Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterSmit
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-05-2021
Ik wil hier mijn probleem voorleggen.
Heb een Samsung smart tv uit de 6 serie gekocht.met netwerkkabel verbonden.
Ik heb een Apple ipad 2 mini wifi.
Heb een abb. Op Netflix .
Nu wil ik vanaf mijn ipad een Netflix film uitkiezen en afspelen op mijn Samsung tv.
Mijn ipad en mijn tv hebben allebei het Netflix account, mijn ipad ziet wel de Samsung tv maar verbinden hó maar.
Samsung gebeld, die zeggen dat Apple en Samsung niet met elkaar willen.
Wat is de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
GhubozZ schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:13:
[...]

Ik zit op 1160 en er blijkt al 1165 te zijn. Maar dat is bij de ks7000
Er is (nog) geen 1165 firmware (tenzij je een link hebt?). In US/KOR/JP is de laatste FW de 1162.2 FW. Die is niet compatibel met de EU SUHD modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
PieterSmit schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:33:
Nu wil ik vanaf mijn ipad een Netflix film uitkiezen en afspelen op mijn Samsung tv.

Dat gaat volgens mij niet lukken!
Je kunt wel een film starten op je iPad, en aangezien netflix onthoudt welke film je aan het kijken bent, of waar je gestopt bent, daarna netflix op je tv starten en de film " resumen".

Mijn ipad en mijn tv hebben allebei het Netflix account, mijn ipad ziet wel de Samsung tv maar verbinden hó maar.
Apple bluetooth is matig compatibel met niet apple apparatuur! Misschien de smartview app uit de appstore installeren en daarmee prutsen?

Dat lijkt te kloppen.

Wat is de oplossing.

Helaas -los van bovenstaande- geen idee voor je. Misschien met een apple tv?

[ Voor 3% gewijzigd door OcNewB op 24-01-2017 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PieterSmit
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-05-2021
OcNewB,
Gelukkig een bevestiging, dan ga ik ook niet verder zoeken.
Het is verder geen echt groot probleem en nu ik weet dat het niet compatibel is, is het OK .
Het is jammer wanneerde mogelijkheid er is om dat dan niet te gebruiken.
Nogmaals mijn hartelijke dank voor het antwoord .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
PieterSmit schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:57:
OcNewB,
Gelukkig een bevestiging, dan ga ik ook niet verder zoeken.
Het is verder geen echt groot probleem en nu ik weet dat het niet compatibel is, is het OK .
Het is jammer wanneerde mogelijkheid er is om dat dan niet te gebruiken.
Nogmaals mijn hartelijke dank voor het antwoord .
Je zou misschien met een google chromecast ultra willen gaan werken. Dat zou je probleem kunnen oplossen? Wel zonde van de ingebouwde netflix app van je tv uiteraard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Weet iemand hier zo of je per sé de Caiway CI+ module moet gebruiken (dus huren à 3,50/mnd) of dat je ook zelf een CI+ module kunt kopen/plaatsen (dus éénmalige kosten)?

Ik woon in de regio Twente en heb destijds bij de niet geheel vrijwillige overstap van Ziggo naar Caiway meteen 3 smartcards besteld waarvan ik er nu één in een oudere TV gebruik i.c.m. een CI+ 1.2 module.

Ben van plan om morgen bij de MM een 55KS7000 'zonder' BTW aan te schaffen en wil natuurlijk ook de zenders in mijn Plus/Extra pakket van Caiway kunnen zien. Ik weet dat ik een nieuwere 1.3 CI+ module moet hebben, maart heb zo geen zin om daar maandelijks voor te dokken, ik heb immers al een smartcard die bekend is bij Caiway (alleen niet in gebruik op dit moment).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Senaxx schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:15:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. In de meeste guides word movie mode aangeraden maar vind het beeld ook veel te geel. Ik ben daarom zelf maar gaan kijken is wat me beviel. En het is toch heel persoonlijk vind ik. De ene houd van felle kleuren, de ander juist niet.
Je kan ook een testbeeld laden, zo"n ronde cirkel met allemaal gekleurde vlakjes en onderin een perfecte grijsschaal. Het testbeeld zit standaard in de Arcadyan ontvanger van de KPN en Telfort, maar je kan de HD 16:9 versie van het testbeeld ook downen of via Youtube bekijken. Dan zie je zo of het beeld te geel is.
Huidtinten zijn ook een goede graadmeter of een beeld natuurlijk overkomt.

Google: ultra HD 4k testbeeld

[ Voor 10% gewijzigd door RAAF12 op 24-01-2017 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:05
PieterSmit schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:33:
Wat is de oplossing.
Dat lukt bij mij uitstekend met de Pad naar Samsung 8000 .....probleemloos en makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Modbreak:Schijnbaar was ik de vorige keer niet duidelijk. Ik heb weer de nodige posts verwijderd uit dit topic omdat het onnodig kinderachtig uit de hand liep en er op de man werd gespeeld.

Mocht het weer uit de hand lopen, dan ga ik over op persoonlijke sancties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
MilesD. schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:50:
[...]

Dat lukt bij mij uitstekend met de Pad naar Samsung 8000 .....probleemloos en makkelijk!
Kun je ook vertellen hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:11
Mensen hier met een UE55KS8000 ook de Amazon Video app wel eens gebruikt? ik heb 2 vrienden die beide de app goed kunnen gebruiken, echter heb ik het probleem in die app dat ik bijvoorbeeld niet kan spoelen, niet vooruit niet achteruit. Reageert totaal niet op de afstandsbediening. Enige waar die op reageert is stop, en exit. Dit getest met de afleveringen van The Grand Tour

Nu heb ik de smarthub al eens een keer opnieuw gereset en apps laten installeren, maar daarna is het het helaas niets beter geworden. Heb de app versies vergeleken met mijn 2 vrienden en heb dezelfde app versie ook nog.

Het enige verschil wat er dus is dat hun een grijs import model hebben en ik een nederlands model. Werkt het bij anderen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
Senaxx schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:01:
Mensen hier met een UE55KS8000 ook de Amazon Video app wel eens gebruikt? ik heb 2 vrienden die beide de app goed kunnen gebruiken, echter heb ik het probleem in die app dat ik bijvoorbeeld niet kan spoelen, niet vooruit niet achteruit. Reageert totaal niet op de afstandsbediening. Enige waar die op reageert is stop, en exit. Dit getest met de afleveringen van The Grand Tour

Nu heb ik de smarthub al eens een keer opnieuw gereset en apps laten installeren, maar daarna is het het helaas niets beter geworden. Heb de app versies vergeleken met mijn 2 vrienden en heb dezelfde app versie ook nog.

Het enige verschil wat er dus is dat hun een grijs import model hebben en ik een nederlands model. Werkt het bij anderen wel?
Ik heb begrepen dat na update 1160 het niet meer lekker werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Dat is een android device en hij heeft een iPad.
Kun je op je iPad (in de netflix app) een film selecteren die dan op je KS8000 gaat spelen?
Ik krijg het niet voor elkaar. Ook niet met de smartview app...?

De smartviewapp heeft we een netflix "start"knop, en je ziet een aantal recent afgespeelde films, maar wat de vraagsteller bedoelde gaat volgens mij niet met die app. Of bedoel je gewoon dat je je pad gebruikt als "afstandbediening" voor de netflix app op je tv? Want dan kun je net zo goed de gewone ab pakken..

[ Voor 21% gewijzigd door OcNewB op 24-01-2017 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Donderdag ga ik de UE49KS7000 halen.

De 55 inch versie was met de cashback actie vrijwel even duur maar bleek te breed te zijn voor mijn televisiemeubel. Ik schrok hier sowieso een beetje van en denk dat de 49 inch voor mijn kijkafstand ook de best keuze is anders is de t.v. echt veel te groot.

Ben enorm benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
OcNewB schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:21:
[...]

Dat is een android device en hij heeft een iPad.
Kun je op je iPad (in de netflix app) een film selecteren die dan op je KS8000 gaat spelen?
Ik krijg het niet voor elkaar. Ook niet met de smartview app...?
Ik doe niets anders dan films selecteren op de Pad en streamen naar tv.

Erg makkelijk en retesnel qua zoeken enz...

De boel moet aangesloten zijn in hetzelfde WiFi netwerk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nobby schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:52:
[...]

Ik heb hem voor 1399 besteld eerder vandaag. Ging het lijstje af met Samsung approved winkels voor de cash back. Met ideal betaald, maar nog geen bevestiging ontvangen, heb ook na 18:00 besteld. Misschien speelt dat mee.
Weet jij wanneer je deze binnenkrijgt? Ik had 'm ook besteld, maandagmiddag.

Ik had al wel gedacht dat ik 'm niet vandaag zou krijgen, maar ben benieuwd wanneer dan wel. Ik denk dat ze aardig wat verkocht hebben voor die topprijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Bedoel je screen mirroring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Ah wacht; misschien bedoel je met het "cast" symbool in de ipad-app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
OcNewB schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:41:
[...]

Ah wacht; misschien bedoel je met het "cast" symbool in de ipad-app?
Als je in de Netflix app zit is het icoontje rechtsboven naast de "zoeker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vandaag de UE55KS7000 via plasmavisie binnen.. Prima geregeld daar en gelukkig werkt alles perfect.

Voor degene die besluiten daar te bestellen (of grijze import), er zit maar 1 remote bij (de smart remote)
Kan iemand aangeven wat de voordelen zijn van de andere remote die er bij de NL versie wel bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
MilesD. schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:33:
[...]

Ik doe niets anders dan films selecteren op de Pad en streamen naar tv.

Erg makkelijk en retesnel qua zoeken enz...

De boel moet aangesloten zijn in hetzelfde WiFi netwerk..
Bij de youtube app op de ipad werkt t bij mij wel met het "cast" symbool. Maar bij netflix blijft hij eindeloos zoeken en krijg ik foutmeldingen. I stand corrected btw met het beantwoorden van de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
OcNewB schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:53:
[...]

Bij de youtube app op de ipad werkt t bij mij wel met het "cast" symbool. Maar bij netflix blijft hij eindeloos zoeken en krijg ik foutmeldingen. I stand corrected btw met het beantwoorden van de vraag.
Uitloggen bij Netflix en opnieuw inloggen of TV resetten..

Er is trouwens net een nwe Netflix update..

Moet goed komen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijn_psv
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-05 14:09
Rixos schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:28:

De 55 inch versie was met de cashback actie vrijwel even duur maar bleek te breed te zijn voor mijn televisiemeubel. Ik schrok hier sowieso een beetje van en denk dat de 49 inch voor mijn kijkafstand ook de best keuze is anders is de t.v. echt veel te groot.

Ben enorm benieuwd!
Ik heb hetzelfde. Waar ga je hem halen, MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 22:58
Ik kan het niet meer terugvinden in dit topic, maar volgens mij had iemand het erover dat de nieuwe batch KS7000 (55 en 65 inch) tv's geen last meer hadden van de backplate issue? Heeft iemand daar nog wat meer informatie over? Ben wel even benieuwd namelijk :) Geen zin als ik dat ding gekocht heb dat ik em straks weer van de muur mag trekken namelijk.

PSN: bryanlost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rixos
merijn_psv schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:18:
[...]

Ik heb hetzelfde. Waar ga je hem halen, MM?
Yup officiele dealer en ze leveren in mijn stad dezelfde dag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Vraagje ter info: Heeft iemand hier ervaringen van terugbetalingen (retouren) gestort op de rekening binnen max. 3 werkdagen door plattetv.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diazull37
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:40
Sinds half december heb ik de 60ks7000 en ben ik redelijk tevreden.
De kleine dingetjes die niet helemaal kloppen kan ik mee leven maar ik heb toch wel veel ergernis van de blooming.
Met de smart led uit is het zeker beter ( reguliere tv uitzendingen ) maar met een HDR filmpje is het toch wel erg.
Sneup al een tijdje om een andere tv maar oled lijkt me mooi maar ook weer heel duur.
En volgens mij is er in deze prijsklasse geen betere tv als de ks7000.
Moet ik het maar accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds vandaag weer mijn Sony TV aan mijn muur hangen, de Samsung KS8000 is vandaag opgehaald, pfff das ff wennen 5 inch kleiner en beeld van de KS8000 is toch echt stukken beter. Grappig ik zag dat toen ik de Samsung plaatste al echter was het nu iets overtuigender nu het omgekeerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilamo
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-08 00:08
bryanvan schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:32:
Ik kan het niet meer terugvinden in dit topic, maar volgens mij had iemand het erover dat de nieuwe batch KS7000 (55 en 65 inch) tv's geen last meer hadden van de backplate issue? Heeft iemand daar nog wat meer informatie over? Ben wel even benieuwd namelijk :) Geen zin als ik dat ding gekocht heb dat ik em straks weer van de muur mag trekken namelijk.
Ben hier ook wel benieuwd naar, zou zuur zijn als zo'n groot probleem nog niet is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

The_Big_Easy schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:25:
Weet iemand hier zo of je per sé de Caiway CI+ module moet gebruiken (dus huren à 3,50/mnd) of dat je ook zelf een CI+ module kunt kopen/plaatsen (dus éénmalige kosten)?
Dat kan, en dan de laatste versie, de Quantis CI 1.3+

edit hieronder
Het grote voordeel voor de TV programma kijker is dat ie maar 1 afstandsbediener nodig heeft én geen settopbox met inline zichtbare IR remote control nodig is. Bij het aan de muur 'spijkeren' van het display is het ook handig, geen los kassie wat in het zicht staat.
Overigens vind ik de smart remote control niet lekker werken met zappen, duwen en trekken op een uitsteeksel, dan werken twee keys voor up en down beter. Dat heeft de tweede AB (Benelux) versie BN59-01247A wel, maar met rubberen softkeys.
De beste AB op dit moment is imho van het Oostenrijkse merk Ruwido, die witte AB wordt bij de laatste TV ontvangers van de KPN familie geleverd, die heeft geen soft rubberkeys, maar clickkeys. Samsung zou de smart remote moeten ombouwen zodat die helemaal click-key is, met de traveldiepte en click 'feel' van die Ruwido...

[ Voor 63% gewijzigd door RAAF12 op 25-01-2017 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAAF12 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 00:37:
[...]

het kan ook zonder CI+ module goedkoper en wel iets simpeler maar voor mij is het voldoende kijk zelden TV teveel reclame voor mijn smaak en te weinig programma`s die de moeite waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:11:
sinds vandaag weer mijn Sony TV aan mijn muur hangen, de Samsung KS8000 is vandaag opgehaald, pfff das ff wennen 5 inch kleiner en beeld van de KS8000 is toch echt stukken beter. Grappig ik zag dat toen ik de Samsung plaatste al echter was het nu iets overtuigender nu het omgekeerd was.
Voor mij is het terug naar 8 inch kleiner en 5 jaar ouder. Het formaat is even wennen, al vind ik misschien wel prettiger zo voor normale tv, voor films was het grotere formaat fijner.

Voor de rest mis ik 4K en de rest van de features niet echt. Mijn tv heeft dan minder diep zwart maar overall picture quality komt toch wel aardig in de buurt.
Niet dat ik zeg van het verschil is me 2000 euro waard.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfio
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:43
Zie nu dat er een nieuwe versie is gekomen; 1163. Althans voor mijn model: http://www.samsung.com/nl/support/model/UE40KU6020WXXN

XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 45000km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 14:17
Vanavond van plan om de 49ks7000 te kopen bij de mediamarkt. Nu is het zo dat bij de 55" versie er precies een soundbar tussen de pootjes past (Samsunng HW-K651]). Weet of heeft iemand een soundbar die precies tussen de 49" versie past?

Of anders, wat is de afstand tussen de 2 poten?

[ Voor 7% gewijzigd door BraX op 25-01-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhubozZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-08 11:45
Rixos schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:28:

Ben enorm benieuwd!
Hahaha ik schrok eerst ook bij de 55''. Mijn TV meubel is 1,2m breed en hou bij mijn voetjes nu 1 cm over...
Maar ben nu wel aan de grootte gewend. Wel super bios ervaring nu. (Van 46 naar 55''). Ik zit zelf 2,4 meter er van af.

Alvast heel veel plezier met je TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GhubozZ
ThatsHollywood schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:52:
Vandaag de UE55KS7000 via plasmavisie binnen.. Prima geregeld daar en gelukkig werkt alles perfect.

Voor degene die besluiten daar te bestellen (of grijze import), er zit maar 1 remote bij (de smart remote)
Kan iemand aangeven wat de voordelen zijn van de andere remote die er bij de NL versie wel bij zit?
Ik gebruik de smart remote. Voice control werkt echt tof. Ik zeg Play station of HDMI 1 en hij switcht gelijk.
Volume mute en up en down in 1 knop. Werkt echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhubozZ
bryanvan schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:32:
Ik heb hem nu (55'' KS7000) 1,5 maand en nog steeds geen last! Hij staat soms langer dan 12 uur aan en wordt warm maar het heeft nog geen effect op de backplate issue. De backplate issue schijnt niet bij alle modelen op te treden maar een % er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
GhubozZ schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:15:
[...]

Hahaha ik schrok eerst ook bij de 55''. Mijn TV meubel is 1,2m breed en hou bij mijn voetjes nu 1 cm over...
Maar ben nu wel aan de grootte gewend. Wel super bios ervaring nu. (Van 46 naar 55''). Ik zit zelf 2,4 meter er van af.

Alvast heel veel plezier met je TV
Mijn TV meubel is ongeveer even groot en heb ook nog boxjes erop staan. Ik zit een krappe 2 meter ervan af dus 55 inch ging echt niet. Mijn vriendin vond de 40 inch die ik nu heb staan eigenlijk al groot genoeg dus ik moest ook een beetje water bij de wijn doen. Voor nu is 49 inch prima. Wanneer we gaan verhuizen komt er een nieuw meubel en een 55 inch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Gisteren bij de Media Markt een 55ks7000 gekocht voor €1.199. Ik ga deze vanavond ophalen, en zou hem graag aan de muur ophangen. De beugel hoeft niet draaibaar te zijn, ik wil de tv gewoon zo strak mogelijk tegen de muur aan. Iemand die een goede muurbeugel kent? Ik zag in de winkel reeds de Vogel Ultra Thin, waarbij de tv op 1,5cm van de muur komt, maar vind €100 nogal duur voor een vaste beugel...

Heb er ook een Sonos Playbar bij gekocht die ik misschien ook aan de muur zou hangen, maar ik hoorde dat de geluidskwaliteit dan minder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:22

Falastine

Think about my signature...

1199 is serieus supergoedkoop. Krijg je hier ook nog 300 euro cashback op of is dit inclusief cashback?

Soiezo heb je bij de ks7000 versie langere schroeven nodig om een muurbeugel te gebruiken dus de tv zal nog iets verder van de muur komen.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilamo
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-08 00:08
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:38:
[...]

Weet jij wanneer je deze binnenkrijgt? Ik had 'm ook besteld, maandagmiddag.

Ik had al wel gedacht dat ik 'm niet vandaag zou krijgen, maar ben benieuwd wanneer dan wel. Ik denk dat ze aardig wat verkocht hebben voor die topprijs...
Ik heb hem ook maandag besteld, op de site stond 1 day levertijd, maar heb tot nu toe niets gehoord. Hopelijk krijg ik hem deze week nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falastine schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:54:
1199 is serieus supergoedkoop. Krijg je hier ook nog 300 euro cashback op of is dit inclusief cashback?

Soiezo heb je bij de ks7000 versie langere schroeven nodig om een muurbeugel te gebruiken dus de tv zal nog iets verder van de muur komen.
Er is geen cashbackactie in België. 1.199 meeneemprijs...
Waarom zijn langere schroeven nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:35:
[...]

Er is geen cashbackactie in België. 1.199 meeneemprijs...
Waarom zijn langere schroeven nodig?
De TV is een beetje bol aan de achterkant en daarom zitten ee verlengbussen bij.

Je hebt M8x45mm bouten nodig om hem op te hangen. Ik zou voor die vogels gaan, dan hangt hij zeker goed. Je wil niet €30 besparen en dat je tv over 3 jaar vd muur af valt...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackBol schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:54:
[...]

De TV is een beetje bol aan de achterkant en daarom zitten ee verlengbussen bij.

Je hebt M8x45mm bouten nodig om hem op te hangen. Ik zou voor die vogels gaan, dan hangt hij zeker goed. Je wil niet €30 besparen en dat je tv over 3 jaar vd muur af valt...
bij mijn vogel beugel zaten alle maten die je maar nodig kon hebben voor elke TV erbij. maar ik deel je mening je wil geen goedkoop prutsding met het risico dat je TV naar beneden valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-07 20:51

PJ.

Is het mogelijk om een Samsung TV (KS7000) aan te sturen met je mobiel (Android)? Ik ben van mijn vorige TV gewend om met Chromecast het toetsenbord van mijn mobiel te gebruiken, ea om bijvoorbeeld YouTube videos op te zoeken.

In de appstore heb ik de app Samsung TV & Remote gevonden, is dat de beste optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
RAAF12 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 00:37:
[...]

Volgens de verkoper van de MM in Deventer is die Quantis een ouder model, ze hadden alleen een module van Smit voor EUR 89,-. De MM webshop heeft die Quantis echter nog wel, en ook voor een mooiere prijs: EUR 53,-

Maar zolang het een CI+ 1.3 CAM module is maakt het toch niet uit? Of maakt het per kabelboer stiekem wel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij af of de 21% actie van de mediamarkt ook nog recht geeft op de 300 euro cashback actie van Samsung. Dan wordt de KS7000 wel een aantrekkelijke optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Mijn 55KS7000 besteld voor 1399 en daar gaat nog 300 euro cashback van terugkomen. Dus netto 1099 voor de 55 inch ks7000 daar tipt mediamarkt dus nooit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackBol schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:54:
[...]

Ik zou niet weten waarom een beugel van €25 niet exact hetzelfde doet als een beugel van €100. Lijkt me sterk dat de tv na 3 jaar plots van de muur flikkert :P Maar niemand ervaring met goedkopere beugels dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:13:
[...]

Ik zou niet weten waarom een beugel van €25 niet exact hetzelfde doet als een beugel van €100. Lijkt me sterk dat de tv na 3 jaar plots van de muur flikkert :P Maar niemand ervaring met goedkopere beugels dus?
Je hebt verschillende soorten metaal.
En er hangt toch een kilo of 20 aan een paar kleine metalen randjes.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Falastine schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:54:
Mijn 55KS7000 besteld voor 1399 en daar gaat nog 300 euro cashback van terugkomen. Dus netto 1099 voor de 55 inch ks7000 daar tipt mediamarkt dus nooit aan.
Mag ik weten waar je hem besteld hebt? En weet je zeker dat je voor de cashback in aanmerking komt? Die cashback is alleen bij bepaalde (web)winkels, op de site voor registratie van de cashback moet die winkel wel bekend zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 20:53
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:50:
Hallo,

Ik zag in de winkel reeds de Vogel Ultra Thin, waarbij de tv op 1,5cm van de muur komt, maar vind €100 nogal duur voor een vaste beugel...
Vogel Ultra Thin 205 kost rond de 65 euro is geschikt tot 55 inch
ff google
heb afgelopen zaterdag gehaald bij bcc 67.50
de busjes heb je echt nodig en de beugel is echt dun en makkelijk te monteren zit een waterpas op de beugel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herian10 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:27:
[...]

Vogel Ultra Thin 205 kost rond de 65 euro is geschikt tot 55 inch
ff google
heb afgelopen zaterdag gehaald bij bcc 67.50
de busjes heb je echt nodig en de beugel is echt dun en makkelijk te monteren zit een waterpas op de beugel
Dat is zeker een optie. Zat zelf eerder aan zoiets te denken. Lijkt mij precies hetzelfde te doen als de Vogel, maar voor een fractie van de prijs. En Hama is een merk met een goede reputatie imo. https://www.bol.com/nl/p/...=BE&suggestionType=browse

Edit: Net even gekeken op de Vogel website voor de Ultra Thin 205 beugel. Staat dat hij niet compatibel is met de 55ks7000? De Ultra Thin 215 (kantelbaar) is wel compatibel?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Laatst online: 22:43
Voor de geïnteresseerden, Foka heeft ook goede aanbiedingen nu. Heb zelf de UE49KU6400 gehaald voor 699. Is meer goed in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Jongens, we hebben een aparte prijzentopic. Graag inhoudelijk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

The_Big_Easy schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:27:
[...]

Mag ik weten waar je hem besteld hebt? En weet je zeker dat je voor de cashback in aanmerking komt? Die cashback is alleen bij bepaalde (web)winkels, op de site voor registratie van de cashback moet die winkel wel bekend zijn...
Hofma.nl was 2 dagen voor 1399 te krijgen en de winkel staat ook bij de samsung actie geregistreerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falastine schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:56:
[...]

Hofma.nl was 2 dagen voor 1399 te krijgen en de winkel staat ook bij de samsung actie geregistreerd
Ik vrees dat ik je moet teleurstellen... Staat niet op de lijst van webshops.

allesvoortv.nl
bcc.nl
correct.nl
electroworld.nl
ep.nl
euronics.nl
expert.nl
fotobouw.nl
franklin.nl
hificorner.nl
hi-fiklubben.nl
hobo.nl
mediamarkt.nl
obbink.nl
plasma-discounter.nl
plattetv.nl
tvstore.nl
TVQ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhubozZ
Falastine schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:56:
[...]

Er is een prijzen topic.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 23:27

Nobby

Nuts!

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:58:
[...]

Ik vrees dat ik je moet teleurstellen... Staat niet op de lijst van webshops.

allesvoortv.nl
bcc.nl
correct.nl
electroworld.nl
ep.nl
euronics.nl
expert.nl
fotobouw.nl
franklin.nl
hificorner.nl
hi-fiklubben.nl
hobo.nl
mediamarkt.nl
obbink.nl
plasma-discounter.nl
plattetv.nl
tvstore.nl
TVQ.nl
Als je hier kijkt en dan bij meer winkels dan staat hij er toch echt. Hofma.nl maakt deel uit van euronics.nl

Er zijn veel meer winkels die mee doen aan deze actie.

[ Voor 3% gewijzigd door Nobby op 25-01-2017 17:06 ]

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OcNewB
Mensen al dit prijzen-geklets is weinig inhoudelijk en mag echt naar een ander topic.. het vervuilt nogal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Net even langs de Mediamarkt geweest.

Er is ook een cashback korting op de 49 inch modellen!

250 euro bij de KS7000 en 200 euro volgensmij voor de KU6400.

De cashback actie verloopt via de mediamarkt zelf.

Ik koop de t.v. morgen via de webshop anders vergeef ik mijn recht op omruilen via koop of afstand.

Maar ik was wel heel erg geneigd om meteen de t.v. te halen.

Met de 250 eraf zit ie onder de 1000 euro.

De actie liep tot 29 januari. Mooie verrassing ik was van plan om de 49 inch te kopen zonder de cashback.

[ Voor 11% gewijzigd door Rixos op 25-01-2017 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
En waarop komt de 8000 dan? (49)

[ Voor 8% gewijzigd door Sjah op 25-01-2017 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Rixos schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:48:
Net even langs de Mediamarkt geweest.

Er is ook een cashback korting op de 49 inch modellen!

250 euro bij de KS7000 en 200 euro volgensmij voor de KU6400.

De cashback actie verloopt via de mediamarkt zelf.

Ik koop de t.v. morgen via de webshop anders vergeef ik mijn recht op omruilen via koop of afstand.

Maar ik was wel heel erg geneigd om meteen de t.v. te halen.

Met de 250 eraf zit ie onder de 1000 euro.

De actie liep tot 29 januari. Mooie verrassing ik was van plan om de 49 inch te kopen zonder de cashback.
Hierheen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Sjah schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:00:
En waarop komt de 8000 dan? (49)
Hierheen graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnivoor
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-11-2024
Met al die prijsdalingen is de 55KS7000 nog maar rond de 1000 en de 55KS8000 rond de 1500. Is het die 500 waard denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnivoor schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:35:
Met al die prijsdalingen is de 55KS7000 nog maar rond de 1000 en de 55KS8000 rond de 1500. Is het die 500 waard denken jullie?
Voor mij absoluut niet. Betere speakers en twin tuner zoals ik het lees. Ik ga een receiver aansluiten en gebruik geen tuner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Ja en de 8000 heeft 1 voet in het midden en de 7000 2 voetjes. De één vindt dit mooi, de ander dat. En als je 'm gaat ophangen maakt het helemaal niet uit. Ik heb ze naast elkaar zien draaien en vind het de 500 euro meerprijs absoluut niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Andere standaard, onder bezel is matzwart ipv zilver, meer helderheid. Indien je de mogelijkheid hebt in de winkel 1 op 1 vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was het niet dat de 7000 goedkopere materialen gebruikt? Ik vond de 8000 eigenlijk al slordig en goedkoop afgewerkt met klepjes die niet fatsoenlijk passen en een scherm dat niet 100% plat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

PJ. schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:01:
Is het mogelijk om een Samsung TV (KS7000) aan te sturen met je mobiel (Android)? Ik ben van mijn vorige TV gewend om met Chromecast het toetsenbord van mijn mobiel te gebruiken, ea om bijvoorbeeld YouTube videos op te zoeken.

In de appstore heb ik de app Samsung TV & Remote gevonden, is dat de beste optie?
Yep die kan je gebruiken om de TV te bedienen als de originele Ab niet in buurt is. Smart View is een andere app en daarmee kan je content streamen op hetzelfde wifi netwerk. De app is er ook voor Windows op een laptop bijv.
Zoeken op de phone is ook handiger met Smart View als je in de Youtube app op de TV zit en een Youtube filmpje kan je ook direct vanaf de phone casten, de Youtube app op de TV hoef je niet apart op te starten, die schakelt zelf in.

[ Voor 25% gewijzigd door RAAF12 op 26-01-2017 03:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Phusebox schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:50:
Was het niet dat de 7000 goedkopere materialen gebruikt? Ik vond de 8000 eigenlijk al slordig en goedkoop afgewerkt met klepjes die niet fatsoenlijk passen en een scherm dat niet 100% plat is.
Jij had een Samsung demo die van show naar show is gegaan :) Ik herken niks in jouw opmerkingen. Hier staat de review reviews: Samsung KS8000-uhdtv: uitblinker in beeld, geluid en design

o ja ik heb 49 inch versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RAAF12 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 01:33:
[...]

Jij had een Samsung demo die van show naar show is gegaan :) Ik herken niks in jouw opmerkingen. Hier staat de review reviews: Samsung KS8000-uhdtv: uitblinker in beeld, geluid en design

o ja ik heb 49 inch versie.
Ok daar heb je een punt, het kromme scherm is daar wellicht door te verklaren. Maar geeft mij weinig vertrouwen aangezien ik hem aan de muur zou hangen op een beugel die je naar voren kan halen en tot 90 graden kan draaien. Dan worden er ook regelmatig krachten uitgeoefend op het scherm en heb ik binnen de kortste keren ook een krom scherm. Bij statische plaatsing heb je daar inderdaad geen last van.

Verklaart overigens wel niet waarom het klepje voor de aansluitingen niet past of het afdekplaatje bij de voet zo losjes er op zit.

Als ik mijn review nog zou willen aanpassen denk ik ook dat ik er een ster vanaf zou halen want in de laatste week heb ik nogal de nodige issues en irritatiepunten opgemerkt. Apps die compleet stopten met werken na een update, het feit dat ik vrijwel dagelijks mijn aangesloten apparatuur opnieuw moest instellen, beeldinstellingen die verloren gaan en nog wat kleine dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 12:37
Ik wou mijn bestedingslimiet verhogen, maar dat kan ik niet omdat ik de ABN site zowel via app als website niet kan benaderen

[edit]
loop nu ongewild met 40 x €50 op zak. Ouderwets betalen met een stapel papiertjes
KS8000 (voor in de gameroom) here i come!!!

Whoops, dit had eigenlijk in de prijzentopic gepost moeten worden. excuus

[ Voor 117% gewijzigd door seez op 26-01-2017 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Phusebox schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 05:55:
[...]

Als ik mijn review nog zou willen aanpassen denk ik ook dat ik er een ster vanaf zou halen want in de laatste week heb ik nogal de nodige issues en irritatiepunten opgemerkt. Apps die compleet stopten met werken na een update, het feit dat ik vrijwel dagelijks mijn aangesloten apparatuur opnieuw moest instellen, beeldinstellingen die verloren gaan en nog wat kleine dingen.
Wat houdt je tegen om je review nog aan te passen?
Dit is mijn inziens juist informatie die zeer relevant is.
Vaak komen punten naar voren naar mate je hem wat langer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arjant2 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 07:44:
[...]

True, ik heb het dan ook aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jonkerman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 12:35
Er stond hier een reactie over een prijs, maar die hoort thuis in een ander topic.
Mijn excuses.

[ Voor 81% gewijzigd door Jonkerman op 26-01-2017 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn 55ks7000 uitgepakt en aangesloten. Wat moeite gehad om de Sonos Playbar met de smart remote te laten functioneren, maar uiteindelijk is alles gelukt.

Beeldscherminstellingen moeten nog aangepast worden. Instellingen van AVForums of RTings? Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Bij het testen van de YouTube app lukte de eerste 5 minuten netjes. Toen zocht ik een 4K HDR demofilmpje om de beeldkwaliteit eens te testen. Na 5 à 10 seconden heel pixelachtig en schokkerig beeld plots volledig zwart scherm. Ondertussen is de tv al meermaals aan/uit geweest, maar telkens ik de youtube app open is het gewoon een zwart scherm. Ik kan dus helemaal niets meer doen. Iemand ervaring hiermee of iemand die een oplossing kent voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herian10
had ik ook bij wifi nu bekabeld geen last meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herian10 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:36:
had ik ook bij wifi nu bekabeld geen last meer van
Dus ethernet kabeltje in mijn one connect box en ik ben good to go? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herian10
bij mij was dat de oplossing wiffi verloor regelmatig de verbinding of werd in een keer traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:41:
[...]

Dus ethernet kabeltje in mijn one connect box en ik ben good to go? _/-\o_
De ethernet kabel gaat in de tv, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:49:
Gisteren mijn 55ks7000 uitgepakt en aangesloten. Wat moeite gehad om de Sonos Playbar met de smart remote te laten functioneren, maar uiteindelijk is alles gelukt.

Beeldscherminstellingen moeten nog aangepast worden. Instellingen van AVForums of RTings? Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Bij het testen van de YouTube app lukte de eerste 5 minuten netjes. Toen zocht ik een 4K HDR demofilmpje om de beeldkwaliteit eens te testen. Na 5 à 10 seconden heel pixelachtig en schokkerig beeld plots volledig zwart scherm. Ondertussen is de tv al meermaals aan/uit geweest, maar telkens ik de youtube app open is het gewoon een zwart scherm. Ik kan dus helemaal niets meer doen. Iemand ervaring hiermee of iemand die een oplossing kent voor dit probleem?
Je kunt ook de yt app opnieuw installeren. Via apps -> de yt app selecteren, tijdje de ok knop indrukken en dan opnieuw installeren kiezen. Soms wil t ook wel eens helpen om de tv een minuut vd stroom te halen..

[ Voor 3% gewijzigd door OcNewB op 26-01-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de antwoorden. Ik probeer het vanavond te fixen als ik thuis ben. Wel balen dat de ethernet-kabel in de tv moet en niet in de one connect gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:29:
Bedankt voor de antwoorden. Ik probeer het vanavond te fixen als ik thuis ben. Wel balen dat de ethernet-kabel in de tv moet en niet in de one connect gaat...
ja dat vond ik ook jammer, niet het einde van de wereld maar zeker jammer, in de QLED serie van 2017 is dit opgelost en gaat ook de netwerkkabel in de one connect box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:34:
[...]

ja dat vond ik ook jammer, niet het einde van de wereld maar zeker jammer, in de QLED serie van 2017 is dit opgelost en gaat ook de netwerkkabel in de one connect box
Zeker jammer want het doet wel een beetje het enige voordeel van de one connect box te niet.
Ik wil mijn tv ook zeker via netwerkkabel aansluiten, wifi is gewoon niet stabiel genoeg voor streamen van films met een hoge bitrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 20:00
Vanaf nu ook dit topic maar volgen. Vanmorgen de UE43KU6000W gekocht voor € 404,19. Was opzoek naar een TV voor mijn PS4 Pro en PC. De eerste keuze was een Sony KD-43XD8005D, maar het verschil kan geen € 275,00 meerprijs waard zijn, lijkt mij. Ik heb mijn keuze overigens op deze test gebaseerd: http://ca.rtings.com/tv/reviews/by-usage/hdr-gaming/best.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:01
Mooi dat ik dit GoT topic gevonden heb. Vorige week was ik op een Tweakers/Samsung event en vandaag heb ik de Samsung UE55KS9000LXXN (55" KS9000) voor een review mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Laatst online: 21:47
Jumpman schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:51:
Vanaf nu ook dit topic maar volgen. Vanmorgen de UE43KU6000W gekocht voor € 404,19. Was opzoek naar een TV voor mijn PS4 Pro en PC. De eerste keuze was een Sony KD-43XD8005D, maar het verschil kan geen € 275,00 meerprijs waard zijn, lijkt mij. Ik heb mijn keuze overigens op deze test gebaseerd: http://ca.rtings.com/tv/reviews/by-usage/hdr-gaming/best.
Waar heb je de tv voor 404€ gekocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
M.C. schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:01:
[...]

Bij Coolblue was ie 419, vlgns mij had ie het nog via een cashback site gedaan voor de restvan de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
M.C. schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:01:
[...]

Coolblue i.c.m. Cashback XL.
apis29 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:04:
[...]

Bij Coolblue was ie 419, vlgns mij had ie het nog via een cashback site gedaan voor de restvan de korting.
Inderdaad. De prijs was € 412,37 zonder cashback.

[ Voor 42% gewijzigd door Jumpman op 26-01-2017 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Nu online
Chocoball schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:36:
Mooi dat ik dit GoT topic gevonden heb. Vorige week was ik op een Tweakers/Samsung event en vandaag heb ik de Samsung UE55KS9000LXXN (55" KS9000) voor een review mogen ontvangen.
Idem hier, vanavond eens ff uitpakken en neer zetten.
Moet ik alleen nog tijdelijk een plek zien te vinden voor mijn 55 inch F7000... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Laatst online: 21:47
Jumpman schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:05:
[...]

Coolblue i.c.m. Cashback XL.
Aha oké bedankt ! Twijfel tussen deze tv icm met een sonos playbar of een Samsung 49KS7000 zonder sonos playbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
M.C. schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:07:
[...]

Aha oké bedankt ! Twijfel tussen deze tv icm met een sonos playbar of een Samsung 49KS7000 zonder sonos playbar
Ik vind www.rtings.com een goede review website, je zou hier eens kunnen kijken.

Je moet wel even goed kijken, want er zit verschil in de benamingen tussen de US en EU. De KU6300 in Amerika is de KU6000 in Europa.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 26-01-2017 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 20:20
Chocoball schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:36:
Mooi dingetje, heb 'm zelf gister aangeschaft.
Inmiddels staat die in de kamer en het valt me op dat het scherm onder een behoorlijke hoek staat.
Dusdanig dat het vervelend is om te kijken vanaf de bank.

De tv staat namelijk op een kast van 60cm hoog, doordat die achter gekanteld staat is dit niet prettig.

Lijkt lijkt me niet normaal, voet en alles al gecheckt dit zit allemaal goed.
En de kast staat waterpas dus dat is 'm ook niet :+

Heb jij hetzelfde dat de tv wat gekanteld staat?

Kan er namelijk weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

ago schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:47:
Ja en de 8000 heeft 1 voet in het midden en de 7000 2 voetjes. De één vindt dit mooi, de ander dat. En als je 'm gaat ophangen maakt het helemaal niet uit. Ik heb ze naast elkaar zien draaien en vind het de 500 euro meerprijs absoluut niet waard.
Hmm ik kreeg net het aanbod om voor €250 extra de 55KS8000 (voor €1299) te nemen. Nu twijfel ik. Is de 8000 dat waard?
Voet maakt me niet uit, ik hang 'm op.

[ Voor 4% gewijzigd door ago op 26-01-2017 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Arjant2 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 07:44:
[...]

De test was maar kort want Phusebox zijn TV was een demo die hij te leen had via de Tweakers/Samsung samenwerking. Die TV is allang terug, en op weg naar de volgende shower :-)
Zijn review staat hier. productreview: Samsung UE55KS8000 Zwart review door Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

M.Koers schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:51:
Inmiddels staat die in de kamer en het valt me op dat het scherm onder een behoorlijke hoek staat.
Dusdanig dat het vervelend is om te kijken vanaf de bank.
Lijkt mij een fout of de voet zit niet goed gemonteerd. Het scherm staat normaliter loodrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAAF12 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 17:12:
Lijkt mij een fout of de voet zit niet goed gemonteerd. Het scherm staat normaliter loodrecht.
ja dat lijkt me ook... kan je een foto posten zodat we wat beter beeld hebben?
RAAF12 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 17:05:
De test was maar kort want Phusebox zijn TV was een demo die hij te leen had via de Tweakers/Samsung samenwerking. Die TV is allang terug, en op weg naar de volgende shower :-)
Zijn review staat hier. productreview: Samsung UE55KS8000 Zwart review door Phusebox
nou ja kort heb hem uiteindelijk 26 dagen in huis gehad, toegeven 2 weken was de bedoeling

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2017 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
rsca777 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 18:55:
[...]

Thx! Via chat en e-mail hebben ze duidelijk aangegeven (heb bewijzen ervan bewaard en ook bewijs meegekregen in de winkel van retourbetaling) dat het max. 3 werkdagen duurt vooraleer het geld op de rekening staat. Afwachten! Donderdag/vrijdag zou het er dienen te zijn.
Update: Geld vandaag terug ontvangen van plattetv.nl.
Pagina: 1 ... 27 ... 60 Laatste