Denk dat er binnenkort wel meer over bekend word gemaakt, maar dan via de frontpage, meestal doen ze dat niet via het forum
(misschien staat er nu al wat)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Mededelingen ForumOp zondag 24 juni 2001 20:26 schreef oVRoM het volgende:
Is Obsidian weg dan? Wist ik niet eens
We betreuren de situatie ten zeerste, Obsidian was een goede mod. & collega.
Hopelijk blijft hij hier wel posten. Anders.. het ga je goed, Obsidian!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
He shitOp zondag 24 juni 2001 21:36 schreef obsidian het volgende:
Ik zal wel minder aanwezig zijn aangezien ik meestal hier was om te modden. Maar ik blijf zeker nog wel posten. Ik ben altijd met plezier aanwezig geweest en dat zal niet zo snel veranderen denk ik. Jullie zullen dus nog steeds met mijn nutteloze posts opgescheept zitten.
* Kaj. seconds that motion...Op zondag 24 juni 2001 22:16 schreef McVirusS het volgende:
[..]
He shit... nee ik vind het ook jammer dat je het nodig vond om op te stappen.....gelukkig blijf je nog gewoon posten
(Vandaag was een extreem hectische dag, er is veel gebeurd, waaronder dit k*tvoorval...)
Bericht hierboven
Verwijderd
Extreem hectische dag. Heb ik iets gemistOp zondag 24 juni 2001 22:26 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik vind het ook zeker betreurenswaardig, maar ik geloof dat ik het wel begrijp.
(Vandaag was een extreem hectische dag, er is veel gebeurd, waaronder dit k*tvoorval...)
/me vindt het jammer dat Obsidian weggaat. Ik kon het niet altijd met zijn besluiten eens zijn, maar in m'n ogen was het toch een zeer goede mod!
Verwijderd
Het #55 spook heeft de servers weer gevonden....
Wat bedoel je met k*tvoorval Floris ?
Het is jammer, maar niet erg oid toch ?
Correct me if i'm wrong.....
Obsidian : ga je je (global)mod rechten nu niet missen ?
( Het bovenstaande is dus een geintje, voordat ik weer eens de titel "Wanna-bee-mod" naar mij toegeslingerd krijg..... )
Ik gaat b.t.w maar eens
Cya's back tomorrow..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Op zondag 24 juni 2001 22:38 schreef pier het volgende:
Ik gaat b.t.w maar eens![]()
Cya's back tomorrow..
Ik vermoed één of andere discussie via ICQ ofzow ...Op zondag 24 juni 2001 22:44 schreef Walhalla het volgende:
Heb ik het mis of is hier een forse discussie op een geheim forum voorafgegaan? Het zal dan wel over een aantal beleidszaken zijn gegaan, waar niet iedereen het mee eens was. Is nooit leuk, dus vandaag ook niet.
Verwijderd
Sommige mensen hebben slaap nodigOp zondag 24 juni 2001 22:45 schreef ThaWout het volgende:
[..]
![]()
... 't is nog niet eens 11 uur ...
![]()
Het is geen geheim dat er 'verborgen' crewforums zijn hoor. Daar worden idd zaken besproken die users 'niks' aangaan (ja dat klinkt wat lullig, daar lees je maar even door heenOp zondag 24 juni 2001 22:46 schreef ThaWout het volgende:
Ik vermoed één of andere discussie via ICQ ofzow ...
Ja ... maar dat begint toch pas om 4:00 uur ongeveerOp zondag 24 juni 2001 22:46 schreef tineau het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben slaap nodig!
Zijn dat die "notes"Op zondag 24 juni 2001 22:48 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat er 'verborgen' crewforums zijn hoor. Daar worden idd zaken besproken die users 'niks' aangaan (ja dat klinkt wat lullig, daar lees je maar even door heen).
tjah moest er vanochtend vroeg uit ( kerk sucks, vooral als je moet van je ouders.. ) en het is ( voor mij ) een zware dag geweest...Op zondag 24 juni 2001 22:45 schreef ThaWout het volgende:
[..]
