Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag in de nabije toekomst de nieuwe DOOM spelen, het liefst op high 1920x1080
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600, maximaal €650 als dat een significant voordeel oplevert
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech muis en toetsenbord, Asus xonar essence geluidskaart ST PCI, 2 harde schijven voor opslag, Full HD 27 inch beeldscherm Iiyama, Logitech Z5500 digital 5.1 speakers, coolermaster 600w voeding, heb een nieuwe 2e hands kast, atx
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een redelijk knap presterend systeem op t gebied van gaming, hoeft niet t aller sterktst te zijn, als ik de games van nu en in de nabije toekomst maar redelijk goed op full hd kan draaien
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur, heb wel al jaren kaartjes van Nvidia gehad, vind ook hun software prettig werken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau vind ik niet gek belangrijk, evenals energiekosten, als t systeem maar goed presteert voor gaming. Zeker een SSD!
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Vrij duidelijk de meeste bang for my buck
Ik wil ook graag weten welke merken goed/beter presteren dan andere merken. Vroeger was ik erg thuis in alle benamingen van CPUs/GPUs, maar tegenwoordig weet ik niet meer zo goed hoe dat allemaal inelkaar steekt. Een pc zelf assembleren/installeren is voor mij goed te doen gezien mijn technische achtergrond
Ik heb nu dit systeempje bedacht:
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Alvast bedankt!
Mvg,
EDIT:
Oude systeem: intel core i7 950, nvidia GTX660ti, 6gb ram. Draait de doom beta, evenals star citizen alpha erg matig, op lage resolutie.
Ik wil graag in de nabije toekomst de nieuwe DOOM spelen, het liefst op high 1920x1080
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600, maximaal €650 als dat een significant voordeel oplevert
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech muis en toetsenbord, Asus xonar essence geluidskaart ST PCI, 2 harde schijven voor opslag, Full HD 27 inch beeldscherm Iiyama, Logitech Z5500 digital 5.1 speakers, coolermaster 600w voeding, heb een nieuwe 2e hands kast, atx
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een redelijk knap presterend systeem op t gebied van gaming, hoeft niet t aller sterktst te zijn, als ik de games van nu en in de nabije toekomst maar redelijk goed op full hd kan draaien
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur, heb wel al jaren kaartjes van Nvidia gehad, vind ook hun software prettig werken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau vind ik niet gek belangrijk, evenals energiekosten, als t systeem maar goed presteert voor gaming. Zeker een SSD!
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Vrij duidelijk de meeste bang for my buck
Ik heb nu dit systeempje bedacht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 182,50 | € 182,50 |
| 1 | Asus H110-PLUS | € 74,10 | € 74,10 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 69,95 | € 69,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 582,50 | |
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Alvast bedankt!
Mvg,
EDIT:
Oude systeem: intel core i7 950, nvidia GTX660ti, 6gb ram. Draait de doom beta, evenals star citizen alpha erg matig, op lage resolutie.
[ Voor 37% gewijzigd door Quickshifter op 20-04-2016 14:42 ]