Heb ik genoeg watt voeding?

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

• Simon Groot
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-08-2018
Hallo,

Ik heb een lijstje gemaakt om mijn eerste pc te bouwen gallery: Simon Groot
Ik heb alleen een vraagje, heb ik wel genoeg watt in mijn voeding? Ik heb nu een voeding van 450 Watt. Ik heb gekeken op de site van CoolerMaster om te kijken hoeveel ik nodig heb en heb ik het op een forum gevraagd. Op bijde kwam ik uit op ongeveer 400 (dus heb ik maar 50 extra genomen). Alleen zeggen 2 vrienden van mij dat dat VEEEL te weining is, zij zeggen dat ik min 600 nodig heb.

Hoewel ik mijn build sinds toen een beetje heb aangepast zou ik toch graag willen weten hoeveel ik nou echt nodig heb, ik wil namelijk niet met probelen komen straks.

Als iemand mij zou kunnen vertellen hoeveel ik ongeveer nodig heb zou ik dat heel erg fijn vinden.

Alvast bedankt!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
450 watt is meer dan voldoende alleen zie ik nog veel meer verbeter punten. Misschien handig om een topic te maken bij Desktop Aankoopadvies en daar alle vragen zo goed mogelijk in te vullen en je lijstje toe te voegen.

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01-2025
Wat Michael hierboven zegt inderdaad. De voeding is groot genoeg, maar ik denk dat we een betere build voor jou budget eventueel kunnen adviseren :) !

• Simon Groot
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-08-2018
Wat zou ik dan kunnen verbeteren?

• MichaelvD
Simon Groot schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:01:
Wat zou ik dan kunnen verbeteren?
Niet voor AMD kiezen. Intel CPU's zijn een stuk beter

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Simon Groot schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:40: Alleen zeggen 2 vrienden van mij dat dat VEEEL te weining is, zij zeggen dat ik min 600 nodig heb.
Je vrienden hebben geen idee waar ze het over hebben :P 450W is inderdaad prima voor deze PC.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

MichaelvD2203 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:02:
[...]

Niet voor AMD kiezen. Intel CPU's zijn een stuk beter
Niet voor Citroën kiezen, Volkswagen is veel beter.

Kom aan zeg.
In plaats van nutteloze oneliners posten heeft TS veel meer aan beargumenteerde stellingen. Niet dat we daar wat aan hebben want dit is geen thread waar TS ook maar iets uitleg heeft gegeven naast zijn vraagkader.

AMD werkt prima, net zoals Intel prima werkt. Het prijsverschil praat soms het performanceverschil goed. Maar ja dat ligt wel aan wat TS er mee wilt doen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente | Proton $20 referral

• MichaelvD
True schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:10:
[...]

Niet voor Citroën kiezen, Volkswagen is veel beter.

Kom aan zeg.
In plaats van nutteloze oneliners posten heeft TS veel meer aan beargumenteerde stellingen. Niet dat we daar wat aan hebben want dit is geen thread waar TS ook maar iets uitleg heeft gegeven naast zijn vraagkader.

AMD werkt prima, net zoals Intel prima werkt. Het prijsverschil praat soms het performanceverschil goed. Maar ja dat ligt wel aan wat TS er mee wilt doen.
Met het verkeerd been uit bed gestapt ?

Geef alleen een voorbeeld TS kan zoals ik eerder zei beter een topic bij Desktop Aankoopadvies openen

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:06

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit kan gewoon verder in Waar kan ik op bezuinigingen?.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.