Toon posts:

Wat een apparaat, niet te geloven!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 451 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste, dit is geen: kijk nou eens wat ik heb, eerlijk waar niet, maar ik ben zo grandioos happy met deze aankoop waar ik hard voor gespaard heb, dat ik t ff moest posten :P

Ik ben vanaf vandaag de trotse bezitter van de Sony GDM F520, tering, wat een GRANDIOOS mooie monitor. Ik dacht altijd dat de prijs/ kwaliteit van Sony ver te zoeken was, maar als ik t vergelijk met m'n vorige iiyam 450 pro: wat een verschil. Ja, ik weet t, ik ben gestoord dat ik zo'n duur ding koop, maar ik ben een pietje precies/frustie wat t beeldscherm betreft en met Iiyama was ik niet 100% tevreden.....Vragen over de monitor? Ik hou je niet tegen :)

Sorry modjes, als dit niet hoort, maar ik ben errug happy :P

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:40
Hoeveel "? en wat heeft 't gekost? :P

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Gefeliciteerd, zal zeker wel een schitterend ding zijn, ik heb zelf de G400 en ben daar ook erg happy mee.

Een goede minitor is de beste investering, hiermee kun je voorlopig vooruit en nou geen Trident eraanhangen he ;)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 21:00 schreef Xtuv het volgende:
Hoeveel "? en wat heeft 't gekost? :P
3195,- bij de greef computers :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 21:01 schreef edward2 het volgende:
Gefeliciteerd, zal zeker wel een schitterend ding zijn, ik heb zelf de G400 en ben daar ook erg happy mee.

Een goede minitor is de beste investering, hiermee kun je voorlopig vooruit en nou geen Trident eraanhangen he ;)
Ja, echt een grandioos apparaat :P

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:04
Op zaterdag 23 juni 2001 21:01 schreef jumperFreed het volgende:

[..]

WOW! dat is best duur!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:32
Had je geld over? :P

• Xtuv
  • Laatst online: 14:40

[..]

Nog wat vergeten ;)
hoeveel " istie nou? hoeveel Inch dus :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat is tering duur, maar de specificatie liegen er ook niet om, met een dotpitch van .22 over t hele scherm gelijk (ipv van een verloop van 24-27) en een maximale res. van 2048x1536 @ 85 hz. In een woord: heerlijk :)

En nee, geld heb ik nooit teveel :P . Maar wel lang voor gespaard :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 21:04 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Nog wat vergeten ;)
hoeveel " istie nou? hoeveel Inch dus :P
oops, sorry, 21" :P

Verwijderd

Als je dan toch aan iedereen laat weten dat je dat ding gekocht hebt, zou je dan voor de mensen die niet alle sony type nummers uit hun hoofd kennen kunnen zeggen wat voor monitor het is?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 21:09 schreef nerd-o-matic het volgende:
Als je dan toch aan iedereen laat weten dat je dat ding gekocht hebt, zou je dan voor de mensen die niet alle sony type nummers uit hun hoofd kennen kunnen zeggen wat voor monitor het is?
Ok, deze:

http://www.sonystyle.com/vaio/displays/gdm_f520.htm

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:22

Zucht388

Dreadhead

Mag ik hem hebben? :P

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 21:14 schreef pierkwam het volgende:
Mag ik hem hebben? :P
Moet dat nou, ik heb em net :P

Verwijderd

hehe....SONY rulez...zelf heb ik een Sony multiscan E-400 19" en ben erg tevreden.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 21:15 schreef AMADEUZ het volgende:
hehe....SONY rulez...zelf heb ik een Sony multiscan E-400 19" en ben erg tevreden.
Ja, idd, ze zijn walgelijk duur, maar ze rulen idd zwaar :9~

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik heb hier de sony e400 19 inch ik ben ook zo geil op dat ding wil nie anders en echt die sonys zijn echt niet te vergelijken met iiyama monitoren die zijn veel waziger en confergentie problemen .

