Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Senaxx schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:23:
[...]

Wel even in het midden gelaten hoe accuraat bovengenoemde site is.
Zeer accuraat, ze halen de gegevens van de Samsung site.
Over die grijze import modellen. Het zijn inderdaad dezelfde modellen als de LXXN modellen. Plasmavisie lever weet ik de LXXH modellen. Echter heb ik 2 jaar geleden een LXXH model gehad en in mijn contact met Samsung verwijzen ze je keihard naar de verkoper i.p.v. dat je service via Samsung krijgt, aangezien het een model betreft wat niet voor deze markt bedoeld is.
Of je nou grijs of wit koopt de verkoper is sowieso het eerste aanspreekpunt in geval van defecten tijdens de garantieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
Grr Amazon app doet niks meer en deze basis app kun je niet verwijderen. Feest. Fijn die update. Heb al geprobeerd de return knop ingedrukt te houden en app af te sluiten maar helaas.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben er
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-03-2022
Even een vraag heb net een 4k ultra hd film met hdr zitten kijken op de samsung ue60ks7000 en xbox one s
Nu vald mij dat ik het niet echt super scherp vind, Dus wat 4k gekeken via youtube dat vond ik een stuk scherper en zelfs dichtbij zag je ook geen ruis,wat ik bij de film toch zeker zag
Kan iemand hier een verklaring over geven
.tussen mijn xbox one s en tv staat wel een marantz sr6010 op 4k 50hz/60hz ingesteld
Of moet de xbox rechtstreeks op de tv

Ik hoor het graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Druk eens op "ok" om te zien wat voor input signaal de tv krijgt. Staat je xbox op 4K output ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:14
Carnivoor schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:55:
[...]

Ook contact gezocht voor de ks7000, maar toen kreeg ik een reactie dat ik beter de Sony 55XD8599 kon kopen vanwege de betere hdr, beeldverwerking etc. Is ook nog goedkoper.
De reden voor mij om niet voor een Sony te gaan was de beschikbaarheid van apps. Sony's TV draait op AndroidTV en RTLXL en KIJK bijvoorbeeld hebben geen apps die geschikt zijn ervoor.

En zelf heb ik een Nvidia Shield met Android TV er op, en je kan de android apps wel sideloaden maar deze zijn niet te gebruiken zonder een muis te gebruiken.

Maar dat is net voor jezelf hoe belangrijk je het vind om deze apps te gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Senaxx op 19-01-2017 20:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 17:13:
[...]

Snap ook niet dat sommige nog steeds voor Led gaan ipv OLED vooral voor 55inch versie.
Omdat OLED ook serieuze nadelen heeft. Ja hun zwart is serieus wauw. maar het tegenovergestelde is weer heel moeilijk voor een OLED paneel, dit omdat ze hun eigen licht moeten maken. Met hun diepe zwart is dit een gigantisch voordeel en in de rest wordt het nadelig. Dus felle kleuren kunnen ze weergeven, echter gaat hun kleur bereik dan wel drastisch naar beneden, tevens kunnen ze nooit het contrast halen van een LCD TV om diezelfde reden. daarnaast branden OLED schermen in en verliezen hun kleur sneller

voor mij zijn er meer dan genoeg redenen om te wachten met OLED, voor anderen wegen de nadelen niet op tegen de voordelen, zo is het voor mensen die in pikkedonker TV kijken het beste om voor een OLED te gaan etc etc. de perfecte TV bestaat (nog) niet alles heeft voor en nadelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 16:35
[...]

Ook contact gezocht voor de ks7000, maar toen kreeg ik een reactie dat ik beter de Sony 55XD8599 kon kopen vanwege de betere hdr, beeldverwerking etc. Is ook nog goedkoper.
Ik heb zelf de ks7000 en mijn broer de xd8599, hdr is absoluut beter op de ks7000. Echter is de beeldverwerking op de Sony vele malen beter. Kom zelf van de sony x8509c en daar van was de beeldverwerking ook beter. In dat opzich is de ks7000 echt belabberd. Input lag is daarintegen wel veel beter op de ks7000.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yordy1985
Voor de gene die nog twijfelen of de ks7000 echt een 10-bit paneel heeft, de site waar eerst stond 8-bit + frc, hebben het aangepast naar 10-bit.

http://www.displayspecifications.com/en/model/02f2431

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
De onoffciele specs site heeft weer eens wat veranderd? O-) (dat ontkracht nog altijd niet de bevindingen die op dat duitse forum gepost waren)

Zie toevallig een review van de 49KU6400 met bijbehorend IPS contrast niveau https://nl.hardware.info/...review-samsung-ue49ku6400
Dit in tegenstelling tot de 40" die hier gereviewed is: reviews: Samsung KU6400: betaalbare uhdtv voor bij je pc
Zag net in de specs bij elk formaat 'IPS' staan dus dat heb ik voor alle maten behalve de 49" aangepast (al heb je bij de 55" ook kans op een [Chinees] IPS paneel, niet Samsung PLS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Wat is de functie van de instelling Smart Led? Bereik je daardoor helderder beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rsca777 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 22:10:
Wat is de functie van de instelling Smart Led? Bereik je daardoor helderder beeld?
Volgens mij past ie dan de backlight aan op het beeld. Veel donkere delen? Backlight omlaag. Veel lichte delen? Backlight omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:05
Phusebox schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 19:45:
Grr Amazon app doet niks meer en deze basis app kun je niet verwijderen. Feest. Fijn die update. Heb al geprobeerd de return knop ingedrukt te houden en app af te sluiten maar helaas.
vanavond nog 2 delen Red Oaks gekeken, stream starte gelijk op met de nieuwe 1160 op de Sammy 55KS9000 van het testpanel in bruikleen, jammer dat hij weer terug mag.
Misschien is de nieuwe serie QLED 2017 iets voor als opvolger voor me.

