Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

Vernee, een nieuwe Chinese startup, heeft een aantal nieuwe smartphones aangekondigd waaronder het goedkoopste model de Thor. Dit model is te koop vanaf $120,- en biedt veel waar voor zijn geld. Het budget toestel bevat een 5" HD-scherm, een Mediatek SOC, 3GB werkgeheugen, 16GB opslag en bied ruimte voor twee simkaarten en een microSD kaart. Verder heeft het een 2800mAh accu en ondersteuning voor snelladen.

De Thor wordt momenteel alleen te koop aangeboden in China, onder andere op Gearbest en Aliexpress.

Het toestel heeft ondersteuning voor de volgende frequenties:
2G: GSM 900/1900/2100MHz
3G: WCDMA 900/2100MHz
4G: FDD-LTE 800/1800/2100/2600MHz

En werkt daarmee goed op de 4G netwerken van KPN en Vodafone. 900Mhz wordt helaas niet ondersteund. T-Mobile gebruikt dat op alle locaties samen met 1800Mhz band, waardoor 4G mogelijkheden beperkt kunnen zijn.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid
CPUMediaTek MTK6753
GPUARM Mali-T720 MP3 450MHz
RAM3 GB LPDDR3
ROM16 GB (uitbreidbaar tot 128 GB)
ConnectiviteitBluetooth 4.0, GPS, GLONASS, 2,4 GHz b/g/n
Scherm5" 1280x720 HD-LCD Gorilla Glass scherm
Camera13MP back, 5MP front
Accu2800 mAh LiPo-accu
KleurGrace Black, Metal Gray
Afmetingen142 x 70,3 x 7,9 mm
Prijs$119,99
Release Datum13 april
BijzonderhedenDual Sim, Vingerprintscanner

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.011-04-2016Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 28% gewijzigd door rens-br op 23-05-2016 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 760049

Ik denk erover om deze telefoon te bestellen, maar ik vraag me af of dit een goede keuze is.
De telefoon heeft hele goede specs en een prijs van ongeveer €105.
Ik twijfel nog, omdat het een preorder is en er dus nog geen reviews zijn. Verder ken ik het merk niet en ik vraag me af of het een goede telefoon is, omdat het eigenlij te mooi lijkt om waar te zijn, zoveel goede specs voor zoon lage prijs.
Wat zijn jullie gedachten hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:32
Mijn gedachte is dat je een flinke gok neemt omdat het volstrekt onvoorspelbaar is hoe goed of slecht dit toestel uit gaat pakken.
Of zo'n toestel geleverd gaat worden wanneer men belooft is ook altijd maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Exact hetzelfde ODM als Doogee of Blueboo (laten nou net dezelfde marketingmensen er zich ook mee bezig houden).

Specs veranderen continue, ze proberen gewoon alleen pre-orders binnen te slepen. Dat dan de specs bij levering ineens lager zijn, tjah.

Over hun andere model bijvoorbeeld:
According to vernee official news, Apollo will be the only smartphone around the world which adopts 2mm thick titanium alloy back cover."
yeah, right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Het is een compleet nieuw Chinees merk en de Thor en de Apollo zijn ook de eerste toestellen die ze uitgebracht hebben. Als je kan wachten met bestellen, zou ik dat doen en even de reviews afwachten.

Verder kan je Androidworld in de gaten houden, aangezien die al wat nieuwsberichten hebben geplaatst over Vernee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4myra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Op internet gelezen dat de moeder van Vernee (Shenzhen New-Bund Network Technology) OEM is voor Elephone.

Gezien de slechte reputatie van Elephone (pre-order periode uitstellen, ondersteuning telefoon korter dan 6 maanden) zou ik heel voorzichtig zijn.

Er zijn helaas niet zoveel Chinese merken met een goede reputatie en goede prijsrange (onder 200$), laat staan die 4G 800 Mhz en kale Android ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• td1964
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09-2021
Heb er één besteld en krijg net de melding dat hij verzonden is ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
td1964 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:40:
Heb er één besteld en krijg net de melding dat hij verzonden is ben benieuwd.
Ben ook erg benieuwd naar je ervaringen! Wanneer verwacht je hem binnen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Ik ben eerder benieuwd naar de ervaringen op (middel)lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• td1964
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09-2021
rens-br schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:53:
[...]

Ben ook erg benieuwd naar je ervaringen! Wanneer verwacht je hem binnen te krijgen?
Ik hoop binnen nu en twee weken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruw ER
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-05 09:09
Heb er 1 besteld, gearbest 99 euro inclusief insurance. Ben van plan een review te schrijven. Als het eem goede telefoon is ken ik een paar mensen die hem voor dat geld zo weer van me overnemen, dus ik hoop op een leuke unbox/review ervaring, en een collega blijmaken met een goede goedkope telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:32
Ruw ER schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:09:
Als het eem goede telefoon is ken ik een paar mensen die hem voor dat geld zo weer van me overnemen
Dan zou ik maar een positieve review schrijven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Ik ben benieuwd naar de ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
Op de Vernee site staat bij de specs dat de 4G band 20 800 mhMHz wel ondersteund wordt.

[ Voor 149% gewijzigd door Gerard4 op 21-05-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Gerard4 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 11:02:
Op de Vernee site staat bij de specs dat de 4G band 20 800 mhMHz wel ondersteund wordt.
Waar staat van niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
Momus schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 11:19:
[...]