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Dat je niet meteen de GW-900 heb gehaald :P
>:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 21:23 schreef trictrac het volgende:
Dat je niet meteen de GW-900 heb gehaald :P
>:)
:P
Die was me nou net iets TE duur :P

Asl ik zometeen niet meer reageer, komt dat door dat klote SONERA, dat ligt er constant uit :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 21:19 schreef _MaLa_ het volgende:
ik heb hier de sony e400 19 inch ik ben ook zo geil op dat ding wil nie anders en echt die sonys zijn echt niet te vergelijken met iiyama monitoren die zijn veel waziger en confergentie problemen .
Pziez, ik heb idd totaal GEEN convergentie probs meer, ook had ik bij de iiyama kromme randen: met deze sony ook :(

Verwijderd

fijn voor je, maar jammer genoeg voegt deze thread niets toe aan GoT

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 21:47 schreef Cheatah het volgende:
Waarom niet :? Misschien willen sommige mensen wel wat meer weten over dit ding :?

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Had ff doorgespaard voor die 24" breedbeeld.

die willik ooit nog eens gaan kopen :9

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 21:49 schreef yGiDoRp het volgende:
Had ff doorgespaard voor die 24" breedbeeld.

die willik ooit nog eens gaan kopen :9
Neuh, Ik ben gek, maar zo gek.... En dan is alles altijd "uit verhouding" , dat lijkt me nix :P

Verwijderd

Gefeliciteerd! Groot gelijk, het is z'n geld waard, vraag dat maar eens aan de profs uit de grafische industrie! Ik heb mijn iiyama 450 pro een paar keer moeten omruilen voor ik een goeie had. Daar vertelde een technicus me dat hij een iiyama perfect kon krijgen, maar dan kost dat wel twee dagen werk met kleine magneetjes enzo. Er staat daar een uur of twee maximaal voor om de zaak bij te stellen. Zie hier het prijsverschil en de kromme randen onscherpe hoeken enz. Soms heb je mazzel en tref je een goeie monitor die makkelijk af te stellen was.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 21:52 schreef BoZ het volgende:
Gefeliciteerd! Groot gelijk, het is z'n geld waard, vraag dat maar eens aan de profs uit de grafische industrie! Ik heb mijn iiyama 450 pro een paar keer moeten omruilen voor ik een goeie had. Daar vertelde een technicus me dat hij een iiyama perfect kon krijgen, maar dan kost dat wel twee dagen werk met kleine magneetjes enzo. Er staat daar een uur of twee maximaal voor om de zaak bij te stellen. Zie hier het prijsverschil en de kromme randen onscherpe hoeken enz. Soms heb je mazzel en tref je een goeie monitor die makkelijk af te stellen was.
Bedankt!!!

En idd, ikwas in t begin blij met m'n iiyama, maar ging me steeds meer ergeren aan die "kleinigheden" . Da's nu nog steeds niet over :(

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
geen lage prijs in iedergeval..is toch een goeie mnd salaris, maar zoals je zei heb je er lang voor gespaard, maar dat heb ik er niet voorover om zoveel te sparen ervoor heb liver eentje van 1200piek(ook veel natuurlijk) en de rest gaat naar mijn auto toe die ik lekker mooier kan maken met een verlangings set ofzo..

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.sonystyle.com/vaio/images/products/product_gdm_f520.gif
Idd een gigantisch mooie monitor. Misschien iets voor mijn volgende monitor ;) (Heb um eens gezien in een winkel) Toch maar ff gaan zeuren bij papa :P

Verwijderd

Waarom niet Misschien willen sommige mensen wel wat meer weten over dit ding
joh als je je eigen apparatus nou 1 keer noemt in een reply-tje, ok dan...

maar om er nou een topic over te starten en vervolgens zelf je eigen thread voor de helft gaat vullen???

[mening]dat vind ik een beetje triest[/mening]

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 21:58 schreef Kev0867 het volgende:
geen lage prijs in iedergeval..is toch een goeie mnd salaris, maar zoals je zei heb je er lang voor gespaard, maar dat heb ik er niet voorover om zoveel te sparen ervoor heb liver eentje van 1200piek(ook veel natuurlijk) en de rest gaat naar mijn auto toe die ik lekker mooier kan maken met een verlangings set ofzo..
Ieder z'n passie :P en da's alleen maar goed: jij je auto, ik m'n pc's :)

t was de laagste prijs die ik kon vinden :P

En als je nagaat dat ik er toch wel drie pc's mee wil doen, dan valt de uitgave weer mee :P

Verwijderd

Toch niet jaloers he, Cheatah?

