Sinds enige tijd heb ik een probleem met het touchscreen van de Oneplus one. Het gaat er om dat er ongeveer in het midden een balk zit die niet kan worden aan geraakt. Het is moeilijk te bepalen of dit altijd is omdat je dit niet altijd merkt.
Ik heb met een app geprobeerd mijn hele scherm in te kleuren en toen kon je goed zien welke strook hij niet pakte :

Zelf heb ik ook al om internet gezocht. Heb wel problemen met scherm gevonden.
Alleen hier bij deed niks het meer op het scherm. Heb helaas ook geen updates gemist dus dat kan het ook niet zijn.
Zouden jullie een optie weten ? of is dit een gevalletje garantie / klantenservice.
Alvast bedankt
Edit :
De android versie op het moment is 5.1.1. Er staat ook geen update klaar. Maar lees wel op het internet dat 6.0 al klaar staat.
Ik heb met een app geprobeerd mijn hele scherm in te kleuren en toen kon je goed zien welke strook hij niet pakte :

Zelf heb ik ook al om internet gezocht. Heb wel problemen met scherm gevonden.
Alleen hier bij deed niks het meer op het scherm. Heb helaas ook geen updates gemist dus dat kan het ook niet zijn.
Zouden jullie een optie weten ? of is dit een gevalletje garantie / klantenservice.
Alvast bedankt
Edit :
De android versie op het moment is 5.1.1. Er staat ook geen update klaar. Maar lees wel op het internet dat 6.0 al klaar staat.
[ Voor 8% gewijzigd door Nder op 26-04-2016 22:57 ]