Ben maar geswitched. Vond de BBC niet heel bijzonder
Cyprus was wel geinig, al komt het melodietje mij erg bekend voor.. Alleen waarvan ook alweer.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Wordt Servië gesponsord door Goodyear ofzo?
Ze is voor de Cher vibe gegaan. Alleen dan net iets minder angstaanjagend.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
En ja, voor zulke zooi altijd België één.
Is dit niet met die celliste?
‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’
Wat zeiden ze?
En is het worth it om naar daar over te schakelen? Ik volg op YT.
dat je met deze jurk een hele SM-club kunt bedienen.Asgaro schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:14:
[...]
Wat zeiden ze?
En is het worth it om naar daar over te schakelen? Ik volg op YT.
ik zou switchen als ik jou was.
BBC was niet grappig, nu maar de Belg volgen dan maar
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
De Belgen/VRT nemen zoals gebruikelijk niemand serieus.
Ik kom er ook niet op... Wat was het nou?Nakebod schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:13:
Cyprus was wel geinig, al komt het melodietje mij erg bekend voor.. Alleen waarvan ook alweer.
Decor in Zweden is wel heel indrukwekkend. Is dit al langer zo op de Eurovisie? Iedereen heeft zijn custom winamp visualization plug-in meegenomen
Somebody told me van de Killers. Of in ieder geval, dat is de eerste zin, geen idee of het liedje ook zo heet
[ Voor 58% gewijzigd door beste-spellen op 14-05-2016 22:16 ]
Visuals zijn inderdaad erg goed geregeld, de laatste jaren. En de budgetten die er door heen gaan schijnen ook idioot te zijn.
De helft van je kop kaalscheren lijkt wel de trend van deze editie.
Ja sinds ongeveer 2011 of 2012 of zo is 't stage-werk compleet in overdrive gegaan. Fantastisch echt.nwnc schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:15:
Decor in Zweden is wel heel indrukwekkend. Is dit al langer zo op de Eurovisie? Iedereen heeft zijn custom winamp visualization plug-in meegenomen
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat klinkt inderdaad best bekend. Ff checken.beste-spellen schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:15:
Somebody told me van de Killers. Of in ieder geval, dat is de eerste zin, geen idee of het liedje ook zo heet
Da's de mode nouDonstil schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:17:
Is dat niet weer passe?Donstil schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:17:
Ligt eraan waar je leeft
Als je over twee jaar naar b.v Duitsland gaat komt het er waarschijnlijk net in
Als je over twee jaar naar b.v Duitsland gaat komt het er waarschijnlijk net in
[ Voor 65% gewijzigd door Rev-anche op 14-05-2016 22:20 ]
Ik zeg het maar weer. Die chorus in dit nummer van Lithouwen is het beste van het nummer, maar dan is de zanger dus niet zelf aan het zingen.
Eigenlijk nog best een leuk nummer, wel veel aaaaaaaai klanken.
Jurk van 80 kilo, damn. Da's meer dan dat meisje.
Die beat verneukte het aardige begin welTrenchdog schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:19:
Eigenlijk nog best een leuk nummer, wel veel aaaaaaaai klanken.
Oef, dat deed ze in de halve finale beter.
Geluid lijkt wel beter bij de Belgen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Zou ze haar best wel doen? Of zingt ze altijd zo slecht?
Ze hadden die klankkast niet moeten weghalen.Fleximex schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:21:
Damn wat onzuiver.
"life" is bitch!!
-
[ Voor 103% gewijzigd door dualnibble op 14-05-2016 23:17 ]
De eerste uitvoering van een lied is inderdaad de beste, zoals ze zelf al zei.. Dit doet gewoon pijn aan mn oren
ik zit hier op telenet te kijken in antwerpen , toch loepzuiver hier.
In de halve finale was 't gewoon goed. Nu is ze nerveus of zo denk ik?Donstil schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:22:
Zou ze haar best wel doen? Of zingt ze altijd zo slecht?
Beeld ze het ook uit voor de slechter horende onder ons? Ze staat heel irritant met haar handen te zwaaien namelijk.
Was ook mijn eerste reactieLarrs schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:22:
Geluid lijkt wel beter bij de Belgen.
Ah Rusland. Matig liedje met wtf-gebeurt-er-hoe-kan-dat visuals.
Het geluid bij de Belg staat wat harder. ook t.o.v. het commentaar. Bij NPO1 staat het geluid gewoon te zacht.
Ik vond die jurk net een ontploft kikkervisje...
Your Friendly Neighborhood Moderator
Proximus hier, ook in Antwerpen. Mocht je dichter dan 15km bij Doel zitten, geluid uitzetten aub. Iets met haarscheurtjes en zo.floorcleaner schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:22:
Ik kijk op Duitsland 1 ,ARD. muziek klinkt hier volgens mij hetzelfde als op NL.
Nou, eens horen wat de winnaar brengt
die tent kon je zelfs met 320x200 resolutie nog zien denk ik .......
Wonen er nog mensen in Doel? Paar jaar geleden geweest maar toen waren ze nog maar met zijn twintigen ofz.KrazyJay schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:24:
[...]
Proximus hier, ook in Antwerpen. Mocht je dichter dan 15km bij Doel zitten, geluid uitzetten aub. Iets met haarscheurtjes en zo.
Dit gaat ook weer hoog eindigen..
wtf, gaaf gedaan
wtf, gaaf gedaan
[ Voor 24% gewijzigd door nwnc op 14-05-2016 22:26 ]
Vast wel een paar. Maar er werken er nog wel een boel, voor zolang het goed gaat met die twee koeltorens daar.Donstil schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:25:
[...]
Wonen er nog mensen in Doel? Paar jaar geleden geweest maar toen waren ze nog maar met zijn twintigen ofz.
