naam vergeten old game

Pagina: 1
Acties:
  • 621 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potuil
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-05-2021
Beste allen,

ik ben even mijn oude gamelijst aan het bijwerken en ik herinner mij 1 game waarvan ik de naam totaal niet meer weet en het dus niet kan vinden. Zouden jullie mij verder kunnen helpen?

Het spel is onderverdeeld in levels. In iedere level heb je 1 grote en 2 - 4 kleinere tegenstanders die over het scherm zweven. De speler (was denk ik een klein ruimteschipje) start aan de rand van het scherm en moet het scherm proberen vullen door middel van lijnen te trekken die uiteindelijk terug een verbinding maakt met de rand van het scherm. Wanneer voltooid wordt dat stuk scherm van jou en kan je van daaruit verder lijnen trekken. Terwijl je de lijn maakt ben je echter wel kwetsbaar voor de tegenstanders. Wanneer die je lijn raken wanneer die nog niet klaar is, dan komt er een rood bolletje achter je aan. Als die je raakt ben je verloren. Ik weet dat je in iedere level het scherm voor ongeveer 80 % moest vol krijgen vooraleer je naar de volgende kon gaan. Verder waren er ook nog power-ups te verkrijgen in de vorm van vierkante blokken op het scherm. Wanneer je daar een lijn omheen had getrokken, dan kreeg je tijdelijk speciale krachten.

Weet iemand waarover ik het heb?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:13

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potuil
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-05-2021
ok, ik heb de vraag daar gesteld. Ik wist niet dat daar een centrale topic voor was. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-09 01:45

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Qix misschien?

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topic closed, zoals eerder aangegeven zie ook: [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5

Dit topic is gesloten.