Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phxzy
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-08-2022
Die heb ik ook gehad. Altijd een toptoestel geweest. Nu de m8, maar wil nu toch echt wel graag de 10. Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

UMD

You don't say

Ik heb net even gebeld, omdat ik hem i.v.m. tijdsdruk wel voor maandag zou willen hebben (anders kan ik hem niet meer aannemen) en ze gaan er gewoon van uit dat ze morgen geleverd worden. Zijn natuurlijk geen garanties, maar het is iets.

Nog een nachtje geduld dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jammer is, is dat ik zo veel reviews heb gelezen en gezien, dat het net is dat ik de telefoon al heel lang heb!

Ik heb dus niet echt het "wat een gaaf ding" gevoel :-(
Misschien komt het nog!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phxzy
Ik hoop het voor je. Komt vast goed. 😊

Ik heb zojuist weer een mail gehad van coolblue voor morgen. Hopelijk gaat het nu goed.

[ Voor 49% gewijzigd door phxzy op 29-04-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:26
phxzy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:47:
Ik hoop het voor je. Komt vast goed. 😊

Ik heb zojuist weer een mail gehad van coolblue voor morgen. Hopelijk gaat het nu goed.
Vanochtend telefonisch contact gehad. Vanmiddag telefonisch en Twitter contact gehad. Afspraak op ander adres voor morgen gemaakt....nog steeds geen email. Vanavond nog maar een keer bellen als ik niks hoor.

Status op CB pagina staat nu weer op 'ingepakt'. (Stond op verzonden).

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phxzy
Dat was bij mij ook zo. Nu inmiddels ook weer op ingepakt. Hoop dat de factuurdatum nog wordt aangepast naar morgen.
Ze konden alleen niet zeggen of ie in de ochtend of middag komt. Hoop in de ochtend, aangezien ik morgen late dienst heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Hier verzendbevestiging van CB. Had wel gevraagd om een zaterdag levering ipv donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
phxzy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:19:
Dat was bij mij ook zo. Nu inmiddels ook weer op ingepakt. Hoop dat de factuurdatum nog wordt aangepast naar morgen.
Ze konden alleen niet zeggen of ie in de ochtend of middag komt. Hoop in de ochtend, aangezien ik morgen late dienst heb.
Ik kan ook alleen in de ochtend. Ik zie nu pas dat zaterdag geen tijdvak heeft. Zucht... Straks loopt mijn abo al een week voordat ik de telefoon überhaupt heb ontvangen.

Wet van Murphy....

Op de site staat als afleveradres nog steeds mijn werk, dat moet morgen mijn thuis adres zijn (3 keer doorgeven vandaag).

[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-04-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:46
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:31:
Wat jammer is, is dat ik zo veel reviews heb gelezen en gezien, dat het net is dat ik de telefoon al heel lang heb!
:D Dat is wel een beetje de reden dat ik er niet zoveel meer over op zoek de laatste week.

Ik hoop dat er eind mei/juni een beetje een prijsverlaging komt. Heb nu een KPN sim only voor 15 euro p/m en wil niet ineens 50 gaan betalen. Maar los aanschaffen wil ik ook weer niet doen vanwege uitgaven aan/in het huis. Ga nog heel even afwachten, maar als ik me toch niet kan inhouden misschien maar eens een andere provider overwegen aangezien ik ook weer geen wonderen verwacht qua losse aanschafprijs.

[ Voor 4% gewijzigd door Southern Sun op 29-04-2016 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phxzy
Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:27:
[...]

Ik kan ook alleen in de ochtend. Ik zie nu pas dat zaterdag geen tijdvak heeft. Zucht... Straks loopt mijn abo al een week voordat ik de telefoon überhaupt heb ontvangen.

Wet van Murphy....

Op de site staat als afleveradres nog steeds mijn werk, dat moet morgen mijn thuis adres zijn (3 keer doorgeven vandaag).
Wie weet hebben we geluk en komt de bezorger eerst naar Ernhem. 😋

[ Voor 85% gewijzigd door phxzy op 29-04-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Krijg nu de volgende reactie:

De opdracht om het adres te wijzigen is nog niet doorgevoerd door onze collega's die hier verantwoordelijk voor zijn. Dit wordt in de loop van de avond opgepakt. Mocht je tegen een uur of 22:00 nog geen duidelijkheid hebben over of het is gelukt, dan horen we het graag van je. Dan gaan we het nog even voor je navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phxzy
Oh fijn. Dus rond 21.45 ff DM sturen of bellen.