![]()
... 't is nog niet eens 11 uur ...
![]()
Dus vandaar
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Ik denk deze:Op zondag 24 juni 2001 22:49 schreef ThaWout het volgende:
[..]
Zijn dat die "notes"
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/28
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/20
Verwijderd
Nee, notes zitten los aan een gebruiker (dus als een mod/ad klikt op je gebruikersnaam krijgt hij daar je notes te zien), zijn gewoon een soort post-it briefje over het gedrag van een gebruiker en waar hij waarschuwingen heeft gekregen ed. (ziet er zo uit)Op zondag 24 juni 2001 22:49 schreef ThaWout het volgende:
[..]
Zijn dat die "notes"
Crew-fora zijn besloten fora waar de crew zaken kan bespreken die het daglicht niet verdragen
Zijn er trouwens 4 van: GoT Crew, t.net Crew, Admin Forum, LAN forum
[edit]typo
Neej, dat heet crew-forumOp zondag 24 juni 2001 22:49 schreef ThaWout het volgende:
[..]
Zijn dat die "notes"
Verwijderd
Notes zijn opmerkingen die aan users gekoppeld zijn.
Je vergeet er een paarOp zondag 24 juni 2001 22:51 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
Ik denk deze:
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/28
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/20
Professioneel Hyves-weigeraar
Maar dit ging over Obsidian. Ik vind het ECHT jammer dat ie weg is maar ik respecteer het wel. Voor de rest hoop ik dat hij in ieder geval wel rond blijft hangen op GoT.
Verwijderd
Waar? Waar?Op zondag 24 juni 2001 22:46 schreef tineau het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben slaap nodig!
Verwijderd
MispoesOp zondag 24 juni 2001 22:51 schreef johnny appleseed het volgende:
Zijn er trouwens 4 van: GoT Crew, t.net Crew, Admin Forum, LAN forum
[edit]typo
Verwijderd
Ach gut...Op zondag 24 juni 2001 23:03 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Mispoes
Informanten van tegenwoordig
Naja 2/3 weken geleden was het zo geloof ik ongeveer ofzo misschien.
[img]"http://home.hccnet.nl/k.schulten/zooi/GoT.gif"[/img]
Verwijderd
Liegebeest!Op zondag 24 juni 2001 23:03 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Mispoes
Klopte dus wel
Jaja ik ga toch zeker geen hardcorehok opschrijven...
Dus dat noemde ik Adminforum.
Ook ik groet obsidian
Was het niet altijd eens met je moderaties maar je hebt heel erg veel werk voor GoT verricht, bedankt!
En leuk dat je gewoon door blijft posten.
Maar goed ... 't ging nog steeds over obsidian hè ...
* Floor-is Diemel wil ff een paar misverstanden uit de weg ruimen:Op zondag 24 juni 2001 22:33 schreef DaJaN het volgende:
[..]
Extreem hectische dag. Heb ik iets gemist
* Floor-is vindt het jammer dat Obsidian weggaat. Ik kon het niet altijd met zijn besluiten eens zijn, maar in m'n ogen was het toch een zeer goede mod!
Ik heb het prive nogal druk gehad, oma aan het verhuizen, moeder hand gekneusd, vakantie aan het plannen en zo nog een paar dingen, nogal hectisch dus
Bericht hierboven
Het is toch niet zo dat er nu van alles geheim wordt gehouden? In lastige tijden (waar tweakers.net en GoT nu toch aardig in lijken te zitten) onstaan er natuurlijk ruzies, maar van geroddel en gegis van andere gebruikers wordt het ook niet beter, dus: "Obsidian, doe je best!"
|_____vakje______|
Jah, Stiekum ben ik een mod, en dit is een kloontje. Rara wie ben ikOp zondag 24 juni 2001 23:02 schreef saviour het volgende:
Hey Nielsz... hoe komt het dat jij die topics kan zien
Maar het zijn en blijven crewzaken en ik denk dat het niet gepast is als ik deze hier ga uitleggen.