Verwijderd

heb je ook al een g3 ??? is wel bagger in 2d magoed....

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 22:03 schreef BoZ het volgende:
Bedankt voor de bijval ;) , ik dacht ook zoiets. Ik heb er lang over gedaan hoor, Cheetah, niet gekregen of zow .......

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 22:03 schreef mgfun het volgende:
heb je ook al een g3 ??? is wel bagger in 2d magoed....
Nope, t geld is op :P

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 22:03 schreef BoZ het volgende:
Ik ben niet jaloers op [mening]zielige arrogante[/mening] personen

Verwijderd

Ja, dat vind ik ook, sinds ik mijn tnt2 heb ingewisseld voor een gts is mijn beeldkwaliteit in 2d er behoorlijk op achteruit gegaan. Ik heb wel het idee dat de drivers nog wat verschil uitmaken. De 12.90 is retesnel, maar niet echt scherp in 2d. Had laatst een andere 10.80 ofzo en die leek me beter.

Verwijderd

Een Aperture Grill Pitch van 0.22mm, daar kan echt geen eeeen monitor aan tippen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 22:05 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Ik ben niet jaloers op [mening]zielige arrogante[/mening] personen
Waar is dat nou voor nodig, ik zeg toch dat ik lang er voor heb gespaard :?

Verwijderd

Cheatah, er is iets loos met je inlevingsvermogen. Je begrijpt toch wel dat enthousiasme over iets goeds (waar je lang voor gespaard hebt)iets anders is dan arrogantie? Dit forum is er niet alleen om te klagen over dingen die niet werken, maar ook om de goeie produkten eens in het zonnetje te zetten.

Verwijderd

Sorry ik werk ook hard voor alles wat ik koop, alleen stel ik me er wat anders mee op.
Ik zal verder niet meer posten in JOUW thread, ik heb gezegd wat ik kwijt wilde...

Verwijderd

Jawel hoor... Op deze manier komen de tweakers meer te weten over de blijkbaar hoge kwaliteit van die monitor...

Dus hij voegt wel degelijk iets toe.

edit: wow bijna een hele pagina replies terwijl ik dit zat te typen :)

Verwijderd

Dan typ je niet echt snel...;)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:19

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Grappig dat jullie zeggen dat Iiyama zo wazig is enzo.. is gewoon Sony beeldbuis.. dus die Sony's zijn zo wazig ;)

Maare.. je betaald er voor, maar je krijgt wel wat. Zeker mooie beestjes!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 22:22 schreef nigelator het volgende:
Grappig dat jullie zeggen dat Iiyama zo wazig is enzo.. is gewoon Sony beeldbuis.. dus die Sony's zijn zo wazig ;)

Maare.. je betaald er voor, maar je krijgt wel wat. Zeker mooie beestjes!
iiyama en sony gebruiken toch niet dezelfde beeldbuizen: iiyama is mitsubishi diamondtron en sony eigen trinitron, geloof ik hoor.

anyway gefeliciteerd met die prachtige sony-monitor, serieus ik ben echt jaloers! Ik wilde eerst ook een sony hebben, heb nu een lg 915+, is ook perfect NU (na veel omruilen), maar geniet ervan :)

Verwijderd

Als gelukkig Iiyama VMPro 450 gebruiker wil ik je ook feliciteren met je aanwinst.
Verder wil ik wat rechtzetten: Iiyama monitoren geven ook een perfect en haarscherp beeld hoor (moet je wel op de resolutie 640x480 werken :+ ).

|:(

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
hahah jah da klopt maar ik ret me wel achter me sony >:)

• Sick Nick
  • Laatst online: 23:07

Sick Nick

Drop the top!

