Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Huawei P9 Review - Vernieuwende camera in een elegant jasje

Pagina: 1
Acties:

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:51
Minpunten
Diverse verbeterpunten in de software
Dit staat waarschijnlijk verkeerdom geformuleerd.

Minpunt is de software, de verbeterpunten in de software kunnen natuurlijk ook verkeerd uitpakken maar ik denk niet dat het zo bedoeld is.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Ik begrijp hoe je het interpreteert, maar je kunt hem ook juist interpreteren. Namelijk dat het geheel, het feit dat er 'diverse verbeterpunten in de software' zitten, een minpunt is. Maar scherp issie wel :)

Andrasman

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
Lijkt me een goed idee de kentekens weg te poetsen.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:02

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Andrasman schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:01:
Ik begrijp hoe je het interpreteert, maar je kunt hem ook juist interpreteren. Namelijk dat het geheel, het feit dat er 'diverse verbeterpunten in de software' zitten, een minpunt is. Maar scherp issie wel :)
Zou je op beide review toestellen even Google Play: System Info / Benchmark kunnen draaien? Bij mijn toestel krijg ik hisifb0 als screen name. Is dat bij beide exemplaren van jullie ook zo?

[ Voor 37% gewijzigd door zonoskar op 19-05-2016 17:52 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Yes, gedaan. Beide hetzelfde; inderdaad hisifb0. Wie weet hebben we een misbaksel die normaal niet door de QC zou komen als het een verkoopexemplaar is. Maar onze ervaring is dat we eerder 'golden samples' krijgen, die beter zijn dan verkoopexemplaren, dan juist slechte toestellen.

Andrasman