Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies Aanschaf laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wil graag een laptop kopen maar vind het lastig om te bepalen welke

Wat ga je met je laptop doen? Ik wil er mee huiswerk maken en soms sims spelen en mc

Wat is je budget? :| €241 het is misschien laag maar er zou vast wel iets te vinden kunnen zijn (Hopelijk)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren het liefst zou ik een acer willen hebben maar ik weet dat dat een beetje onmogelijk is maar ik weet dat elke acer laptop die ik zag geschikt was voor dit soort dingen

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Zelf heb ik al meerdere mensen een Asus EeeBook X205TA geadviseerd in dit http://tweakers.net/categ...Cdyam-iRVKVsYIbmaekpVBLQA prijssegment. Tevreden reacties bij dit budget :)

NRG

Verwijderd

Topicstarter
GerardVanAfoort schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 11:33:
Zelf heb ik al meerdere mensen een Asus EeeBook X205TA geadviseerd in dit http://tweakers.net/categ...Cdyam-iRVKVsYIbmaekpVBLQA prijssegment. Tevreden reacties bij dit budget :)
Ik heb de revieuw bekeken maar er staat dat er een dvd speler ontbreekt en dat is nou juist iets wat ik er graag bij wil alsnog bedankt

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:03
Met €241 ben je bij gebruikte laptops denk ik veel beter af. Nieuw heb je dan het goedkoopste van het goedkoopste. Qua zowel prestaties als bouwkwaliteit is dat geen pretje.

Gebruikt kun je zakelijke laptops met i5 en soms zelfs i7 fiksen voor dat geld. Dan heb je een stevige, snelle laptop. Meestal hebben die Windows 7 Professional erop staan, wat je kunt upgraden naar Windows 10 Pro.

Kijk dan uit naar HP EliteBook, Dell Latitude of Lenovo Thinkpad T-series :)
Sommige exemplaren hebben ook dedicated videokaarten. nVidia Quadro NVS 4200M of 5200M zijn veel voorkomend. Voor Sims enzo moet dat prima werken.

Verwijderd

Topicstarter
hjkv schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:28:
Met €241 ben je bij gebruikte laptops denk ik veel beter af. Nieuw heb je dan het goedkoopste van het goedkoopste. Qua zowel prestaties als bouwkwaliteit is dat geen pretje.

Gebruikt kun je zakelijke laptops met i5 en soms zelfs i7 fiksen voor dat geld. Dan heb je een stevige, snelle laptop. Meestal hebben die Windows 7 Professional erop staan, wat je kunt upgraden naar Windows 10 Pro.

Kijk dan uit naar HP EliteBook, Dell Latitude of Lenovo Thinkpad T-series :)
Sommige exemplaren hebben ook dedicated videokaarten. nVidia Quadro NVS 4200M of 5200M zijn veel voorkomend. Voor Sims enzo moet dat prima werken.
Bedankt ik dacht al dat ik misschien beter naar gebruikte laptops moet gaan kijken

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Gebruikte laptops zijn denk ik je beste optie om nog iets bruikbaars te vinden. Ex-bedrijfslaptops zijn misschien een goed idee.

Je kan iets als dit overwegen:
Lenovo Thinkpad T410
HP Probook 6360b

Je hebt dan bij beiden een Core i5 en 4GB geheugen. De laptops zijn nog enigszins recent en je hebt nog een jaar garantie zelfs. Er zit Windows 7 Pro op. Voor huiswerk maken moet dit voldoende zijn. Ze zijn weliswaar een paar tientjes boven je budget, hopelijk is dat geen spelbreker.

Ik heb ooit een keer een gebruikte zakelijk SFF desktop gekocht bij die webwinkel. Ze deden wat ze beloofden.

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:03
270 euro voor een T410 is wel erg hoog. Het is ook een eerste generatie, dus al aardig wat ouder (2010 model)

Voor 200-250 euro zijn er zat tweede of zelfs derde generatie i5 laptops te vinden, ook met garantie

Verwijderd

V&A aangeboden: Dell 6430U | I7 3e generatie | 8GB | 128GB SSD | cover schade...

Betere "hardware" ga je waarschijnlijk niet vinden.
Wel mooiere, maar ja - vergelijkbaar met een mooie dame met een graf persoonlijkheid of andersom.
Pagina: 1