DataIO komt wel zijn leverafspraak na gelukkig. In ieder geval mijn SanDisk Extreme PRO UHS-I 64GB binnen. Nu nog de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een howto gezien hoe je de 10 kan rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phxzy
Bij mij staat er nu weer dat ie verzonden is op CB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
phxzy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:51:
Oh fijn. Dus rond 21.45 ff DM sturen of bellen.

DataIO komt wel zijn leverafspraak na gelukkig. In ieder geval mijn SanDisk Extreme PRO UHS-I 64GB binnen. Nu nog de telefoon.
Die staat ook nog op mijn verlanglijstje, eerst maar even klooien met mijn 32GB kaartje.

Status op de site van CB is nu gewijzigd naar verzonden. Afleveradres klopt alleen nog niet... het is nog geen 22:00 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phxzy
Ze hebben nog tijd zat om het goed te zetten. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

De status van mijn bestelling is weer naar verzonden gewijzigd op de site van Coolblue.

Ik ga ervan uit dat de telefoon morgen komt, maar ik ben nog niet echt blij met de tijd, tussen 9 en 18 uur. Ik ga er echt niet de hele dag voor thuis blijven. Heeft iemand al een iets krapper bezorgwindow ontvangen?

[ Voor 5% gewijzigd door wph op 29-04-2016 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phxzy
wph schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 18:58:
De status van mijn bestelling is weer naar verzonden gewijzigd op de site van Coolblue.

Ik ga ervan uit dat de telefoon morgen komt, maar ik ben nog niet echt blij met de tijd, tussen 9 en 18 uur. Ik ga er echt niet de hele dag voor thuis blijven. Heeft iemand al een iets krapper bezorgwindow ontvangen?
Hier nog verder niks van ontvangen. Zal wel pas morgenvroeg gemaild worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phxzy
Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:45:
[...]

Die staat ook nog op mijn verlanglijstje, eerst maar even klooien met mijn 32GB kaartje.

Status op de site van CB is nu gewijzigd naar verzonden. Afleveradres klopt alleen nog niet... het is nog geen 22:00 😇
Ik zit alleen nog te twijfelen hoe ik em ga gebruiken. Als normaal geheugenkaart of als intern geheugen.

En hebben ze het nog aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
phxzy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 21:39:
[...]

Ik zit alleen nog te twijfelen hoe ik em ga gebruiken. Als normaal geheugenkaart of als intern geheugen.

En hebben ze het nog aangepast?
Tot nu toe zie ik het nog steeds verkeerd staan op de CB site. Ik stuur nog maar eens een DM met Twitter en over een half uur nog maar eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phxzy
Het is maar rommelig daar bij Coolblue. Normaal nooit problemen gehad met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Net bericht gehad! Adres is gewijzigd.....

Naar het verkeerde adres 😭😵

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phxzy
Omg! 😱

Daar wordt je toch helemaal gek van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
phxzy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 22:17:
Omg! 😱

Daar wordt je toch helemaal gek van...
Maar even de telefoon gepakt en daar de bevestiging gekregen dat het nu op het goede adres staat. Op de site staat het nog steeds verkeerd. Nou, als het goed is straks een mail waar alles instaat. Ik reken maar nergens op kan het alleen maar meevallen. Anders morgen maar weer bellen voor een afspraak voor maandag, en dan weer op mijn werk....oh ik moet er niet aan denken dat dat dan ook weer mis kan gaan.

¯\_(ツ)_/¯

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-04-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phxzy
Nou succes ermee. Zal dan wel goed komen zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
We verwachten uw bestelling op PDAshop.nl (******) vandaag tussen 09.49-11.49 uur te bezorgen. Meer info krijgt u per e-mail.

En in die mail staat....yep get verkeerde adres!

