Toon posts:

waren de goden kosmonauten

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.094 views sinds 30-01-2008

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 20:16
Op dinsdag 03 juli 2001 22:08 schreef LoWLaNDeR het volgende:
In de afbeelding die hier ergens boven staat over de Egyptische graftomben kan lang worden gediscussierd, maar ik zie er geen raket in.
Mwa, hij zit voorover gebogen in een soort stoel. Hij bestuurt iets met zijn vingers zo te zien. En er komt vuur uit de achterkant van het voertuig, verder heeft de vorm eromheen wel wat weg van een raketachtig iets.
Ik denk dat als je deze tekening aan een kleuter zou laten zien hij wel zou zeggen dat het iemand is die in een raket of vliegtuig zit hoor.

Onderstaande hyrogliefen kun je trouwens vinden in de tempel van Seti de 3e in Abydos in Egypte:

Afbeeldingslocatie: http://huizen.dds.nl/~glage/abydos.JPG

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Op dinsdag 03 juli 2001 22:54 schreef Mastermind het volgende:

Onderstaande hyrogliefen kun je trouwens vinden in de tempel van Seti de 3e in Abydos in Egypte:

[afbeelding]
SETI :P }:O

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10-01 13:41

Stoffel

Engineering the impossible

Afbeeldingslocatie: http://huizen.dds.nl/~glage/abydos.JPG

Hmz, als er bewezen kan worden dat dit ook echt zo oud is vind ik dit wel heel interessant... :)

Verwijderd

Discussies over aliens :) heerlijk.... voor op een donderdag avond (student :)) dan kan je er 5 uur en langer over discussieren, je kan allerlei argumenten voor aanwenden, en tegen gooien. maar ik weet wel dat, als je het helemaal gaat vertellen hiero, dat je iets van 300 pages hebt.... ik denk niet dat dat errug goed werkt

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Geheel offtopic, maar:
btw.. kennen jullie die aflevering van Star Trek waar ze een huppeldepup species zijn tegengekomen (highly advanced humans)?
Zij leken in die aflevering dat zij het kiem van leven miljarden jaren geleden op verschillende "class-M" planeten hadden gezaaid... Weet iemand nog hoe die aflevering heet? Ik heb hem ook maar 1 keer gezien btw...
Star Trek TNG, The Chase.

En over het bestaan van aliens (in wat voor vorm dan ook): het is domweg ontzettend kortzichtig om te denken dat het niet bestaat, of niet kan bestaan.

Verwijderd

bout die fancy foto's, er zijn inderdaad ook nog van die grottekeningen gevonden van een ssort ruimteongein (soort als die foto).

Verwijderd

waren de goden kosmonauten? Wij zijn het wel in elk geval..

Verwijderd

Ik vraag het me ook dagelijks af.

Ja klopt wij zijn het wel >:)

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
< dit topic moet weer tot leven komen [come on people] >

*Hopelijk zijn er nog beschavingen die op de oceaanbodems liggen of in de diepe jungle die ons nieuwe geschiedenis kunnen vertellen...

Ik heb boek "Waren de Goden kosmonauten" van Erich von Däniken ook gelezen. Bijzonder interresant! En ik ga met hem mee, dat wij taal, rekenen en sterrenkunde hebben geleerd van buiten onze planeet.
Wat ons toen der tijd heeft gemotiveerd om een tempel/piramide te gaan bouwen?
Waarom er in de bijbel een aantal keren over close encounters wordt geschreven...
Waarom we in grotten vreemde tekeningen aantreffen van bollen licht met een persoon erin?
En van wie waren die enorme schedels die werden gevonden in China?

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Sorry, maar je kunt met alle fatsoen niet een topic van bijna 2 jaar oud omhoog schoppen. Je kunt niet verwachten dat iedereen alles opnieuw gaat lezen. Start er maar een nieuw topic over als je dat wilt (en vat dan alles samen wat hierin staat). Bovendien heb ik hier zelf al heel veel over geschreven voor GoT:
Het scheppingsepos van de soemariers
Kosmische kennis - deel 2

[ Voor 4% gewijzigd door Christiaan op 05-01-2003 22:14 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.