Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Foutcode 45 bij aansluiten USB apparaat

Pagina: 1
Acties:

• Roeves
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-09 11:02
Wanneer ik mijn wireless receiver probeer te koppelen aan mijn PC dan wordt hij niet gedetecteerd. Hij doet het wel prima op mijn laptop, die hetzelfde besturingssysteem heeft als mijn desktop (WIN 10). De foutcode die verschijnt is:

Dit apparaat is momenteel niet op de computer aangesloten, of er is geen verbinding met dit apparaat. (Code 45)

Sluit het apparaat op de computer aan of breng een verbinding met dit apparaat tot stand.

Ik heb alle drivers geudate en hetzelfde geldt voor Windows 10. Als iemand iets weet dan hoor ik het graag!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:25
Eventueel een merkje van wireless reciever?

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• Roeves
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-09 11:02
Het is een third party receiver uit China.

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-11 21:34
Je zult toch echt meer informatie moeten geven, zo kan niemand je helpen. Of je moet iemand vinden met een glazen bol, dat kan natuurlijk ook ;) .

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:44
mag ik jullie verwijzen naar dit topic Xbox wireless receiver werkt niet - detectieprobleem voor meer info .. TS heeft hier een topic aan gemaakt en ik heb hem eigenlijk hier naar door verwezen omdat ik eigenlijk dacht dat er ook mensen op af komen die geen verstand van gaming hebben :)

psn: taker-mart