* Golf2vr6 gaat even stilletjes in een hoekje zitten huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Had ik niet verwacht van CB. Wellicht wordt die toch op het juiste adres afgeleverd. Even afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 22:47
Die van mij is binnen :D

Htc 10 in doos

Nog voor half 9 's ochtends. Vroege vogel die bezorger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Golf2vr6
GKW schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 08:29:
Had ik niet verwacht van CB. Wellicht wordt die toch op het juiste adres afgeleverd. Even afwachten...
Net maar weer eens gebeld met CB en volgens de medewerkster staat hij bij de koerier wel op het juiste adres. Tussen 10:00 en 1200. We gaan het zien.

Edit: Hij is binnen! Sorry voor de drama van afgelopen dagen 😁

[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 30-04-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Succes ermee en laat ons weten wat je ervan vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Golf2vr6 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 09:04:
[...]

Net maar weer eens gebeld met CB en volgens de medewerkster staat hij bij de koerier wel op het juiste adres. Tussen 10:00 en 1200. We gaan het zien.

Edit: Hij is binnen! Sorry voor de drama van afgelopen dagen 😁
Benieuwd naar je ervaringen, maar die lees ik vast in het andere topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phxzy
Ik heb hem ook eindelijk. Eerste indruk: Wow! Nog niet aankunnen zetten omdat ik nu moet werken. Als het richting avond wat rustiger is op het werk , gooien we em aan en ga ik er even mee spelen. 😁

Grote tekst achterop is mij nog niet opgevallen. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Ligt de HTC 10 ook al in de winkels bij bijvoorbeeld media markt? Ik koop m sowieso in de winkel maar rij niet voor niets naar de MM.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phxzy
Jassy schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:19:
Ligt de HTC 10 ook al in de winkels bij bijvoorbeeld media markt? Ik koop m sowieso in de winkel maar rij niet voor niets naar de MM.
Voor zover ik weet niet. Misschien @ Coolblue winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Jassy schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:19:
Volgens mij was er iemand die hem ergens in Amsterdam bij MM gekocht heeft. Ik weet niet meer of dat in deze thread stond of die van de ervaringen en discussie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Wordt het niet eens tijd om je signature aan te passen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Golf2vr6 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:55:
[...]

Volgens mij was er iemand die hem ergens in Amsterdam bij MM gekocht heeft. Ik weet niet meer of dat in deze thread stond of die van de ervaringen en discussie.
Heb hem zelf vanmiddag opgehaald bij de MM in Hengelo.
Ze hadden er 2 op voorraad.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Switchie schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:45:
[...]

Heb hem zelf vanmiddag opgehaald bij de MM in Hengelo.
Ze hadden er 2 op voorraad.
Shit, dan had ik ook wel naar Hengelo kunnen rijden... Welke kleur(en) hebben ze daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Jassy schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:54:
[...]

Shit, dan had ik ook wel naar Hengelo kunnen rijden... Welke kleur(en) hebben ze daar?
Alleen de Carbon gray op moment.
In de folder van komend week staan overigens alle 3 kleuren vermeld maar ze konden mij niet vertellen wanneer deze binnen zouden zijn.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Switchie schreef op zondag 01 mei 2016 @ 17:00:
[...]

Alleen de Carbon gray op moment.
In de folder van komend week staan overigens alle 3 kleuren vermeld maar ze konden mij niet vertellen wanneer deze binnen zouden zijn.
Dank je wel voor jou bericht! Ik twijfel nog tussen Topaz Gold en Silver..... Naargelang hoe de Gold er uit ziet neem ik de witte, maar sowieso niet de zwarte. Even geduld dus nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog steeds niks gehoord van Vodafone :( Ik zit te wachten op het mailtje dat mijn HTC 10 onderweg is. Misschien morgen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 19:32
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 18:19:
Hier nog steeds niks gehoord van Vodafone :( Ik zit te wachten op het mailtje dat mijn HTC 10 onderweg is. Misschien morgen ???
Jij hebt een week later besteld dan ik... en morgen krijgen ze hem pas binnen bij VF dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroem schreef op zondag 01 mei 2016 @ 19:17:
[...]

