Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 11:38
Als m'n nu eerst eens de basisfunctionaliteit, waaronder films vrij van judders weergeven, ben ik pas echt blij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Moris schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:40:
Als m'n nu eerst eens de basisfunctionaliteit, waaronder films vrij van judders weergeven, ben ik pas echt blij!!
Zoals in het topic van de Apple TV besproken, zit die judder niet in Infuse maar in de bestanden die jij probeert af te spelen.

Moris in "[Apple TV] Discussietopic - deel 3"

Infuse vertoont hier geen judder op de Apple TV, ook niet met bestanden die de MKV-extensie dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:04
Moris schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:40:
Hoe ziet het pad, van bron naar ATV4, eruit?

HDD, NAS, bedraad of draadloos netwerk, wifi AC of minder, ...????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
ikweethetbeter schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:44:
Hoe ziet het pad, van bron naar ATV4, eruit?

HDD, NAS, bedraad of draadloos netwerk, wifi AC of minder, ...????
Nas-> smb-> bedraad -> ATV4 -> HDMI -> Tv Sony W829 = schokkend beeld :(
Nas-> NFS -> bedraad -> Mede8er -> HDMI -> Tv Sony W829 = perfect vloeiend beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-06 13:36
Moris schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:16:
[...]

Nas-> smb-> bedraad -> ATV4 -> HDMI -> Tv Sony W829 = schokkend beeld :(
Nas-> NFS -> bedraad -> Mede8er -> HDMI -> Tv Sony W829 = perfect vloeiend beeld :)
Is het via Infuse met NFS toevallig ook beter? SMB kán een bottleneck zijn, met name bij oudere versies van Samba. Infuse ondersteund namelijk gewoon NFS.

Zelf gebruik ik een Linux server met SMB via LAN, en de Apple TV via WLAN (5GHz) en nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
xoniq schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:19:
[...]

Is het via Infuse met NFS toevallig ook beter? SMB kán een bottleneck zijn, met name bij oudere versies van Samba. Infuse ondersteund namelijk gewoon NFS.
Euh, deze nfs mogelijkheid ben ik bij Infuse onder shares nog niet tegengekomen 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Moris schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:28:
[...]

Euh, deze nfs mogelijkheid ben ik bij Infuse onder shares nog niet tegengekomen 8)7 :?
Oh excuses. NFS was er voor de oude Apple TV versies. Wordt wel verwacht in aanstaande versies dat NFS erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Infuse 5 is zonet uitgekomen :)
Helaas is een upgrade vanuit Infuse 4 Pro niet gratis en is dus vanaf heden betalend geworden :O
https://firecore.com/infuse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:54
Even gekeken of het de moeite waard is, maar als ik de release notes zo lees zit er voor mij niks boeiend bij.

Hier een overzicht van de wijzigingen.
https://firecore.com/releases

Misschien als NFS ooit een mogelijkheid wordt dat ik ga upgraden. Ik vind voor nu SMB nog wat aan de trage kant namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
yorroy schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:30:
Even gekeken of het de moeite waard is, maar als ik de release notes zo lees zit er voor mij niks boeiend bij.

Hier een overzicht van de wijzigingen.
https://firecore.com/releases

Misschien als NFS ooit een mogelijkheid wordt dat ik ga upgraden. Ik vind voor nu SMB nog wat aan de trage kant namelijk.
Ik vind juist vooral de 'Up next' en 'Recently added' horizontale scroll lijsten wel handig, die je dan ziet zodra je op de app icon gaat staan bij de Apple TV. Net zoals Plex dit heeft. Die lijsten zie je dan ook terug op de home pagina in Infuse. Maak er geregeld gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06 22:05
Hmm, je kunt nu dus kiezen uit een eenmalige upgrade naar 5 of een jaarlijks IAP-abonnement voor de helft van het geld waarbij nieuwe versies ook inbegrepen zijn.

Ik vermoed dat ik maar gewoon bij 4 blijf. Gebruik het niet genoeg om dit het binnen een jaar na aankoop waard te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:11:
Hmm, je kunt nu dus kiezen uit een eenmalige upgrade naar 5 of een jaarlijks IAP-abonnement voor de helft van het geld waarbij nieuwe versies ook inbegrepen zijn.

Ik vermoed dat ik maar gewoon bij 4 blijf. Gebruik het niet genoeg om dit het binnen een jaar na aankoop waard te maken.
Je kan ook deelnemen aan de beta versie :D ik zit in de beta en kreeg gewoon van 'James' (ontwikkelaar) een promo code om te upgraden via een PM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-06 15:01
Ik gebruik het wel veel (uitsluitend Apple TV), maar zie geen nieuwe features die ik ga gebruiken. Look and feel zijn ook hetzelfde....