Op zaterdag 23 juni 2001 23:01 schreef PeepPeep het volgende:
Als gelukkig Iiyama VMPro 450 gebruiker wil ik je ook feliciteren met je aanwinst.
Verder wil ik wat rechtzetten: Iiyama monitoren geven ook een perfect en haarscherp beeld hoor (moet je wel op de resolutie 640x480 werken :+ ).

|:(
Of op 1600*1200 maar dat terzijde.
Wat een retestrakke monitor is die Sony zef :9~
Da's toch wel een klasse hoger dan die 22" Pyama van mij (qua dot pith iig wel, qua hz. zal het wel ongeveer gelijk zijn.
Hoe zwaar is dat ding eigenlijk? Mijnes is GVD 33 KG :( Probeer dat maar normaal in je eentje naar boven te krijgen.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04
Ik zat dus ook te twijfelen tussen Iiyama en Sony. Maar nu weet ik dus wel zeker dat ik voor Sony moet gaan. Ik ben op zoek naar een 19" maar dan wil ik wel een echte Trinitron en niet zo'n plat beeldbuissie (vinnik gaar).

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 24 juni 2001 01:28 schreef Wannapuf het volgende:
Ik zat dus ook te twijfelen tussen Iiyama en Sony. Maar nu weet ik dus wel zeker dat ik voor Sony moet gaan. Ik ben op zoek naar een 19" maar dan wil ik wel een echte Trinitron en niet zo'n plat beeldbuissie (vinnik gaar).
Ehm.... Iiyama heeft ook echte Triniton. Dan moet je niet de budgetversie nemen maar de pro versie. Die hebben allemaal Diamantron (=Triniton voor zover ik weet)

• tiguan
Op zondag 24 juni 2001 01:32 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Ehm.... Iiyama heeft ook echte Triniton. Dan moet je niet de budgetversie nemen maar de pro versie. Die hebben allemaal Diamantron (=Triniton voor zover ik weet)
Ehm nee, Iiyama doet niks met Sony beeldbuizen (waarom denk je dat er geen Trinitron rechtsboven de beeldbuis staat). Diamondtron heeft ook niks met Sony te maken. Echte Trinitron is alleen verticaal plat, horizontaal nog een lichte bolling.

Platte Sony beeldbuizen bestaan wel, maar bij TV's heet dat WEGA en bij monitors Flat Trinitron. Ik zoek dus de originele Trinitron.

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 24 juni 2001 01:34 schreef Wannapuf het volgende:

[..]

Ehm nee, Iiyama doet niks met Sony beeldbuizen (waarom denk je dat er geen Trinitron rechtsboven de beeldbuis staat). Diamondtron heeft ook niks met Sony te maken. Echte Trinitron is alleen verticaal plat, horizontaal nog een lichte bolling.

Platte Sony beeldbuizen bestaan wel, maar bij TV's heet dat WEGA en bij monitors Flat Trinitron. Ik zoek dus de originele Trinitron.
Ah, i see. My bad :o

• tiguan
Op zondag 24 juni 2001 01:40 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Ah, i see. My bad :o
Geeft niks ;) Ik geil alleen zo op dat cilinder vormige beeldbuisje dat ik niks anders wil eigenlijk.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

zodra je een beetje fatsoenlijk kunt gamen op die lcd's ga ik voor zon 18.1"

http://www.sonystyle.com/vaio/displays/sdm_n80.htm

meeste wat ik doe is toch 2d werk

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kolere je maakt me jaloers :P

Heb een 17" philips brilliance die doet het nog steeds prima. 100% scherp *al zeg ik zelluf* krijg je als je er een fatsoenlijke monitor-kabel aan hebt hangen.

en heb een 15" yakumo monitor voor naar lans die is ook super scherp nadeel is de lage refresh rate*

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• tiguan
Jeej, ik heb nog een winkel gevonden die ze verkoopt. De Sony's met originele Trinitron beeldbuis. Meteen besteld ook :) bij adsi.nl

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hotrod/tweakers.net/cpd420gst.jpg

Dit is nou een monitor :9~

19 inch Trinitron Office monitor - 19 inch Trinitron monitor voor kantoorgebruikers - Graphic Picture Enhancement (GPE) - Multi-Astigmatism Lens System (MALS) - Extended Field Elliptical Aperture Lens (EFEAL) - Auto Sizing en Centring (ASC) - Maximale resolutie: 1600 x 1200 @ 75 Hz - Horizontale frequentie: 30 - 96 kHz - Variabele onderlinge lijnafstand (0,25 - 0,27 mm) - Gebruikersvriendelijke OSD-menu - TCO99 gekeurd - Video-input: 2 x VGA (D-sub 15) - Afmetingen (bxhxd): 469 x 444 x 455 mm - Gewicht: 26 kg - Meegeleverde accessoires: netkabel, Mac-adapter, RGB video-kabel, monitor INF diskette en gebruiksaanwijzing - Garantie: drie jaar, 24-uurs on-site omruilservice

Verwijderd

doet die post van jou het nu wel dan? :? doh!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:29
Lekker man, die monitor kun je tenminste echt 10 jaar verder.

* Ronald droomt over desktop van 2056x1536@85hz :9~
of 1600x1200 op 120hz ofzo :)

heeeeel wat beter dan 1600x1200@70hz (wel HAARscherp) op me Philips107b10

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Topicstarter
Toch leuk dat er meer enthousiaste mensen zijn die WEL begrijpen wat voor goed gevoel je van zo'n scherm kan hebben.

Ik kon ff niet reageren, omdat dat klote sonera er telkens uitligt. Nu heb ik weer ff internet, dus bedank ik maar ff snel voor de replys.

Leuk dat er meer mensen "hardwaregeil" zijn :P

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 24 juni 2001 04:39 schreef nitenite het volgende:
Lekker man, die monitor kun je tenminste echt 10 jaar verder.

* Sick Nick droomt over desktop van 2056x1536@85hz :9~
of 1600x1200 op 120hz ofzo :)

heeeeel wat beter dan 1600x1200@70hz (wel HAARscherp) op me Philips107b10
Op 100 Hz is het ook wel te doen hoor :)

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Het is altijd een afweging tussen prijs en kwaliteit, een perfecte Sony is wel heel mooi, maar om daar fl. 3100 voor neer te leggen..., als je voor fl. 1300 een bijna perfecte Iiyama of iets goedkopere Sony kunt kopen... Kwaliteit heeft zijn prijs, dat is een ding wat zeker is.

In ieder geval gefeliciteerd!! Je had overigens ook een flatpanel kunnen kopen, want dat is deze toch niet he?

Verwijderd

Bij mij op school staan TIG van die 19" Sony MultiScan's....... dus wie interesse heeft >:) Erg lekker beeld tov IIyama

• memphis
  • Laatst online: 22:28

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Ik kom met regelmaat bij Sony in Badhoevendorp waar er steeds meer beeldschermen vervangen worden door TFT schermpjes. Eens hoop ik uit de overvolle opslagruimtes een mooie G200 uit te kunnen kiezen :9

Ik zal de volgende keer nog maar eens praten met die gasten want laatst werden er al een 20 verkocht.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 21:27 schreef MegaJurk het volgende:
Het is altijd een afweging tussen prijs en kwaliteit, een perfecte Sony is wel heel mooi, maar om daar fl. 3100 voor neer te leggen..., als je voor fl. 1300 een bijna perfecte Iiyama of iets goedkopere Sony kunt kopen... Kwaliteit heeft zijn prijs, dat is een ding wat zeker is.

In ieder geval gefeliciteerd!! Je had overigens ook een flatpanel kunnen kopen, want dat is deze toch niet he?
Nee, dit is geen lcd/tft scherm, omdat ik dat niet wil. Ik vind t met die apparaten gewoon kut dat ze er op maar één resolutie goed uitzien en dat moet je met oa games dus niet hebben. Ik tenminste niet. En dit scherm is gewoon scherper dan een lcd.

En t is wel een 21' he, voor 1300 piek heb je bij iiyama ook geen 21'.......

