Hej iedereen, ik ben vooral een Console gamer maar wil voor de 3th party games overstappen naar de pc.Iik wil de wereld van pc gaming wel leren kennen. Ik denk dan in eerste geval aan Battlefield 1 om te gaan spelen. En Pro Cycling Manager is een reeks die ik al jaren speel en met mijn laptopje ook wel kan draaien. Maar wil het stapje hoger.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
vooral gamen, surfen enz doe ik op laptop of Ipad
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000€ wil ik er maximaal aan geven. Excl toetsenbord, muis en scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i] i7 6700K en GTX1080/i]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik ga vooral gamen met hoofdtelefoon dus geluid maakt niet super veel uit. maar des te stiller des te beter natuurlijk..
Ga je overklokken?
Zeker niet in begin. Moest dit nodig zijn dit iemand laten doen met verstand ervan.
Wat verwacht je van ons?
Deskundig advies met het samenstellen van een solide game pc.De twee boven vernoemde onderdelen zou ik er wel graag in willen en zullen jullie mss/waarschijnlijk ook wel aanraden denk ik?
Alvast bedank iedereen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
vooral gamen, surfen enz doe ik op laptop of Ipad
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000€ wil ik er maximaal aan geven. Excl toetsenbord, muis en scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i] i7 6700K en GTX1080/i]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik ga vooral gamen met hoofdtelefoon dus geluid maakt niet super veel uit. maar des te stiller des te beter natuurlijk..
Ga je overklokken?
Zeker niet in begin. Moest dit nodig zijn dit iemand laten doen met verstand ervan.
Wat verwacht je van ons?
Deskundig advies met het samenstellen van een solide game pc.De twee boven vernoemde onderdelen zou ik er wel graag in willen en zullen jullie mss/waarschijnlijk ook wel aanraden denk ik?
Alvast bedank iedereen.