Trouwens was gisteravond een erg leuke, en gezellige bijeenkomst bij Beeld en Geluid, vooral de kennismaking met diverse mede tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:59:
[...]
voor mij zijn er meer dan genoeg redenen om te wachten met OLED, voor anderen wegen de nadelen niet op tegen de voordelen, zo is het voor mensen die in pikkedonker TV kijken het beste om voor een OLED te gaan etc etc. de perfecte TV bestaat (nog) niet alles heeft voor en nadelen
De O staat voor organic en dat verouderd inderdaad sneller, LG claimt dat het aantal goede kijkdagen omhoog is gegaan (weinig helderheidsverlies) maar synthetische achtergrond verlichting met normale LED's heeft een langere levensduur. Statistici kunnen hier voor kiezen, Meestal wil de goegemeente na 3-6 jaar toch weer iets anders (de buren hebben het ook) en dan maakt die beperkte levensduur van OLED's ineens niet meer zoveel uit. Koop wat wat wilt en waar je je lekker bijvoelt :-)

[ Voor 7% gewijzigd door RAAF12 op 19-01-2017 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAAF12 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 23:17:
De O staat voor organic en dat verouderd inderdaad sneller,
denk dat je wat mist.... want elke TV die nu in de winkel ligt heeft een OLED paneel of een LCD paneel, er is er niet 1 met een LED paneel hoor. Ze worden vaak LED tv genoemd, maar dat is niet echt accuraat. de enige LEDs in die TVs verzorgen de backlight van het LCD paneel.
LG claimt dat het aantal goede kijkdagen omhoog is gegaan (weinig helderheidsverlies) maar synthetische achtergrond verlichting met normale LED's heeft een langere levensduur.
wij van WC eend adviseren WC eend :/ en LEDs zijn echt niet relevant in deze post daar we OLED vergelijken met LCD
Statistici kunnen hier voor kiezen, Meestal wil de goegemeente na 3-6 jaar toch weer iets anders (de buren hebben het ook) en dan maakt die beperkte levensduur van OLED's ineens niet meer zoveel uit. Koop wat wat wilt en waar je je lekker bijvoelt :-)
en als ik je zeg dat inbranden al veel eerder KAN voorkomen? en mijn andere punten waar je geen reactie op gaf? natuurlijk iedereen kan kiezen wat ze willen. en OLED blijft een mooie techniek met prachtige zwart waardes, toch wacht ik nog even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Ik ben het met je eens, blijkbaar was het betoog niet duidelijk genoeg :-) En het ghosting effect (niet onomkeerbaar inbranden) branden van diverse panelen heeftr rtings ook getest.

[ Voor 15% gewijzigd door RAAF12 op 19-01-2017 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAAF12 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 23:46:
Ik ben het met je eens, blijkbaar was het betoog niet duidelijk genoeg :-) En het inbranden van diverse panelen heeftr rtings ook getest.
jouw betoog leek te gaan over OLED vs LED en ik wou toch even aangeven dat dit niet het geval is. Daarnaast is he betoog op mij niet overtuigend, over anderen kan ik niks zeggen natuurlijk. Zelf wacht ik nog tot OLED zich meer heeft ontwikkeld. Het is een goede techniek en mogelijk de toekomst van TVs maar denk dat er nu nog teveel struikelblokken zijn. Voor sommige situaties is het absoluut de beste keuze, echter is het niet zo simpel als sommige doen denken.

dat is het enige dat ik duidelijk wilde maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Ok hier nog wat over retention maar heb heb je waarschijnlijk al gezien. Belachelijk dat Samsung nu ineens garantie geeft op inbranden blijkbaar een nieuw verkoopargument :-)
http://www.rtings.com/tv/learn/image-retention-burn-in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
RAAF12 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 23:52:
Ok hier nog wat over retention maar heb heb je waarschijnlijk al gezien. Belachelijk dat Samsung nu ineens garantie geeft op inbranden blijkbaar een nieuw verkoopargument :-)
Valt natuurlijk nog te bezien hoe dat zich houdt bij langdurig HDR gebruik over de jaren maar idd is het er voorlopig ook eentje uit de 'wij van wc eend' hoek. Zag het in twee van de reviews iig als pluspunt genoemd O-)

We worden wel verwend met al die vlogs tot nu toe :+
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 13:09:
Volgens mij gebruikt de 60 inch versie geen Samsung paneel.
Motaro schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:15:
is sharp, site kan ik nu niet vinden maar daar stond dat een sharp is was een of ander vergelijking site
Is inderdaad een Sharp paneel. Bron? Elk 60" service menu van de laatste jaren ;) . Staat ook in het Nieuwe Testament "All sixty inch UHD VA LCD panels beeth crafted by Sharp"

[ Voor 36% gewijzigd door apis29 op 20-01-2017 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAAF12 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 23:52:
serieus? dat vind je belachelijk? ik vind het wel slim en zeker netjes, HDR gaat echt wel meer eisen van schermen en slijtage kan dan een zorg zijn Samsung neemt die zorg niet alleen weg. Het straalt ook vertrouwen uit... zie jij LG 10 jaar garantie geven op pixel slijtage? nee want dat kunnen ze niet omdat ze slijten, ze willen niet al die panelen vervangen over X jaar dus geven ze die garantie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Tijdens de de introductie van de 2016 modellen werd er door Samsung nooit over inbrandgarantie gesproken.
Sinds kort (nov-dec 2016) ineens wel en staat het als + punt vermeld in de winkel bij de toestellen. Wat ik overal lees is dat VA type panels niet kunnen inbranden. Wat ook wel blijkt uit de testen die rtings heeft gedaan. Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als Samsung echt de kijkhoek heeft weten te vergroten en blooming heeft kunnen terugbrengen denk ik dat ik op dit moment liever voor een "qled" tv uit de 2017 reeks kies dan voor een OLED. Dit terwijl ik eigenlijk al bijna een OLED had gekocht.

