Advies ivm aanschaf nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:

• johanroelfs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-10 18:25
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met de PC wil ik gaan gamen, virtualiseren. Ook wordt de pc gebruikt voor office en internetten ?

Wat mag het systeem gaan kosten?
€750

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja mijn toetsenbord en muis en mijn 22 inch 1080p monitor. en edifer geluidset

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nope

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat de pc redelijk stil is.

Ga je overklokken?
nee

Wat verwacht je van ons?
Dat jullie helpen met het samenstellen. en adviseren

Dit is mijn voorstel, wat vinden jullie ervan?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 198,-€ 198,-
1Gigabyte GA-H110M-S2H€ 54,85€ 54,85
1Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate€ 206,95€ 206,95
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 47,95€ 47,95
1BitFenix Neos Zwart/Zwart€ 34,95€ 34,95
1Crucial CT2K8G4DFD8213€ 51,95€ 51,95
1Antec VPF Series 450W€ 51,95€ 51,95
1Sandisk Ultra II SSD 240GB€ 72,90€ 72,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 719,50

[ Voor 3% gewijzigd door johanroelfs op 05-05-2016 22:50 ]

Samsung Galaxy S10+ | Samsung Galaxy Gear S3 Frontier | Samsung Galaxy Buds | Apple iPad 3 |

• jellecraft2000
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-05 14:40
Als je echt voor stilte wilt zou ik als ik jou was een silencio case namen, die zijn erg goed in het stil maken van je pc!

#ProductPrijsSubtotaal
1Cooler Master Silencio 352€ 55,95€ 55,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 55,95

zit er verder wel goed uit!

Stay curious

• Ergo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-11 12:10
Gamen is een erg breed begrip, een spel zoals the witcher 3 vraagt veel meer van een systeem dan bijvoorveeld league. Wees wat specifieker over wat je wilt spelen.

Ik zou ook net iets meer uit geven aan de behuizing. Omdat de neos toch wel van een matige kwaliteit is.

Gpu's staan letterlijk om de hoek dus hier zou ik eventjes mee wachten.

• johanroelfs
qua games speel ik GTA V, Minecraft dit alles graag op medium. Case ga ik aanpassen

[ Voor 15% gewijzigd door johanroelfs op 06-05-2016 00:12 ]

Samsung Galaxy S10+ | Samsung Galaxy Gear S3 Frontier | Samsung Galaxy Buds | Apple iPad 3 |

• johanroelfs
Iemand nog suggesties?

Verwijderd

Mijn advies:

Zorg voor een goed MB met een VGA kaart van hetzelfde merk. b.v ASUS en voldoende interne geheugen,

De VGA kaart en intern geheugen zijn meestal de bottleneck van het systeem.

Persoonlijk ben uit ervaring geen voorstander van SSD, maar meningen verschillen.

Dus...Goede MB met dikke VGA kaart en veel intern geheugen!

Dat is mijn ervaring!

Succes!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Je kiest voor een kast die ATX (en ook de kleinere borden) kan hebben, waarom kies je voor pricewatch: Gigabyte GA-H110M-S2H?

Verwijderd

Stil is voor een ieder natuurlijk anders, het is maar net wat je gewend bent. De Antec VPF 450 voeding vind ik bijvoorbeeld niet stil. De pricewatch: Corsair CX450M, pricewatch: Corsair Vengeance 400W en zeker de pricewatch: be quiet! Straight Power 10 400W vind ik stillere budget voedingen.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:21:
Mijn advies:

Zorg voor een goed MB met een VGA kaart van hetzelfde merk. b.v ASUS en voldoende interne geheugen,

Persoonlijk ben uit ervaring geen voorstander van SSD, maar meningen verschillen.

Dat is mijn ervaring!

Succes!
Je hebt wel met een budget te maken. En wat een l*lverhaal van hetzelfde merk. Sapphire is een van de betere merken met AMD videochips, hoe kom ik aan een Sapphire moederbord? Merk mobo en videokaart maakt niets uit. Werkt allemaal prima samen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2016 22:29 ]

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:54

TommieW

Numa numa.

Mijn advies:

Dat is mijn ervaring!

Succes!
Je moet met wel hele goede argumenten (behalve de prijs voor hoge capaciteit) komen om een SSD boven een HDD te verkiezen. Een moderne SSD kan zo veel schrijven dat bij 20GB per dag eerder de rest is versleten dan het flash geheugen.

Waarom zou je de videokaart van hetzelfde merk nemen als het moederbord? Ik heb nooit gezien dat combinaties van merken voor problemen zorgen. Ik kan me voorstellen dat het een hele tijd geleden nog wat was toen je op IRQ conflicts moest letten. Maar dat is tegenwoordig geen probleem meer. Als hij GTA V op medium op Full HD wil spelen, heb je aan een GTX960 genoeg. Zonde om er een GTX980 in te stoppen als hij toch meer met andere dingen bezig is.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Mijn advies:

Dat is mijn ervaring!

Succes!
Wil hier toch even op ingaan. Ik denk dat dit slecht advies is.

Ten eerste: wat wil je zeggen met goed MB en dikke VGA kaart, en hoeveel geheugen moet het dan zijn?

Je roept een merk ASUS maar er zijn meerdere merken, waarom ASUS?

En dan kiezen voor alles van hetzelfde merk? Waarom is dat?

Voor mij de conclusie: luister hier niet naar. Ook het niet kopen van een SSD, heb laatst ook voor het eerst een SSD (Samsung EVO) gekocht en dit is echt 1 van de betere aankopen tot nu toe. Ik zou je SSD gewoon erin houden.

Persoonlijk zou ik verder dus een ATX mobo nemen voor de extra ruimte als je toch al een ATX kast koopt. Weet zo niet de maten van dat bord en je grafische kaart maar misschien niet zo handig als je een kleiner bordje neemt. Die gigabyte heb je ook in ATX is niet zo heel veel duurder dan die je kiest.

Verwijderd

Ik noem ASUS gezien deze MB onder meerdere stickernamen op de markt komen!

Hetzelfde merk kiezen om eventuele conflicten te voorkomen, dat wil niet zeggen dat andere merken niet goed zijn,

SSD is een persoonlijke keuze, gezien mijn professionele ervaring, geen positive ervaring heb en er al nieuwe technieken worden ontwikkeld, gebruik ik beroepsmatig HDD met 15K rpm.

Op den duur, is deze o.a. veel betrouwbare dan een SSD!

SSD is maar een tijdelijke oplossing, om door de fabrikanten te cashen!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:58:
Ik noem ASUS gezien deze MB onder meerdere stickernamen op de markt komen!

Hetzelfde merk kiezen om eventuele conflicten te voorkomen, dat wil niet zeggen dat andere merken niet goed zijn,

SSD is een persoonlijke keuze, gezien mijn professionele ervaring, geen positive ervaring heb en er al nieuwe technieken worden ontwikkeld, gebruik ik beroepsmatig HDD met 15K rpm.

Alleen de CHIP(wat een conflict kan geven) Is van Intel AMD of Nvidia. Asus gigabyte etc plakken er een cooler op en verandere de plekken van de vrams bv. ze krijgen gewoon dezelfde onderdelen van AMD

En een SSD om te cashen? Nee denk eerder dat HDD langzaam aan het einde komt. Leuk 15K RPM HDD. Maar die wil ik niet in mijn systeem hebben. Was al blij dat die 5.4k RPM er uit kon gooien omdat hij teveel herrie maakt |:( SSD is juist te toekomst voor consument. Daarbij komend heb je 9/10 keer niets aan de snelle lees/schrijf snelheid. Wat je wil is direct bij je bestanden kunnen. niet wachten tot de platter op zijn plek is en bij je data kan. tevens zit je met sata-600 vast. m.2 ssd zijn juist de toekomst.

15k HDD zijn al gewoon te koop http://www.seagate.com/nl...rise-performance-15k-hdd/ Alleen voor 300gb ben je 300/400 euro kwijt en maken een tering herrie tegen over 250gb voor <100 en lekker stil. Tevens hebben wij als consument geen super betrouwbaarheid nodig. Gewoon een goed back-up plan en er kan dan hus wel eens in de x jaar een ssd kapot gaan. Gaat de consument niet dood van.

[ Voor 23% gewijzigd door loki504 op 06-05-2016 23:20 ]

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:58:

En wat moge deze professionele ervaring dan wel zijn? En de onderbouwing voor je verhaal?

Ook een harddisk is een tijdelijke oplossing, een klei-tablet was dat ook. Dat is altijd. En ze zijn altijd bezig met wat nieuws.

Het idee van een ssd bestaat al sinds de jaren 50 en de eerste flash ssd is uit 1989, dus hoezo tijdelijk?

De verbrandingsmotor is ook maar tijdelijk, maar jij zit nog op je paard te wachten tot de verbrandingsmotor weg is?

Een ssd is per GB stukken duurder dan mainstream hdd's, maar veel goedkoper dan 15k hdd. En performt vele malen beter en is betrouwbaar genoeg.

Verwijderd

Klopt. Daarom geef ik ook aan om dezelfde merken te gebruiken.

Op professioneel vlak worden er nog steeds HHD's gebruikt en geen SSD.
Puur voor betrouwbaarheid en er nieuwe technieken aan komen.
Alles moet zich eerst bewijzen, voordat het in een server geplaatst wordt.

Net wat je zegt, als consument, zal het een zorg zijn, maar dat risico kunnen wij niet nemen en gewoon bij HHD's blijft en er nog steeds uiterst tevreden mee zijn en de servers draaien in een aparte ruimte, waar je ze niet hoort!

Dat is het verschil tussen op welk vlak je het bekijkt.

Betrouwbaarheid gaat boven alles!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:33:

Net wat je zegt, als consument, zal het een zorg zijn, maar dat risico kunnen wij niet nemen en gewoon bij HHD's blijft en er nog steeds uiterst tevreden mee zijn en de servers draaien in een aparte ruimte, waar je ze niet hoort!

Er zijn ook servers die SSD's gebruiken. Alleen is dat een dure oplossing. En leuk voor het bedrijfs leven. Maar we hebben het nier over een consument.

Je gaat toch ook geen race adviseren als iemand een auto zoekt om gewoon van huis naar werk te gaan en ze boodschappen in kwijt moet. Omdat profession racers race auto's gebruiken.

http://www.samsung.com/gl...html/server/overview.html
http://nl.hardware.info/r...menten-ssd-met-server-dna

Verwijderd

Ik zit al meer dan 25 jaar in het vak en het begin van de computertijdmerk meegemaakt.

Ben o.a. opgeleid door Microsoft, Cisco e.d., van aanleg/onderhoud/storing Engineer MCSE en Developer voor serveruimtes en software, heb ik genoeg gezien en meegemaakt in de praktijk.

SSD wordt net als W98SE, gezien om eraan te verdienen en toen kwam men opeens met XP met NTFS en de consument moest dus weer over.

Dit geld ook met de internetverbindingen, van 56k, naar ISDN, terwijl wij destijds al op glasvezel zaten.

SSD is ook goedkoper, maar 15K HDD bestaan al heel lang voor servers in samenwerking met RAID is er momenteel nog geen goede opvolger.

Alleen VMWare heeft een belangrijke bijdrage geleverd, waar wij in de server environment echt iets aan hadden!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Betrouwbaarheid inderdaad über alles, daarom juist een SSD. Met als het even kan MLC en powerlosscaps.

HDD's zijn simpelweg minder betrouwbaar dan goede SSD's, omdat er veel meer fout kan gaan, bijvoorbeeld:

Bad sector bij een HDD? Dag data. SSD's draaien van binnen in RAID-5, en kunnen dus data herstellen.

HDD die teveel trilt? Grote kans dat de kop of platter beschadigd. Een SSD kun je aan een vibrator tapen zonder problemen.

SSD's worden allang op enterprise niveau gebruikt. Nee, niet bij grote datacenters nee, simpelweg omdat HDD's veel goedkoper per GB zijn, en omdat men toch dingen als RAID gebruikt, is het niet erg als 1 HDD eraan gaat.

Ook het advies dat de GPU hetzelfde merk moet zijn als het mobo is niet meer dan onzin. Het enige voordeel wat het heeft, is esthetisch. Het is mooier om MSI op MSI te hebben dan Club3D op Asrock. Mij boeit dat overigens geen fluit. Het werkt, en daar draait het om.

Overigens zegt "ik zit xx jaar in het vak" zeker bij computers nagenoeg niks. De techniek verandert aldoor, wat 5 jaar geleden helemaal de ultramoderne niet te betalen shit was, is nu of gemeengoed, of dood. Zie bijv. SSD's. Paar jaar terug betaalde je een vermogen voor een [zeker voor nu] matig ding met 60GB. Nu betaal je nog geen 80 euro voor een 240GB SSD met powerlosscaps en tot 120GB is het zelfs een SLC SSD. 5 jaar terug was dat gekkenwerk geweest.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Er zijn zeker server met SDD en ook Linux gebaseerd.

Het heeft allemaal te maken met de systeembeheerder, die het adviseert en denk er dan beter mee af te zijn.

Een server is duur en helaas wordt daar soms op bespaard en achteraf erachter komt, dat het niet de juiste keuze was.

En dan gaat het meer kosten!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:56:
Ik zit al meer dan 25 jaar in het vak en het begin van de computertijdmerk meegemaakt.

Ben o.a. opgeleid door Microsoft, Cisco e.d., van aanleg/onderhoud/storing Engineer MCSE en Developer voor serveruimtes en software, heb ik genoeg gezien en meegemaakt in de praktijk.

SSD wordt net als W98SE, gezien om eraan te verdienen en toen kwam men opeens met XP met NTFS en de consument moest dus weer over.

Dit geld ook met de internetverbindingen, van 56k, naar ISDN, terwijl wij destijds al op glasvezel zaten.

SSD is ook goedkoper, maar 15K HDD bestaan al heel lang voor servers in samenwerking met RAID is er momenteel nog geen goede opvolger.

Alleen VMWare heeft een belangrijke bijdrage geleverd, waar wij in de server environment echt iets aan hadden!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:33:

Zet dat serverdenken eens aan de kant als je advies geeft voor een €750,- consumentengamebakkie. Dat zal een hoop forumpost schelen.

• johanroelfs
Persoonlijk ben ik wel fan van een SSD want het snelheidsverschil en geluid met een HDD is heel groot. Ik vind dat een SSD veel beter is

Verwijderd

Daar ben ik het helemaal mee eens. Eén van de beste, zo niet de beste uitvinding om een systeem een snelheidsboost te geven.

• johanroelfs
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:13:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Eén van de beste, zo niet de beste uitvinding om een systeem een snelheidsboost te geven.
Ja idd

Verwijderd

Ook voor clients, blijf ik bij HDD.

Het geluid is verwaarloosbaar, gezien er altijd drukte is en snelheid mag iets sneller zijn, maar dat is in loop van tijd te verwaarlozen en software heeft meer ruimte nodig op SDD dan op een HDD.

Die paar seconden winst is iets, waar ik geen rekening mee houdt en belangrijk vind.

Betrouwbaarheid gaat boven alles, gezien mijn andere kijk op de kwestie.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:18:
Ook voor clients, blijf ik bij HDD.

Het geluid is verwaarloosbaar,
Niet altijd, het is niet heel moeilijk om als je computer idle is je HDD het luidste component te laten zijn in een normale kast.

PSU's met goede fans/fancontrollers zijn dan onhoorbaar
Moderne videokaarten zetten de fans stil.
Moderne CPU koelers, zelfs stock koelers, hoeven nauwelijks toeren, dus lawaai, te maken bij een idle cpu.
Een mogelijke SSD, tja, zodra die geluid maakt, is het heel goed mis :+

Tja, het enige wat dan nog wel serieus beweegt, is je hardeschijf. Zeker als die in een kast zit waar hij niet vast zit met rubber dempers.
snelheid mag iets sneller zijn
Sequenteel ongeveer 4x zo snel, random, en dat merk je bij het opstarten van je OS en games gerust 100-1000x zo snel. Over de acces-times maar niet te beginnen.

Wat dat doet?
Je OS opstarten, mits het een UEFI plank is, in een seconde of, mwah, 20. Een HDD zal daar zeker 2 minuten over doen.
Je game opstarten, of een map laden, in 10 seconden in plaats van 2 minuten. Waardoor in BF4 jij diegene bent in de tank of heli, en niet diegene die van de basis naar A mag lopen.

En het zorgt er ook voor dat je gewoon makkelijk meerdere dingen tegelijkertijd kan doen. Je kan iets kopieren van/naar je OS schijf, en nog steeds zonder problemen gamen, lukt nauwelijks met een HDD omdat die dan aan 1 stuk door random aan het lezen/schrijven is, waar ze zeer slecht in zijn.
maar dat is in loop van tijd te verwaarlozen
2 minuten winst per ronde BF4 noem ik niet te verwaarlozen, 2 minuten per boot van mijn PC ook niet. Het feit dat een PC met SSD gewoon enorm veel sneller in gebruik is al helemaal niet
en software heeft meer ruimte nodig op SDD dan op een HDD.
Onzin
Die paar seconden winst is iets, waar ik geen rekening mee houdt en belangrijk vind.
Minuten, ja. Als je heel fanatiek games als BF speelt kun je er misschien wel een uur van maken [zo'n 30 potjes op een dag, telkens op een andere map, in principe best mogelijk]
Betrouwbaarheid gaat boven alles, gezien mijn andere kijk op de kwestie.
Een SSD is vele malen betrouwbaarder dan een HDD. Waarom? HDD is mechanisch, een SSD beweegt niet.

Wat gaat eerder stuk aan een auto. De distributieriem die altijd beweegt, of de trekhaak die niet beweegt?

HDD's zijn leuk voor massa-opslag waarbij een hoge acces-time niet boeit en het lezen/schrijven bijna alleen maar sequentieel gebeurt. Leuk voor je collectie films, voor je muziek, voor een deel van de games. Ronduit waardeloos voor een OS schijf, waarbij zeer veel random wordt gedaan, en acces-times vreselijk belangrijk zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door RobinHood op 07-05-2016 00:48 ]

• rickbovenkamp
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-11 00:27
Arme cliënten die het nog met een HDD moeten doen!

Verwijderd

Ik bekijk het vanuit een beroepsmatige ervaring.

Waarom zijn het arme clients?

Die merken er niets met de software die hun gebruiken, het ligt aan de server hou snel deze benaderd kan worden.

Dus,,,

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Server =/= gamebak.

Leuk dat je servermensjes niks merken, maar dit persoon wilt een gamebak, en dat heeft precies, maar dan ook echt precies totaal geen overlapping met een server.

• johanroelfs
nee idd ik zie die vergelijking ook niet
RobinHood schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 01:19:
Server =/= gamebak.

Leuk dat je servermensjes niks merken, maar dit persoon wilt een gamebak, en dat heeft precies, maar dan ook echt precies totaal geen overlapping met een server.
Maar zullen we nu weer ontopic gaan. Mijn vraag is zijn er nog componenten die ik kan vervangen dat de pc nog meer bang/buck is?

Verwijderd

johanroelfs schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 01:27:
nee idd ik zie die vergelijking ook niet

[...]

Maar zullen we nu weer ontopic gaan. Mijn vraag is zijn er nog componenten die ik kan vervangen dat de pc nog meer bang/buck is?
Ik trek me terug en laat het aan de game kenners over.

Succes! :*)

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Niet echt, al zou ik als voeding de pricewatch: Cooler Master GM G450M of de pricewatch: Corsair CX450M pakken omdat de Neos, en soortgenoten, echt nauwelijks ruimte voor kabelmanagement hebben. Iedere kabel minder in die kast is echt meegenomen. Kwaliteit van die twee is eigenlijk hetzelfde, dus kies degene die totaal het goedkoopste is.

Verder, tja, het eeuwige "als je nou even op die nieuwe kaarten wacht", grote kans dat je over een maand of 1 of 2 voor die 200 euro een snellere en zuinigere kaart hebt, tot die tijd kun je gamen op de IGP van je CPU, wat prima voor minecraft en andere lichte dingen is, maar GTA V kun je vergeten, of, wat ik zou doen: scoor even een geinig 2de hands kaartje voor rond de 100 euro, zoals:
HD7870, HD7870XT, R9 270[x] R7 370
HD7950, HD7970, R9 280[x]
R9 285, R9 380
GTX 680, GTX 770
GTX 960

Een HD7870 heb je al rond de 80 en da's ook direct imo de max prijs, HD7950 en alles wat daarnaast/daaronder zit in dat lijstje gaat tot zo'n 150, maar 125 is natuurlijk een betere prijs ;)

Dat zijn leuke kaartjes waarmee je nog wel even uit de voeten kunt totdat AMD en Nvidia hun nieuwe meuk heeft, en omdat ze tweedehands zijn zul je waarschijnlijk er nauwelijks op verliezen als je ze weer verkoopt.

• johanroelfs
RobinHood schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 01:44:
Niet echt, al zou ik als voeding de pricewatch: Cooler Master GM G450M of de pricewatch: Corsair CX450M pakken omdat de Neos, en soortgenoten, echt nauwelijks ruimte voor kabelmanagement hebben. Iedere kabel minder in die kast is echt meegenomen. Kwaliteit van die twee is eigenlijk hetzelfde, dus kies degene die totaal het goedkoopste is.
In een vorige reactie heb ik gezegd dat ik de kast zal veranderen in een http://tweakers.net/price...-master-silencio-352.html

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 01:35:
[...]

Ik trek me terug en laat het aan de game kenners over.

Succes! :*)
Doe dat dan ook. Je hebt je zegje hier gedaan.

[ Voor 79% gewijzigd door br00ky op 08-05-2016 08:50 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:51

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Even gesnoeid in de laatste reacties.

En weer on topic. TS is hier duidelijk niet bij gebaat.

[ Voor 23% gewijzigd door br00ky op 08-05-2016 08:50 ]

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Back OT

Leuk lijstje. Valt weinig meer 'uit te knijpen'. SSD lekker laten zitten, en je hebt nog net budget over voor een budget koelertje om het geheel nog wat stiller te houden bij gaming .e.d

pricewatch: Cooler Master TX3 i

• johanroelfs
Oh ja dat was ik vergeten dat is idd wel een goed idee een cooler. Bedankt voor de tip

Pagina: 1