Verder bedankt voor jullie medeleven, en ik zie jullie vast nog wel op het forum. De mensen die de Harde Waren groep in de gaten houden zullen me nog wel eens tegenkomen hoor.
Kewl een mod met princiepes. Erg goede beslissing om op te stappen in zo'n geval. Alhoewel ik het jammer vindt. want je was zeker een van de beste modjes around!Op maandag 25 juni 2001 06:36 schreef obsidian het volgende:
Hoezo? Er is toch verteld waarom ik weg ben? Er zijn gewoon wat (crew)dingen voorgevallen waar ik het niet mee eens ben. En aangezien dat niet de eerste keer was zag ik mezelf genoodzaakt om op te stappen. Wat die dingen precies geweest zijn is denk ik niet belangrijk om te weten. (hooguit misschien om jullie nieuwsgierigheid te stillen)
Maar het zijn en blijven crewzaken en ik denk dat het niet gepast is als ik deze hier ga uitleggen.
Verder bedankt voor jullie medeleven, en ik zie jullie vast nog wel op het forum. De mensen die de Harde Waren groep in de gaten houden zullen me nog wel eens tegenkomen hoor.
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
Hij gaf mij een waarschuwing alleen om dat ik Bernhard een "mof" heb genoemd
Dat is zooo overdreven om daar meteen een waarschuwing voor te geven
Nou dan ben je gewoon geen goede Mod en dus is het terecht dat hij vertrekt.
Verwijderd
Op maandag 25 juni 2001 10:41 schreef BAZZA het volgende:
Nou ik mis hem niet hoor !
Maar het zij zo
Ja, da's ook een enorme flame, vind je gek dat je een waarschuwing krijgt?Hij gaf mij een waarschuwing alleen om dat ik Bernhard een "mof" heb genoemd
Wees blij dat je niet gebanned bent man, je komt er nog genadig vanaf.
Virussen? Scan ze hier!
Ik kan het daar wel tamelijk mee eens zijn, wat betreft hectische dag..Op zondag 24 juni 2001 23:40 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
* Martin Sturm Diemel wil ff een paar misverstanden uit de weg ruimen:
Ik heb het prive nogal druk gehad, oma aan het verhuizen, moeder hand gekneusd, vakantie aan het plannen en zo nog een paar dingen, nogal hectisch dus
Eerst gaat mijn tb1,3GHz kapot. Was al 100% balen, vervolgens pak je je oude pc weer uit de kast, begeven spontaan de fan's van de cpu het.. gevolg: totale pc crash.
Ik kan je een ding vertellen: DAN BAAL JE!!
Vandaar dat ik ook niet echt veel op GoT was afgelope weekende, en ik dit pas vandaag lees.
Wel jammer dat iemand zo afscheid moet nemen.
Verwijderd
Beetje overdreven denk je niet.Op maandag 25 juni 2001 11:09 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Ja, da's ook een enorme flame, vind je gek dat je een waarschuwing krijgt?
Wees blij dat je niet gebanned bent man, je komt er nog genadig vanaf.
Een mof is trouwens een handschoen, dus zo erg is het nou ook weer niet.
moet jij tegen je zin naar de kerk!? ik heb medelijden pierOp zondag 24 juni 2001 22:51 schreef pier het volgende:
[..]
tjah moest er vanochtend vroeg uit ( kerk sucks, vooral als je moet van je ouders.. ) en het is ( voor mij ) een zware dag geweest...
Dus vandaar
Verwijderd
Op maandag 25 juni 2001 11:17 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
moet jij tegen je zin naar de kerk!? ik heb medelijden pier
Nee, hij kan zich gewoon nooit gedragen, en dit was gewoon de druppel vermoed ikOp maandag 25 juni 2001 11:16 schreef Prankster het volgende:
[..]
