Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik game niet veel ik speel op moment alleen het spel League of Legends. Wel wil ik ruimte houden om te kunnen gamen dus vandaar deze opstelling.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn systeem ligt nu tussen de 1000 en 1250. Dat vind ik een heel mooi bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat ik meeneem is: Sata schijf 1tb. Game toetsenbord en muis. Waarschijnlijk ook een wifi controller om in de kast te stoppen. Ik begreep dat de behuizing die ik heb gekozen dat ik hiermee niet de dvd rewriter mee kan nemen omdat het simpelweg niet past.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor
Ga je overklokken?
Nee, ik twijfelde hier nog over maar is me afgeraden door simpelweg te weinig kennis hierover.
Wat verwacht je van ons?[i]
Laatste beetje advies. Ik wil opmerken dat ik natuurlijk wacht op de gtx 1070 om te kijken of die de videokaart verslaat die ik nu in mijn systeem heb. Het is mijn bedoeling om een window behuizing te behouden dus een kleurschema vind ik wel belangrijk.
Alvast hartstikke bedankt!
Ik game niet veel ik speel op moment alleen het spel League of Legends. Wel wil ik ruimte houden om te kunnen gamen dus vandaar deze opstelling.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn systeem ligt nu tussen de 1000 en 1250. Dat vind ik een heel mooi bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat ik meeneem is: Sata schijf 1tb. Game toetsenbord en muis. Waarschijnlijk ook een wifi controller om in de kast te stoppen. Ik begreep dat de behuizing die ik heb gekozen dat ik hiermee niet de dvd rewriter mee kan nemen omdat het simpelweg niet past.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor
Ga je overklokken?
Nee, ik twijfelde hier nog over maar is me afgeraden door simpelweg te weinig kennis hierover.
Wat verwacht je van ons?[i]
Laatste beetje advies. Ik wil opmerken dat ik natuurlijk wacht op de gtx 1070 om te kijken of die de videokaart verslaat die ik nu in mijn systeem heb. Het is mijn bedoeling om een window behuizing te behouden dus een kleurschema vind ik wel belangrijk.
Alvast hartstikke bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 197,90 | € 197,90 |
| 1 | Asus B150 Pro Gaming/Aura | € 113,95 | € 113,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 350,95 | € 350,95 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 140,95 | € 140,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.041,65 | |
Teun