De voornaamste reden is voor mij kleurechtheid bij hogere nits. Hier lijkt Damsung het goed voor elkaar te hebben, zelfs in de de 2016 modellen al terwijl OLED daar toch moeite mee heeft aangezien ze, zoals in het OLED topic te lezen valt, witte pixels gebruiken om deze hogere helderheid te bereiken. Hierdoor verandert je kleur dus altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karakartal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11-2023
Wat heb je bijbetaald bij het inleveren van je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
Volgens mij wordt de smart remote geleverd vanaf de 6400. Deze heeft alleen geen ingebouwde microfoon de remote van de SUHD modellen hebben dit weer wel.

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Online kwam ik de UE70KU6000 tegen. Het lijkt mij een prima 4K model.
Heb nu een vrij grote lompe 65 inch plasma van Panasonic. Zal voornamelijk series kijken via Netflix.
3 jaar geleden betaalde ik ook €1800,-. Dat is even duur als als de Samsumg.

Lees dit model geen één keer in dit topic. Komt dat door de beeld kwaliteit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deltre
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-08 16:16
Tsja83 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:18:
[...]

Dank voor de tip. Uiteindelijk gekocht bij apollo voor 1400. Bellen heeft zeker zin!
Mooie prijs, ik belde zojuist Apollo en kreeg 1650,- te horen, helaas, maar daar laat ik deze toch nog voor staan, vooral al ik lees dat 2 dagen hiervoor een prijs die 250,- goedkoper werd genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Ben er schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:41:
Even een vraag heb net een 4k ultra hd film met hdr zitten kijken op de samsung ue60ks7000 en xbox one s
Nu vald mij dat ik het niet echt super scherp vind, Dus wat 4k gekeken via youtube dat vond ik een stuk scherper en zelfs dichtbij zag je ook geen ruis,wat ik bij de film toch zeker zag
Kan iemand hier een verklaring over geven
.tussen mijn xbox one s en tv staat wel een marantz sr6010 op 4k 50hz/60hz ingesteld
Of moet de xbox rechtstreeks op de tv

Ik hoor het graag van jullie
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je 4k film met een hoge "grain" gefilmd is. Dus dat de ruis intentioneel is. Welke film heb je gezien op UHDBR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben er
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik heb de film star TREK met hdr gekeken,dacht koop is een uhd film om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
Karakartal schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 06:39:
[...]

Wat heb je bijbetaald bij het inleveren van je tv?
1049,00€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zag er toch vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
Heb me bedacht. Ben ne rare hé! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
[...]

Wel gek... plattetv.nl adviseerde mij net om voor de KS7000 te gaan i.p.v. de XD8599. Ik heb de 55KS7000 al maar dacht ga toch eens vragen. Omdat ze in het verleden mij ook de 55KS7000 adviseerde vanwege betere HDR techniek en betere beeldverwerking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GhubozZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-08 11:45
Wackmack schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:55:
Heb nu een vrij grote lompe 65 inch plasma van Panasonic. Zal voornamelijk series kijken via Netflix.

Je zou deze review kunnen lezen:
http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ku6300

KU6300 is US en KU6000 is in Europa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peule_P
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:55
Gisteravond ook maar eens contact gezocht met plattetv.nl voor een 55KS8000 en kreeg aangeboden €1999 met inruil van mijn oude Sony.
Radio von Burg gebeld en hun zaten nog onder de prijs zonder inruil (€1850 - €200 cash back), vanmiddag dus een ritje richting Rotterdam om een 55KS8000 op te halen :*)

Ook ben ik gisteravond bij de MM in Venlo geweest en daar stond een 55KS7000 en een 55KS8000 naast mekaar, maar wow, wat een verschil!

Allereerst valt de bouwkwaliteit van de KS7000 echt tegen als je hem naast een KS8000 ziet staan.
Ook kwamen de kleuren op de KS8000 veel kleurrijker over, de KS7000 was een stuk fletser van kleur.
Aan de andere kant stond ook een 60KS7000 en een 65KS8000 naast mekaar, en ook daar kwamen de kleuren van de KS8000 veel beter eruit.

Lijkt me dat alle toestellen op dezelfde setting of showroom stand staan, dus voor mij dus genoeg reden om een 55KS8000 te verkiezen boven een 60KS7000 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Peule_P op 20-01-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yordy1985 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:40:
[...]

Wel gek... plattetv.nl adviseerde mij net om voor de KS7000 te gaan i.p.v. de XD8599. Ik heb de 55KS7000 al maar dacht ga toch eens vragen. Omdat ze in het verleden mij ook de 55KS7000 adviseerde vanwege betere HDR techniek en betere beeldverwerking.
dat is niet zo gek hoor, winkels adviseren vaak voor hun eigen zaak. dus het kan te maken hebben met voorraad of hogere winst op een toestel tov de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhubozZ
Peule_P schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:03:
Gisteravond ook maar eens contact gezocht met plattetv.nl voor een 55KS8000 en kreeg aangeboden €1999 met inruil van mijn oude Sony.
Radio von Burg gebeld en hun zaten nog onder de prijs zonder inruil (€1850 - €200 cash back), vanmiddag dus een ritje richting Rotterdam om een 55KS8000 op te halen :*)

Ook ben ik gisteravond bij de MM in Venlo geweest en daar stond een 55KS7000 en een 55KS8000 naast mekaar, maar wow, wat een verschil!

Allereerst valt de bouwkwaliteit van de KS7000 echt tegen als je hem naast een KS8000 ziet staan.
Ook kwamen de kleuren op de KS8000 veel kleurrijker over, de KS7000 was een stuk fletser van kleur.
Aan de andere kant stond ook een 60KS7000 en een 65KS8000 naast mekaar, en ook daar kwamen de kleuren van de KS8000 veel beter eruit.

