-Mijn vraag
Heb ik slechte/defecte PSU?
-Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 + League of Legends + World of Warcraft + f.lux (software voor 's avonds, maakt je scherm meer oranje).
Momenteel ben ik nog niet in het bezit van een goede GPU, dus er worden helemaal geen intensieve dingen gedaan op mijn computer.
-Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Even kort contact opgenomen, via mail, met de support van SilverStone.
Al bij al heel weinig hulp gekregen, ze hadden "Coil Whine" vermeld en een eventueel defecte fan.
Voor de rest heel weinig, aangezien ik zomaar geen zaken durf te proberen zonder eerst raad/uitleg te zoeken.
-Bijkomende informatie
Het is een 500 watt van SilverStone, aangekocht via Amazon Duitsland.
PSU is sinds twee weken in mijn bezit en heeft sinds de allereerste momenten al lawaai gemaakt.
Omschrijving van het lawaai:
- Vaak stil, soms redelijk luid maar nooit héél luid.
- Meestal monotoon en soms gaat het wat alle kanten uit, zowel laag als hoog gezoem
- Nooit heel lang. Het langste was misschien een 2-tal minuten
Laten we hopen dat ik hem niet via RMA terug moet sturen...
Ik zie heel hard op tegen m'n computer, allicht een maand, te moeten gaan missen
Alvast bedankt voor het lezen!
Heb ik slechte/defecte PSU?
-Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 + League of Legends + World of Warcraft + f.lux (software voor 's avonds, maakt je scherm meer oranje).
Momenteel ben ik nog niet in het bezit van een goede GPU, dus er worden helemaal geen intensieve dingen gedaan op mijn computer.
-Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Even kort contact opgenomen, via mail, met de support van SilverStone.
Al bij al heel weinig hulp gekregen, ze hadden "Coil Whine" vermeld en een eventueel defecte fan.
Voor de rest heel weinig, aangezien ik zomaar geen zaken durf te proberen zonder eerst raad/uitleg te zoeken.
-Bijkomende informatie
Het is een 500 watt van SilverStone, aangekocht via Amazon Duitsland.
PSU is sinds twee weken in mijn bezit en heeft sinds de allereerste momenten al lawaai gemaakt.
Omschrijving van het lawaai:
- Vaak stil, soms redelijk luid maar nooit héél luid.
- Meestal monotoon en soms gaat het wat alle kanten uit, zowel laag als hoog gezoem
- Nooit heel lang. Het langste was misschien een 2-tal minuten
Laten we hopen dat ik hem niet via RMA terug moet sturen...
Ik zie heel hard op tegen m'n computer, allicht een maand, te moeten gaan missen
Alvast bedankt voor het lezen!