Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik (47) heb de afgelopen week al 3 avonden ruim 1.5 uur met mijn moeder (76) aan de telefoon gezeten omdat een of andere onverlaat iets heeft gezet op haar pc waardoor haar 8.1 windows automatisch update naar windows 10. Met onvoorstelbaar veel geduld en buitengewone irritatie kom je uiteindelijk bij instellingen... en kun je weer terug naar 8.1

MIJN MOEDER IS EINDELIJK GEWEND AAN WINDOWS 8.1 EN WIL GEEN WINDOWS 10!!!!!!!!!!!!

"klik rechtsonder op de hoek en schuif naar boven dan komt windows instellingen van windows 8.1 te voorschijn!"
dat lukte, nu heb ik hopelijk 2 vinkjes kunnen weghalen waardoor windows 8.1 niet automatisch update.

Wat een afschuwelijke praktijken van windows. Mijn moeder ten einde raad, ik (mantelzorgster) volstrekt zinloze uren kwijt.

als iemand dezelfde ervaringen heeft of beter oplossingen weet graag!
Dank! :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt inderdaad de update blokkeren, daar staan ook zat tutorials op het web. Heb je daar al naar gezocht ipv boos te worden? :)

Hier gaan schreeuwen en ranten gaat niet helpen, blijf dus kalm en geef aan wat je zelf al gedaan hebt.

Je zit ook in het verkeerde forumdeel: dit gaat over Windows Phone/Tablet, niet over Windows op een desktop PC. Ga dus naar Windows Clients. Zie bijvoorbeeld Windows 10 scheduled zichzelf voor een upgrade nu ?.

[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 24-04-2016 23:52 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 22:06
downloads: GWX Control Panel 1.7.4.0
downloads: Never 10 1.3.1

Zijn 2 applicaties waarmee je het kunt blokkeren... :)

And always http://lmgtfy.com/?q=prevent+windows+10+installation

[ Voor 59% gewijzigd door da_PSI op 24-04-2016 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MIJN MOEDER IS EINDELIJK GEWEND AAN WINDOWS 8.1 EN WIL GEEN WINDOWS 10!!!!!!!!!!!!
Doe eens even normaal, joh 8)7 (tegen ons, bedoel ik, hè)

Heb je wel gezocht of kom je gewoon alleen maar herrie schoppen? [google=voorkomen dat windows 10 wordt geinstalleerd]

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 24-04-2016 23:51 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Room42 schreef op zondag 24 april 2016 @ 23:49:
[...]

Doe eens even normaal, joh 8)7 (tegen ons, bedoel ik, hè)

Heb je wel gezocht of kom je gewoon alleen maar herrie schoppen? [google=voorkomen dat windows 10 wordt geinstalleerd]
Behalve de caps is er weinig mis met die uitspraak.
Hoewel, Windows 10 zo erg nou weer niet is, het lijkt juist meer op 7 en XP dan 8.
Het start-menu bedoel ik dan.

[ Voor 3% gewijzigd door Soldaatje op 24-04-2016 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Soldaatje schreef op zondag 24 april 2016 @ 23:54:
[...]

Behalve de caps is er weinig mis met die uitspraak.
Hoewel, Windows 10 zo erg nou weer niet is, het lijkt juist meer op 7 en XP dan 8.
Het start-menu bedoel ik dan.
Het startmenu is maar een klein deel van Windows 10. Ik kan me wel voorstellen dat men 8.1 fijner vind werken. Natuurlijk zijn er ook dingen verbetert maar ook veel dingen slechter geworden, oftewel: nog niet af. Dit was met vorige Windows-versies ook, gewoon even geduld hebben tot MS klaar is.
Maar de hele post is boos en agressief, alsof wij er wat aan kunnen doen :+

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dit voegt verder weinig toe aan al eerder gevoerde discussies op dit forum. Om die reden gaat dit topic dicht

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.