Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
enkele weken geleden heb ik mijn iPhone SE 16GB Space Gray besteld op Coolblue.

Nu heeft het product als status pre-order.
Er worden ook soms updates gegeven op de website. Maar de enige informatie die ik krijg is dat het niet "helaas niet leverbaar is". Ik heb reeds betaald voor de telefoon en vind het erg jammer dat ik enkel deze communicatie krijg.

Dus mijn enige vraag is, is er een datum voorzien wanneer ze eindelijk geleverd worden. Want 490 euro voor een telefoon waarop je maanden moet wachten... Hopelijk is het het wachten waard.

Beste antwoord (via Verwijderd op 19-05-2016 11:06)

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 12:36
Zelf heb ik dezelfde (alleen 64 GB) telefoon besteld bij Coolblue (op 30 maart besteld) en deze is op 6 mei geleverd. Heb ze vorige week nog aan de telefoon gehad en toen werd mij verteld dat er nog zo'n dat de toestellen nog steeds slechts mondjesmaat en onregelmatig binnenkomen en dat er nog zo'n 400 préorders openstonden.

Als je even rondkijkt bij andere webshops zie je dat hij nergens op voorraad is en dit is eigenlijk al zo sinds de release. Ook bij Apple is de levertijd 2/3 weken dus ik vrees dat je nog even geduld moet hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Jeroen797 op 19-05-2016 11:05 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Mijn glazenbol zegt dat je Coolblue het beste even kunt bellen daarover ;)

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 22:56
Kan je voor deze vraag niet beter bellen met CoolBlue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sowieso Coolblue bellen, zij kennen hun eigen voorraad en systemen beter dan wij hier.

Ook is dit precies wat kan gebeuren als je een preorderproduct besteld: je bent afhankelijk van wanneer de winkel het aangeleverd krijgt en een verwachte tijdsduur is enkel een best guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holl
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-09 16:03
Een account registreren om op een forum een klacht in te dienen over een bedrijf, zonder eerst zelf met hun contact op te nemen

Niet netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 22:09

Ypho

Allround Nerd

Op de website staat dat de leverdatum onbekend is. Als je nou de website opent, klik je op klantenservice, dan kun je chatten met een medewerker, die kan je vast meer vertellen. Wij kunnen niet in hun systemen kijken.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
holl,
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik heb reeds contact opgenomen met Coolblue, zowel telefonisch als via chat met een medewerker. Ik vind persoonlijk dat ik niet genoeg geholpen ben. Ze herhalen gewoon dat ze geen weet hebben van wanneer er een volgende levering komt. Ik hoop dat je begrijpt dat ik graag wat duidelijkheid zou hebben. Daarom plaats ik dit bericht op dit forum om zo alle mogelijke informatie te bundelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:48

Rmg

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:01:
holl,
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik heb reeds contact opgenomen met Coolblue, zowel telefonisch als via chat met een medewerker. Ik vind persoonlijk dat ik niet genoeg geholpen ben. Ze herhalen gewoon dat ze geen weet hebben van wanneer er een volgende levering komt. Ik hoop dat je begrijpt dat ik graag wat duidelijkheid zou hebben. Daarom plaats ik dit bericht op dit forum om zo alle mogelijke informatie te bundelen.
Er zijn leverproblemen (https://www.techtastic.nl...one-se-voorraadproblemen/) en Coolblue weet niet wanneer ze wat binnenkrijgen.

Er is niet meer mogelijke informatie, want coolblue weet het gewoon niet :|

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 12:36
Zelf heb ik dezelfde (alleen 64 GB) telefoon besteld bij Coolblue (op 30 maart besteld) en deze is op 6 mei geleverd. Heb ze vorige week nog aan de telefoon gehad en toen werd mij verteld dat er nog zo'n dat de toestellen nog steeds slechts mondjesmaat en onregelmatig binnenkomen en dat er nog zo'n 400 préorders openstonden.

Als je even rondkijkt bij andere webshops zie je dat hij nergens op voorraad is en dit is eigenlijk al zo sinds de release. Ook bij Apple is de levertijd 2/3 weken dus ik vrees dat je nog even geduld moet hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Jeroen797 op 19-05-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
In de Apple stores Amsterdam en Haarlem liggen ze op voorraad zag ik zojuist.
Dus als je snel wilt schakelen zul je naar de winkel moeten.
Haast niemand heeft ze liggen momenteel. Levering blijft een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:01:
holl,
Als je vind dat je niet genoeg geholpen bent, dan moet je de volgende keer misschien bij Apple direct bestellen? (Waar het overigens ook gewoon 2-3 weken duurt)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jeroenneman schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:07:
[...]

Als je vind dat je niet genoeg geholpen bent, dan moet je de volgende keer misschien bij Apple direct bestellen? (Waar het overigens ook gewoon 2-3 weken duurt)
Dat ben ik de volgende keer van plan ;) Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .pointer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-09 12:47
http://www.pdashop.nl/adv...ie-over-pre-ordering.html

Ze houden de status toch wel erg up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor alle ervaringen met met levertijden is er [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3, waar je een prima overzicht kunt vinden van de gemiddelde levertijd van een iPhone SE. Dit topic is daarom wat teveel van het goede, en gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.