Beste,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn PC wil ik gaan gamen, vooral games als BF4 en in de toekomst Battlefield 1. Ook wil ik een beetje ermee kunnen Photoshoppen, niks professioneels hoor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag wat ik aan de PC wil gaan uitgeven is rond de 700 euro. Liefst er een beetje onder, maar dit alleen zonder dat er veel prestatie vermogen verloren gaat. Het bedrag is exclusief randapparatuur en software.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik gebruik op het moment een laptop dus ik heb geen onderdelen om mee te nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf aan 8gb RAM, de processor staat al half vast namelijk de i5 6500 (goed genoeg toch?), naast deze onderdelen vind ik de NZXT S340 een erg mooie kast. Moederbord etc. ben ik nog niet over uit, vandaar mijn post.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Wel wil ik een Intel CPU. Verder ben ik er nog niet uit qua videokaart (AMD of NVIDIA).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als de PC een beetje stil was. Muisstil hoeft ook weer niet. Verbruik maakt niks uit.
Ga je overklokken?
Nee, hiervoor is de i5 6500 ook niet voor geschikt.
Wat verwacht je van ons?
Een mooi systeem van rond de 700 euro waarmee ik op zo hoog mogelijke setting BF4 en in de toekomst BF1 kan spelen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het kiezen van de beste prijs/kwaliteit onderdelen naast de i5 6500.
Dit is alvast mijn eigen opzet (ben geen expert!):
Bedankt alvast!
Als je nog wat vragen hebt over mijn mensen hoor ik het graag
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn PC wil ik gaan gamen, vooral games als BF4 en in de toekomst Battlefield 1. Ook wil ik een beetje ermee kunnen Photoshoppen, niks professioneels hoor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag wat ik aan de PC wil gaan uitgeven is rond de 700 euro. Liefst er een beetje onder, maar dit alleen zonder dat er veel prestatie vermogen verloren gaat. Het bedrag is exclusief randapparatuur en software.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik gebruik op het moment een laptop dus ik heb geen onderdelen om mee te nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf aan 8gb RAM, de processor staat al half vast namelijk de i5 6500 (goed genoeg toch?), naast deze onderdelen vind ik de NZXT S340 een erg mooie kast. Moederbord etc. ben ik nog niet over uit, vandaar mijn post.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Wel wil ik een Intel CPU. Verder ben ik er nog niet uit qua videokaart (AMD of NVIDIA).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als de PC een beetje stil was. Muisstil hoeft ook weer niet. Verbruik maakt niks uit.
Ga je overklokken?
Nee, hiervoor is de i5 6500 ook niet voor geschikt.
Wat verwacht je van ons?
Een mooi systeem van rond de 700 euro waarmee ik op zo hoog mogelijke setting BF4 en in de toekomst BF1 kan spelen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het kiezen van de beste prijs/kwaliteit onderdelen naast de i5 6500.
Dit is alvast mijn eigen opzet (ben geen expert!):
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 197,90 | € 197,90 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 219,95 | € 219,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 753,60 | |
Bedankt alvast!
Als je nog wat vragen hebt over mijn mensen hoor ik het graag