Waar staat van niet dan?
In de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Daar moet 900MHz staan. T-Mobile gebruikt 900. In de specs in de openingspost staat de 800 namelijk wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Momus schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:14:
[...]

Daar moet 900MHz staan. T-Mobile gebruikt 900. In de specs in de openingspost staat de 800 namelijk wel gewoon.
Je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor het opmerken. Post is inmiddels aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruw ER
Heb de telefoon binnen. Weekje na bestellen, best netjes. Moest wel 41 euro import en btw betalen, dus in totaal 141 euro. Heb deze week weinig tijd, volgende week des te meer. Zal een review posten.

Kon er maar 10 minuten naar kijken voordat ik richting werk moest, maar de 1e indruk was goed. Snappy, vingerafdrukscanner werkt vrij goed, geen naden of kieren, wel heel duidelijk plastic. Scherm ziet er goed uit. Camera is matig, maar niet overdreven slecht oid.

[ Voor 40% gewijzigd door Ruw ER op 23-05-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Ruw ER schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:03:
Heb de telefoon binnen. Weekje na bestellen, best netjes. Moest wel 41 euro import en btw betalen, dus in totaal 141 euro. Heb deze week weinig tijd, volgende week des te meer. Zal een review posten.

Kon er maar 10 minuten naar kijken voordat ik richting werk moest, maar de 1e indruk was goed. Snappy, vingerafdrukscanner werkt vrij goed, geen naden of kieren, wel heel duidelijk plastic. Scherm ziet er goed uit. Camera is matig, maar niet overdreven slecht oid.
Ik kijk uit naar je review! Ben benieuwd hoe het toestel bevalt op de lange termijn!

Aangezien een aantal tweakers het toestel inmiddels besteld hebben, heb ik voor dat onderwerp een speciaal topic aangemaakt, aangezien dat hier offtopic is. Voortaan kunnen levertijden, winkels en prijzen besproken worden in: [Vernee Thor] Levertijden & Prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruw ER
Gisteravond toch nog flink doorgetikt, net even de finishing touch. De review is af!
productreview: Vernee Thor Grijs review door Ruw ER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Ruw ER schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:04:
Gisteravond toch nog flink doorgetikt, net even de finishing touch. De review is af!
productreview: Vernee Thor Grijs review door Ruw ER
Ziet er erg netjes uit! Ik heb wat vragen aan de hand van je review over het toestel in de reacties gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Geen quickcharge terwijl dat wel in de specs staat, knoppen die niks doen, goedkoop plastic, matig tot slechte camera, verouderde wifi, lage ppi & body to screen ratio maar toch 5 sterren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruw ER
Kenzi schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:13:
Geen quickcharge terwijl dat wel in de specs staat, knoppen die niks doen, goedkoop plastic, matig tot slechte camera, verouderde wifi, lage ppi & body to screen ratio maar toch 5 sterren :D
Screen to body ratio is hoog, en ppi is normaal in deze prijsklasse, 720p op 5 inch. Niks mis mee.
De 5 sterren zijn ook gebaseerd in vergelijking met andere telefoons in deze prijsklasse. Nergens zal je zo'n rappe telefoon krijgen, met een betere camera en snellere wifi chip voor 100 euro. Het is allround een zeer goede telefoon als je de prijs in acht neemt. Tuurlijk kan ik hem 2 sterren geven en zwaar gaan zeiken op de camera, janken dat er geen 1080p amoled scherm in zit, maar dat is hetzelfde als klagen dat mijn Ford Ka niet in 5 seconden op de 100 zit en een Mercedes AMG wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Knoppen die niks doen? Ik kan dat niet vinden in de review hoor of lees ik er nu overheen?
Ruw ER schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:27:
[...]
Screen to body ratio is hoog, en ppi is normaal in deze prijsklasse, 720p op 5 inch. Niks mis mee.
De 5 sterren zijn ook gebaseerd in vergelijking met andere telefoons in deze prijsklasse. Nergens zal je zo'n rappe telefoon krijgen, met een betere camera en snellere wifi chip voor 100 euro. Het is allround een zeer goede telefoon als je de prijs in acht neemt.
Ben het inderdaad eens met je conclusie voor 100 euro kan je niet veel beters verwachten dan wat je nu gekregen hebt. Een metalen behuizing, Full HD scherm, Snapdragon 820 en 5Ghz wifi is gewoon onmogelijk voor die prijs.

Overigens heb je er toch meer voor betaald dan 100 euro? Inclusief je invoerkosten en BTW ben je 143 euro kwijt. Vind je het dan nog steeds 5 sterren waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 774157

Ik heb dinsdag avond ook een Thor ontvangen en heb deze gisteren en vandaag kunnen gebruiken, dus als iemand er interesse in heeft kan ik ook wel een soort second opinion geven?