Beetje overdreven denk je niet.
Maar niet in deze context...Een mof is trouwens een handschoen, dus zo erg is het nou ook weer niet.
Virussen? Scan ze hier!
Dit slaat als een *** op een drumstel. Obsidian is ZELF weggegaan vanwege principes. Het heeft dus helemaal niks te maken met zijn functioneren want dat deed ie perfect.Op maandag 25 juni 2001 10:41 schreef BAZZA het volgende:
Of dacht je werkelijk dat iemand uit zijn mod-positie werd gezet omdat ie JOU een waarschuwing heeft gegeven
Verwijderd
Mag ik raden wat er ingevuld moet worden op de sterretjesOp maandag 25 juni 2001 11:29 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dit slaat als een *** op een drumstel. Obsidian is ZELF weggegaan vanwege principes. Het heeft dus helemaal niks te maken met zijn functioneren want dat deed ie perfect.
Of dacht je werkelijk dat iemand uit zijn mod-positie werd gezet omdat ie JOU een waarschuwing heeft gegeven
Vind het altijd wel van karakter getuigen als iemand opstapt vanwege een botsing van standpunten. Is waarschijnlijk ook het beste voor de verhoudingen (in de zin dat ze nu als vrienden uit elkaar kunnen gaan of later als vijanden). Obsidian sterkte
HAHAHA ... ja, idd ... me tooOp maandag 25 juni 2001 11:17 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
moet jij tegen je zin naar de kerk!? ik heb medelijden pier
/OfftopicOp maandag 25 juni 2001 12:32 schreef ThaWout het volgende:
[..]
HAHAHA ... ja, idd ... me too
Ach.. het staat zo ook in het woordenboek. Mof = Duitser. Het is pas beledigend als je rotmof zegt!Op maandag 25 juni 2001 11:20 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Nee, hij kan zich gewoon nooit gedragen, en dit was gewoon de druppel vermoed ik
[..]
Maar niet in deze context...
[pestmode]
Herr Wildhagen!
[/pestmode]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Jawohl, Herr General! *hakkenklap*[pestmode]
Herr Wildhagen!
[/pestmode]
Virussen? Scan ze hier!
General von klinkenoven is ariving..Op maandag 25 juni 2001 12:56 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Jawohl, Herr General! *hakkenklap*
/off-topic
Bedankt voor het medelijden..
Verwijderd
Ik denk dat je mijn macht onderschatOp maandag 25 juni 2001 11:29 schreef IceStorm het volgende:
[..]
lol, wat dan, fearen voor jouw neclear arms ??Op maandag 25 juni 2001 20:15 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn macht onderschat
Verwijderd
You better *Muhahahaha*Op maandag 25 juni 2001 21:17 schreef obsidian het volgende:
Hehehe... Suuuure. Ik beef van angst
Dat werd toch een filmOp maandag 25 juni 2001 21:20 schreef Maiar het volgende:
Ik wacht met spanning op de stripversie van de GoTsOaP..tekenaars verenigd
Het script staat in het Tweakers.net verhaal topic
Je zult, netzoals alle andere users, genoegen moeten nemen met de info uit die draad in het mededelingsforumBen toch wel erg nieuwsgierig naar "het voorval"
Hint hint hint
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Het is heus niet dat er slaande ruzie is geweest ofzo. Obsidian is gewoon weg gegaan vanwege zijn eigen principes zonder dat daarbij doden of gewonden zijn gevallenOp maandag 25 juni 2001 23:22 schreef SaURoN het volgende:
Ben toch wel erg nieuwsgierig naar "het voorval"
Kaj. vuurde ondertussen vanaf Area 51 en doelzoekende alien af die per ongeuk ecteiniedinges raakte.
