Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Help me!
Ik twijfel of ik een laptop met nemen (nog niet duidelijk welke) of een nieuwe telefoon (Samsung galaxy s5) want mijn oude is flut. Mijn moeder zegt dat ik beter een iets duurdere telefoon kan nemen dan mijn oude maar ik zie d at niet zitten maar ik heb ook een niet zo een groot budget voor een laptop a.u.b vertel wat ik moet doen 8)7

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:44
Goed verhaal, lekker kort.
Lekker relevant ook, telefoon of laptop... Niet echt hetzelfde.
Nog in het verkeerde subforum ook.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ook handig dat er een budget gemeld wordt :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

SSD in een oude laptop+ Xiaomi telefoon van 150 euro importeren? Dat is het beste wat ik ervan kan maken met de informatie die je geeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2016 13:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
O ja haha budget is 241 euro

• bauke1994
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-11 19:07
ik denk dat je eerst een baan moet gaan zoeken ;)

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Wat voor een laptop heb je nou want anders kan je ze beter alle bij houden en even door sparen.

Verwijderd

Topicstarter
bauke1994 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:30:
ik denk dat je eerst een baan moet gaan zoeken ;)
Haha ja ik heb een baantje (soort van) doe een derde van een krantenwijk en heb al sinds iets voor kerst geen geld meer gekregen dus mijn budget zou vast wel iets hoger worden maar daar kan ik nog steeds geen laptop en telefoon van kopen

• prutser001

prutser001

Dit is al het tweede topic : Advies Aanschaf laptop

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Topicstarter
revertive schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:32:
Wat voor een laptop heb je nou want anders kan je ze beter alle bij houden en even door sparen.
Ehem een tablet

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dan kan ik ook nog ff kijken welke laptop
ik zeg toch dat ik enor mtwijfel

• prutser001

prutser001

Ik zou zeggen spaar lekker door voordat je iets koopt waar je niets aan hebt.;

• bauke1994
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-11 19:07
misschien zoiets:
pricewatch: TrekStor SurfTab xiron 7.0 3G Zwart

Kan je met VoIP bellen en heb je toch een 7" scherm.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Heb je al een Bosch stofzuiger overwogen?

Verwijderd

Topicstarter
Momus schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:44:
Heb je al een Bosch stofzuiger overwogen?
stofzuiger?

• Momus
Ja, ik vind persoonlijk die van Bosch het fijnst. Maar mocht dat boven budget gaan, kan je ook best een Siemens overwegen.

Verwijderd

Topicstarter
Momus schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:49:
[...]

Ja, ik vind persoonlijk die van Bosch het fijnst. Maar mocht dat boven budget gaan, kan je ook best een Siemens overwegen.
8)7

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Als je zo op budget zit is het het een of het ander. Je kan een leuke telefoon (geen high end) halen voor dat geld. Genoeg reviews te vinden van budget / mid-range Android telefoons. Hier op tweakers, maar ook talloze op het web..dus ga eens wat vergelijken.

Laptop kan je (later) goed voor 200-300 euro 2e hands kopen van een paar jaar oud. Maak de beslissing welke je (nu) het meest nodig hebt en spaar zoals al gezegd verder voor het 2e apparaat.

Als startpunt zou ik qua telefoon een galaxy J5 nemen.

[ Voor 6% gewijzigd door ToFast op 21-05-2016 13:57 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waarom geen tablet? :)

• dutchgio
Een TV voor die prijs moet ook lukken. Heb je een nog groter scherm...

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Zo aardig ben ik dan weer hé
Alle telefoons voor onder de 240 euro

Johann Sebastian Bach

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-11 13:09
Ik heb erg goede ervaring met een Miele stofzuiger. Goede zuigkracht en is vrij stil. Die zou ik nemen

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Heijmenberg99 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:02:
Ik heb erg goede ervaring met een Miele stofzuiger. Goede zuigkracht en is vrij stil. Die zou ik nemen
Nilfisk doet het ook goed hoor

Johann Sebastian Bach

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-11 13:09
Nivida_intel schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:03:
[...]

Nilfisk doet het ook goed hoor
Of wat dacht je van een Henry. Zo'n rood schattig stofzuigertje

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:06
Ik heb een Samsung stofzuiger, gekocht voor 100 euro
ruim binnen je budget!

• Momus
Even serieus alstublieft, dat soort advies heeft ie niks aan. Nilfisk en Miele zijn overpriced en die Henry dingen zuigen voor geen meter.

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Momus schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:05:
Even serieus alstublieft, dat soort advies heeft ie niks aan. Nilfisk en Miele zijn overpriced en die Henry dingen zuigen voor geen meter.
Heb laatst een Nilfisk voor 150 euro gekocht

Johann Sebastian Bach

Verwijderd

Heijmenberg99 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:04:
[...]

Of wat dacht je van een Henry. Zo'n rood schattig stofzuigertje
Doet me denken aan dit; YouTube: Henry the Hoover's Cocaine Overdose

Verwijderd

Robotstofzuigers zijn het helemaal http://tweakers.net/categ...XRZYo6SVbSSmYmBoVJsbW0tAA

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
pricewatch: Indesit IWC 51451 EU

Deze is net 2€ boven je budget maar heeft wel maar liefst 1400 toeren.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Foei jongens, neem dat arme meisje nou even serieus O-)
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:25:
Help me!
Ik twijfel of ik een laptop met nemen (nog niet duidelijk welke) of een nieuwe telefoon (Samsung galaxy s5) want mijn oude is flut. Mijn moeder zegt dat ik beter een iets duurdere telefoon kan nemen dan mijn oude maar ik zie d at niet zitten maar ik heb ook een niet zo een groot budget voor een laptop a.u.b vertel wat ik moet doen 8)7
Ok Vera, dit is niet een verhaal waar we wat mee kunnen..

Je moet ons even uitleggen waarom je voor deze keuze staat.

Wat wil je er mee gaan doen?
Waarom heb je beide nodig?
Volstaat een nieuwere tablet?
Of moet het perse een laptop zijn?

Etc. :)

Ik kan je nu misschien al vertellen dat 241€ (??) waarschijnlijk niet echt zal voldoen aan je evt. wensen.. Aan de andere kant is dat nu natuurlijk alleen gissen..

Verwijderd

Topicstarter
poor Leno schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:12:
Foei jongens, neem dat arme meisje nou even serieus O-)

[...]

Ok Vera, dit is niet een verhaal waar we wat mee kunnen..

Je moet ons even uitleggen waarom je voor deze keuze staat.

Wat wil je er mee gaan doen?
Waarom heb je beide nodig?
Volstaat een nieuwere tablet?
Of moet het perse een laptop zijn?

Etc. :)

Ik kan je nu misschien al vertellen dat 241€ (??) waarschijnlijk niet echt zal voldoen aan je evt. wensen.. Aan de andere kant is dat nu natuurlijk alleen gissen..
Ik wil met een laptop huiswerk en gamen nieuwe telefoon omdat mijn oude flut is ik heb beide nodig want ik heb geen laptop wel een tablet maar die heeft een hele slechte internet connectie en kan je niet de games op spelen die je wilt en ik raak in de war door die stofzuiger mensen

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:04
Wat ik me vooral af vraag, wat is er mis met die S5? Het is niet direct mijn voorkeur maar dit was toch een topmodel? Er zal vast wel een aosp of cm rom te vinden zijn zodat het zonder al die Samsung rommel een stuk prettiger werkt.

En dan nog iets verder sparen voor een laptop.

[ Voor 9% gewijzigd door D-Three op 21-05-2016 14:23 ]

• T-Forever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:19
dus die nieuwe telefoon is niet echt nodig, hij is flut maar je kan er nog mee bellen, ga dan voor een laptop.
en wat voor spelletjes wil je spelen? flash spelletjes op internet heb je geen goeie pc voor nodig, ik heb voor mijn zusje er ook een gekocht die koste me 250 euro en dat zou voldoende zijn.

