Toon posts:

Weet iemand welke porten MSN gebruikt ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik een linux server , en daar map ik via ipchains de poorten mee door , nu kan ik dus met icq gewoon wel weer files versturen , maar weet iemand welke porten Messenger gebruikt , want dan kan ik daar ook weer mee verzenden .

Groetjes Sanders

Verwijderd

Misschien is het handig om de volgende keer eerst eens te zoeken in dit forum, had 10 seconden nodig om je antwoord te vinden! Kijk hier of hier!

T-Rob

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:43

WouterG

Dit is geen ondertitel

En wat lees ik in de Faq:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten; het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken.
Sorry, ik ben aan het zeuren :)

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik heb het uit de help van MSN gehaald, weet niet meer welke het waren, maar zoek ff en je vindt het!

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Bij expresberichten Zorg ervoor dat uitgaande TCP-verbindingen naar poort 1863 ingeschakeld zijn.
Bij gesprekken Zorg ervoor dat uitgaande TCP-verbindingen van poort 6901 ingeschakeld zijn.
Ook moet je ervoor zorgen dat UDP-pakketten mogelijk zijn wanneer de bron- of doelpoort 6901 is.
Bij bestandsoverdracht Zorg ervoor dat je zowel binnenkomende als uitgaande TCP-verbindingen naar het volgende bereik van poorten inschakelt: 6891 tot en met 6900. Hierdoor zijn maximaal tien gelijktijdige bestandsoverdrachten per zender mogelijk. Als je alleen poort 6891 opent, kunnen gebruikers slechts één bestandsoverdracht tegelijkertijd uitvoeren.

Verwijderd

[ff offtopic]Hehe, tomcat, ook een leuk poesje heb je daar in je usericon.

[ff offtopic]

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Op zondag 24 juni 2001 23:28 schreef -polle- het volgende:
[ff offtopic]Hehe, tomcat, ook een leuk poesje heb je daar in je usericon.

[ff offtopic]
[hoge rug en rechtopstaande staart mode]Sjjjjjgrouw krauw krauw krauw
[/hoge rug en rechtopstaande staart mode]

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor een Nederlandse versie van het MSN-Poortmappen waarvan hierboven de Engelse versie gelinkt staat kun je een kijkje nemen bij de het aanbouw zijnde NT FAQ portmapping-gedeelte *D

Dat vind je hier.

Ook offtopic:
Wow, most-offtopic-post-of-the-year award is voor jullie jongens.

Verwijderd

Als iemand een lijstje wil met een overzicht van de poorten (ruim 35 pagina's) mail me dan even op portlist@veendam.org, en je ontvangt de file in de vorm van een txt-tje

zet bij subject ff "IK WIL DE PORTLIST"
Pagina: 1