EDIT: toch maar gekocht (de jaarlijkse fee) ter ondersteuning van de makers.

[ Voor 22% gewijzigd door Lekkerbek312 op 23-11-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

xoniq schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:23:
[...]

Je kan ook deelnemen aan de beta versie :D ik zit in de beta en kreeg gewoon van 'James' (ontwikkelaar) een promo code om te upgraden via een PM :+
Hoe heb je dat gedaan?
Ik heb de beta's ook en ook actief geweest met feedbacken, maar geen promo :(

Ik snap het ook niet zo goed. Je kunt versie 5 kopen voor 12 euro of een abonnement nemen voor 7 euro per jaar en dan krijg je ook 6 volgend jaar ofzo? 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door iAR op 22-11-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
iAmRenzo schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:18:
[...]

Hoe heb je dat gedaan?
Ik heb de beta's ook en ook actief geweest met feedbacken, maar geen promo :(

Ik snap het ook niet zo goed. Je kunt versie 5 kopen voor 12 euro of een abonnement nemen voor 7 euro per jaar en dan krijg je ook 6 volgend jaar ofzo? 8)7
James een PM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:24

Fjeze

AllesPerfect!

Hoe gaat infuse om met HD audio?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Infuse heeft vanaf nu in de bèta ondersteuning voor DVD (VIDEO_TS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:12
Dat werd ook een keer tijd. Hopelijk komt het snel beschikbaar voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Vandaag is Infuse 5.1 uitgekomen voor iedereen, en is Infuse 5.2 bèta beschikbaar gesteld. Deze bèta heeft ondersteuning voor VIDEO_TS en .dvdmedia folders.

[ Voor 6% gewijzigd door ikweethetbeter op 21-12-2016 21:42 . Reden: Foutje... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Helix schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:28:
Dat werd ook een keer tijd. Hopelijk komt het snel beschikbaar voor iedereen.
Je zou je ook aan kunnen melden voor de beta. Die wordt elke vrijdag geupdated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:19
Ik heb sinds kort (sinds de nieuwste versie?) vaak dat films en series tussendoor stoppen om te bufferen. Dat duurt soms wel tot een minuut. In de eerste instantie dacht ik dat het misschien een bestand was met een encoding waar Infuse/Apple TV het moeilijk mee had, maar nu gebeurt het ook bij bestanden waar eerst niets mee aan de hand was.

Ik stream vanaf een Samba share op een Linux servertje en niets wijst erop dat daar het probleem zit. Als ik bestanden transfer naar een andere machine hier op het netwerk (mijn Windows PC of mijn MacBook) dan gaat het stabiel met 45MB/s. Dat zou natuurlijk meer dan genoeg moeten zijn om een MKVtje af te spelen ;) Ook heeft die machine amper load op het moment dat het mis gaat.

Ik hoopte stiekem dat meer mensen dit probleem hebben, zodat ik in ieder geval kan pinpointen waar het ligt (bij Infuse in dit geval). Herkent iemand dit?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
posttoast schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:33:
Ik heb sinds kort (sinds de nieuwste versie?) vaak dat films en series tussendoor stoppen om te bufferen. Dat duurt soms wel tot een minuut. In de eerste instantie dacht ik dat het misschien een bestand was met een encoding waar Infuse/Apple TV het moeilijk mee had, maar nu gebeurt het ook bij bestanden waar eerst niets mee aan de hand was.

Ik stream vanaf een Samba share op een Linux servertje en niets wijst erop dat daar het probleem zit. Als ik bestanden transfer naar een andere machine hier op het netwerk (mijn Windows PC of mijn MacBook) dan gaat het stabiel met 45MB/s. Dat zou natuurlijk meer dan genoeg moeten zijn om een MKVtje af te spelen ;) Ook heeft die machine amper load op het moment dat het mis gaat.

Ik hoopte stiekem dat meer mensen dit probleem hebben, zodat ik in ieder geval kan pinpointen waar het ligt (bij Infuse in dit geval). Herkent iemand dit?
Ik heb hier geen last van. Alles wat ik kijk blijft ook gewoon afspelen.
Gebruik je Wifi? Of gewoon de kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:19
xoniq schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:38:
[...]