Verwijderd

Topicstarter
D-Three schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:22:
Wat ik me vooral af vraag, wat is er mis met die S5? Het is niet direct mijn voorkeur maar dit was toch een topmodel? Er zal vast wel een aosp of cm rom te vinden zijn zodat het zonder al die Samsung rommel een stuk prettiger werkt.
Nee dat is het niet ik wil een s5 kopen
haha :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:23:
[...]

Nee dat is het niet ik wil een s5 kopen
haha :)
Wil je bellen of wil je computeren?

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:04
Verkeerd begrepen. Beide ga je zeker niet hebben voor dat budget. Zelfs een laptop zou ik er persoonlijk niet van kopen.

En ook wat Ting87 hierboven zegt... Het zijn totaal verschillende zaken. Vandaar ook de opmerking van de stofzuiger :P

[ Voor 33% gewijzigd door D-Three op 21-05-2016 14:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
T-Forever schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:23:
dus die nieuwe telefoon is niet echt nodig, hij is flut maar je kan er nog mee bellen, ga dan voor een laptop.
en wat voor spelletjes wil je spelen? flash spelletjes op internet heb je geen goeie pc voor nodig, ik heb voor mijn zusje er ook een gekocht die koste me 250 euro en dat zou voldoende zijn.
welke was dat?

Verwijderd

Topicstarter
ik vindt dit gewoon lastig heb weinig geld en wil allebei

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Ik heb mijn zus voorzien van een HP EliteBook 8460p, mijn vader van een HP EliteBook 2540p, mijn schoonouders van een Lenovo Thinkpad X220 en mijn vriendin tikt inmiddels vrolijk door op een Lenovo Thinkpad T420s

Al die laptops zijn in de V&A of elders te vinden voor prijzen van 180-300 euro. Het zijn tweede generatie modellen en ze zijn gebouwd als een tank.

Verwijderd

Wat de laptop betreft: V&A aangeboden: DELL E6220 i5 - 128GB samsung SSD 4GB geheugen 12.5 inch nr 2

Leuke grootte, stevig gebouwd, lekker snel door de SSD. Ruim voldoende voor alles behalve gaming; dat ga je niet halen met je budget. Of, zoals hierboven gezegd wordt, een HP Elitebook. Zorg wel dat je er een vindt met een SSD. Dat is de meerprijs waard.

Telefoon: V&A aangeboden: OnePlus One 64GB Zwart

Lekker veel opslag, veel custom ROMs beschikbaar, ruim voldoende voor social media, foto's en dergelijke.

Ik denk dat binnen je budget deze twee heel netjes zijn. Dan verkoop je je tablet en je oude telefoon, en dan heb je voor weinig geld degelijk spul.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2016 14:42 ]

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-11 20:11
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:25:
Help me!
Huiswerk doen op een smartphone werkt niet (goed), dus dat wordt een laptop, tenzij het bedoeld is om iets op te zoeken via internet. Verslagen typen gaat nou eenmaal handiger als je een goed toetsenbord hebt en muis. Ook zul je er programma's als Word op kunnen draaien.

Gamen op een laptop van 240 euro zie ik helemaal niet zitten tenzij je flash spelletjes bedoeld zoals "spelletjes.nl"

Dus ga na wat het belangrijkst is voor jouw en wat je ermee wilt gaan doen.

Wil je perse allebei dan zul je een gebruikte laptop van 100-150euro moeten kopen en een budget of gebruikt toestel van 100-150 euro. Beiden nieuw gaat niet lukken tenzij je gaat doorsparen.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:39:
ik vindt dit gewoon lastig heb weinig geld en wil allebei
https://www.freo.nl/leningen

Verwijderd

Topicstarter
Garret1410 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:44:
[...]

