Ik (47) heb de afgelopen week al 3 avonden ruim 1.5 uur met mijn moeder (76) aan de telefoon gezeten omdat een of andere onverlaat iets heeft gezet op haar pc waardoor haar 8.1 windows automatisch update naar windows 10. Met onvoorstelbaar veel geduld en buitengewone irritatie kom je uiteindelijk bij instellingen... en kun je weer terug naar 8.1
MIJN MOEDER IS EINDELIJK GEWEND AAN WINDOWS 8.1 EN WIL GEEN WINDOWS 10!!!!!!!!!!!!
"klik rechtsonder op de hoek en schuif naar boven dan komt windows instellingen van windows 8.1 te voorschijn!"
dat lukte, nu heb ik hopelijk 2 vinkjes kunnen weghalen waardoor windows 8.1 niet automatisch update.
Wat een afschuwelijke praktijken van windows. Mijn moeder ten einde raad, ik (mantelzorgster) volstrekt zinloze uren kwijt.
als iemand dezelfde ervaringen heeft of beter oplossingen weet graag!
Dank!
MIJN MOEDER IS EINDELIJK GEWEND AAN WINDOWS 8.1 EN WIL GEEN WINDOWS 10!!!!!!!!!!!!
"klik rechtsonder op de hoek en schuif naar boven dan komt windows instellingen van windows 8.1 te voorschijn!"
dat lukte, nu heb ik hopelijk 2 vinkjes kunnen weghalen waardoor windows 8.1 niet automatisch update.
Wat een afschuwelijke praktijken van windows. Mijn moeder ten einde raad, ik (mantelzorgster) volstrekt zinloze uren kwijt.
als iemand dezelfde ervaringen heeft of beter oplossingen weet graag!
Dank!