Lijkt me dat alle toestellen op dezelfde setting of showroom stand staan, dus voor mij dus genoeg reden om een 55KS8000 te verkiezen boven een 60KS7000 ;)
Heb je zelf de settings gecontroleerd? Volgens http://www.rtings.com/ is het beeld het zelfde namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Peule_P schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:03:

Dat is een kwestie van de kleuren beter aanpassen op de KS8000, om dit type beter te verkopen ;-) meerdere reviewers geven aan dat er nagenoeg geen verschil is tussen de KS7000 en de KS8000, alleen beter geluid en een Twin Tuner. Over bouwkwaliteit ben ik het zeker met je eens. Heb zelf de KS7000 maar de KS8000 ziet er qua uiterlijk beter uit. Veel plezier met je nieuwe tv!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
GhubozZ schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:56:
[...]

Je zou deze review kunnen lezen:
http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ku6300

KU6300 is US en KU6000 is in Europa :)
Bedankt voor het delen, ga het eens goed door lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Laatst online: 09-08 09:45
Ik ben al een tijdje in de markt voor een nieuwe t.v.

Mijn huidige model is 4 jaar oud , UE40EH6030, een 40 inch model uit de low-mid range.

Destijds gekocht als student en heb er erg veel plezier van gehad.

Ben nu op zoek naar iets dat een mooie boost kan opleveren in picture quality en een groter scherm, ik kijk veel films/series en ik game ook wel eens op mijn t.v. via de Steam link of een console.

Heb eerst gekeken naar de KU6400 serie, die kwam onlangs goed uit de bus bij HWI.

Echter de HDR weergave schijnt nogal wat te wensen over te laten op die t.v. waardoor ik liever wat meer betaal en voorlopig niet hoef te upgraden.

Het liefst zou ik natuurlijk een 55 inch OLED paneel kopen, maar 2000+ euro vind ik gewoon te duur voor een t.v.

Ik ben nu uitgekomen bij de KS7000 als een mooie tussenstap.

Hoe zijn de ervaringen met deze t.v.? Van wat ik gelezen heb is het beeld erg mooi, en ook de HDR weergave is goed, Tizen zou ook goed werken met youtube/netflix/uitzending gemist etc.

Ben benieuwd naar jullie mening over deze t.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rixos schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:48:

Mijn huidige model is 4 jaar oud , UE40EH6030, een 40 inch model uit de low-mid range.

Ben nu op zoek naar iets dat een mooie boost kan opleveren in picture quality en een groter scherm, ik kijk veel films/series en ik game ook wel eens op mijn t.v. via de Steam link of een console.

Heb eerst gekeken naar de KU6400 serie, die kwam onlangs goed uit de bus bij HWI.

Echter de HDR weergave schijnt nogal wat te wensen over te laten op die t.v. waardoor ik liever wat meer betaal en voorlopig niet hoef te upgraden.

Het liefst zou ik natuurlijk een 55 inch OLED paneel kopen, maar 2000+ euro vind ik gewoon te duur voor een t.v.

Hoe zijn de ervaringen met deze t.v.? Van wat ik gelezen heb is het beeld erg mooi, en ook de HDR weergave is goed, Tizen zou ook goed werken met youtube/netflix/uitzending gemist etc.

Beste prijs/kwaliteit indien de stap naar OLED nog te groot is. Binnenkort (morgen of woensdga - heel mooie aanbieding in MM België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Hebben jullie trouwens bij de KS modellen ook een paarse gloed over het beeld, als de tv uit staat? Zag het van de week, was me eigenlijk niet eerder opgevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985

Ik heb zelf de 55KS7000 en het is een prima tv. Echter vind ik de beeldverwerking erg tegen vallen. Ik ben nog i.o.m. Samsung of het misschien aan mijn exemplaar ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
yordy1985 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:56:
[...]

Ik heb zelf de 55KS7000 en het is een prima tv. Echter vind ik de beeldverwerking erg tegen vallen. Ik ben nog i.o.m. Samsung of het misschien aan mijn exemplaar ligt.
Wat bedoel je precies met beeldverwerking?

Ik ben in geen enkele review die ik heb gelezen daar ook maar enige klachten over tegengekomen namelijk. Lijkt me dan eerder iets wat specifiek is voor jouw paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhubozZ

Ik heb de UE55KS7000 nu een maand en hij werkt goed met mijn ps4 pro :)
4K en UHD is fantastisch. Ik heb geen last van de beeld verwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:50:
[...]

Beste prijs/kwaliteit indien de stap naar OLED nog te groot is. Binnenkort (morgen of woensdga - heel mooie aanbieding in MM België)
Wat zal de aanbieding zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
BTW weg dagen.

Ik zie echter dat de tv bijna 1900 euro is bijna MM, terwijl hij bij andere winkels voor 1350 weg gaat.

Zelfs met de btw eraf zou ik dus nog duurder bij MM uit zijn.

Het enige wat mij nog een beetje tegenstaat bij de KS7000 is dat ik heb gelezen dat de achterkant vastgelijmd zit en na een tijd los komt door de hitte van de backlight, daar zit ik niet echt op te wachten als ik zoveel aan een t.v. uitgeef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhubozZ
Rixos schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:24:
[...]

BTW weg dagen.

Ik zie echter dat de tv bijna 1900 euro is bijna MM, terwijl hij bij andere winkels voor 1350 weg gaat.

Het enige wat mij nog een beetje tegenstaat bij de KS7000 is dat ik heb gelezen dat de achterkant vastgelijmd zit en na een tijd los komt door de hitte van de backlight, daar zit ik niet echt op te wachten als ik zoveel aan een t.v. uitgeef.
Pas op voor de 1350 dit kunnen grijze inport modelen zijn.

Tot nu toe geen last van gehad. En zit niet gelijmd maar soort kliksysteem. Begreep dat niet alle KS7000 er last van hebben. Bij mij heeft ie soms echt heel lang aangestaan. Ik controleer het dagelijk even of het los laat. Maar ze komen langsom het te fixen.

[ Voor 3% gewijzigd door GhubozZ op 20-01-2017 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
GhubozZ schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:30:
[...]

Pas op voor de 1350 dit kunnen grijze inport modelen zijn.

Tot nu toe geen last van gehad. En zit niet gelijmd maar soort kliksysteem. Begreep dat niet alle KS7000 er last van hebben. Bij mij heeft ie soms echt heel lang aangestaan. Ik controleer het dagelijk even of het los laat. Maar ze komen langsom het te fixen.
Het lijkt erop dat ze bij nieuwe leveringen inderdaad voor een ander systeem hebben gekozen.

Dan mag je maar hopen dat je niet 1 van de oudere leveringen hebt anders kan je na een maand opbellen voor een monteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet het andere systeem er anders uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:52:
Ziet het andere systeem er anders uit dan?
Daar zit de achterkant vastgelijmd en komt ie bij veel mensen los na een maand door de hitte van de backlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rixos schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:57:
[...]

Daar zit de achterkant vastgelijmd en komt ie bij veel mensen los na een maand door de hitte van de backlight.
Nee, bedoel dat klik mechanischme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Rixos schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:00:
[...]

Wat bedoel je precies met beeldverwerking?

Ik ben in geen enkele review die ik heb gelezen daar ook maar enige klachten over tegengekomen namelijk. Lijkt me dan eerder iets wat specifiek is voor jouw paneel.
Bij mij lijkt het beeld gewoon niet vloeiend weergegeven te worden. Ook heb ik bij sommige beelden dat het beeld flikkert in sommige delen van het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

BTW weg dagen. Ik zie echter dat de tv bijna 1900 euro is bijna MM, terwijl hij bij andere winkels voor 1350 weg gaat. Zelfs met de btw eraf zou ik dus nog duurder bij MM uit zijn.
Hij heeft het over Mediamarkt België, daar staat ie voor €1499 online.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:50:
Binnenkort (morgen of woensdag - heel mooie aanbieding in MM België)
Wat wordt de aanbieding in België??

[ Voor 18% gewijzigd door ago op 20-01-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

BTW weg dagen.

Neen, tv staat in België momenteel aan €1.499. Voor de laatste week van de solden komt de prijs nog lager te liggen. Lager dan bij Frank De Smet waar hij voor €1.350 aangekocht kan worden. Meer kon de verkoper mij niet zeggen. Hij wist ook niet of de prijsdaling zaterdag of volgende week woensdag ingaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:57:
[...]

Neen, tv staat in België momenteel aan €1.499. Voor de laatste week van de solden komt de prijs nog lager te liggen. Lager dan bij Frank De Smet waar hij voor €1.350 aangekocht kan worden. Meer kon de verkoper mij niet zeggen. Hij wist ook niet of de prijsdaling zaterdag of volgende week woensdag ingaat...
Lijkt mij dat dit ook voor NL zal gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rixos schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:00:
[...]

Lijkt mij dat dit ook voor NL zal gelden?
Ik zou niet weten waarom dit ook voor NL zou gelden? Acties verschillen altijd enorm van land tot land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:02:
[...]

Ik zou niet weten waarom dit ook voor NL zou gelden? Acties verschillen altijd enorm van land tot land.
Omdat de BTW weg dagen in NL ook altijd in de laatste week van januari plaatsvinden en dat waarschijnlijk ook de reden is dat de verkoper zegt dat de tv onder de 1350 zal komen te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rixos schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:04:
[...]

Omdat de BTW weg dagen in NL ook altijd in de laatste week van januari plaatsvinden en dat waarschijnlijk ook de reden is dat de verkoper zegt dat de tv onder de 1350 zal komen te liggen.
Actie in Belgie heeft niets te maken met de BTW weg dagen. Die actie is in België pas in maart als ik het mij goed herinner. Lijkt mij niet dat de 55ks7000 in NL <€1.500 zal komen volgende week. Verkoper zei mij dat er nog €200 of €300 van de prijs ging in België. Dus de 55ks7000 voor €1.200-€1.300...

Time will tell :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Maandag was ie €1195 (incl cashback) bij Apollo Almere. €1200 bij de Mediamarkt zou dus een prima deal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou blind?

Verschil tussen: UE55KU6400, UE55KU6450 & UE55KU6470
Alleen de uiterlijk is net iets anders. En de ene PQI is bij de 6400: 1500 waarvan bij de 6450 en de 6470 1600 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:04
UE55KU6470 heeft stem bediening en 3usb poorten in plaats van 2
bron http://www.televisies.nl/vergelijking/#ue40ku6470|ue40ku6400|ue40ku6450|ue40ku6470|ue40ku6400|ue40ku6450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Ben er schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:09:
Ik heb de film star TREK met hdr gekeken,dacht koop is een uhd film om te testen
Welke?
Star trek Beyond?
Into Darkness?
Series?

Alle Startrek UHD blu-rays, zijn namelijk geupscaled 2k Materiaal.

Je kunt beter The Revenant UHDbluray kijken..

[ Voor 19% gewijzigd door OcNewB op 20-01-2017 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donpablo80
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-09 06:55
yordy1985 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:03:
[...]

Bij mij lijkt het beeld gewoon niet vloeiend weergegeven te worden. Ook heb ik bij sommige beelden dat het beeld flikkert in sommige delen van het beeld.
Waarschijnlijk heb je de motion instelling te hoog staan, dan gaat het scherm foutjes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:54
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:36:
Ben ik nou blind?