Huiswerk doen op een smartphone werkt niet (goed), dus dat wordt een laptop, tenzij het bedoeld is om iets op te zoeken via internet. Verslagen typen gaat nou eenmaal handiger als je een goed toetsenbord hebt en muis. Ook zul je er programma's als Word op kunnen draaien.

Gamen op een laptop van 240 euro zie ik helemaal niet zitten tenzij je flash spelletjes bedoeld zoals "spelletjes.nl"

Dus ga na wat het belangrijkst is voor jouw en wat je ermee wilt gaan doen.

Wil je perse allebei dan zul je een gebruikte laptop van 100-150euro moeten kopen en een budget of gebruikt toestel van 100-150 euro. Beiden nieuw gaat niet lukken tenzij je gaat doorsparen.
Ik speel games zoals sims ik denk dat ik het een kopp en dan spaar voor het ander en dan dat koop

• Tvermeulen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:23
Als je geen computer hebt om huiswerk op te maken dan zou ik eerder voor de laptop gaan dan een andere telefoon. Misschien heb je wel iemand in je omgeving die een nieuwe laptop wilt kopen en jou zijn/haar oude wil doorverkopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:46:
[...]

Ik speel games zoals sims ik denk dat ik het een kopp en dan spaar voor het ander en dan dat koop
Maar als je nu geen laptop hebt, waarop speel je de Sims dan? Dan kan je toch net zo goed blijven "gamen" op waarop je dat nu doet en een laptop kopen die niet kan gamen maar wel prima is voor de rest?

• dutchgio
de Sims: Real life version.
Ik zou een paar keer de ''rosebud'' cheat gebruiken, dan kun je zowel een stofzuiger, laptop als een telefoon kopen.

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:56:
de Sims: Real life version.
Ik zou een paar keer de ''rosebud'' cheat gebruiken, dan kun je zowel een stofzuiger, laptop als een telefoon kopen.
Amateur. motherlode geeft je 50K per keer ipv 1K

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:49:
[...]

Maar als je nu geen laptop hebt, waarop speel je de Sims dan? Dan kan je toch net zo goed blijven "gamen" op waarop je dat nu doet en een laptop kopen die niet kan gamen maar wel prima is voor de rest?
Mijn laptop is kapot gegaan

Verwijderd

Topicstarter
Whatson schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:59:
[...]

Amateur. motherlode geeft je 50K per keer ipv 1K
Haha heel grappig -_- als het zou kunnen zou ik het wel doen

• hjkv
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 15:01:
[...]

Wat is er kapot aan, dan? Als je budget zo'n probleem is, moet je misschien eerder naar reparatie kijken dan naar nieuwe laptops.

Aangezien je nog wel een telefoon hebt en geen laptop, zou ik prioriteit geven aan de laptop

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:53

two

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 15:02:
[...]

Haha heel grappig -_- als het zou kunnen zou ik het wel doen
Het is bijna vaderdag. Je budget is 221 euro niet 241 euro.

Haal een chromebook (serieus) kan je ook nog android spelletjes spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door two op 21-05-2016 15:05 ]

Signature

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 15:01:
[...]

Ah, op die fiets. In elk geval, zoals hier al een paar keer gezegd is zijn de wat oudere zakelijke modellen van Dell, HP en Lenovo wel interessant. Degene die ik hiervoor linkte is in elk geval een prima keuze. Ik heb er geen ervaring mee, maar heel misschien zou je daar ook wel de Sims op kunnen draaien- je zou een benchmark op kunnen zoeken. Ik werk zelf op iets vergelijkbaars, en dat werkt erg lekker. De telefoon die ik linkte is in principe ook prima, ik weet alleen niet hoe het zit met de updates op dat model.

Verwijderd

Topicstarter
hjkv schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 15:04:
[...]

Wat is er kapot aan, dan? Als je budget zo'n probleem is, moet je misschien eerder naar reparatie kijken dan naar nieuwe laptops.

