Tweakers Flash video stuk in oudere Firefox ;)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Sinds kort is er iets veranderd. De bedieningsbalk onder video's ziet er wat anders uit. Helaas werkt het bij mij ook gelijk niet meer. :') Draaiende animatie na starten en verder blijft het diepzwart. Flash is up-to-date.

Uit de Error Console:

Error: Object.create is not a function
Source File: http://tweakimg.net/x/vid...ayer-v2.min.js?1459246513
Line: 58

Error: StreamOnePlayer is not defined
Source File: http://tweakers.net/video...dth=620&height=349&zone=2
Line: 40

Error: Object.getOwnPropertyNames is not a function
Source File: http://tweakimg.net/x/vid...ayer-v2.min.js?1459246513
Line: 58

Ik hoop dat onze koene devvers hier wat mee kunnen. :P Als het gefikst kan worden ben ik weer blij. :)

Alle reacties

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

En over welke versie van Firefox spreken we dan?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Ummm.... 3.6.16 O-)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01

Nakebod

Nope.

Volgens mij gebruik je gewoon de HTML5 player, gezien de StreamOne v2 javascript file
En is de Flash player überhaupt nog wel online?
En en en.. waarom zou antiek :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Wat voor soort video het ook is het werkt niet. Mijn reserves heb ik al eens eerder beschreven.

Tracker verdwenen in oudere Firefox

Die nieuwe browsers VRETEN ook geheugen en pagina's crashen regelmatig. Als ik die pagina dan open in die oude firefox dan werken ze gewoon.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-10 15:32
Waarom gebruik je een browser die oud genoeg is voor de kleuterschool?

Ik wil niet weten hoeveel kwetsbaarheden er in die stokoude browserversie zitten, waardoor je vatbaar bent voor Angler en consorten (ofwel: hallo CryptoWall, TeslaCrypt, CryptoLocker, enz.).

We are shaping the future

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wow, die is behoorlijk oud! Waarom niet even upgraden? Ik zit al op versie 45.0.2. ;)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:36

Cyphax

Moderator LNX
AW_Bos schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:19:
[...]

Wow, die is behoorlijk oud! Waarom niet even upgraden? Ik zit al op versie 45.0.2. ;)
Dat zegt ie toch :P
CaptJackSparrow schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:15:

Die nieuwe browsers VRETEN ook geheugen en pagina's crashen regelmatig. Als ik die pagina dan open in die oude firefox dan werken ze gewoon.
Nou is het mbt geheugengebruik wel zo dat het de spuigaten uit ging lopen maar daar hebben ze bij Mozilla opzich niet over stilgezeten dus ik zou zeggen: download een portable firefox en probeer die eens. Dan blijft je oude Fx onaangetast en kan je eens kijken of het vandaag de dag niet alsnog gewoon goed gaat want de nadelen van je oude browser worden helaas alleen maar groter, niet kleiner, hoe frustrerend dat ook is. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Ik ging overigens uit van Flash video omdat het wordt geblokt door Flashblock. Ik zie nu dat ik daar ook "Block HTML5 video as well" aangevinkt heb staan. ;)

Verder is een discussie over de browser off-topic en heb ik daar ook in dat topic waar ik naar verwees al e.e.a. over gezegd. Irritant slechte user interface was er dus eentje van. :X

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik snap je redenen, maar op een gegeven moment kan je er steeds lastiger omheen. Niet elke website houdt nog rekening met oude browsers ;).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-10 15:32
En daarbij, als je een vijf jaar oude browser gebruikt ben je dus ook vatbaar voor kwetsbaarheden die in de afgelopen 5 jaar zijn ontdekt. Omdat je niet braaf je software bijwerkt loop je als het ware rond met een schietschijf op je rug. Exploit-kits zoals Angler en Blackhole zijn daar erg blij mee, want dat maakt de kans om jouw pc te besmetten met malware/ransomware alleen maar groter.

Dat de user interface van nieuwere browsers er anders uitziet is meer een kwestie van wennen. Dat is een gevalletje Who Moved My Cheese? ;)

We are shaping the future

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
En zoals ik al schreef gebruik ik er daarom diverse browsers naast zoals Opera en Iron Portable en Qupzilla Portable. Dat deed ik al heel lang vanwege forse restricties die ik uit veiligheidsoverwegingen in die Firefox altijd al gebruikte waardoor bepaalde zaken sowieso al niet werken en ik die dingen op andere browsers deed/doe. Wat ik kan doen doe ik in Firefox waarin veel niet mag. Tweakers krijgt natuurlijk wel de ruimte die nodig is om te werken.

De beste beveiliging zit tussen je oren. Daarnaast schrijven malwaremakers voor de gangbare browsers. Een ongangbare browse gaat dus op een gegeven moment misschien zelfs wel weer bescherming bieden tegen malware omdat die malware exploits gebruikt die (nog) niet in die oudere browser zaten.

Maar daar wil ik eigenlijk helemaal geen discussie over voeren gaf ik al aan. Ik weet heel goed wat er allemaal speelt en wat er allemaal is. Ik maak een bewuste keuze.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

CaptJackSparrow, je hebt hetzelfde probleem als Opera Vids Flash. Er wordt geen flash gebruikt en je browser is dermate bejaard dat H.264 het er niet in doet. Of je gaat met de tijd mee, of je accepteerd gewoon dat je geen video's meer kan afspelen hier. Dat zijn je keuzes. De devs gaan geen moeite doen voor "oude meuk". En ik geef ze groot gelijk. Anders zou er nog steeds support worden gegeven voor IE6. :X

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:34

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad, support voor Firefox 3.6 kunnen en willen we niet meer leveren. Ga mee met de tijd ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1