Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirM1ster
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-03-2022
Pas geleden bij Telfort internet afgenomen en ook paar weken geleden er ook iTV aan toegevoegd. Nu kwam ik er wel achter dat mijn Chromecast het niet doet met sommige streaming services via de Experiabox v8. Afgelopen week een Fritz!box aangeschaft om de ExperiaBox te vervangen en maar één router over te houden. Ik had eerst een D-link achter de Experiabox geplakt en de E.box in bridge mode gezet, maar dit gaf regelmatig problemen met de VDSL.

Ik heb hier en daar al verschillende topics bekeken en ook op Telfort's Forum zitten kijken naar oplossingen, maar ik heb het tot dusver nog niet werkende gekregen. Ik moet nog wel wat verder speuren naar werkende oplossingen, maar ondertussen post ik hier alvast even om te zien of iemand het al weet.

Mijn router is een Fritz!box 3490 met de laatste firmware 140.06.30 geïnstalleerd via auto-update. Ik heb ook al naar de instellingen gekeken die Telfort geeft voor een eigen modem (https://www.telfort.nl/pe...ingen-met-eigen-modem.htm), maar tot zover heeft het nog niet gewerkt.

Weet er iemand een oplossing welke ik kan proberen of kan er iemand mij vertellen hoe ik de nieuwste firmware 140.06.51 op mijn router kan krijgen dmv handmatige installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:16
Alleen internet of ook met TV?
Ik zou hier eens kijken: Telfort xDSL Internet ervaringen topic - Deel 20

Voor tv:
Misschien kun je hier eens kijken: Prolution in "Telfort xDSL Internet ervaringen topic - Deel 20"

Ik weet alleen niet of het werkt voor jouw type Fritzbox.

[ Voor 27% gewijzigd door krakendmodem op 20-04-2016 10:15 ]