GTX 770 // Seasonic S2II 620W // Crucial Ballistix 4x 4GB // Define R4

• FemkeToele
quote:
Batino schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:25:
Mijn stem heb ik zojuist uitgebracht, wat een vakvrouw(man)schap! _/-\o_ Leuk om te zien dat je allemaal technieken gebruikt die ikzelf in ieder geval nog nooit eerder bij het casemodden heb gezien!
Heb je de temperaturen van je CPU al een keer bekeken? Ben ik stiekem wel heel benieuwd naar.
Super, Dankjewel :D !!! Temperaturen kan ik helaas nu niet checken want hij is verstuurd naar Intel. Hij koelt prima, het koelblok is vele malen beter maar de radiator is niet heel groot.

Zooo, dit is alweer de laatste post voor FLUX!
Jullie hebben aan het begin van deze buildlog de foto's al gezien, maar om het geheel af te sluiten post ik ze gewoon nog een keertje :)!
Ik ben uiteidelijk heel blij met het resultaat! Hij is nu opgestuurd naar Intel UK en zij gaan hem de komende maanden 'showcasen'. Daarna krijg ik hem gewoon weer terug :)!
Op Bit-Tech is het stemmen bijna afgelopen (nog maar 5 dagen, spannend!!!!)
Hier kun je de stand zien (het gaat goed :D) ;
http://www.bit-tech.net/modding/2015/06/08/intel-nuc-case-design-competition-finished/1

Eerst even weer de renders en daarna de foto van de "real deal"

Ennnnn de foto's van het uiteindelijk resultaat :) !

Bedankt voor alle super leuke reacties en aandacht _/-\o_ !

• l3p
  • Laatst online: 13-12 19:04

l3p

www.^.nl

Echt geweldig! _/-\o_

L3p.nl - Highflow.nl - Facebook

• jip_86
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 08:30
Ligt het aan mij of zijn het echt superweinig stemmen?

Voorsprong ziet er goed uit, terechte winnaar mijns inziens d:)b
Zat er eigenlijk nog een prijs aan vast, of is het gewoon voor de eer :)

• II00II0
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
quote:
jip_86 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:36:

Winnares ;)

If privacy is outlawed, only outlaws will have privacy.

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Ik zie deze mod nu pas! Zeer gaaf :D

Phanteks P400S TG | i5-6600K | Asus Strix Z270F | NZXT X42 | Asus 970 GTX | 16 GB Corsair LPX 3200 | SF 550w Platinum | QX2710 @100Hz

• jip_86
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 08:30
quote:
Oeps, natuurlijk :$

• Evanescent
  • Niet online
quote:

Zijn inderdaad totaal heel erg weinig stemmen. Ik heb ook niet "kunnen" stemmen, want ik wil niet weer een account aanmaken op een site waar ik verder nooit kom. Maar hypothetisch had ze mijn stem zeker gekregen ;)

• FemkeToele
Dank jullie wel allemaal! _/-\o_
quote:

Er is, zover ik weet, geen prijs inderdaad. Maar ik ga voor de eeuwige roem!

Bit-tech is toch een flink forum waar dagelijks veel mensen komen dus het zijn idd niet heel veel stemmen. Volgens mij vinden Nederlanders het ook veel leuker om ergens voor te stemmen maar is het niet altijd even makkelijk om een account aan te maken op Bit-Tech.

Mijn account ging ook niet helemaal vlekkeloos.

Verder ben ik aan het kijken wat het volgende project wordt! 7L of dat ene projectje, of misschien toch die andere...... :P druk druk druk!

Nogmaals heel erg bedankt allemaal voor de leuke reacties!

• Casejunky
quote:
FemkeToele schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 00:39:
Dank jullie wel allemaal! _/-\o_

[...]

Er is, zover ik weet, geen prijs inderdaad. Maar ik ga voor de eeuwige roem!

Bit-tech is toch een flink forum waar dagelijks veel mensen komen dus het zijn idd niet heel veel stemmen. Volgens mij vinden Nederlanders het ook veel leuker om ergens voor te stemmen maar is het niet altijd even makkelijk om een account aan te maken op Bit-Tech.

Mijn account ging ook niet helemaal vlekkeloos.

Verder ben ik aan het kijken wat het volgende project wordt! 7L of dat ene projectje, of misschien toch die andere...... :P druk druk druk!

Nogmaals heel erg bedankt allemaal voor de leuke reacties!
Ja daar heb je gelijk in met dat account aanmaken.... Dat ging hier ook niet vlekkenloos(beter gezegd gewoon niet) dus helaas kan niet stemmen maar voor wat het waard is : mijn stem heb je :P.

• Crahsystor
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 08:56
Schitterende build. Creatief ontwerp en oplossingen. Daar komt de concurrentie op bit-tech nog niet bijna in de buurt.

Addicted to silent computing

Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*