Ik word misselijk van de visuals... Maar wel vet gedaan.
Dit is dus favoriet... Zal wel aan mij liggen, vind het visueel heel tof, maar qua gehoor niet mijn ding
Ik heb dit nu al drie of vier keer zitten ontleden en ik zie nog stééds niet hoe 't werkt. Echt heel goed.Donstil schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:26:
Oke oke ik zeg het, dit is best fet.
Sja, cliche misschien, maar ook typisch echt eurosong...
Bij Rusland heb ik het idee dat ze naar Zweden hebben gekeken. Het nummer heeft zo'n dikke opbouw naar het refrein zoals Loreen - Euphoria (winnaar 2012) en de visuals van Måns Zelmerlöw - Heroes (winnaar 2015).
Ah, weer iets nieuws.
Tja, visuals echt goed bedacht, en een echt songfestivalnummer, maar vond de uitvoering niet super sterk
Maar t is vast de winnaar
Maar t is vast de winnaar
Maar dat gebeurt waarschijnlijk wel.
Dus het Kapitalisme heeft echt gewonnen?!
Leuk madammeke uit Spanje. Dat mag wel eens!
Het zijn toch niet alleen typische songfestivaltypes die stemmen?Harrie schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:27:
Sja, cliche misschien, maar ook typisch echt eurosong...
Ja da's niet te ontkennen. De visuals zijn absoluut afgekeken van vorig jaar maar wel echt een stap verder.Fleximex schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:27:
Bij Rusland heb ik het idee dat ze naar Zweden hebben gekeken. Het nummer heeft zo'n dikke opbouw naar het refrein zoals Loreen - Euphoria (winnaar 2012) en de visuals van Måns Zelmerlöw - Heroes (winnaar 2015).
Die van Spanje gaat altijd heel stylish naar haar basketball training
Sjezus man dat Belgisch commentaar, geweldig
Ik zit dan ook in NL he, maar tussen Belgie 1, BBC1 en ARD is alleen Één duidelijk slechter beeld (op glasvezel IPTV).floorcleaner schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:22:
NPO1 geluid is dan ook 5.1 (neem ik aan/iig Dolby), andere audiospoor is stereo en zal ook harder klinken als je in stereo luistert net als Belgie 1, etc.
Je ziet zijn schaduw op het scherm dus het is projectie van voren.CyBeR schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:26:
[...]
Ik heb dit nu al drie of vier keer zitten ontleden en ik zie nog stééds niet hoe 't werkt. Echt heel goed.
Als ik dan even simpel redeneer lijkt het me dat het strakgetrokken doek is waar ze op projecteren, zodat ze er dus dingen "door" kunnen duwen.
Althans dat leek ik te zien.
Ja, maar vorig jaar was de uitvoering perfect, die vond ik nu minder
En spanje direct erna is niet goed voor de kansen van Rusland, omdat t heel anders is en ook niet onaardig in mijn ogen
En spanje direct erna is niet goed voor de kansen van Rusland, omdat t heel anders is en ook niet onaardig in mijn ogen
Dat zou onmiddelijk de projectie (dat is 't idd) vervormen.Donstil schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:29:
[...]
Je ziet zijn schaduw op het scherm dus het is projectie van voren.
Als ik dan even simpel redeneer lijkt het me dat het strakgetrokken doek is waar ze op projecteren, zodat ze er dus dingen "door" kunnen duwen.
Althans dat leek ik te zien.
Ik meende wel te zien dat 't scherm scheef naar achter stond.
Als Rusland wint bewijst dat (weer) het volledig artistieke bankroet van het Songfestival...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Half Oost-Europa heeft nummers met Zweedse invloeden.Fleximex schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:27:
Mij had ze te pakken dacht dat ze struikelde. Nice gedaan
Spanje kan ook best hoog eindigen... Maar met Eurosong weet je nooit...
Spanje stuurt zowaar iets leuks in dit jaar.
Moeke schuif uw zetels naar buiten, want we gaan dansen.
Of iets wat er op leek, bij het nummer van België
Ja dat zou je denken idd maar is wel op te vangen in je digitale rendering lijkt me.CyBeR schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:30:
[...]
Dat zou onmiddelijk de projectie (dat is 't idd) vervormen.
Het leek mij alsof er blokken naar buiten schoven om treden te maken. Hoeft niet ver te zijn.
Omdat het schuin staat, heb je minder nodig om stabiel te staan.
Omdat het schuin staat, heb je minder nodig om stabiel te staan.
[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 14-05-2016 22:33 ]
Die van Rusland en Litouwen zijn iig toch ook geschreven door Zweedse teams. Azerbeijan ook ...Jorgen schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:30:
[...]
Half Oost-Europa heeft nummers met Zweedse invloeden.
[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 14-05-2016 22:33 ]
Hier in Antwerpen zijn de moffen aan het binnenvallen precies, blijft maar knallen buiten precies.
Russen bedoel je?
Letland is ook niet slecht. Goede stem heeft die gast.
Kan ook, blijft maar knallen buiten (van ver weg maar erg luid).
Jep, mooi dat net deze twee na Rusland kwamen
. Hierna is de pret ook voorbij
(al moet Georgië nog)

[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 14-05-2016 22:36 ]
Kabel loopt via Doel of zo... Nucleaire ruis...apis29 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:29:
[...]
Ik zit dan ook in NL he, maar tussen Belgie 1, BBC1 en ARD is alleen Één duidelijk slechter beeld (op glasvezel IPTV).
NPO1 geluid is dan ook 5.1 (neem ik aan/iig Dolby), andere audiospoor is stereo en zal ook harder klinken als je in stereo luistert net als Belgie 1, etc.