Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een telefoon die ter vervanging dient van mijn Samsung galaxy s5.
Ik heb een budget rond de 300 euro.

Waar ik opzoek naar ben is een telefoon die Android marshmallow heeft of krijgt.
Voor de rest moet het toestel snel in gebruik zijn en zoveel mogelijk intern geheugen hebben. Ook moet het het een groot scherm hebben minimaal 5.5 inch. Ook wil ik minimaal 2 jaar met een toestel kunnen doen.

Het volgende heb ik gevonden:
Honor 5x
Deze heeft als extra een vingerafdruk scanner en een Octocore processor. Alleen de accu is niet verwisselbaar.
LG G3
HIer zit als enige pluspunt in dat de accu verwisselbaar is. wel zit er een iets mindere processor in.

Dit zijn de mogelijkheden die ik zelf heb gevonden.Maar mochten jullie nog andere opties weten dan hoor ik het graag. Bestel het liefst niet uit het buitenland.

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-11 11:30
De Nexus 5X met 32GB geen optie?
Ik weet niet hoeveel intern geheugen je eist maar bij dit toestel kan geen SD-kaart gebruikt worden.
Verder een top toestel van wat ik heb horen zeggen.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:31

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als ik jouw eisen in de pricewatch gooi, kom ik naast jouw opties ook nog de Huawei G8 en GX8 tegen. Ik heb nu gekozen voor telefoons die Android 5.1 of 6 hebben, omdat ik verwacht dat degenen met 5.1 ook 6.0 krijgen. Als je het uitbreidt met Android 5.0 komt de Xperia C5 er ook bij. Van dat rijtje lijkt de LG G3 me de beste keus, maar als je net iets over de € 300 heen gaat zou ik eerder voor de hierboven genoemde Nexus 5X gaan dan voor de LG.

De Galaxy S5 is trouwens ook nog niet echt traag. Misschien helpt het om hem een keer terug te zetten naar fabrieksinstellingen en de laatste firmware te flashen, of als je meer snelheid wil en er tegen kan dat sommige functies net niet werken kan je een custom rom zoals CyanogenMod of afgeleiden daarvan proberen.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Honor 7... Moto X Play... Nexus 5X...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
robcoenen schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 20:45:
De Nexus 5X met 32GB geen optie?
Ik weet niet hoeveel intern geheugen je eist maar bij dit toestel kan geen SD-kaart gebruikt worden.
Verder een top toestel van wat ik heb horen zeggen.
Ik heb naar de Nexus 5x gekeken maar ik vind het toch wel een minpunt om er geen geheugenkaartje in kan doen.
gwystyl schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 20:56:
Als ik jouw eisen in de pricewatch gooi, kom ik naast jouw opties ook nog de Huawei G8 en GX8 tegen. Ik heb nu gekozen voor telefoons die Android 5.1 of 6 hebben, omdat ik verwacht dat degenen met 5.1 ook 6.0 krijgen. Als je het uitbreidt met Android 5.0 komt de Xperia C5 er ook bij. Van dat rijtje lijkt de LG G3 me de beste keus, maar als je net iets over de € 300 heen gaat zou ik eerder voor de hierboven genoemde Nexus 5X gaan dan voor de LG.

De Galaxy S5 is trouwens ook nog niet echt traag. Misschien helpt het om hem een keer terug te zetten naar fabrieksinstellingen en de laatste firmware te flashen, of als je meer snelheid wil en er tegen kan dat sommige functies net niet werken kan je een custom rom zoals CyanogenMod of afgeleiden daarvan proberen.
Ben gewoon toe aan een nieuwe telefoon.Maargoed als ik toch mijn budget omhoog ga gooien heb ik ook nog de LG G4 maar dan ga ik er gelijk met 50 euro over mijn budget heen. Maar weet niet of hij dat waard is.

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-11 18:35
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:22:
[...]

Ik heb naar de Nexus 5x gekeken maar ik vind het toch wel een minpunt om er geen geheugenkaartje in kan doen.

[...]

Ben gewoon toe aan een nieuwe telefoon.Maargoed als ik toch mijn budget omhoog ga gooien heb ik ook nog de LG G4 maar dan ga ik er gelijk met 50 euro over mijn budget heen. Maar weet niet of hij dat waard is.
Hoeveel geheugen heb je minimaal nodig? Met 32gb kom je toch al een aardig eind. Zeker nu iedereen er vrolijk op los streamed.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Komende van een S5, die 2 jaar oud is, wil je naar een nieuw toestel van datzelfde jaar (LG G3)? Dat klinkt niet logisch...

Echter kijkend naar geheugen en processor heeft Huawei/Honor wel goede bang for buck.
Pagina: 1