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 774157 op 26-05-2016 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruw ER
Overigens heb je er toch meer voor betaald dan 100 euro? Inclusief je invoerkosten en BTW ben je 143 euro kwijt. Vind je het dan nog steeds 5 sterren waard?
Ja het is jammer dat ik 43 euro extra heb moeten betalen, maar dan nog, is deze telefoon zijn geld dubbel en dwars waard. Geen snapdragon 410 device kan hier tegen opboksen, en meer is er echt niet te krijgen voor deze prijs. Ook zie ik dat veel chinaphones van deze prijs een MT6735 bevatten, en 2 gb ram. Deze zullen naar verwachting trager zijn in gebruikt als de Thor met de MT6753 en 3gb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had helaas zoals Ruw ER ook te maken met douane kosten (~€50), verder ben ik er wel tevreden mee voor het bedrag.

Als achtergrond vind ik het handig om te melden dat ik hiervoor de Xiaomi redmi note 2 had maar ik vond de 5,5" toch te groot. Deze had ik iets langer dan een half jaar en daarvoor had ik een iPhone 5. De Vernee Thor heb ik gekocht via Everbuying voor een prijs van €105 met expedited shipping en kwam uit op een totaalbedrag van €114 (zonder die douane kosten dus), en hij was in 13 dagen aangekomen.

Hieronder een paar plus en minpunten:

Plus:
- Goede bouwkwaliteit, achter- en zijkant is gemaakt van soort zacht plastic en het scherm aan de voorkant met 2.5d is ook heel mooi. Verder geen kiertjes of gleuven en kraakt ook niet als je hem stevif vasthoud.
- 3GB meer dan voldoende
- Batterij is heel goed, al zegt dat misschien niet veel aangezien mijn redmo note 2 al 4% batterij verbruikt in 5 minuten terwijl hij gelocked is. Vanochtend was hij 96% de hele dag door wifi aan gehad, maar geen sim kaart erin, 1,5 uur SoT, 4 uur en 18 minuten inactief en heb nu (16:24) nog 78% over.
- Hoge screen-to-body ratio.
- TWRP beschikbaar (al is dit niet voor iedereen van toepassing)

Minpunten:
- Ik weet niet of het aan mijn toestel ligt maar hij scrolt heel snel, als ik in instellingen zit en ik probeer te scrollen als op andere telefoons ben ik direct aan het het einde. Als ik bijvoorbeeld een tijdzone kiest is het scrollen minder erg.
- Ook heb ik het probleem dat hij permissies niet opslaat (ik stel ze in maar later staan ze gewoon weer op default), en ook gebruik ik touchpal (keyboard app) en die reset hij ook waardoor ik de setup daarvan moet doorlopen.

Deze punten zijn echter wel software gericht en worden misschien in een update opgelost, er is tevens al een update beschikbaar. Ik zou dan ook graag willen weten van de andere Thor bezitters of hun hier ook last van hebben.

Niet behandelde onderdelen kunnen als normaal functionerend beschouwd worden, behalve de camera. Je zou kunnen zeggen dat hij slecht is omdat hij niet zo'n goede foto's maakt als een Galaxy S7 of iPhone 6s, maar als je die casual gebruikt om bijvoorbeeld een foto naar iemand te sturen om te laten zien wat je bedoeld is de camera gewoon goed.

Tot slot kan ik mobiel data niet testen omdat ik nog prepaid heb, en als ik de enige ben met bovenstaande minpunten, is deze telefoon zeker aan te raden!

Als ik er op meer kom pas ik deze post wel aan

EDIT:
Pluspunt
- 2.5d Gorilla glass, ik dacht eerst dat het een gimmick zal zijn, maar het blijkt wel echt fijn te werken
- Vingerprint scanner werkt ook goed, is echter wel een klein beetje wennen

Minpunten
- Geen notificatie LED (wist ik tevens van te voren al)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 774157 op 27-05-2016 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:57

Nicap

Tsssk....

Ik heb hem gister ontvangen. Prima dingetje tot nu toe. Reageert snappie.
Dat van dat snel scrollen is trouwens wel een klein puntje. Dat is wel even wennen.

Verder heb ik vanmiddag een issue gehad met de pincode van de simkaart. Ik moest de pincode invoeren, maar hij pakte maar 3 cijfers. Na het derde cijfer begon hij weer opnieuw. Heb maar een factoryreset gedaan en daarna de update eroverheen gedaan. Daarvoor had ik geen update toegepast, wellicht lag het daaraan.

Verder wat issues met de koppeling van een vivosmart HR. Het koppelen ging op zich prima. Alleen de meldingen kwamen niet op de vivosmart terecht. Kan ook aan de Garmin software liggen, die krijgt ook niet zulke hoge cijfers.

Hij was voor m'n vrouw, maar na de issues mag ik hem eerst even een tijdje "testen". Hij is in elk geval een stuk sneller dan mijn Xiaomi redmi 2 pro.

Heb hem ook bij Tomtop besteld uit DLD. Geen extra kosten.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John7890
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-07 09:55
DeVins schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:51:
[...]

Op de site van Vernee staat het aangegeven. 49,99 dollar cash back bij het schrijven van een review(moet je geluk hebben om uitgeloot te worden)

Heb 'm zelf zojuist aangeschaft bij Tomtop. Deze hadden er een voor 106 euro in het magazijn in Duitsland liggen. Ga uit van geen invoerkosten achteraf dus :)
Gek, bij mij kost ie 111.05 euro voor het magazijn in Duitsland.

Ik ben zelf aan het twijfelen tussen de Vernee Thor of de Wileyfox Swift.

