Ik wil graag mijn wifi netwerk uitbreiden. Ik beneden bij het modem een Apple Airport extreme staan. Deze breid ik uit naar mijn kamer waar ik slecht internet heb. Nu heb ik de kabel vanaf het basis station (airport extreme) naar mijn kamer getrokken, dit is een cat6 kabel en is 25 meter lang. Beneden bij de router heb ik de connector van de kabel los geknipt ivm ruimte door het gat. Deze heb ik vervolgens netjes weer aangesloten. (Zelf met een tang en nieuw connector)
Deze kabel doet het gewoon alleen niet op de snelheid die we gewend zijn. Als ik de snelheid meet met de cat6 kabel kom ik op 40 mbps uit. Als ik dit met een andere kabel doe ook vrij lang is dan kom ik makkelikk uit op 200 mbps. Dat is ook ons abbonement snelheid.
Wat is er mis gegaan ?
Please help!
Deze kabel doet het gewoon alleen niet op de snelheid die we gewend zijn. Als ik de snelheid meet met de cat6 kabel kom ik op 40 mbps uit. Als ik dit met een andere kabel doe ook vrij lang is dan kom ik makkelikk uit op 200 mbps. Dat is ook ons abbonement snelheid.
Wat is er mis gegaan ?
Please help!