Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum, nieuw met desktops, en al helemaal nieuw met het samenstellen van een. Ook op het gebied van technisch inzicht ben ik een giant noob. Ik ben zelf altijd een laptop gamer geweest en heb daar alleen ooit een fan van vervangen.
[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil alle games op max settings op full hd kunnen spelen geen 4k gezeur.
vooral RTS heeft mijn voorkeur Company of heroes, Total war maar ook games zoals witcher, gta, fallout.
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb eigenlijk geen max prijs maar ik probeer rond de 1200 eu te zitten. Dit is inclusief alles scherm muis/toetsenbord maar ook bureau en stoel.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die
Nee helemaal niks, nou ja koptelefoon en surroundset al is de koptelefoon misschien ook al aan vervanging toe dus je ziet ik sta voor veel open
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Te weinig verstand van om goed te antwoorden. Al wil ik wel zoveel mogelijk geheugen op zowel sdd als hdd. Dacht aan 480 gb en 3tb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
R 390 zolang het maar stil is!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ja stilte vind ik een groot vereiste.
Ga je overklokken?
Dit lijkt me onverstandig die overclock filmjes op youtube zijn voor mij abra kadabra
[b]Wat verwacht je van ons?
Gewoon met me mee denken meer niet. En zoveel mogelijk bang for buck lijkt me logisch.
Bovendien ben ik erg nieuwsgierig hoe de techniek nou eigenlijk werkt. Wat gebeurd er in een videokaart bijvoorbeeld? Alle info is welkom!
[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil alle games op max settings op full hd kunnen spelen geen 4k gezeur.
vooral RTS heeft mijn voorkeur Company of heroes, Total war maar ook games zoals witcher, gta, fallout.
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb eigenlijk geen max prijs maar ik probeer rond de 1200 eu te zitten. Dit is inclusief alles scherm muis/toetsenbord maar ook bureau en stoel.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die
Nee helemaal niks, nou ja koptelefoon en surroundset al is de koptelefoon misschien ook al aan vervanging toe dus je ziet ik sta voor veel open
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Te weinig verstand van om goed te antwoorden. Al wil ik wel zoveel mogelijk geheugen op zowel sdd als hdd. Dacht aan 480 gb en 3tb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
R 390 zolang het maar stil is!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ja stilte vind ik een groot vereiste.
Ga je overklokken?
Dit lijkt me onverstandig die overclock filmjes op youtube zijn voor mij abra kadabra
[b]Wat verwacht je van ons?
Gewoon met me mee denken meer niet. En zoveel mogelijk bang for buck lijkt me logisch.
Bovendien ben ik erg nieuwsgierig hoe de techniek nou eigenlijk werkt. Wat gebeurd er in een videokaart bijvoorbeeld? Alle info is welkom!