De Wileyfox Swift is 40 euro meer, heeft een iets kleinere batterij (dat wil natuurlijk niks zeggen), notification led, compass, gyroscoop (niet dat er iemand gelukkig wordt van VR op 720p scherm) en CM.

De Vernee Thor heeft dan weer een fingerprint sensor en een officiële CM ROM zou eraan komen maar die is er dus nog niet.

Iemand toevallig ervaring met beide toestellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben zelf aan het twijfelen tussen de Vernee Thor of de Wileyfox Swift.

De Wileyfox Swift is 40 euro meer, heeft een iets kleinere batterij (dat wil natuurlijk niks zeggen), notification led, compass, gyroscoop (niet dat er iemand gelukkig wordt van VR op 720p scherm) en CM.

De Vernee Thor heeft dan weer een fingerprint sensor en een officiële CM ROM zou eraan komen maar die is er dus nog niet.

Iemand toevallig ervaring met beide toestellen? :)
Houd er ook rekening mee dat de performance van de Swift (quad-core 1,4GHz | 2GB RAM) slechter is dan die van de Thor (Octa-core 1,3GHz | 3GB RAM), waarbij de Antutu score van de Swift bijna de helft is dan van de Thor (ik weet niet hoe Tweakers tegenover zo'n soort scores staat). Uiteraard is dit specificatie gericht en niet real life gebruik, maar die scores zijn ook niet helemaal doelloos.

Waar je misschien ook rekening mee moet houden is dat de Thor op Android 6 draait en de Swift op 5.1.1, als deze geen update krijgt is die al snel verouderd aangezien Android N er al aankomt.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 774157 op 27-05-2016 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat van dat snel scrollen is trouwens wel een klein puntje. Dat is wel even wennen.
Heb jij ook problemen met de permissies die zichzelf weer resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Anoniem: 774157 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:12:
[...]

Heb jij ook problemen met de permissies die zichzelf weer resetten?
Hoe kan ik dat makkelijk achterhalen? Klik soms op Allow en niet meer melden. Bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
John7890 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 18:56:
[...]

Gek, bij mij kost ie 111.05 euro voor het magazijn in Duitsland.
Excuses, moet inderdaad 111,05 zijn. :)

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan ik dat makkelijk achterhalen? Klik soms op Allow en niet meer melden. Bedoel je dat?
In instellingen > apps > tandwieletje bovenin > app permissions > bijvoorbeeld "locatie" en ze daar allemaal uitvinken. Even later als je daar naar terug gaat staan ze gewoon weer allemaal aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Anoniem: 774157 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:41:
[...]

In instellingen > apps > tandwieletje bovenin > app permissions > bijvoorbeeld "locatie" en ze daar allemaal uitvinken. Even later als je daar naar terug gaat staan ze gewoon weer allemaal aangevinkt.
Ze blijven hier gewoon uit staan als ik een paar minuten later weer terug kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze blijven hier gewoon uit staan als ik een paar minuten later weer terug kijk.
Hmm, vreemd, bij mij lijkt het nu ook ineens opgelost te zijn. Achja maakt verder niet uit ik gebruik toch xprivacy, kan ik die permissies mooi als back-up gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 774157 op 27-05-2016 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Iemand nog een linkje naar een shop die een case voor de vernee in stock heeft?
Deze bijvoorbeeld. Maar die is dus out of stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nicap schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:53:
Iemand nog een linkje naar een shop die een case voor de vernee in stock heeft?
Deze bijvoorbeeld. Maar die is dus out of stock.
Heb zelf geen ervaring met deze winkel maar heb er wel 2 gevonden, echter is de voorraad alleen in Hong Kong:
1) Geekbuying - donker blauwe flip cover
2) Geekbuying - Witte flip cover

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 774157 op 27-05-2016 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
Er stromen een aantal klachten binnen op het forum van Vernee. Zo zou het glas geen CGG3 zijn en makkelijk krassen, problemen met wifi en nog wat zaken.

Voor de prijs kun je natuurlijk niet de zelfde verwachting hebben als bij een iPhone 6, maar hoe is het in werkelijkheid? Iemand hier herkenbare klachten?

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

DeVins schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 00:12:
Er stromen een aantal klachten binnen op het forum van Vernee. Zo zou het glas geen CGG3 zijn en makkelijk krassen, problemen met wifi en nog wat zaken.

Voor de prijs kun je natuurlijk niet de zelfde verwachting hebben als bij een iPhone 6, maar hoe is het in werkelijkheid? Iemand hier herkenbare klachten?
Was te verwachten van dezelfde fabrikant die oa. de elephone p8000, wat Doogee toestellen etc heeft gemaakt. Ze beloven specs (zoals quickcharge) en zodra mensen er achter komen dat de specs niet kloppen dan zeggen ze "sorry, maar is de fout van xxx, niet van ons" of ze negeren het gewoon.

Door shops telefoons gratis te laten uitdelen of promoties te houden als "schrijf een review en post zoveel mogelijk op social media dan krijg je hem voor $49" krijgen ze een hoop aandacht en pre-orders. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo zou het glas geen CGG3 zijn en makkelijk krassen, problemen met wifi en nog wat zaken.

Over het glas kan ik niet veel vertellen omdat ik niet weet of CGG anders aanvoelt of niet, kan eventueel maandag wel vergelijken met een Galaxy s7 door bijvoorbeeld op te tikken ofzo en horen of het anders klinkt.