Jij hebt een week later besteld dan ik... en morgen krijgen ze hem pas binnen bij VF dus....
Op de Friends & Family site staat de HTC10 nu 'op voorraad'. Gelijk met de klantenservice gebeld maar daar was nog niks bekend. Nu dus maar gewoon mail afwachten dat de telefoon verzonden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vroem
Ik hou het ook in de gaten .... wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:32:
[...]

Op de Friends & Family site staat de HTC10 nu 'op voorraad'. Gelijk met de klantenservice gebeld maar daar was nog niks bekend. Nu dus maar gewoon mail afwachten dat de telefoon verzonden is.
Staat op levertijd 1-2 weken nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:53:
[...]

Staat op levertijd 1-2 weken nu
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :( Volgens mij had ik precies hetzelfde met de M8. Daar baal ik flink van. Belofte dat de pre-orders voorrang kregen kloppen dus waarschijnlijk niet. |:( :-( :N :S :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:05:
Belofte dat de pre-orders voorrang kregen kloppen dus waarschijnlijk niet. |:( :-( :N :S :(
Dat is al jaren vaker niet het geval dan wel imo.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:18:
[...]

Dat is al jaren vaker niet het geval dan wel imo.
Zo jammer........volgende keer dus niet meer een pre-order plaatsen bij Vodafone...kan iemand mij daar over 2 jaar even aan herinneren ???? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:37:
[...]

Zo jammer........volgende keer dus niet meer een pre-order plaatsen bij Vodafone...kan iemand mij daar over 2 jaar even aan herinneren ???? :*)
Volgens VF vandaag maar iets van 4 stuks binnengekomen. Morgen (en vrijdag) komen er meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroem schreef op maandag 02 mei 2016 @ 18:00:
[...]

Volgens VF vandaag maar iets van 4 stuks binnengekomen. Morgen (en vrijdag) komen er meer...
Maar 4 ?!?! Ja, dat schiet niet op natuurlijk. Mij is ook verteld dat ze op dinsdag en vrijdag weer nieuwe geleverd krijgen. Als het elke keer met maar 4 gaat dan kan het nog wel even gaan duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:09:
[...]

Maar 4 ?!?! Ja, dat schiet niet op natuurlijk. Mij is ook verteld dat ze op dinsdag en vrijdag weer nieuwe geleverd krijgen. Als het elke keer met maar 4 gaat dan kan het nog wel even gaan duren ;)
Dat klopt... ik hoop nu op dat hij morgen verstuurd gaat worden maar houdt er rekening mee dat het vrijdag pas gaat gebeuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Zijn die 4 stuks landelijk of bij een bepaalde winkel?

Ik heb die van mij (carbon gray) vrijdag bij Belcompany besteld. Ik heb tot nu toe nog niks gekregen wanneer de verwachte levertijd is. Wel dat hij vertraagd is en dat ik binnen 5 dagen meer informatie mag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
_FrostBite_ schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:56:
Zijn die 4 stuks landelijk of bij een bepaalde winkel?

Ik heb die van mij (carbon gray) vrijdag bij Belcompany besteld. Ik heb tot nu toe nog niks gekregen wanneer de verwachte levertijd is. Wel dat hij vertraagd is en dat ik binnen 5 dagen meer informatie mag ontvangen.
Denk alleen VF ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Maar ik denk dat Belcompany zijn telefoon ook uit dezelfde Vodafone voorraad komen? gezien ze eigenlijk 1 zijn. Dan ben ik bang dat ik nog wel even kan wachten op mijn 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
De webshop en winkels hebben aparte voorraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• passie2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-07 18:16
belsimpel heeft zo te zien inmiddels de zilver-witte variant (online) op voorraad voor de liefhebbers :) .

edit: inmiddels 2-4 werkdagen levertijd van toepassing....iemand was je voor ;)

[ Voor 28% gewijzigd door passie2010 op 03-05-2016 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:59
Belsimpel heeft inmiddels Zilver/Wit op voorraad:
https://www.belsimpel.nl/htc/htc-10-silver/abonnement

Coolblue spreekt nog steeds van verwachte datum 12 mei, terwijl Mobiel.nl ook "Begin week 18" (deze week) meldt en daar Carbon Grey blijkbaar alweer is uitverkocht.

* edit
Nu staat-ie op Belsimpel ook weer op 2-4 werkdagen..

