Hallo.
Is het mogelijk om bij een Apple store je geheugen en ssd kunt upgraden?
Of is dit helemaal niet mogelijk
Ga naar de Apple Store als je hardware en software van Apple en accessoires van andere fabrikanten wilt bestellen. Je kunt ook telefonisch je bestelling plaatsen via telefoonnummer 0800 0200 570. We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als je daarmee bedoelt: je hebt een MBP 2015 gekocht, en wilt daarna het RAM geheugen en SSD capaciteit uitbreiden; is het antwoord: nee, dat kan niet. Want het zit vast gesoldeerd. Als je bedoelt: ik wil een MBP 2015 kopen met meer RAM en SSD capaciteit dan de standaard variant, kun je dat gewoon zo aangeven in de store.mikehulshof schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:03:
Hallo.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
In het SD-kaart gleufje kun je een SD-kaartje stoppen voor extra opslaggeheugenmikehulshof schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:03:
Hallo.
[ Voor 48% gewijzigd door CyBeR op 18-05-2016 11:23 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq