Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:00

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter

Vernee, een nieuwe Chinese startup, heeft een aantal nieuwe smartphones aangekondigd waaronder het goedkoopste model de Thor. Dit model is te koop vanaf $120,- en biedt veel waar voor zijn geld. Het budget toestel bevat een 5" HD-scherm, een Mediatek SOC, 3GB werkgeheugen, 16GB opslag en bied ruimte voor twee simkaarten en een microSD kaart. Verder heeft het een 2800mAh accu en ondersteuning voor snelladen.

Het toestel heeft ondersteuning voor de volgende frequenties:
2G: GSM 900/1900/2100MHz
3G: WCDMA 900/2100MHz
4G: FDD-LTE 800/1800/2100/2600MHz

En werkt daarmee goed op de 4G netwerken van KPN en Vodafone. 900Mhz wordt helaas niet ondersteund. T-Mobile gebruikt dat op alle locaties samen met 1800Mhz band, waardoor 4G mogelijkheden beperkt kunnen zijn.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 6.0
CPUMediaTek MTK6753
GPUARM Mali-T720 MP3 450MHz
RAM3 GB LPDDR3
ROM16 GB (uitbreidbaar tot 128 GB)
ConnectiviteitBluetooth 4.0, GPS, GLONASS, 2,4 GHz b/g/n
Scherm5" 1280x720 HD-LCD Gorilla Glass scherm
Camera13MP back, 5MP front
Accu2800 mAh LiPo-accu
KleurGrace Black, Metal Gray
Afmetingen142 x 70,3 x 7,9 mm
Prijs$119,99
Release Datum13 april
BijzonderhedenDual Sim, Vingerprintscanner

Terug naar Inhoudsopgave

[center]

Levertijden & Prijzen

De Thor wordt momenteel alleen te koop aangeboden in China, onder andere op Gearbest en Aliexpress voor zo'n 120 dollar.

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.023-05-2016Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 444220
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13-11-2016
quote:
En werkt daarmee goed op de 4G netwerken van alle providers. Alleen het 900MHz netwerk, dat T-Mobile gebruikt op sommige plekken, wordt niet ondersteund.
T-Mobile gebruikt deze frequentie overal in Nederland icm 4G+. Sommige plekken is dus een beetje misleidend, het missen van deze frequentie is in deze een behoorlijk minpunt voor mensen met T-Mobile ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
KMeijers schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:44:
[...]
T-Mobile gebruikt deze frequentie overal in Nederland icm 4G+. Sommige plekken is dus een beetje misleidend, het missen van deze frequentie is in deze een behoorlijk minpunt voor mensen met T-Mobile ;)
Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht een bron te hebben gelezen dat 900Mhz alleen in steden gebruikt werd. Maar volgens T-mobile wordt in de eerste helft van 2016 op alle masten 900Mhz geactiveerd. Ik pas het even aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeVins
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 31-07 23:21
Van mij mag je! Leuke cashback actie hebben ze nu. ;) Zit er toch wel stevig over na te denken om deze te bestellen.

DeVins wijzigde deze reactie 27-05-2016 07:33 (19%)

antihipsteralliance

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Topicstarter
quote:
Ikhebeenthor schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:58:
Ik heb dinsdag avond ook een Thor ontvangen en heb deze gisteren en vandaag kunnen gebruiken, dus als iemand er interesse in heeft kan ik ook wel een soort second opinion geven?
Zou zeggen ga je gang. Plaats hier je (goede) ervaringen of maak een mooie review aan! (Of doe het allebei ;))
quote:
DeVins schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 06:14:
Van mij mag je! Leuke cashback actie hebben ze nu. ;) Zit er toch wel stevig over na te denken om deze te bestellen.
Cashback actie? Waar kan je die vinden?

rens-br wijzigde deze reactie 27-05-2016 08:35 (24%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S1nas
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 13-08 15:31
quote:
DeVins schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 06:14:Leuke cashback actie hebben ze nu. ;)
Waar? :)

S1nas wijzigde deze reactie 27-05-2016 08:52 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeVins
quote:
rens-br schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:34:

Cashback actie? Waar kan je die vinden?
*knip*

Heb 'm zelf zojuist aangeschaft bij Tomtop. Deze hadden er een voor 106 euro in het magazijn in Duitsland liggen. Ga uit van geen invoerkosten achteraf dus :)

rens-br wijzigde deze reactie 03-06-2016 13:37 (20%)

antihipsteralliance

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01:23
quote:
Heb hem ook bij Tomtop besteld uit DLD. Geen extra kosten.
Hoelang duurde het eer de telefoon verzonden was vanuit duitsland en met dhl afgeleverd werd?

thx

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:10

Nicap

Tsssk....

quote:
Converted007 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:08:
[...]

Hoelang duurde het eer de telefoon verzonden was vanuit duitsland en met dhl afgeleverd werd?

thx
Ik had hem met 3 dagen binnen geloof ik.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeVins
quote:
Converted007 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:08:
[...]

thx
Zojuist contact gehad met Tomtop. In Duitsland is de Thor niet meer op voorraad, in ongeveer 10 dagen verwachten ze weer voorraad en worden ze verstuurd.

antihipsteralliance

• Converted007
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01:23
quote:
DeVins schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:20:
Heb vandaag mijn Thor ontvangen. Eerste indrukken zijn zeer positief, ligt lekker in de hand, vlotte telefoon met veel apps open, ota update werd meteen geinstalleerd. Minpuntje vooralsnog is het te snel scrollen in de appdrawer, hopelijk wordt dit nog gefixt in een os upgrade.

Mbt het GG3 verhaal heb ik verschillende verhalen gehoord. Vernee geeft natuurlijk aan dat het echt officieel GG3 glas is wat mij nog steeds sterk lijkt. Op het forum van Vernee gelezen dat de oleophobic laag die over het GG3 scherm zou zitten nogal krasgevoelig is en dat hieronder wel degelijk een soort GG3 glas zou zitten.

Als ik voordat ik 'm bestelde al de negatieve punten had gelezen had ik denk ik de bestelling geannuleerd. Echter ben ik vooralsnog erg positief verrast! Wel flink slecht dat onze Chinese vrienden allemaal fake specs aanhalen, maar dat was te verwachten.
Waar heb jij hem besteld? En hoelang moest je wachten en bijbetalen?

Thx

• DeVins
quote:
Converted007 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 05:01:
[...]

Waar heb jij hem besteld? En hoelang moest je wachten en bijbetalen?

Thx
Heb 'm bij Tomtop besteld, optie magazijn in Duitsland aangevinkt. In Duitsland was 'ie niet meer op voorraad, in Spanje wel. Duurde een kleine week voordat ik 'm bezorgd kreeg thuis. Hoefde niks bij te betalen.

Wel even opletten op het huisnummer hoe je deze noteert. DPD vond dat er huisnummer 1 stond terwijl er duidelijk een huisnummer 6 stond; onder mijn straatnaam + huisnummer was door Tomtop op het etiket een regel met het cijfer 1 geplaatst waar DPD compleet van in de stress schoot.

antihipsteralliance

Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True