[ Voor 10% gewijzigd door Extraxyz op 03-05-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Pff waarom is KPN zo duur :') Heb nu een goedkoop simonly bij hun, maar wil juist de 10 weer in combinatie met een abonnement omdat ik eens geen zin heb om 700 euro in 1 keer af te tikken. Maar om dan ineens weer 50 euro per maand te betalen 8)7 En anders 4 maanden wachten tot ik kan overstappen. FUU

*edit: Ik moet vooral niet op de site van KPN zelf kijken zie ik, scheelt alweer.

[ Voor 12% gewijzigd door Southern Sun op 03-05-2016 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 11:34
Extraxyz schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:10:
* edit
Nu staat-ie op Belsimpel ook weer op 2-4 werkdagen..
Awhhh -O- , ik dacht yes hij is er eindelijk vanavond bestellen... bummer }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Op Centralpoint staat zilver wel op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Upbeat schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:13:
Op Centralpoint staat zilver wel op voorraad
Wil met abonnement verlenging, dus dan is centralpoint geen optie. Vindt het trouwens apart dat ze 571 silveren op voorraad hebben en 0 grijze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
SPOXYWOXY schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:29:
[...]

Wil met abonnement verlenging, dus dan is centralpoint geen optie. Vindt het trouwens apart dat ze 571 silveren op voorraad hebben en 0 grijze...
Ja met abonnement is dan geen optie nee. Volgens mij zit er achter de webshop een landelijke leverancier. Ze hadden 700 nog wat grijze vorige week en die waren ook binnen no time uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:24
Jammer, bij gsmweb is de levering met meer dan twee weken uitgesteld. Zou eerst op 2 mei bij hen binnen zijn. Besteld op 22 april voor €677,-

"Wij hebben helaas nog geen levering mogen ontvangen van de HTC 10.
In mijn systeem is te zien dat de toestellen op 19-5 bij gsmweb geleverd zullen worden.
Dan zullen wij uw pakket direct verzendklaar maken.
Zodra wij uw toestel verzenden ontvangt u van ons verzendbericht per mail."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SPOXYWOXY schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:29:
Vindt het trouwens apart dat ze 571 silveren op voorraad hebben en 0 grijze...
Tsjaa Centralpoint... hmmm

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
ViNOK16Bit schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:41:
Jammer, bij gsmweb is de levering met meer dan twee weken uitgesteld. Zou eerst op 2 mei bij hen binnen zijn. Besteld op 22 april voor €677,-

"Wij hebben helaas nog geen levering mogen ontvangen van de HTC 10.
In mijn systeem is te zien dat de toestellen op 19-5 bij gsmweb geleverd zullen worden.
Dan zullen wij uw pakket direct verzendklaar maken.
Zodra wij uw toestel verzenden ontvangt u van ons verzendbericht per mail."
Om welke versie gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
Southern Sun schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:52:
[...]

Ik heb besloten dat ik toch niet meer kan wachten, ga 'm vanavond bestellen :+ Zou jammer zijn als binnenkort toch nog de zwart/zilveren versie beschibaar komt, maar goed. Na 6 jaar zwarte telefoons kan nog eens 3 jaar er ook wel bij (na 3 jaar met m'n M7 te hebben gehaald wil ik dat minimaal evenaren).
je kunt Slavy lief aankijken en vragen of hij een zwart-zilveren uit Japan voor je meebrengt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brewmark
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:19
Coolblue geeft bij navraag aan dat ze nog geen voorraad hebben van de HTC 10 Silver en nog steeds 12-5 aanhouden als verwachte leverdatum. Nog even geduld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
passie2010 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:55:
[...]

je kunt Slavy lief aankijken en vragen of hij een zwart-zilveren uit Japan voor je meebrengt O-)
Zover ik weet Silver/Black alleen in US en Canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Laatst online: 08:50
Dat is nog niet eens zo gek. Ik begin wel erg ongeduldig te worden door al die stilte rondom het onderwerp vanuit HTC. Het elke dag doorlezen van dit topic maakt dat alleen maar erger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Vanavond bij MM Nordhorn een HTC 10 Carbon Grey opgehaald !!!! :D Er lag ook nog een Topaz Gold, maar die kleur viel me tegen.... Nu dus de donkergrijze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Zo, besteld :o Carbon grey via Coolblue bij KPN verlengd voor 32,50 p/m. Vind ik nog een schappelijk bedrag, veel hoger hoef ik de maandlasten niet. Scheelt nog dat ik vrijwel altijd via wifi ben verbonden en niet veel bel dus aan 1GB en 150 min heb ik voldoende. Ook meteen een autolader erbij, kunnen we weer zorgeloos navigeren tijdens een weekendje.