Bulldog kreeg toen ook wel zin in wat ochtendgeminastiek en vloog op ACM af, die met een handige regexp bulldog neersloeg en daarbij ook Helpdesk raakte, die als reactie met zijn almachtige powers Obsidian van het crew plankje gooide..
Dat was het "voorval"
Zeer treffendOp maandag 25 juni 2001 23:35 schreef Timpie2000 het volgende:
Dat was het "voorval"![]()
Wie is datGrmpbl, ik wil OBSEDIAN terug snik
Het ga je goed Obsedian
Obsidian is weggegaan
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Begin maar een hantekeningen aktie. Als er genoeg zijn wil ik er wel over nadenken hoor.Op dinsdag 26 juni 2001 06:43 schreef SaURoN het volgende:
Grmpbl, ik wil OBSEDIAN terug snik
Het ga je goed Obsedian
Verwijderd
Nou hier heb je de eerste handtekening:Op dinsdag 26 juni 2001 08:05 schreef obsidian het volgende:
[..]
Begin maar een hantekeningen aktie. Als er genoeg zijn wil ik er wel over nadenken hoor.Leuk als mensen je waarderen.
X
Jeremy Clarkson
Bij deze
Verwijderd
Helemaal mee eensOp dinsdag 26 juni 2001 10:34 schreef HBM het volgende:
Iemand die vasthoud aan zijn principe en daar ook de consequentie van aanvaard kan alleen maar in mijn achting stijgen.
Bij deze
BTW hier nog een handtekening
Verwijderd
Bij deze GEEN handtekeningOp dinsdag 26 juni 2001 12:16 schreef zware_jongen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
BTW hier nog een handtekening
dus 1 min punt.
Iemand die volhoud dat ie een verschil kan betekenen ongeacht heet verleden stijgt in mijn achting!Op dinsdag 26 juni 2001 10:34 schreef HBM het volgende:
Iemand die vasthoud aan zijn principe en daar ook de consequentie van aanvaard kan alleen maar in mijn achting stijgen.
Bij deze
Punt is duidelijk gemaakt, nu is ie het effectiefste als ie weer bij de crew gerekend wordt.. of denk je dat ze't hem nog eens lappen?
edit: owjah, obsidian, mijn akkoord heb je alvast maar je moet niet terug gaan omdat de user het willen maar omdat je't zelf wil.
Niks ervan, principes zijn principesOp dinsdag 26 juni 2001 08:05 schreef obsidian het volgende:
Begin maar een hantekeningen aktie. Als er genoeg zijn wil ik er wel over nadenken hoor.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Op dinsdag 26 juni 2001 13:00 schreef Exirion het volgende:
[..]
Niks ervan, principes zijn principesMaar ik vind het jammer dat je opgestapt bent, dus het is zonde dat je die stap hebt gezet. Voor zover ik begrijp was het na een aanvaring die je afgelopen zondag hebt gehad, dus ik heb een beetje de indruk dat je de beslissing in een opwelling hebt genomen. Je bent als mod altijd vrij recht door zee, en maakt weinig woorden vuil aan slap gezeur. Daar is niks mis mee
Opwelling? Nee hoor...
Enne... het schiet nog niet erg op met die handtekeningen...
Niet meteen de beste tijd om handtekeningenactie te beginnen dus..
zeker al niet als men niet precies weet waar m'n voor 'tekent'.
Voor jou ok, maar voor jou is jou steunen in je argument met de crew en aangezien niemand die argumenten weet
dat viel mij ook al op jahOp dinsdag 26 juni 2001 14:15 schreef poohbeer het volgende:
is't je al opgevallen dat het volume posts ERG zwak is de laatste tijd?
....knip....
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Sorry ben erg nieuwschierig, maar is die aanvaring nog ergens terug te vinden in een postOp dinsdag 26 juni 2001 13:00 schreef Exirion het volgende:
[..]