Verschil tussen: UE55KU6400, UE55KU6450 & UE55KU6470
Alleen de uiterlijk is net iets anders. En de ene PQI is bij de 6400: 1500 waarvan bij de 6450 en de 6470 1600 is.
Op de site van Samsung hebben ze allemaal een PQI van 1500 toch.. De 6400 heeft geen voice control. En tussen de 6450 en 6470 zie ik alleen dat de finish anders, silver vs Titan silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnivoor
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik zit ook te twijfelen om nu een 55ks7000 te halen met die 200 cashback, maar ik ga pas over een maand verhuizen en heb m dus voorlopig nog niet uit de doos dan. Ik geloof ergens ook wel dat er een prijsdaling op de loer ligt na deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
donpablo80 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:00:
[...]

Waarschijnlijk heb je de motion instelling te hoog staan, dan gaat het scherm foutjes maken.
Nee die troep zet ik altijd helemaal uit, wordt het beeld alleen maar slechter van 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donpablo80
yordy1985 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:33:
[...]

Nee die troep zet ik altijd helemaal uit, wordt het beeld alleen maar slechter van 😉
Oke dan zou ik het ook niet weten, ik denk dat er dan misschien wel een krom voltje in je tv zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
donpablo80 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:00:
[...]Waarschijnlijk heb je de motion instelling te hoog staan, dan gaat het scherm foutjes maken.
yordy1985 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:33:
[...]Nee die troep zet ik altijd helemaal uit, wordt het beeld alleen maar slechter van 😉
:+ Motion instellingen staan uit en beeld wordt niet vloeiend weergegeven, wat zou er nou aan de hand zijn? :P

[aangezien iedereen een andere gevoeligheid voor dit soort dingen heeft, kan wat voor de een niet opvalt voor een ander overkomen als niet vloeiend. In het algemeen kan je met de-blur aardig wat oplossen, velen zetten het op de max [10 dus] zonder dat je last van soap opera effect krijgt; dat krijg je wel met de-judder schijnbaar en hoger dan 3 wordt die niet vaak gezet]

[ Voor 90% gewijzigd door apis29 op 20-01-2017 20:21 . Reden: relevante posts gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
TV afgehaald (49KS7000). Eerste indruk is positief, voorlopig weinig veranderd aan de instellingen (digital clean view bijv. wel uitgezet).

Verder nog enkele vragen waarbij ik jullie hulp nodig heb:

1) Staat HDMI UHD Color bij jullie standaard aan op alle HDMI-kanalen?
2) Smart LED uit laten of op laag, normaal of hoog?
3) Hoe maken jullie een zelfde toestel schoon? Plattetv.nl beweert bij hoog en bij laag dat je zo'n cleaning-kit moet hebben/aankopen, anders komen er problemen van. Graag jullie ervaringen hierin.

M'n dank is groot voor jullie antwoorden. Bedankt!

[ Voor 140% gewijzigd door rsca777 op 21-01-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

apis29 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:59:
:+ Motion instellingen staan uit en beeld wordt niet vloeiend weergegeven, wat zou er nou aan de hand zijn? :P
Je zou in de browser een speedtest.net kunnen doen. Er zit ook een testmodus in de TV zelf die je kan oproepen. Evt een fabrieksreset geven (TV-modem ect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wackmack schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:55:

Waarschijnlijk omdat er niks spannends aan is. Voor tv kijken en gewoon HD materiaal zal ie vast voldoen maar uit HDR/UHD materiaal zal ie nooit het maximale kunnen halen ...
In de 70" zit net als in 60" een Sharp paneel overigens, de review van Rtings gaat over een andere maat en is daarom niet helemaal representatief (zaken als Motion Blur kan je dan ook totaal niet doortrekken naar de 70" omdat het een heel ander merk paneel is). Misschien als je die KU6300 review combineert met http://uk.rtings.com/tv/reviews/vizio/m-series-2016 (waar ook een 70" Sharp paneel in zit) dat je nog een end komt (al heeft dat model wel weer andere achtergrondverlichting dus de uniformiteitscijfers zullen ook weer anders zitten).
Wel in de gaten houden dat het een 50/60Hz model is en daarnaast volgens de Rtings review 24p materiaal (zoals bijv. een House of Cards) niet helemaal perfect weergeeft. Of dat in de praktijk opvalt zal per kijker verschillen ...
YouTube: Samsung KU6300 TV Review (was al benieuwd hoe het patroon er uit moest zien als ie 24p niet perfect afspeelde :*) , dan doet die van mij het iig wel standaard goed)

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 21-01-2017 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-024
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 22:08
Ik had het idee om de 65KS7000 vandaag/morgen te kopen bij Mediamarkt i.v.m het laatste weekend de € 300 cashback van Samsung. Vervolgens volgende week terug te gaan met de tv en factuur om die BTW korting te regelen. Maar blijkbaar kan dit niet meer omdat ze sinds een jaar andere regels hebben waardoor je niet meer binnen 2 weken na aankoop nog mee kan doen met de actie. Misschien toch maar kopen en volgende week alsnog wat proberen te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Die Mediamarkt Nederland BTW vrije prijzen gelden vandaag of morgen niet (=17,36% effectieve korting) Twee keer korting krijgen lijkt mij uitgesloten.

[ Voor 4% gewijzigd door RAAF12 op 21-01-2017 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-024
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 22:08
RAAF12 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 01:53:
Die Mediamarkt Nederland BTW vrije prijzen gelden vandaag of morgen niet (=17,36% effectieve korting) Twee keer korting krijgen lijkt mij uitgesloten.
Nee dat klopt, maar eerst was er zo'n regel dat ze een prijsgarantie van 2 weken hadden met acties. Maar blijkbaar niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Gisteren deed ik Resident Evil 7 in de Playstation en werd aangegeven aangeven er wordt een HDR video afgespeeld. Ik dacht yes de nieuwe update heeft het probleem met het aanpassen van de hdr instellingen opgelost..... maar helaas moest de instellingen alsnog zelf aanpassen in de tv. Hopen dat de volgende update daar veranderingen in brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Phusebox schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 05:59:
Als Samsung echt de kijkhoek heeft weten te vergroten en blooming heeft kunnen terugbrengen denk ik dat ik op dit moment liever voor een "qled" tv uit de 2017 reeks kies dan voor een OLED. Dit terwijl ik eigenlijk al bijna een OLED had gekocht.

