Gebruikersreview van de Maand: mei 2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
In het vorige nominatietopic werden 22 artikelen aangedragen, kijken of we dat voor deze maand kunnen overtreffen. :)

Hier dus de nominaties voor Gebruikersreview van de Maand mei. Zet in je reactie wat je de beste recensie van een user vindt en waarom. Gaat het met name om omvang, taal, foto's, testwerk, originaliteit, enzovoorts?

Verder ben ik zelf groot liefhebber van de Tweakblogs dus mocht je daar interessante bijdragen tegenkomen dan hoor ik het ook graag.

Hier vast een nominatie die ik heb overgenomen van het topic van vorige maand:

- productreview: Edifier R1280T (Bruin) review door Foritain

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hebski
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-12-2024

Hebski

Less is more!

productreview: MSI Gaming Series GS60 6QE-029NL review door Foritain

Ontzettend uitgebreid en veel (hoge kwaliteit) foto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haasje26
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-07 22:57
Mooi geschreven, to-the-point en toch heel uitgebreid. Ik nomineer deze! productreview: MSI GTX 980 Ti GAMING 6G review door Rooieduvel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 372172

productreview: MSI Gaming Series GS60 6QE-029NL review door Foritain

Wederom een perfecte en zeer uitgebreide review van Foritain.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chrizzel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:44
Ooit een review gelezen die ZÓ lang is dat scrollen geen optie meer is? Dit is er dus zo eentje.
Een fantastische bron van achtergrondinformatie over luidsprekers, subwoofers, receivers en geluid an sich. Het zou eigenlijk eerder een blogpost dan een review moeten zijn over de Onkyo TX-NR609 gezien de inhoud.
Aangezien audio op Tweakers (mijns inziens) vaak een beetje achterblijft in vergelijking tot veel andere onderwerpen vind ik dit een hele goede kandidaat voor de review van de maand.

productreview: Onkyo TX-NR609 Zwart review door Lip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Die van Lip blijft leuk, maar die is ietsje ouder dan Mei 2016. Juni 2012 om precies te zijn xD. Grofweg een jaar voordat het concept 'review van de maand' werd bedacht :D

Ik denk dat de nieuwkomer van de maand al een beetje duidelijk is:

productreview: Gitzo GT3542XLS review door Karel V

Mooie review, en een echte gebruikerservaring van de gedachtegang voor-, tijdens-, en na aankoop. Bloedmooie plaatjes ook! En dat over een statief, impressive.

[ Voor 7% gewijzigd door Foritain op 14-05-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kzin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-07 19:22
productreview: Eizo Flexscan ev2730q Grijs, Zwart review door Foritain

Review van een bijzondere monitor met 1:1 beeldverhouding. Ik wist niet eens dat zoiets bestond.
Goede review, foto's keurig op maat gemaakt. Foritain vermeld ook duidelijk enkele nadelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:10

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05 13:50
Omdat de heer CLB er zoveel werk van heeft gemaakt om een review in elkaar te timmeren vond ik dat deze een nog iets uitgebreidere toelichting nodig heeft waarom deze de review van de maand verdiend.

productreview: HTC 10 Glacier Silver/White review door CLB

Dat een review uitgebreid is wil in mijn ogen namelijk nog niet zoveel zeggen over de kwaliteit van een review. Maar op dat punt stelt CLB zeker niet teleur, want hij weet heel grondig de telefoon te beschrijven en beoordelen en daarbij in mijn ogen objectief te blijven.
Het leest lekker weg, en dat is maar goed ook want er staan flink wat woorden in deze review.

Niets dan hulde voor de review van CLB _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reddevilhhw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-01 12:53
Product review: Xiaomi Mi Max Wit door kanem0chi
Zeer uitgebreid, kan niks bedenken wat niet wordt beschreven in deze review.
Ruim voorzien van afbeeldingen en grafieken.
Vlot leesbaar geschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-07 21:10

HetGezegde

Yes, you can!

reddevilhhw schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:36:
Product review: Xiaomi Mi Max Wit door kanem0chi
Zeer uitgebreid, kan niks bedenken wat niet wordt beschreven in deze review.
Ruim voorzien van afbeeldingen en grafieken.
Vlot leesbaar geschreven.
Ik sluit me hier bij aan. Laat volledig de ins en outs van het toestel zien. Meesterwerk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
productreview: Xiaomi Mi Max Wit review door kanem0chi

Echt alles wat ik wil weten staat in die review! _O_

offtopic:
Drie keer op rij *O*

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 31-05-2016 12:48 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oezie
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-07 10:39
pven schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:48:
productreview: Xiaomi Mi Max Wit review door kanem0chi

Echt alles wat ik wil weten staat in die review! _O_

offtopic:
Drie keer op rij *O*
Ook ik sluit me hier bij aan. Wederom een super uitgebreide review met veel foto's en filmpjes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-07 19:09
Foritain in 'productreview: Xiaomi Bluetooth 4.0 Speaker Portable Mini Wirele...
Alleen al voor het gifje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EMR77
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 11:26
Goeie review !
Laat precies zien wat ik verwacht had ! Verschil tussen AMD cpu's en Intel niet zo groot als het om gamen gaat.

productreview: AMD Athlon X4 845 Boxed review door Foritain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 666637

Lijkt me geen discussie over mogelijk toch?

productreview: AOC U2879VF Zwart review door Frozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genius-General
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-06 15:56

Genius-General

Expect the Unexpected

Chrizzel schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:56:
Ooit een review gelezen die ZÓ lang is dat scrollen geen optie meer is? Dit is er dus zo eentje.
Een fantastische bron van achtergrondinformatie over luidsprekers, subwoofers, receivers en geluid an sich. Het zou eigenlijk eerder een blogpost dan een review moeten zijn over de Onkyo TX-NR609 gezien de inhoud.
Aangezien audio op Tweakers (mijns inziens) vaak een beetje achterblijft in vergelijking tot veel andere onderwerpen vind ik dit een hele goede kandidaat voor de review van de maand.

productreview: Onkyo TX-NR609 Zwart review door Lip
Hier sluit ik mij bij aan, ongelooflijk wat een uitgebreide review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
We kunnen hier verder babbelen over de reviews die in juni zijn gepubliceerd mensen: Gebruikersreview van de Maand: juni 2016

Nominaties over mei zijn nog wel van harte welkiom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkop
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-06 14:13
Review: AMD RX 480 8GB GDDR5
Een geweldig duidelijke en uitgebreide review.
Veel foto's en veel informatie.

Zeker Gebruikersreview van de maand waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Foritain schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:01:
Die van Lip blijft leuk, maar die is ietsje ouder dan Mei 2016. 23 december 2014 om precies te zijn xD. Grofweg een jaar voordat het concept 'review van de maand' werd bedacht :D

*knip*
Tenzij je een beoordeling die alleen maar bestaat uit een aantal te geven sterren als een volwaardige review ziet. Kan je de datum van juni 2012 niet als leidend nemen.

In de opzet zoals het beoordelingssysteem nu bestaat, heeft een flinke toevoeging aan willekeurige review geen toegevoegde waarde om een review van de maand te worden. Wanneer ik heel kinderachtig ben, kan ik de inhoud overpompen in een blog om buiten de regels heen te werken. Als je dit politiek correct bekijkt is dat onwenselijk, omdat het nutteloze schijfruimte in neemt. Buiten dat, is het voor mij gewoon onhandig.

In dat licht mag nog eens naar de regels gekeken worden. (en ik wil zo'n lampje) :P ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Lip op 03-07-2016 13:31 . Reden: interpuntie enzo ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Pagina: 1