[ Voor 24% gewijzigd door Southern Sun op 03-05-2016 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wierdm
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-08 09:38
Weet iemand toevallig of de HTC 10 te testen is in de Coolblue winkel in Rotterdam of Utrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
brewmark schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 18:09:
Coolblue geeft bij navraag aan dat ze nog geen voorraad hebben van de HTC 10 Silver en nog steeds 12-5 aanhouden als verwachte leverdatum. Nog even geduld dus...
Ik hoop het maar, geduld raakt een beetje op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Binnen een half uur na het plaatsen van de bestelling Coolblue aan de lijn om afspraak in te plannen, krijg het toestel morgenochtend al binnen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Southern Sun op 03-05-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brewmark
Mag weg

[ Voor 99% gewijzigd door brewmark op 03-05-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidle
  • Laatst online: 16-04 09:57
Krijg vrijdag ook eindelijk die van mij binnen, coolblue vond het geen probleem om hem te leveren op de dag dat ik mijn abbonement mag verlengen bij KPN. Kan echt niet wachten na alle (vooral positieve) verhalen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:07
Vodafone (business) heeft de 10 nog steeds niet binnen. Abbo was eind april afgelopen en begin april al verlengd met de 10.
Er waren tijden dat Vodafone bij de eersten waren van het op voorraad hebben van nieuwe modellen.
Maar goed, ga er niet dood of raak hier in psychose van LOL.
Diverse Rom bouwers komen z.s.m. met custom ones zoals MaximusHD (llabtoofeR) waar ik het test werk voor doe en die ik ook goed persoonlijk ken en regelmatig ontmoet. Fijn dat S-Off er al is.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Laatst online: 19:24
Upbeat schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:48:
[...]

Om welke versie gaat het?
Carbon grey

[ Voor 35% gewijzigd door ViNOK16Bit op 04-05-2016 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06 00:03
passie2010 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:55:
[...]

Helaas is Japan ruk op telefoon gebied en word hier bijna niks sim vrij verkocht. Als er al een variant van de 10 naar Japan komt dan zal het waarschijnlijk bij AU zijn.

Ik woon hier en dat kan precies de reden dat ik van de zomer op vakantie in NL een nieuwe telefoon wil kopen :p

@Slavy als je in de buurt van Osaka bent kan ik het scherm checken lol.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

t_o_c schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 02:53:
[...]

Helaas is Japan ruk op telefoon gebied en word hier bijna niks sim vrij verkocht. Als er al een variant van de 10 naar Japan komt dan zal het waarschijnlijk bij AU zijn.

Ik woon hier en dat kan precies de reden dat ik van de zomer op vakantie in NL een nieuwe telefoon wil kopen :p

@Slavy als je in de buurt van Osaka bent kan ik het scherm checken lol.
Sterker nog, ik verblijf in Osaka voor een nacht ;) Welk scherm heb je het over?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06 00:03
Slavy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 07:01:
[...]

Sterker nog, ik verblijf in Osaka voor een nacht ;) Welk scherm heb je het over?
Van de htc 10. Kreeg het idee dat je hem al had.

Anyway, weet niet wat je plannen zijn en of je al eerder in Japen bent geweest maar s'avonds om wat te eten is Tenma heel leuk, veel beter dan Umeda of Namba imo.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

t_o_c schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 07:12:
[...]

Van de htc 10. Kreeg het idee dat je hem al had.