Wat zijn de problemen met wifi? Ik had laatst wel dat hij geen netwerken kon vinden waardoor je ze handmatig moest invullen, maar dat kan tevens ook door mijzelf komen omdat ik met xprivacy alles dichtgespijkerd had. Na een factory reset kon hij ze wel weer vinden maar had ik xprivacy wat losser ingesteld. Betreft de snelheid heb ik er geen problemen mee, echter zit ik wel op een 16Mb/s snelheid dus zo veel zegt dat ook niet.

Echter blijken sommige problemen vooral software gericht te zijn, dus dat wordt hopen dat als er een CM voor komt dat deze dan ook opgelost worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 774157 op 28-05-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

De wifi problemen waren volgens mij WEP gerelateerd. Ik denk dat de meeste mensen WPA-PSK in hebben gesteld als beveiliging. Daar waren geen problemen mee.

Ik merk het snel genoeg of het scherm CGG is of niet. Heb de screenprotector die erop zat er afgehaald. Die was namelijk te smal, want aan de zijkanten was nog wat scherm over. Heel irritant zag dat eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de screenprotector die erop zat er afgehaald. Die was namelijk te smal, want aan de zijkanten was nog wat scherm over. Heel irritant zag dat eruit.
Iemand die ik ken heeft een Galaxy S7 met tampered glass protector, maar die gaat ook niet over de rand mee ziet er best lelijk uit voor zo'n mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Een ander minpuntje Puntje van aandacht:

bracht vandaag m'n dochter weg naar een vriendinnetje die ik niet wist te wonen. Dus Sygic maar aangeslingert. Alles ging goed, tot m'n dochter vroeg waarom ik het toestel steeds uit en aan deed...
Ik zag steeds een zwart scherm, dus ik drukte steeds op een aan/uit knop. Bleek dat hij wel aan stond, maar het scherm voor mij zwart leek omdat ik de zonnebril op had. Die is namelijk gepolariseerd. Met de Xiaomi en andere toestellen had ik daar geen last van. De Thor maar horizontaal gedraaid, want dan zag ik wel beeld ;)

Horizontaal ging ook wel, maar had hem liever verticaal in de houder. Na klein onderzoek blijkt dat de Xiaomi er geen last van heeft, net als de Samsung Core Prime en een Pipo Tablet.De Ipad heeft er ook last van als ik hem draai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben mensen hier ook al ervaring met de batterij snachts? Ik had hem 8-9 uur 'snachts aanstaan voor wekker, de telefoon zelf in vliegtuigmodus. Echter was hij wel 26% omlaag gegaan, terwijl andere toestellen max 1% leger gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Iemand een idee waarom ik gaan dataverbinding heb? Ik heb een vodafone abbo(zakelijk), maar krijg geen data in of uit. Moet ik iets instellen? Het is m'n eerste ervaring met Android 6, dus wellicht ligt het daaraan.

Mobiele gegevens stond uit |:( |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Nicap op 28-05-2016 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu tot op 2x gehad dat de telefoon crasht, vervolgens opnieuw opstart en je alleen een zwart scherm ziet met je status balk. Je kunt deze niet gebruiken net zoals de rest van de telefoon, behalve het power-menu doet het nog. Vorige keer was een format en reflash nodig, weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder alles te moeten wipen? Heb al geprobeerd om dalvik cache + cache te wipen, maar dit heeft het niet gefixt.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 774157 op 29-05-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:47
Anoniem: 774157 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:11:
[...]

Houd er ook rekening mee dat de performance van de Swift (quad-core 1,4GHz | 2GB RAM) slechter is dan die van de Thor (Octa-core 1,3GHz | 3GB RAM), waarbij de Antutu score van de Swift bijna de helft is dan van de Thor (ik weet niet hoe Tweakers tegenover zo'n soort scores staat). Uiteraard is dit specificatie gericht en niet real life gebruik, maar die scores zijn ook niet helemaal doelloos.

Waar je misschien ook rekening mee moet houden is dat de Thor op Android 6 draait en de Swift op 5.1.1, als deze geen update krijgt is die al snel verouderd aangezien Android N er al aankomt.
Ik had ook beide toestellen in mn hoofd en ondanks de veel betere specificaties van de Thor lijkt de Swift de betere qua software en updates. Zit toch een community achter de Wileyfox Swift en CyanogenOS is best een goed OS wat steeds doorontwikkeld wordt. Ondertussen is 6.0 ook al uitgerold.
Kan het verkeerd hebben want weet niet veel van de Vernee Thor af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had ook beide toestellen in mn hoofd en ondanks de veel betere specificaties van de Thor lijkt de Swift de betere qua software en updates. Zit toch een community achter de Wileyfox Swift en CyanogenOS is best een goed OS wat steeds doorontwikkeld wordt. Ondertussen is 6.0 ook al uitgerold.
Kan het verkeerd hebben want weet niet veel van de Vernee Thor af.
Ligt er ook wel aan wat je er mee wilt doen, maar als je ziet dat hij een Antutu score heeft van ~20.000 terwijl de nieuwe toestellen al 130.000 hebben is hij wel al vrij snel verouderd (of ik maak me te druk over zo'n scores 8)7 ). Vernee is trouwens van plan samen te werken met het cyanogen team om een versie van CM13 naar de Thor te krijgen, uiteraard is dat ook afwachten of dat het goed uitpakt.