Niks ervan, principes zijn principesMaar ik vind het jammer dat je opgestapt bent, dus het is zonde dat je die stap hebt gezet. Voor zover ik begrijp was het na een aanvaring die je afgelopen zondag hebt gehad, dus ik heb een beetje de indruk dat je de beslissing in een opwelling hebt genomen. Je bent als mod altijd vrij recht door zee, en maakt weinig woorden vuil aan slap gezeur. Daar is niks mis mee
En poohbeer. Het ging er niet om dat mensen moesten tekenen om te laten zien dat ze het met me eens zijn, maar om me terug te krijgen in de crew
Dus je vond hem als mod niet geschikt omdat hij je een waaschuwing gaf... nouja, stelling zegt genoeg.Op maandag 25 juni 2001 10:41 schreef BAZZA het volgende:
Sorry hoor, maar er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken. Als je je hier al druk over maakt...
Obsidian, zonde dat je weg bent gegaan, maar wat ik er uit kan opmaken is dat je weg bent gegaan uit je eigen eer te behouden, kan voor jezelf alleen maar goed zijn
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
ik ben het niet eens met het voorbeeld dat je geeft maar wel met je stelling. sorry obsidian maar ik vond je moderaties beroerd (te veel bemoeien met dingen die je helemaal niet aan gingen (toen ik bijv, iets over W&G vroeg kwam jij met een heel verhaal aanzetten dat er nul komma niks mee te maken had), nooit willen toegeven dat je (achteraf) ongelijk had, enz). sorry maar ik kan niet zeggen dat ik je ga missen ofzo.......Op maandag 25 juni 2001 10:41 schreef BAZZA het volgende:
[edit] ik moet eten, kom zo wel ff terug om mun stelling te verdedigen tegen lui die um (mun stelling dus) bagger vinden
hehe, en binnen 4 weken 1000posts doet (40 per dag)Op maandag 25 juni 2001 00:20 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Jah, Stiekum ben ik een mod, en dit is een kloontje. Rara wie ben ik
hehehe, maar waaromp zou men je terug in de crew willen als men niet eens waarom je bent opgestapt?Op dinsdag 26 juni 2001 14:40 schreef obsidian het volgende:
En poohbeer. Het ging er niet om dat mensen moesten tekenen om te laten zien dat ze het met me eens zijn, maar om me terug te krijgen in de crew
Je bent op een punt niet akkoord geweest met de crew en daarom 'gegaan'.
De meesten mensen vinden echter dat de crew goei werk doet.. en gaan dus jou dus zeker niet terugstemmen.. ah nee, want dan steunen ze iemand die tegen de crew is (cru gesteld).
Snappie? Je komt er niet onderuit hoor
PS: je moet je maar 1 ding afvragen eigenlijk: Zal het bij een gelijkaardige situatie nogmaals hetzelfde zijn? antwoord = ja, dan blijf je weg, denk je nee, dan vraag je om je ouwe positie terug.
Wat denkt de rest van de crew? Gelijkaardige situatie in de toekomst = zelfde botsing of heeft ze ingezien dat ze 'verkeerd' waren?
ohja, aan de andere kant vind ik het goed dat je ongeacht de gevolgen vasthoudt aan je principesOp dinsdag 26 juni 2001 18:30 schreef nelis het volgende:
[..]
ik ben het niet eens met het voorbeeld dat je geeft maar wel met je stelling. sorry obsidian maar ik vond je moderaties beroerd (te veel bemoeien met dingen die je helemaal niet aan gingen (toen ik bijv, iets over W&G vroeg kwam jij met een heel verhaal aanzetten dat er nul komma niks mee te maken had), nooit willen toegeven dat je (achteraf) ongelijk had, enz). sorry maar ik kan niet zeggen dat ik je ga missen ofzo.......
[edit] ik moet eten, kom zo wel ff terug om mun stelling te verdedigen tegen lui die um (mun stelling dus) bagger vinden
-1+1=0 handtekeningen dus