Anyway, weet niet wat je plannen zijn en of je al eerder in Japen bent geweest maar s'avonds om wat te eten is Tenma heel leuk, veel beter dan Umeda of Namba imo.
Ik heb hem al, snap alleen niet "hoe jij het scherm kan checken" :P

Ik ga er voor de 2e keer heen, zelfde reis als vorige keer

Als je nog tips hebt, kan je mij een PM sturen? Dan kunnen we hier on topic blijven ;)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
De mijne is ook nog niet verstuurd bij Vodafone, had hem op 21 april besteld, gisteren contact opgezocht en toen zeiden ze dit: ", De HTC 10 is in grote getalen besteld, zodanig dat HTC niet aan de vraag kan voldoen.,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
Fusionmania schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:29:
zeiden ze dit: ", De HTC 10 is in grote getalen besteld, zodanig dat HTC niet aan de vraag kan voldoen.,"
en dat met de huidige adviesprijs... _/-\o_ als ze die met €100 verlagen krijgen ze het pas echt druk...legt ze misschien dit keer geen windeieren...
Hij is zo te zien weer op voorraad.....wees er dus snel bij O-) alleen grijze variant heeft nog wel levertijd van 2-4 werkdagen

[ Voor 45% gewijzigd door passie2010 op 04-05-2016 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
mag weg

[ Voor 95% gewijzigd door passie2010 op 04-05-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
iamjustin schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:03:
[...]

Ik werd gisteren gebeld. Mocht 40 euro toestelkorting verwachten als ik bij hen afsloot. Leuk, maar nog niet overtuigend om me te laten verlengen. Een abo bij een Tele2 begint steeds beter uit te zien.
Ik heb 60 euro toestel korting gekregen bij een verlenging + eerste 3 maanden onbeperkt data en 3 maanden Netflix :p

[ Voor 3% gewijzigd door Fusionmania op 04-05-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
CoolBlue heeft de zilveren nu ook op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brewmark
Vrijdag ochtend wordt bij mij de HTC 10 Silver geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
brewmark schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:54:
Vrijdag ochtend wordt bij mij de HTC 10 Silver geleverd :)
Net ook besteld, zaterdag ophalen in Amsterdam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:20
Fusionmania schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:56:
[...]

Ik heb 60 euro toestel korting gekregen bij een verlenging + eerste 3 maanden onbeperkt data en 3 maanden Netflix :p
Ik heb ong. hetzelfde alleen dan 90eu korting bij vodafone.
waardoor ik a trapje lager kan op de maandlasten :P

Overigens mijn 10 al ff geleden besteld, vodafone zegt zelf (vanmiddag gebeld) dat zij hem zelf nog niet binnen hebben.
dan neem ik aan dat hun bloatware er nog op moet (helaas)

[ Voor 20% gewijzigd door akbslayer op 04-05-2016 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kleine tip als je het in combinatie doet me een abonnement, veel mensen betalen liever meer voor het toestel omdat ze anders een duur abonnement hebben. Maar je kunt beter per maand wat meer betalen, want daar krijg je tenminste nog min/sms/mb voor..! Uiteraard wel even in de gaten houden of de kosten niet extra stijgen op basis van het totaal te betalen bedrag voor twee jaar.

Dus liever 24 x 30,- = 720,- en veel min/sms/mb in plaats van 24 x 10,- + 480,- en weinig min/sms/mb = 720,-
Want je betaald dus even veel, alleen de provider lacht zich rot. Want dat toestel wordt toch wel betaald :)

[ Voor 22% gewijzigd door NeoMe op 05-05-2016 20:46 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen maandag HTC 10 besteld 8 uur in de ochtend...

Toestel was op voorraad en zou zsm geleverd worden..

Dinsdag status niet veranderd. Uren wezen bellen enne afdeling na de andere niks aan de hand woensdag zou die geleverd worden.

Woendag postnl gebeld geen pakket aangemeld voor mijn adres.

Weer uren met verschillende afdelingen gewacht en doorverbonden.
Er zat zogenaamd een fout in het systeem waardoor er vertraging is opgelopen, wat al een heel raar verhaal opzicht is maar logische smoes omdat ik al vele loze beloftes heb gehad dat er voorraad was en ik gewoon me toestel zou krijgen.

Toen las ik hier ineens meerdere mensen met leverproblemen! en dat er een medewerker simpelweg zegt dat er gewoon geen toestellen leverbaar zijn!!!