Linkje over Vernee en third-party ROM developers (yes, ook CM)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 774157 op 29-05-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:10
Heb mijn bestelling toch maar even gecancelled in afwachting van meer duidelijkheid over het scherm en CM13. Mogelijk dat ik uiteindelijk voor de BV6000 ga mocht deze echt onbreekbaar zijn (als 3x een kapot scherm gehad, ben daar wel klaar mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

quazar schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:57:
Heb mijn bestelling toch maar even gecancelled in afwachting van meer duidelijkheid over het scherm en CM13. Mogelijk dat ik uiteindelijk voor de BV6000 ga mocht deze echt onbreekbaar zijn (als 3x een kapot scherm gehad, ben daar wel klaar mee).
de foto's die je zag in het vernee forum zeggen toch genoeg, da's gewoon geen GG3. en geen oleophobic treatment
maar he, je krijgt toch een flipcover :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
Er lijken verschillende batches te zijn; met GG3 en zonder GG3.

Erg slordig dat Vernee zelf niet reageert. Was eigenlijk een van de redenen om juist deze te kopen. :+

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

DeVins schreef op maandag 30 mei 2016 @ 00:06:
Er lijken verschillende batches te zijn; met GG3 en zonder GG3.

Erg slordig dat Vernee zelf niet reageert. Was eigenlijk een van de redenen om juist deze te kopen. :+
waar baseer je op dat er verschillende batches zijn? dat youtube filmpje wat niks laat zien? voor hetzelfde geld raakt hij niet eens het scherm. in ieder geval hoor ik niks krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
Kenzi schreef op maandag 30 mei 2016 @ 02:38:
[...]

waar baseer je op dat er verschillende batches zijn? dat youtube filmpje wat niks laat zien? voor hetzelfde geld raakt hij niet eens het scherm. in ieder geval hoor ik niks krassen.
Ik heb de link in mijn vorige reply aangepast. Hier wordt het volgende aangegeven:
heavyload Post time 5 hour(s) ago

Glad to hear dany. Seems that there are 2 batches. One with CGG3 and one without CGG3 like mine.
Brougt my bluish grey one (and the black one) at presale period from eFOX-shop.com at 2016-04-08. Shipping was 2016-05-07. Arrived 2016-05-12 in germany.
Zelf heb ik een stuk of 3 filmpjes gevonden van mensen die aardig lopen te krassen met vorken en messen langs de rand om zo een eenvoudige kras te maken. Even duimen dus dat ik er een met enigszins stevig glas ontvang. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door DeVins op 30-05-2016 03:05 ]

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

DeVins schreef op maandag 30 mei 2016 @ 03:03:
[...]

Ik heb de link in mijn vorige reply aangepast. Hier wordt het volgende aangegeven:

[...]

Zelf heb ik een stuk of 3 filmpjes gevonden van mensen die aardig lopen te krassen met vorken en messen langs de rand om zo een eenvoudige kras te maken. Even duimen dus dat ik er een met enigszins stevig glas ontvang. _/-\o_
in de link die je nu post zegt de poster zelf dat hij geen CGG3 heeft. (met foto's) meer bewijs dat de telefoon dus geen GG3 heeft.

Op zich ook logisch, GG3 kost geld en als je je telefoon voor zo'n lage prijs wil neerzetten en maximale winst wil halen ga je niet duur glas gebruiken.
De hele industrie in Shenzhen is verneukt met fabrikanten die snel pre-orders willen binnenhalen met valse specs. En als mensen gaan klagen? Gewoon "Sorry" zeggen of totaal negeren. En op naar de volgende pre-order. En teveel mensen die klagen? Dan start je toch gewoon een nieuw merk onder andere naam.
Zo lang mensen in dit soort marketing blijven trappen blijven dit soort bedrijven dit doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Net als het CM13 en vrijgegeven kernels verhaal.
Dat beloven ook een hoop van dit soort merken, zonder dat er iets van terecht komt. Logisch ook, aangezien Mediatek zijn sourcecodes helemaal niet vrijgeeft, je blijft dus met gemankeerde custom ROMs kloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Batterij update voor diegene die het willen weten:
Vanochtend (9:15) tot 93% opgeladen en nu (18:58) is hij nog 69%
- Geen apps op de achtergrond gesloten
- Op een half uur na de gehele tijd wifi aan gehad
- Geen mobiel data verbinding
- Telefoon inactief | 11% | 7u 31m
- Scherm | 9% | 2u 6m
- ca. 1 dag 2 uur resterend

In een vorige post had ik aangegeven dat hij 26% omlaag ging tijdens de nacht op vliegtuigmodus, hier heb ik geen last meer van gehad. Kwam waarschijnlijk vanwege smart screen on/off in combinatie met Twilight.

Dit alles met matig gebruik: Whatsapp, Reddit, Imgur & Firefox

EDIT
Geheugen zit momenteel 1,6GB vol, met 1,2GB vrij
- Gemiddeld gebruik is 57% in delaatste 3 uur
- 32 apps geheugen gebruikt in de laatste 3 uur

Momenteel 19 apps open :*)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 774157 op 31-05-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Modbreak:Ik heb een aantal berichten verplaatst naar [Vernee Thor] Levertijden & Prijzen. Gelieve daar voortaan berichten plaatsen die gerelateerd zijn aan Levertijden & Prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Androidworld heeft een review gepresenteerd van de Thor.

