Waar kun je zien hoeveel posts je alleen in de tech fora hebt? Omdat iedereen zegt dat posts in SG niet meetellen.
Even vriendelijk aan iemand van de crew vragen
... is mij wel gelukt tenminste
Verwijderd
gebruik de search op username en selecteer alle techfora!
duronrulez 48 tot nu toe, als mijn methode juist is!
duronrulez 48 tot nu toe, als mijn methode juist is!
Niet echt. De search geeft het aantal threads waarin je gereageerd hebt terug, niet het aantal posts. Maar het is wel de beste methode totdat er gewoon alleen nog maar het aantal techposts in je profile staat...Op zondag 24 juni 2001 22:33 schreef tineau het volgende:
als mijn methode juist is!
Voor de HK zit je net over de helft van je tech-posts
Je moet er dus nog een ruime 70.
Verwijderd
Shit, je bent net iets wakkerder dan ikOp zondag 24 juni 2001 22:37 schreef Onno het volgende:
Niet echt. De search geeft het aantal threads waarin je gereageerd hebt terug, niet het aantal posts. Maar het is wel de beste methode totdat er gewoon alleen nog maar het aantal techposts in je profile staat...
als iedereen dan mag vragen hoeveel tech post ie heeft, mag ik zeker ook wel vragen hoeveel non-tech posts ik heb he?
Ik ben in een goed humeur 
Tevreden nu Timpie?SG-posts: 369
HK-posts: 12
NSTM-posts: 41
LA-posts: 233
SU-posts: 9
En ikke dan
Volgens mij iets van 178 techposts, en de rest bijna allemaal SG en HK
...
Redelijk treffend zelf omschreven. 166 tech posts, rest is SK en HK ongeveer.Op zondag 24 juni 2001 22:47 schreef ThaWout het volgende:
En ikke danVolgens mij iets van 178 techposts, en de rest bijna allemaal SG en HK
...
Gefeliciteerd met je 1000e post btw (ja die komt er NU aan
helemaalOp zondag 24 juni 2001 22:46 schreef IceStorm het volgende:
Ik ben in een goed humeur
[..]
Tevreden nu Timpie?
Als je dan toch bezig bent... ik ben ook wel benieuwd eigenlijkOp zondag 24 juni 2001 22:50 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Redelijk treffend zelf omschreven. 166 tech posts, rest is SK en HK ongeveer.
Gefeliciteerd met je 1000e post btw (ja die komt er NU aan).
(ik zit met deze post trouwens op de 3000... alweer, dankzij BC3
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
En nu ga ik slapen, dus niet gaan vragen of je je aantal posts ook mag weten, want anders wordt het een puinhoop..SG-posts: 393
HK-posts: 20
NSTM-posts: 124
LA-posts: 562
SU-posts: 30
Admin-posts: 0
Tech-posts: 1864
Total posts: 2993
Zow, snelle service zeg!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Hey ja ... helemaal gemist. Ik wist dat ik gisteren op 980 ofzow stond. Nu alweer 1012 zie ik. Voor BC-3 zat ik trouwens ook al aan de 1600 (maar dat boeit ook verder niet ... voordat ik daar weer commentaar op krijgOp zondag 24 juni 2001 22:50 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 1000e post btw (ja die komt er NU aan).
Waarom allemaal vragen??
Je kan zelf wel een beetje bijhouden hoeveel je er hebt
Je logt een keer uit en weer in, en je ziet et vanzelf wel verschijnen
En als nu al echte onzin wilt posten, moet je naar FoK gaan (doe ik dus)(al is et daar niet zo gezellie)
Je kan zelf wel een beetje bijhouden hoeveel je er hebt
Je logt een keer uit en weer in, en je ziet et vanzelf wel verschijnen
En als nu al echte onzin wilt posten, moet je naar FoK gaan (doe ik dus)(al is et daar niet zo gezellie)
Pagina: 1