Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
ik wil graag sneller foto's en filmpjes kunnen backuppen op mijn usb hdd welke aan mijn router hangt. op dit moment zit er een wifi kaart in mijn laptop welke alleen maar via 2.4ghz kan verbinden terwijl mijn router 5ghz met 1300mbps uitznd
Wat is je budget?
liefst zo weinig mogelijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
niet een bepaald merk als het maar 5ghz ac aan kan en in mijn laptop past (asus N53j) als ik het goed heb zit hier een halve pci kaart in
Ik zoek een?
ik wil graag sneller foto's en filmpjes kunnen backuppen op mijn usb hdd welke aan mijn router hangt. op dit moment zit er een wifi kaart in mijn laptop welke alleen maar via 2.4ghz kan verbinden terwijl mijn router 5ghz met 1300mbps uitznd
Wat is je budget?
liefst zo weinig mogelijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
niet een bepaald merk als het maar 5ghz ac aan kan en in mijn laptop past (asus N53j) als ik het goed heb zit hier een halve pci kaart in