Androidworld is overwegend positief over de telefoon. Het toestel heeft wat gebreken, maar dat weegt niet op tegen de prijs van onder de 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

rens-br schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:34:
Androidworld heeft een review gepresenteerd van de Thor.

Androidworld is overwegend positief over de telefoon. Het toestel heeft wat gebreken, maar dat weegt niet op tegen de prijs van onder de 150 euro.
Jammer, niks over wel / geen Gorilla Glass 3, de klachten van mensen over slechte WiFi en software.
En alle minpunten (en lmisleiding over oplader) worden weggewuifd vanwege de prijs? ;(
Had toch wel iets kritischere review van je verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Kenzi schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:14:
[...]
Had toch wel iets kritischere review van je verwacht.
Van mij verwacht? Ik ben geen reviewer, noch redacteur, noch enigszins verbonden met Androidworld :P

Ben het overigens wel met je eens. De reviewer had wat scherper mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
rens-br schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:17:
[...]

Van mij verwacht? Ik ben geen reviewer, noch redacteur, noch enigszins verbonden met Androidworld :P

Ben het overigens wel met je eens. De reviewer had wat scherper mogen zijn.
Rens Blom en rens-br.
Het had zomaar gekund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeVins
Rens Brom is het wanneer verkeerde posts in dit topic staan :p :+

Iemand met KPN/Telfort die weet of de interactieve tv app werkt op deze telefoon? Bij nieuwe of obscuurdere chipsets wil het nog wel voorkomen dat de app niet start

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Momus schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:00:
[...]
Rens Blom en rens-br.
Het had zomaar gekund.
Had inderdaad zomaar gekund. Ik snap de verwarring.
DeVins schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:04:
Rens Brom is het wanneer verkeerde posts in dit topic staan :p :+
offtopic:
Vind ik leuk!
Iemand met KPN/Telfort die weet of de interactieve tv app werkt op deze telefoon? Bij nieuwe of obscuurdere chipsets wil het nog wel voorkomen dat de app niet start
MediaTek is nou niet echt een obscure chipset. Maar misschien kan je iemand die de Thor bezit een bericht sturen, om te vragen of ze de iptv app kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tip: Leg de telefoon niet op de kop op een oppervlakte of iets dergelijks.

De bovenkant is namelijk heel glad (volgens mij vanwege zo'n nano coating of zoiets), wat fijn is om overheen te swipen, maar zodra het oppervlakte ook maar een klein beetje niet vlak is schuift hij er uiteindelijk af. Die van mij was van mijn nachtkastje (halve meter) afgeschoven en plat met het scherm op de vloer (laminaat) gevallen, tevens verder geen krassen of permanenten schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Anoniem: 774157 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 13:09:
Tip: Leg de telefoon niet op de kop op een oppervlakte of iets dergelijks.

De bovenkant is namelijk heel glad (volgens mij vanwege zo'n nano coating of zoiets), wat fijn is om overheen te swipen, maar zodra het oppervlakte ook maar een klein beetje niet vlak is schuift hij er uiteindelijk af. Die van mij was van mijn nachtkastje (halve meter) afgeschoven en plat met het scherm op de vloer (laminaat) gevallen, tevens verder geen krassen of permanenten schade.
Ik kan dat beamen. Ik had hem op m'n boxspring achterwand gelegd en kreeg hem later op m'n hoofd. Met beide gelukkig niets mee aan de hand, maar wel even boos wat geroepen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruw ER
Ik heb mijn review aangepast, 2 vervelende minpunten tegengekomen:

De vingerafdrukscanner doet het enkel als je vinger echt kurk en kurk droog is. Dus als je een minimaal beetje staat te zweten in dit warme weer, en je vinger is niet meer 100% droog, zal je vinger niet herkend worden. Erg jammer.

Daarnaast het hele gorilla glass 3 verhaal. Ik heb op geen enkele telefoon ooit een bescherming gebruikt over het glas heen, en nog nooit een krasje of barstje gehad, tot de Thor. 2 lichte krassen op het scherm zelf, en een met de nagel voelbare net buiten het scherm zijn het resultaat van een weekje heel normaal met de telefoon omgaan. Duidelijk geen GG3. Zeer spijtig, en flink genaaid door onze Chinese vrienden van Vernee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeVins
Heb vandaag mijn Thor ontvangen. Eerste indrukken zijn zeer positief, ligt lekker in de hand, vlotte telefoon met veel apps open, ota update werd meteen geinstalleerd. Minpuntje vooralsnog is het te snel scrollen in de appdrawer, hopelijk wordt dit nog gefixt in een os upgrade.

Mbt het GG3 verhaal heb ik verschillende verhalen gehoord. Vernee geeft natuurlijk aan dat het echt officieel GG3 glas is wat mij nog steeds sterk lijkt. Op het forum van Vernee gelezen dat de oleophobic laag die over het GG3 scherm zou zitten nogal krasgevoelig is en dat hieronder wel degelijk een soort GG3 glas zou zitten.

Als ik voordat ik 'm bestelde al de negatieve punten had gelezen had ik denk ik de bestelling geannuleerd. Echter ben ik vooralsnog erg positief verrast! Wel flink slecht dat onze Chinese vrienden allemaal fake specs aanhalen, maar dat was te verwachten.