De voornaamste reden is voor mij kleurechtheid bij hogere nits. Hier lijkt Damsung het goed voor elkaar te hebben, zelfs in de de 2016 modellen al terwijl OLED daar toch moeite mee heeft aangezien ze, zoals in het OLED topic te lezen valt, witte pixels gebruiken om deze hogere helderheid te bereiken. Hierdoor verandert je kleur dus altijd.
Volgens mij verwijs je naar mijn berichten. Ik zeg daar niet dat OLED altijd die witte pixel nodig heeft bij kleuren in hoge nits, maar leg alleen uit hoe dat mechanisme werkt van het verwassen van kleuren als OLED die witte pixel daarvoor gebruikt. De bron is samsung en die zie ik als niet ongekleurd :). Iemand anders in het topic geeft aan dat wit alleen gebruikt wordt als ook echt wit gewenst is.

[ Voor 6% gewijzigd door JvS op 21-01-2017 10:27 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
Ik heb bemerkt dat wanneer ik vanaf de zijkant schuin (kijkhoek vanaf pakweg 25°) naar voetbal kijk, ik serieus vertical banding waarneem (verschillende donkere strepen). Als ik er recht voor zit, juist niet en is het goed! :? Wat raden jullie me aan? Houden of het "risico" nemen dat een ander paneel beter of juist slechter is? Heb een Samsung 49KS7000.

Op een ander forum kwam ik volgende reactie op iets soortgelijks tegen:
"If they are not visible at regular angles, don't worry about it. Your panel is an example of one that has very minor vertical banding."

[ Voor 25% gewijzigd door rsca777 op 21-01-2017 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rsca777 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:15:
Ik heb bemerkt dat wanneer ik vanaf de zijkant schuin (kijkhoek vanaf pakweg 25°) naar voetbal kijk, ik serieus vertical banding waarneem (verschillende donkere strepen). Als ik er recht voor zit, juist niet en is het goed! :? Wat raden jullie me aan? Houden of het "risico" nemen dat een ander paneel beter of juist slechter is? Heb een Samsung 49KS7000.

Op een ander forum kwam ik volgende reactie op iets soortgelijks tegen:
"If they are not visible at regular angles, don't worry about it. Your panel is an example of one that has very minor vertical banding."
elk paneel heeft voor en nadelen, voor mijzelf wegen de nadelen van VA paneel niet op tegen de voordelen. Reden voor mij om VA paneel te eisen. anderen kunnen daar anders over denken door b.v. inkijkhoek die is bij VA panelen veel kleiner dan bij een IPS paneel. Als je er recht op kijkt nooit een issue maar als je soms schuin erop kijkt kan dit van belang zijn. dat laatste lijkt bij jou een issue te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:48:
[...]

elk paneel heeft voor en nadelen, voor mijzelf wegen de nadelen van VA paneel niet op tegen de voordelen. Reden voor mij om VA paneel te eisen. anderen kunnen daar anders over denken door b.v. inkijkhoek die is bij VA panelen veel kleiner dan bij een IPS paneel. Als je er recht op kijkt nooit een issue maar als je soms schuin erop kijkt kan dit van belang zijn. dat laatste lijkt bij jou een issue te zijn.
Een issue? Ja en nee. 95% van de tijd zit ik wanneer ik voetbal kijk recht voor de tv, zelden wat schuiner. Maar eens dat je het weet en ziet... Valt dat meer voor dat je bij schuin kijken wel banding waarneemt en bij recht ervoor niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je het ruilen als alles er goed op uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rsca777 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:51:
Een issue? Ja en nee. 95% van de tijd zit ik wanneer ik voetbal kijk recht voor de tv, zelden wat schuiner. Maar eens dat je het weet en ziet... Valt dat meer voor dat je bij schuin kijken wel banding waarneemt en bij recht ervoor niet?
als die inkijkhoek niet uitmaakt en het een toevallige observatie of test was dan zou ik hem houden. VA paneel (heeft mijnziens) meer voordelen dan nadelen en zeker BETERE voordelen.

Je neemt schuin banding waar, omdat je een VA paneel hebt en VA staat voor vertical allignment. als je er recht opkijkt is het top maar schuin niet. Als je dat wilt moet je een IPS paneel nemen, echter hebben die een slechte contrast. het is maar wat je belangrijk vind
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 13:11:
Waarom zou je het ruilen als alles er goed op uitziet.
omdat het afhangt van de kijkhoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 13:29:
omdat het afhangt van de kijkhoek...
De kans dat je er een terug krijgt met bleeding of een defecte pixel is een stuk groter, zeker niet het ruilen waard. Gewoon houden en anders voor IPS kiezen.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2017 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
Bedankt voor jullie eerlijke en duidelijke reacties. Het zal inderdaad de afweging maken zijn tussen het éne en het andere en bepaalde zaken gewoon te accepteren (en misschien gelukkig prijzen dat het niet erger is dan dat)... Indien iemand hier nog meer over te zeggen heeft, graag! Het kan alleen maar helpen.

Heeft iemand trouwens al weet van antwoorden op onderstaande vragen?

3) Hoe maken jullie een zelfde toestel schoon? Plattetv.nl beweert bij hoog en bij laag dat je zo'n cleaning-kit moet hebben/aankopen, anders komen er problemen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:52
Hoe maken jullie een zelfde toestel schoon? Plattetv.nl beweert bij hoog en bij laag dat je zo'n cleaning-kit moet hebben/aankopen, anders komen er problemen van.

Ja Plattetv heeft ook altijd een "aanvullende" verzekering voor je... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
MilesD. schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 15:25:
Hoe maken jullie een zelfde toestel schoon? Plattetv.nl beweert bij hoog en bij laag dat je zo'n cleaning-kit moet hebben/aankopen, anders komen er problemen van.