Ik heb hier geen last van. Alles wat ik kijk blijft ook gewoon afspelen.
Gebruik je Wifi? Of gewoon de kabel?
Alles gaat hier via kabel. Het vervelende is dat het in zoveel dingen zou kunnen zitten in theorie: mijn server, mijn router, de AppleTV, Infuse.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

xoniq schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:53:
Uiteraard kan je die aanpassen. Door de metadata opnieuw te laten zoeken (online). En je kan gewoon offline metadata gebruiken, en wanneer deze onjuist zijn (zoals in dit geval) dit laten vervangen door de online variant.
Hoe werkt dit precies? Gewoon bestands.naam.1080.jpg's bij de films in de map gooien? Iemand die ook weet hoe je .nfo's kunt gebruiken? En welke tags je daarin kunt gebruiken?

Daarnaast valt het me op dat ik de laatste tijd weer kleine schokjes heb in het afspelen van content. Lijkt me een issue met de framerate... ?! Iemand een idee hoe ik dit oplos? Of moet ik dit buiten Infuse zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Infuse beta (5.3.1584) is uit, met weer hele mooie nieuwe features!

What's new (tvOS)

Parental Controls (enable in Infuse > Settings)
Initial implementation of VideoToolbox HW decoding (for h.264 based content)
Blu-ray ISO and folder support (BMDV)
Added support for 9660 (Joliet) based ISO files
Improved QR code formatting on Submit Diagnostics screen - thanks Plasma Wink
Improved detection of DVD folders
Minor UI improvements in list view
Other minor improvements and fixes

Still to come (tvOS)

Better support of regional age ratings
Potential improvements for HEVC videos
Various playback related improvements
Other minor improvements and fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Enige interessante in deze update vind ik het door jouw al uitgelichte Blu-ray ISO ondersteuning, en de aankomende HEVC ondersteuning. Verder zie ik niet veel boeiends, maar ik mis verder ook niks, werkt hier naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 16:32

quelake

PSN Quelake

Iemand enig idee waarom opensubtitles.org down is? Ik vond het altijd zo handig dat ik via Infuse de subs kon zoeken, maar dit werkt nu niet meer. Online kan ik ook niets vinden hierover. Anybody?

Ik krijg nu een "SSL Handshake Failed", op opensubtitles.org, error reference number 525.

[ Voor 19% gewijzigd door quelake op 11-02-2017 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
quelake schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:39:
Iemand enig idee waarom opensubtitles.org down is? Ik vond het altijd zo handig dat ik via Infuse de subs kon zoeken, maar dit werkt nu niet meer. Online kan ik ook niets vinden hierover. Anybody?

Ik krijg nu een "SSL Handshake Failed", op opensubtitles.org, error reference number 525.
Nope, lijkt gewoon een storing te zijn.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake

quelake

PSN Quelake

WhatsappHack schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:51:
[...]

Nope, lijkt gewoon een storing te zijn.
Die storing duurt echt al heel lang dan, meerdere dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Gisteren nog een serie gekeken met ondertitels van opensubtitles.org...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
ikweethetbeter schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:38:
Gisteren nog een serie gekeken met ondertitels van opensubtitles.org...
Dito. Her en der wel wat gedoe mee, maar ik draai dan ook Autosub, die ramt automatisch subs in de serie mappen, dus hoef ik vanuit Infuse amper te doen.

Maar het is niet zo dat deze er hele dagen uit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
quelake schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:54:
[...]

Die storing duurt echt al heel lang dan, meerdere dagen?
Was niet meerdere dagen offline, en werkt nu ook gewoon prima.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake

quelake

PSN Quelake

hmm, hier doet ie het nu ook weer. Ik heb écht al meerdere dagen last gehad hiervan. Maar goed, blij dat het weer werkt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

quelake schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:39:

Geen idee, het is ook wel jammer dat Infuse hier niet nog één of twee providers aan toevoegd. Net als de bestandsnaam van de film/serie, zodat je de juiste releasegroup kunt kiezen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
iAmRenzo schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 13:17:
[...]
Geen idee, het is ook wel jammer dat Infuse hier niet nog één of twee providers aan toevoegd. Net als de bestandsnaam van de film/serie, zodat je de juiste releasegroup kunt kiezen O-)
Dit heb ik bij hun aangevraagd, en staat nu als 'Planned':

https://support.firecore....while-searching-subtitles

• ikweethetbeter
Updates for new devices coming soon

Apple announced some great new hardware today, and we'll soon be updating Infuse 5 to take advantage of all the great new features in iOS/tvOS 11, Apple TV 4K, and iPhone X. These will be released as a series of free updates for all v5 users this fall.

Be sure to check out our blog post for all the details.
Pagina: 1 2 Laatste