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op zondag 24 juni 2001 21:33 schreef Sinclair het volgende:
Eens hoop ik uit de overvolle opslagruimtes een mooie G200 uit te kunnen kiezen :9
Dat lijkt op een IBM?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

En ik heb een Lamborgini Diablo gekocht.
(http://carpoint.newmail.ru/lamborgini/1.htm)
Rijden die auto, niet te geloven. Dat is wel even een verschil met een Mazda of Opel. Hij is weliswaar wat duurder, maar je hebt tenminste wat. Kijk maar op bovengenoemde site, dan kunnen jullie even kwijlen.
:) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 22:05 schreef rara het volgende:
En ik heb een Lamborgini Diablo gekocht.
(http://carpoint.newmail.ru/lamborgini/1.htm)
Rijden die auto, niet te geloven. Dat is wel even een verschil met een Mazda of Opel. Hij is weliswaar wat duurder, maar je hebt tenminste wat. Kijk maar op bovengenoemde site, dan kunnen jullie even kwijlen.
:P Niet zo cynisch/ sarcastisch he :P , maar ik begrijp wat je bedoelt ;)

Verwijderd

Sorry hoor jumperFreed, maar ik kon het niet laten. Er zitten mensen op dit forum waarvan hun hele computer nog niet eens 2500 gulden kost en dan kom jij met een beeldscherm van 3200 gulden.
Toch veel plezier ermee.

Verwijderd

Gefeliciteerd >:)

Ik vind het een mooie monitor maar ik ben ook gelukkig met mijn 451 Iiyama

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 22:14 schreef rara het volgende:
Sorry hoor jumperFreed, maar ik kon het niet laten. Er zitten mensen op dit forum waarvan hun hele computer nog niet eens 2500 gulden kost en dan kom jij met een beeldscherm van 3200 gulden.
Toch veel plezier ermee.

Ja, heb je helemaal gelijk in, maar als je weet dat ik er lang veel voor heb weggelegd, plus dat ik met deze monitor iig 3 systemen wil doen, dan valt de uitgave weer een beetje mee. Sommige mensen kopen elk jaar een nieuw systeem, ik niet en al zeker geen monitor. En hij was zo onwijs mooi, ik had al heel lang nix meer aangeschaft, dus dit kon ik niet laten. Dat gunde ik mezelf :P

Verwijderd

Ja jumperFreed je hebt eigenlijk wel gelijk: als je er nu een jaar of zeven mee kunt doen(voor komputers toch heel lang) dan kost hij iets meer dan 450 per jaar en dat valt dan wel mee voor iets dat je toch wel dagelijks gebruikt. Als je het kunt betalen en je hebt het er voor over: waarom niet? Wat geeft een mens soms niet uit aan tabak en (te) sterke drank en dat is nog ongezond ook.
Ben benieuwd wat er over zeven jaar te koop is: LCD schermen van 30 " en zo plat als een dubbeltje of zo.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 22:28 schreef rara het volgende:
Ben benieuwd wat er over zeven jaar te koop is: LCD schermen van 30 " en zo plat als een dubbeltje of zo.
He, zeg dat nou niet :P , maar over dat tabak enzo: idd! Gelukkig rook ik niet en heb ik geen vriendin, dus je moet ergens je geld aan spenderen :P

Verwijderd

Geen vriendin?: nodig dan wat vrouwen uit de buurt uit om je monitor te komen bekijken. Vrouwen vallen voor zulke mooie monitoren.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 22:41 schreef rara het volgende:
Geen vriendin?: nodig dan wat vrouwen uit de buurt uit om je monitor te komen bekijken. Vrouwen vallen voor zulke mooie monitoren.
LOL, ik denk dat jij meer suc6 zult hebben met je diablo (schaal 1:20 :P ) :P

• Mich
  • Laatst online: 22:53
Wacht maar tot ik mijn philips binnen krijg dinsdag >:)

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 22:43 schreef jumperFreed het volgende:

[..]

LOL, ik denk dat jij meer suc6 zult hebben met je diablo (schaal 1:20 :P ) :P
Ja dat is een goed idee van je: Zie ik een leuke vrouw, vraag ik: "Wil je mijn Lamborgini Diablo zien?" Zij: "Ja natuurlijk, ik ga direct met je mee." Ik laat haar dan mijn schaalmodel zien van de Lamborgini Diablo.
Of ze zegt: "Nee, alleen als je een 21 " Sony monitor hebt ga ik met je mee."