Ja Plattetv heeft ook altijd een "aanvullende" verzekering voor je... :+
Inderdaad. Hoeveel was het nu alweer? "Amper" 69€ voor een heleboel. Extra jaar garantie, 100% dode-pixel garantie... "die moet je echt hebben"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
;)
rsca777 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 15:26:
[...]

Inderdaad. Hoeveel was het nu alweer? "Amper" 69€ voor een heleboel. Extra jaar garantie, 100% dode-pixel garantie... "die moet je echt hebben"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
Overigens niks mis mee met dit bedrijf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Hoi

Vraag heb nu 60sk7000 maar moet je nog iets doen om beeld naar 4k upscaling ?

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Motaro schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 15:52:
Hoi

Vraag heb nu 60sk7000 maar moet je nog iets doen om beeld naar 4k upscaling ?
Nee, dat gaat vanzelf. Elke LCD tv schaalt naar de eigen resolutie, dus een 4k tv schaalt altijd naar de 4k pixels.

[ Voor 17% gewijzigd door JvS op 21-01-2017 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 13:29:
[...]

Je neemt schuin banding waar, omdat je een VA paneel hebt en VA staat voor vertical allignment. als je er recht opkijkt is het top maar schuin niet. Als je dat wilt moet je een IPS paneel nemen, echter hebben die een slechte contrast. het is maar wat je belangrijk vind
Dus het "fenomeen" van 'bij schuin kijken zie je vertical banding' en 'bij recht voor het scherm zitten zie je geen vertical banding', kan dus wel degelijk zoals in mijn situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donpablo80
JvS schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:33:
[...]

Nee, dat gaat vanzelf. Elke LCD tv schaalt naar de eigen resolutie, dus een 4k tv schaalt altijd naar de 4k pixels.
Ik had inderdaad ook die vraag. Klopt het dat je dan wel gewoon 1080p ziet staan als je op info drukt ook al is het geschaalt naar 2160p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb trouwens nog een issue ontdekt bij de ks8000. Als ik op bijvoorbeeld YouTube 4K HDR 60fps filmpjes kijk en de backlight op 15 of hoger heb staan begint het bij hoge brightness levels te flikkeren. Beetje alsof er een lamp kapot is. Heel irritant en koppijn opwekkend. Is dit normaal gedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

donpablo80 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:26:
[...]

Ik had inderdaad ook die vraag. Klopt het dat je dan wel gewoon 1080p ziet staan als je op info drukt ook al is het geschaalt naar 2160p?
Ik snap je vraag niet. Wat kan daar wel / niet aan kloppen? Wordt het netjes beeldvullend weergegeven? Dan is het per defenitie opgeschaald naar 2160p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:46
rsca777 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:03:
TV afgehaald (49KS7000). Eerste indruk is positief, voorlopig weinig veranderd aan de instellingen (digital clean view bijv. wel uitgezet).

Verder nog enkele vragen waarbij ik jullie hulp nodig heb:

3) Hoe maken jullie een zelfde toestel schoon? Plattetv.nl beweert bij hoog en bij laag dat je zo'n cleaning-kit moet hebben/aankopen, anders komen er problemen van. Graag jullie ervaringen hierin.

M'n dank is groot voor jullie antwoorden. Bedankt!
Hoeveel heb je betaald...ben ks7000 49 inchvoor me ouders aan het zoeke.denk maandag radio van burg belle.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltre
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-08 16:16
Mij is verteld dat na de Samsung actie die zondag 22 januari afloopt er een nieuwe cashback actie ingaat vanaf 23 januari.
Deze nieuwe cashback actie is lucratiever als de huidige actie, 100,- meer cashback op bv de 55ks7000. Als dat niet het geval is ben ik er ingeluist. Ik laat het maandag weten. In ieder geval loont het bellen naar de in deze treat genoemde winkels zeker , de een geeft meer als de andere. Bedankt voor deze tip jongens, zonder dit hier gelezen te hebben had ik gewacht tot ik ooit een lage prijs zou zien die nooit komen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Redelijk korte actie en lijkt specifiek gericht op eventuele BTW dagen bij Mediamarkt eind volgende week?

300 euro cashback op de volgende modellen: UE55KS7000SXXN , UE55KS7500SXXN, UE55KS8000LXXN, UE55KS9000LXXN, UE60KS7000SXXN, UE65KS7000SXXN, UE65KS7500SXXN, UE65KS8000LXXN, UE65KS9000LXXN, UE65KS9500LXXN, UE75KS8000LXXN, UE78KS9000LXXN, UE78KS9500LXXN en UE88KS9800LXXN

Geldig van 23 t/m 29 januari.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 21-01-2017 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
Amaze86 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 19:50:
[...]

Hoeveel heb je betaald...ben ks7000 49 inchvoor me ouders aan het zoeke.denk maandag radio van burg belle.
1049 met inlevering tv.
Via www.tvspecialisten.be vind je het Benelux-model aan 1229€ excl. verzending. Sorry dat ik het hier vermeld, maar vind geen goedkopere op het internet voor soortgelijk model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:37:
Redelijk korte actie en lijkt specifiek gericht op eventuele BTW dagen bij Mediamarkt eind volgende week?

300 euro cashback op de volgende modellen: UE55KS7000SXXN , UE55KS7500SXXN, UE55KS8000LXXN, UE55KS9000LXXN, UE60KS7000SXXN, UE65KS7000SXXN, UE65KS7500SXXN, UE65KS8000LXXN, UE65KS9000LXXN, UE65KS9500LXXN, UE75KS8000LXXN, UE78KS9000LXXN, UE78KS9500LXXN en UE88KS9800LXXN

Geldig van 23 t/m 29 januari.
Enkel in NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
Heb je een linkje van die eerder geplaatste tekst? Misschien staan er ook voorwaarden bij.
Pagina: 1 ... 24 ... 60 Laatste