Aangezien je nog wel een telefoon hebt en geen laptop, zou ik prioriteit geven aan de laptop
Hij is van de trap gevallen :|

• dutchgio
Dan heb je een groter budget nodig, een nieuwe trap gaat toch al gauw een paar duizend euro kosten.

• hjkv
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 15:09:
[...]

Hij is van de trap gevallen :|
Juist, dan moet je echt zakelijke dingen gaan kopen. Dan zit je laptop vol deuken, maar doet ie het nog. Bouwkwaliteit op die dingen is heel anders dan op je gemiddelde mediamarkt-laptop.

Verwijderd

Topicstarter
hjkv schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 15:12:
[...]

Juist, dan moet je echt zakelijke dingen gaan kopen. Dan zit je laptop vol deuken, maar doet ie het nog. Bouwkwaliteit op die dingen is heel anders dan op je gemiddelde mediamarkt-laptop.
nee hij doet het niet meer

Verwijderd

Er bestaat maar één verstandige keuze en dat is doorsparen!
Je zou eens moeten weten wat ik allemaal wel niet zou willen op dit moment...
Mijn irritante verstand verteld mij nu eerst flink op de hypotheek af te lossen alvorens via mijn (verlangende) Vive-bril naar allemaal mooi spul te kijken :)

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 15:15:
[...]

nee hij doet het niet meer
Hierrrrr een aardige laptop voor €5. Hij is ook als boekensteun en onderzetter te gebruiken.

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-11 06:51
Als ik jou was zou ik een tweedehands laptop kopen, en voor je telefoon doorsparen. Het leven bestaat uit keuzes maken. Als wij alles konden kopen wat we wilden, dan hadden we geen tijd voor Tweakers

Verwijderd

Topicstarter
henk1994 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 15:21:
Als ik jou was zou ik een tweedehands laptop kopen, en voor je telefoon doorsparen. Het leven bestaat uit keuzes maken. Als wij alles konden kopen wat we wilden, dan hadden we geen tijd voor Tweakers
ja je hebt gelijk maar het is nog steeds lastig

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:21:
Ik wil met een laptop huiswerk en gamen nieuwe telefoon omdat mijn oude flut is ik heb beide nodig want ik heb geen laptop wel een tablet maar die heeft een hele slechte internet connectie en kan je niet de games op spelen die je wilt en ik raak in de war door die stofzuiger mensen
Laat je vooral niet in de war brengen door een stel melige heren, één keer was het leuk de rest haakt flauw aan en is totaal overbodig.

Er wordt wat met je gedold omdat je kennelijk wél iets wilt en het er minder toe doet wát het is. :+
Vandaar de vraag of je niet liever "een stozuiger" wilt, leuke variant maar wel aan de zwaar sexistische kant.
Als mede-heer bied ik je voor dit hinderlijke "geteisem" mijn verontschuldigingen aan. _/-\o_

De slechte internet connectie die je nu ervaart los je niet op met een nieuwe laptop, met wat pech ervaar je dan nogmaals hetzelfde "internet" probleem.
Los dat WiFi probleempje dus eerst op.

En gezien je bijzonder krappe budget en het slechte vooruitzicht op meer geld, zou ik die laptopwens liever even parkeren.
Ik schreef bijna "in de koelkast zetten" maar dan krijgen wij dát weer. :+

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:53

two

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 15:53:
En gezien je bijzonder krappe budget en het slechte vooruitzicht op meer geld, zou ik die laptopwens liever even parkeren.
Ik schreef bijna "in de koelkast zetten" maar dan krijgen wij dát weer. :+
Zeker weten geen minibar? Daar past ook prima een laptop in :P

Nee serieus, ga meer werken ofzo, neem dus een hele krantenwijk, solliciteer bij de Albert Heijn (6 uur s ochtends werken verdient goed), in ieder geval meer sparen. Voor 241 euro haal je echt niks.

Signature

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:15

13art

Moderator Mobile
36 reports, lijkt me duidelijk dat deze dicht moet

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.