Weer contact opgenomen met KPN.
Geen compensatie voor de uren die ik kwijt ben geweest door deze leugens.
Simpelweg excuus en dat collega's beter moeten communiceren.
Vervolgens dus inderdaad dat toestel niet op voorraad is en ook niet bekend wanneer wel.

Toestel besteld in de ochtend van 2 mei dus net toen die 5 minuten op de website stond. Ik zou in theorie nog in de eerste batch moeten zitten maargoed..

Wat een service en al ruim 10 jaar klant
een abbonement van bijna 90 euro per maand
Eenmalige toestelkosten bijna 400 euro en dit is de service die ik krijg.

A. Leugens maak je niet druk gewoon afwachten toestel is op voorraad word gewoon geleverd.
B. Fout in het systeem? Nee gewoon waarheid vertellen er is geen voorraad dat kan je niet maken naar je klanten.
C. Urenlang voor niks aan de lijn gezeten.

Compensatie nee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
@Rolando88 misschien handig om erbij aan te geven bij welke shop je hebt besteld...

[ Voor 10% gewijzigd door passie2010 op 06-05-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
Hetzelfde geldt voor Vodafone, 21 april al verlengd en zou dus 2 mei geleverd worden, 3 mei contact gezocht en ze zeiden dat ze 3/4 mei zouden gaan verzenden. Op dit moment nog niks gehoord of iets. Het is een kleine moeite om de klant op de hoogte te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:39:
Afgelopen maandag HTC 10 besteld 8 uur in de ochtend...

Toestel was op voorraad en zou zsm geleverd worden..

Dinsdag status niet veranderd. Uren wezen bellen enne afdeling na de andere niks aan de hand woensdag zou die geleverd worden.

Woendag postnl gebeld geen pakket aangemeld voor mijn adres.

Weer uren met verschillende afdelingen gewacht en doorverbonden.
Er zat zogenaamd een fout in het systeem waardoor er vertraging is opgelopen, wat al een heel raar verhaal opzicht is maar logische smoes omdat ik al vele loze beloftes heb gehad dat er voorraad was en ik gewoon me toestel zou krijgen.

Toen las ik hier ineens meerdere mensen met leverproblemen! en dat er een medewerker simpelweg zegt dat er gewoon geen toestellen leverbaar zijn!!!

Weer contact opgenomen met KPN.
Geen compensatie voor de uren die ik kwijt ben geweest door deze leugens.
Simpelweg excuus en dat collega's beter moeten communiceren.
Vervolgens dus inderdaad dat toestel niet op voorraad is en ook niet bekend wanneer wel.

Toestel besteld in de ochtend van 2 mei dus net toen die 5 minuten op de website stond. Ik zou in theorie nog in de eerste batch moeten zitten maargoed..

Wat een service en al ruim 10 jaar klant
een abbonement van bijna 90 euro per maand
Eenmalige toestelkosten bijna 400 euro en dit is de service die ik krijg.

A. Leugens maak je niet druk gewoon afwachten toestel is op voorraad word gewoon geleverd.
B. Fout in het systeem? Nee gewoon waarheid vertellen er is geen voorraad dat kan je niet maken naar je klanten.
C. Urenlang voor niks aan de lijn gezeten.

Compensatie nee hoor.
Via CoolBlue mijn KPN abbo verlengd. Toestelkosten lager dan bij KPN zelf en mijn toestel nu al een week in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Golf2vr6 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:18:
[...]

Via CoolBlue mijn KPN abbo verlengd. Toestelkosten lager dan bij KPN zelf en mijn toestel nu al een week in bezit.
Same here. Lagere maandlasten dan ik op de KPN-site zag en levering binnen 1 dag, maar denk niet dat ie dat wil lezen :P

Maar heb in het verleden zelf ook ontdekt dat bestellen via de provider zelf niet de snelste manier is. Net als dat het plaatsen van een pre-order er ook juist vaak voor zorgt dat je iets later binnen krijg dan afwachten tot de release.

[ Voor 20% gewijzigd door Southern Sun op 06-05-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:18:
[...]

Wat waren de toestelkosten en abbonementskosten dan?
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste