Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pctweakerdude1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-10-2021
Hallo, ik had graag wat info gehad over Samsung galaxy s7 in combinatie met de gear vr. Zou dit een goede vr ervaring geven ? Ik heb namelijk een vr cardboard van plastic momenteel dat ik gebruik met de iphone 5. En ik moet zeggen dat ik soms als ik een 360 film bekijk mij soms toch echt wel in de film voel.
Nu mijn vraag is gaat deze ervaring veel beter zijn met de gear vr kan dit ruiken aan de oculus dk 2 ?
En hoe is de immersion is het scherm echt rond je of zie je de randen van het scherm nog ?

Dit is namelijk veel geld zou willen weten als het vr gedeelte echt goed is .

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-11 20:11
Ik denk dat dit beter als een cardboard zal zijn om de volgende redenen.

-Hogere resolutie dus iets scherper. (nog wel te weinig helaas)
- Geintegreerde sensoren in Gear VR voor betere reactie
- Amoled scherm heeft hogere framerate wat rustiger voor de ogen is.
- Netflix support
- Oculus app
- Geintegreerd touchpad
- Stop smartphone erin en je komt automatisch in een virtueel menu wereld
- instelbare lensen

Nadelen kunnen zijn dat alles via de oculus app werkt wat iets minder content heeft te bieden dan Google of internet
Dit is wel te omzeilen maar dan moet je de GearVR service uitschakelen.

Voor meer content kun je de Milk VR app installeren maar dan moet die wel een vpn verbinding worden gedownload omdat MilkVR alleen in de USA te krijgen is.

Een Oculus Rift zal stukken beter zijn vanwege de resolutie en betere hardware.
Randen van scherm zie je met de GearVR niet maar de randen zijn wel minder scherp valt me op.
Of je moet bedoelen randen van de GearVR zelf want die zie je wel.

Dit is wat ik zo even kan bedenken.

[ Voor 13% gewijzigd door Garret1410 op 22-05-2016 18:12 ]

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 11:46
pctweakerdude1 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:45:
Hallo, ik had graag wat info gehad over Samsung galaxy s7 in combinatie met de gear vr. Zou dit een goede vr ervaring geven ? Ik heb namelijk een vr cardboard van plastic momenteel dat ik gebruik met de iphone 5. En ik moet zeggen dat ik soms als ik een 360 film bekijk mij soms toch echt wel in de film voel.
Nu mijn vraag is gaat deze ervaring veel beter zijn met de gear vr kan dit ruiken aan de oculus dk 2 ?
En hoe is de immersion is het scherm echt rond je of zie je de randen van het scherm nog ?

Dit is namelijk veel geld zou willen weten als het vr gedeelte echt goed is .
Er is een Samsung Gear VR topic in het forum te vinden:

Samsung Gear VR

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Eens met het bovenstaande. Verder informatie kan gevonden worden in het algemene topic: Samsung Gear VR

Slotje

Dit topic is gesloten.