Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Na de zomervakantie wil ik een nieuwe telefoon kopen. Mijn budget is max 480€. Persoonlijk voel im me toch nog aangetrokken door het design van de HTC one m9, maar door de negatieve reviews sla ik hem toch maar over. Nu zijn er nog 2 telefoons die ik interessant vind. De Samsung Galaxy s6 en s7. De s7 loopt helaas uit mijn budget (misschien is een prijsdaling een idee ;). Dus ik vroeg me af of de s6 nu nog vloeiend aan voelt?
Mvg, De Nareman

• Logico
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:14
Ik heb de s6 sinds de introductie en deze voelt nog net zo snappy aan als in het begin. Wat mij betreft is het een absolute aanrader :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie. Ik bedenk me zojuist dat ik een s7 ook via ebay kan kopen dan is die namelijk even duur. Heeft iemand daar ervaring mee?

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 13:16:
Bedankt voor de reactie. Ik bedenk me zojuist dat ik een s7 ook via ebay kan kopen dan is die namelijk even duur. Heeft iemand daar ervaring mee?
Hou rekening met 21% bijkomende BTW en importkosten.

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja daar had ik niet aan gedacht 8)7 . Dan moet ik maar hopen op een prijsdaling. Zijn er nog meer mensen die ervaring met een s6 hebben?

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-11 19:48
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:17:
Oh ja daar had ik niet aan gedacht 8)7 . Dan moet ik maar hopen op een prijsdaling. Zijn er nog meer mensen die ervaring met een s6 hebben?
Heel topic over ervaringen met dit toestel:

[Samsung Galaxy S6 Serie] Ervaringen en Discussie - Deel 2

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Chemie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-05 10:31
De S6 heeft nu €50 retour, bij verschillende webshops, wachten zal weinig zin hebben om uiteindelijk een lagere prijs te betalen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de moeite, maar op dat topic vind ik nauwelijks gebruikservaringen. En je hebt gelijk Chemie, maar ik heb nog niet genoeg geld.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Na de zomervakantie, dat is september ergens? Dan kan de telecommarkt er anders uitzien. Andere prijzen, nieuwe toestellen. Waarom open je zo lang van te voren al een topic? Misschien is er dan wel 100 euro cashback op de s7, of is de prijs van dr s6 flink gedaald. Daar kunnen we nu nog geen zinnig woord over zeggeb.

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat jullie niks over de prijsdaling kunnen zeggen. Dat vraag ik ook niet. Wat ik vraag is of er iemand is die ervaring heeft (op lange termijn) met een s6. ;)

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-11 21:24
Zelf heb ik een samsung s5 en loopt nooit vast en is uitbreidbaar. Volgens mij kon er geen sdkaart in de s6 ?

Rond de 200 euro betaal je op marktplaats voor de S5. Mocht je een extra batterij willen hebben zijn ze goedkoper dan s6 of s7 batterijen. Alles meer dan 250 euro voor een mobiel zou ik zelf nooit uitgeven.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit topic is voor aankoopadvies. Hoe vloeiend een S6 aanvoelt is dus iets wat hier niet thuishoort, en je beter zelf in de winkel kan testen. Of gewoon even ervaringen van anderen lezen natuurlijk, want er is hier gewoon een ervaringentopic over de S6 die je door kunt nemen. Dat beetje eigen inzet verwachten we eigenlijk wel van je, en daarom gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.