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Weet iemand hoe ik een harde reset doe bij de Thor? Ik wilde hem net opnieuw starten, maar het scherm blijft nu zwart. Als ik op volume down klik en de power dan hoor ik een klikgeluid, maar er gebeurd verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Nicap schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:49:
Weet iemand hoe ik een harde reset doe bij de Thor? Ik wilde hem net opnieuw starten, maar het scherm blijft nu zwart. Als ik op volume down klik en de power dan hoor ik een klikgeluid, maar er gebeurd verder niets.
10 seconden de aan/uitknop ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nicap schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:49:
Gebeurt dat zwarte scherm als je hem opstart? Ik had dat ook, toen hield ik de power + volume omhoog in voor 3 seconden en toen liet ik los. Misschien dat dat helpt voor de volgende keer.

Power + volume omlaag is trouwens een screenshot maken (wat volgens mij ook een geluid maakt), wat je zoekt is volume omhoog.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 774157 op 11-06-2016 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

De 10 seconden de aan/uit knop deed het hem idd.

Wat ik eerst deed was idd een screenshot maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeVins
Na een dikke week de Thor volop gebruikt te hebben moet ik bekennen dat ik nog erg tevreden ben. Loop niet tegen zaken aan waarvan ik denk dat het beter had gekund.

Inmiddels loopt de bbs van Vernee vol met klachten over voornamelijk gebroken schermen, resellers die geen aftersale care kunnen leveren en bugs met gasten die TWRP niet juist installeren etc. Totaal geen problemen die ik herken. Ik ben blij met mn Torretje :)

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand toevallig of, en ook hoe, ik de OTA van 3-06-2016 kan installeren? Ik heb namelijk TWRP (geen problemen die 1 post naar boven bedchrijft) en als ik dan wil updaten gaat hij daar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Anoniem: 774157 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 15:49:
Weet iemand toevallig of, en ook hoe, ik de OTA van 3-06-2016 kan installeren? Ik heb namelijk TWRP (geen problemen die 1 post naar boven bedchrijft) en als ik dan wil updaten gaat hij daar heen.
Je moet de full rom downloaden en die gebruiken om via TWRP de update te installeren. Een OTA update kan niet via TWRP geïnstalleerd worden.

Mocht je geen full zip hebben, kun je wel proberen om de zip te flashen via Google Play: [root] FlashFire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet de full rom downloaden en die gebruiken om via TWRP de update te installeren. Een OTA update kan niet via TWRP geïnstalleerd worden.

Mocht je geen full zip hebben, kun je wel proberen om de zip te flashen via Google Play: [root] FlashFire.
Waar kun je die ROM's downloaden? Ik gebruik momenteel needrom.com maar daar staat alleen mijn huidige ROM op. Ik zou het fijn vinden als Vernee net zoals Xiaomi de ROM's gewoon op de site zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
Hebben jullie het stock recovery menu ook in het Chinees? Nu ben ik niet zo goed in Chinees en lees ik op het Vernee forum dat voor de 3e OTA update wordt aangeraden om je cache te legen. Voordat ik in een bootloop terecht kom wil ik dit uiteraard ook eerst doen.

Verdere problemen:

- USB bestandsoverdracht werkt niet, OSX herkent de Thor niet en mount m dus ook niet. Alleen PTP werkt. USB debugmodus ingeschakeld, USB foutopsporing ingeschakeld. Geen verschil.

Ik kan alleen een sd card bereiken via bestandsoverdracht. Met of zonder sd card; ik kan de interne opslag met geen mogelijkheid benaderen.

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 891389

Hallo mensen heb hem al een lange tijd , er is niet veel mis, goedkoop, accu gaat echt lang mee.foto maken niet al te best. voor mij is die wat langzaam . maar voor de rest kan ik zeggen voor dat geld is die goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 891389

Hallo mensen kan iemand me zeggen hoe ik deze weer op fabriek instellen kan zetten , heb in het hoofd menu 4 keuze welke is de goede ze staan alle in het chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Anoniem: 891389 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:44:
Hallo mensen kan iemand me zeggen hoe ik deze weer op fabriek instellen kan zetten , heb in het hoofd menu 4 keuze welke is de goede ze staan alle in het chinees.
Welkom op tweakers.

Als je zo tevreden bent over het toestel, waarom wil je dan een factory reset doen?

Overigens kan dit bij alle Android telefoons ook gewoon vanuit de instellingen, zonder naar de recovery te gaan.

Je vind de opties bij:
'Instellingen' -> 'Backup maken en terugzetten' -> 'Factory reset'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1nas
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-07 16:14
Nog meer mensen de update van 7.0 geïnstalleerd?

Gisteren geïnstalleerd, loopt soepeltjes tot dusverre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 20:38
Hoort de Vernee Thor E ook bij deze discussie?
Is een behoorlijk ander toestel nl. (metalen behuizing, veel grotere accu enz.)

Ga toch fietsen.

Pagina: 1

Let op:
Alle mogelijke reacties die betrekking hebben op een review waarbij 50 dollar korting wordt gegeven, worden zonder opgaaf van reden verwijderd.

Levertijden & Prijzen mogen hier besproken worden: [Vernee Thor] Levertijden & Prijzen