Toon posts:

Wat een apparaat, niet te geloven!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 451 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 11:28 schreef limp_bizkit het volgende:

[..]

als je wilt pronken doe je zoals ik doe:
1x ATi Radeon 64MB DDR ViVo + 1x NEC MultiSync FE950
1x Matrox G450 D-H + 2x NEC MultiSync FE700

en dit is dus eigenlijk ook neit om mee te pronken want ik heb de ruimte echt nodig. :)

de matrox + NEC monitoren zijn besteld >:)

ben ook erg tevreden over mijn NEC, vond hem even goed als de Sony nogwat.. die was alleen stukken duurder :)
:P Idd, veel meer harde waren voor tzelfde geld, ok, je hebt je punt duidelijk gemaakt ;) (ik ben dom) ;)
Maar lekker spul bij elkaar zo :)

Verwijderd

voor 3000,-

4x Matrox G450 D-H PCI...

8 15" monitoren erbij.... ga naar een LAN party en de hele LAN ben jij de MAN :D

maar als ik de keus had had ik zo'n grote SONY gekocht die jij hebt... maar ja... die radeon had ik al.. monitor ook... en heb nu dus geld voor de matrox + NEC combo.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 11:36 schreef limp_bizkit het volgende:
voor 3000,-

4x Matrox G450 D-H PCI...

8 15" monitoren erbij.... ga naar een LAN party en de hele LAN ben jij de MAN :D

maar als ik de keus had had ik zo'n grote SONY gekocht die jij hebt... maar ja... die radeon had ik al.. monitor ook... en heb nu dus geld voor de matrox + NEC combo.. :)
Mooi spul bij elkaar gespaard !. Ik snap ook niet waarom Cheetah (ergens in deze draad) zo reageert. Als mensen er nou hard voor hebben gespaard, dan is t ze toch gegund? :P

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:49
hij is misschien iemand die alles van papa krijgt en dus niet weet hoe het is/voelt om trots te zijn op iets dat je helemaal zelf gespaart en betaald heb :)

not suppost to flame cheatah!!

:D

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Gefeliciteer jumperFreed :)

En ik ben het met je eens

Sony maakt perfecte beeldkannonnetjes (zoals femme ze noemt) :)

It seemed like a good idea at the time

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:12

Milmoor

Footsteps and pictures.

Ik ga voor de GDM-FW900, het geld ligt al klaar. Net toen ik hem een tijdje terug wou bestellen vloog de prijs omhoog. Inmiddels is hij volgens pricewatch weer terug op een "redelijk" niveau. ƒ 4499,- bij mediamarkt, alleen reageren ze niet op hun mail en hebben ze geen telefoon :( En om nou helemaal naar leeuwarden of naar de randstad te rijden (ik woon in Hengelo ov)... bovendien is mijn bagagedrager niet groot genoeg.
Afbeeldingslocatie: http://www.sonystyle.com/vaio/images/products/product_gdm_fw900.gif

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 14:48 schreef Joost E. Boere het volgende:
Ik ga voor de GDM-FW900, het geld ligt al klaar. Net toen ik hem een tijdje terug wou bestellen vloog de prijs omhoog. Inmiddels is hij volgens pricewatch weer terug op een "redelijk" niveau. ƒ 4499,- bij mediamarkt, alleen reageren ze niet op hun mail en hebben ze geen telefoon :( En om nou helemaal naar leeuwarden of naar de randstad te rijden (ik woon in Hengelo ov)... bovendien is mijn bagagedrager niet groot genoeg.
[afbeelding]
daar 8 van en dan 4 matrox kaartjes :9~

:)

ik heb trouwens ook heel lang moeten sparen voor mijn systeem!! heb nu zelfs nog wat onderdelen van mijn pa in gebruik wegens geld gebrek en omdat ze er nog niet zijn...
mijn PIII op zijn BX... tsja.. ik wacht op de tualatin planken.. daar dan een tijd mijn PIII op en als ik dan geld heb... :9
maar eerst 2 extra monitoren + matrox.. :9

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 14:48 schreef Joost E. Boere het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd!!! En je bent nog gekker dan ik :P

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 13:22

The_Duke

ho gek!

WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :'(, ik wil ook een Sony.

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:12

Milmoor

Footsteps and pictures.

Deze samsung is ook best leuk :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.samsungelectronics.com/monitor/images/240t_splash.jpg

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10
Ik heb een bescheiden Sony, maar hij bevalt nog steeds perfect :)

http://www.sonystyle.com/vaio/displays/cpd_e200.htm

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op maandag 25 juni 2001 16:33 schreef InZane het volgende:
Ik heb een bescheiden Sony, maar hij bevalt nog steeds perfect :)

http://www.sonystyle.com/vaio/displays/cpd_e200.htm
die is ook leuk, maar de CPD-G200 is beter :P jaja je raad het al, die heb ik :9

vlgns mij kan je bij de E200 de scherpte niet afregelen, of heb ik dat mis

It seemed like a good idea at the time

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:39
Ik kan je wel begrijpen jumperFreed, ben namelijk ook behoorlijk pietjeprecies op 2D gebied. Anderhalf jaar geleden een Iiyama 22" gekocht en aan m'n G400 gehangen (met BNC natuurlijk): nog steeds perfect&probleemloos beeld (geen 19" ellende). Nu ik wat meer pegels te besteden heb zou ik, moest ik nu een 21/22" kopen ook voor zo'n 0.22mm dotpitch Sony of Eizo gaan :9 In ieder geval geen grovere dotpitch want dan schiet ik er qua kwaliteit niets mee op (Sony 0.24/0.26 NF Trini's op m'n werk vind ik niet beter als m'n Iiyama) Daarom is een 24"ook out of the question.
Dat je er lang plezier van mag hebben :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Jumperfreed:
Omdat ik nu toch weer ellende heb ontdekt met m'n laatste LG915 wil ik ook overstappen naar een monitor met een dotpitch die over het hele scherm gelijk is. Kun je me eens mailen? Ik zou die Sony wel eens willen bekijken. Je lijkt me net zo kritisch als ik!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Swinnio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 09:00
Op maandag 25 juni 2001 12:11 schreef Mister_X het volgende:
hij is misschien iemand die alles van papa krijgt en dus niet weet hoe het is/voelt om trots te zijn op iets dat je helemaal zelf gespaart en betaald heb :)

not suppost to flame cheatah!!

:D
Ben het anders wel een beetje met Cheetah eens. Als iedereen die ergens voor spaart en het dan koopt, een topic start, zal er van GoT niet veel zinnigs meer overblijven. Als ie nou zou reageren als iemand vraagt naar ervaringen met deze monitor: ok. Maar ik geloof zo ook wel dat ie geil (hoewel ik daar een ander idee bij heb) en goed is. Mag ook wel voor zo'n bedrag...
Ik word een beetje moet van al die mensen die moeten pronken met hun hardware. Iemand geïnteresseerd in een topic over mijn nieuwe muismat? Betaald van mijn krantenwijk >:)

If the world wouldn't suck, we'd all fall off

Verwijderd

zit ik hier met me 15" @ 800x600 100hz :'(

Verwijderd

Wel eens gekeken naar de datum van het topic..??? :Z :Z :Z

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmmz, beeeetje nutteloos om dit nog omhoog te halen -> oude }:O }:O }:O.
Pagina: 1 2 Laatste