Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloze adapter voor Xbox One-controller werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 23:54
In windows 7

Heb de driver geïnstalleerd via windows update en dan krijg ik een code 52 error in deze hid.
xinput compatible hid device

Ik dacht van ik verwijder die xinput compatible hid device en installeer de driver opnieuw via windows update, maar nu zie ik helemaal geen xinput compatible hid device onder hid staan. Op mn andere machine waar win 10 opstaat heb ik helemaal geen problemen.

• Genius-General
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-11 21:23

Genius-General

Expect the Unexpected

Ga eens naar apparaat beheer en kijk of je daar een onbekend apparaat tussen ziet staan (gele driehoekje). Zoja? Druk er dan met rechtermuisknop op en druk dan op stuurprogramma bijwerken oid. Probeer eerst automatisch zoeken en als dat niet werkt even de driver opzoeken in de grote lijst die je krijgt te zien als je op manueel naar driver zoeken klikt

• jaaoie17
Genius-General schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:14:
Ga eens naar apparaat beheer en kijk of je daar een onbekend apparaat tussen ziet staan (gele driehoekje). Zoja? Druk er dan met rechtermuisknop op en druk dan op stuurprogramma bijwerken oid. Probeer eerst automatisch zoeken en als dat niet werkt even de driver opzoeken in de grote lijst die je krijgt te zien als je op manueel naar driver zoeken klikt
Bij die xinput compatible hid device stond een geel driehoekje en wat je zei heb ik al geprobeerd, maar heb dus later die xinput compatible hid device helemaal verwijderd en als ik die driver weer opnieuw via windows update wil installeren installeert hij niet die xinput compatible hid device meer.

• Genius-General
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-11 21:23

Genius-General

Expect the Unexpected

jaaoie17 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:19:
[...]

Bij die xinput compatible hid device stond een geel driehoekje en wat je zei heb ik al geprobeerd, maar heb dus later die xinput compatible hid device helemaal verwijderd en als ik die driver weer opnieuw via windows update wil installeren installeert hij niet die xinput compatible hid device meer.
Dan heb je het nog niet manueel gedaan, was je bij een scherm waar je kon kiezen uit alle drivers? Scroll helemaa naarbeneden en zoek iets met xbox controller. (Gaat wat moeilijk uitleggen via telefoon)

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:44
lijkt op dit probleem .

Foutcode 45 bij aansluiten USB apparaat

psn: taker-mart

• jaaoie17
Genius-General schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 07:04:
[...]

Dan heb je het nog niet manueel gedaan, was je bij een scherm waar je kon kiezen uit alle drivers? Scroll helemaa naarbeneden en zoek iets met xbox controller. (Gaat wat moeilijk uitleggen via telefoon)
Dat werkt ook niet dan installeert tie de driver voor de bedraade versie en die is anders.
Pagina: 1