Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een telefoon die ter vervanging dient van mijn Samsung galaxy s5.
Ik heb een budget rond de 300 euro.

Waar ik opzoek naar ben is een telefoon die Android marshmallow heeft of krijgt.
Voor de rest moet het toestel snel in gebruik zijn en zoveel mogelijk intern geheugen hebben. Ook moet het het een groot scherm hebben minimaal 5.5 inch. Ook wil ik minimaal 2 jaar met een toestel kunnen doen.

Het volgende heb ik gevonden:
Honor 5x
Deze heeft als extra een vingerafdruk scanner en een Octocore processor. Alleen de accu is niet verwisselbaar.
LG G3
HIer zit als enige pluspunt in dat de accu verwisselbaar is. wel zit er een iets mindere processor in.

Dit zijn de mogelijkheden die ik zelf heb gevonden.Maar mochten jullie nog andere opties weten dan hoor ik het graag. Bestel het liefst niet uit het buitenland.

Verwijderd

De LG 3 is van 2014, maar is wel sneller dan de Honor 5X.
Maar het is beter deze vraag te stellen in het Mobile Aankoopadviesforum.
Zal je meer reacties krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 19:32:
De LG 3 is van 2014, maar is wel sneller dan de Honor 5X.
Maar het is beter deze vraag te stellen in het Mobile Aankoopadviesforum.
Zal je meer reacties krijgen.
Bedankt voor je reactie zat niet op te letten.
Maar deze kan dicht aangezien ik het zelfde topic nu geopend heb in het goede forum.

Verwijderd

Ik zou persoonlijk voor de lg g3 gaan omdat de camera geweldig is ik gebruik nu de lg g4 en de camera beeld vrijwel alles is fijn en mooi. Het zit lekker in de hand en je gaat gemakkelijk mee weg.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dubbel met: Opzoek naar een nieuwe Telefoon

@TS, mocht een topic op de verkeerde plek staan. Maak dan een TR aan dan verplaatsen we hem gewoon. Het is niet nodig om twee topics aan te maken.

Deze gaat in ieder geval dicht.

Dit topic is gesloten.