Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voeding AMD duel core 3 0 ghz

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Heb een vraag heb een muziek server voor een Internet station. Heb een 3.0 ghz duel core van AMD met 6 gb ram.
500 gb hdd een assus mb type weet ik niet en een eenvoudige video kaart weet alleen dat het een ati is. 1 b re ander kaartlezer 5 case fans. Een Zalman processor koeler. En je geloofd het nooit een floppydrive was eerder een game pc maar de videokaart was kapot.
Had nog een video kaart liggen. Hoeveel watt voeding heb ik nodig . Zat 400 in is helemaal door gebrand . staat ook op hoge prestaties om buffers te voorkomen en staat 24/7 aan. Bvd

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 13:43 ]

Alle reacties

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-11 16:53
als je een vraag hebt ,zou ik proberen om er een samenhangend verhaal van te maken.
En wat meer aandacht aan je opbouw te besteden.

Je hebt nu een hele hoop tekst neergezet en eigenlijk haal ik er niet uit of je zelf hebt geprobeerd een oplossing te verzinnen.

hier op tweakers zijn we altijd bereid om mensen te helpen ,maar verwachten ook een stukje eigen inzet.

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:15
Al hetgeen je hier hebt neergezet in een PSU calculator plaatsen en je krijgt je antwoord.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11 11:28
Kan je misschien een mooi lijstje maken van al je onderdelen, en iets specifieker zijn? (Welke dual core? Welke videokaart? En wat bedoel je met ' Had nog een videokaart liggen'? Is dat de videokaart die in je systeem zit?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Het is de bedoeling dat je hier leest wat anderen geschreven hebben voordat je zelf een topic opent. Hier staat zat: Voeding advies en informatie topic - Deel 32

2) http://outervision.com/power-supply-calculator is inderdaad een erg makkelijke optie (waar in bovenstaand topic zat naar gelinkt wordt).

3) Voor de volgende keer aub GOED doorlezen:
Het algemeen beleid #quickstart

We verwachten zoals gezegd eigen inzet, zowel qua inhoud als dat je tenminste even de moeite doet een verzorgde topicstart te maken. Hier geef je nul relevante specs (AMD maakt al meer dan een decennium 3GHz dual-core CPUs met uiteenlopende TDP's, wat een "eenvoudige" videokaart is kan ook van alles zijn... als je dingen niet exact weet, zoek ze op - wij hebben geen glazen bol) en het geheel is pijnlijk slecht geschreven. Dat komt over alsof je met de pet zwaait naar de mensen die je willen helpen. Nou, dan niet. Dicht :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.