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 22:58 schreef rara het volgende:

[..]

Ja dat is een goed idee van je: Zie ik een leuke vrouw, vraag ik: "Wil je mijn Lamborgini Diablo zien?" Zij: "Ja natuurlijk, ik ga direct met je mee." Ik laat haar dan mijn schaalmodel zien van de Lamborgini Diablo.
Of ze zegt: "Nee, alleen als je een 21 " Sony monitor hebt ga ik met je mee."
Ik denk dat geen van de twee opties veel kans maakt :P . En daar gaat t ook helemaal niet om. IK ben er errug blij mee en heb em niet aangeschaft om te pronken maar alleen maar voor mezelf en dat blije gevoel moest ik hier ff kwijt.

Maar we gaan way offtopic :)

• tiguan
Op zondag 24 juni 2001 21:30 schreef -KOD- het volgende:
Bij mij op school staan TIG van die 19" Sony MultiScan's....... dus wie interesse heeft >:) Erg lekker beeld tov IIyama
Ja, ik heb interesse :9. Worden ze verpatst voor een leuk prijssie?

• Duck-Twacy
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Ik heb ook geen vriendin, dus kan ik kiezen uit een Sony GDM F520 of een Eizo F931. Of zal ik ze allebij maar kopen?

Ja, dit voegt weer niets toe, maar anders haal ik nooit mijn 160 posts :z

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 23:26 schreef Duck-Twacy het volgende:
Ik heb ook geen vriendin, dus kan ik kiezen uit een Sony GDM F520 of een Eizo F931. Of zal ik ze allebij maar kopen?

Ja, dit voegt weer niets toe, maar anders haal ik nooit mijn 160 posts :z
Zucht, we leren t ook nooit he. :P
Dit is toch een forum met allemaal mensen die net zo gek zijn op harde waren als de rest van GoT. Reageer dan pleaz weer ontopic of liever niet. Bedankt :)

Verwijderd

Doe die eizo F931 maar, geweldig ding.

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Op zondag 24 juni 2001 23:29 schreef jumperFreed het volgende:

[..]

Zucht, we leren t ook nooit he. :P
...
Geen gevoel voor humor? De post was geen onzin, ik twijfel tussen een goede Sony of een Eizo (en heb alleen een ex :'(, dus geld zat).
PS bedankt Joep, ik denk dat ik een Eizo koop.
En het is niet mijn schuld dat je hier gediscrimineert wordt als je te weinig posts maakt. Zo dat lucht op.
PS veel plezier met je Sony.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 23:44 schreef Duck-Twacy het volgende:

[..]

Geen gevoel voor humor? De post was geen onzin, ik twijfel tussen een goede Sony of een Eizo (en heb alleen een ex :'(, dus geld zat).
PS bedankt Joep, ik denk dat ik een Eizo koop.
En het is niet mijn schuld dat je hier gediscrimineert wordt als je te weinig posts maakt. Zo dat lucht op.
PS veel plezier met je Sony.
Ok, sorry dan, ik dacht dat je t anders bedoelde: zo van: idioot, dat je een dure sony monitor koopt :P

En ik zou toch voor die sony gaan :P

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Op zondag 24 juni 2001 23:47 schreef jumperFreed het volgende:

[..]

Ok, sorry dan ..
Geeft niet.
Ach ik ga ze allebei maar eens bekijken (ze kosten nagenoeg even veel). Alleen een winkel waar ze allebei te zien zijn? Suggesties? Welke winkel in de randstad
heeft een goede monitor selectie (op voorraad)?
Wat ik belangrijk vindt is een goed contrast en goede helderheid (voor het fraggen overdag :) )
CU

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 23:51 schreef Duck-Twacy het volgende:

[..]

Geeft niet.
Ach ik ga ze allebei maar eens bekijken (ze kosten nagenoeg even veel). Alleen een winkel waar ze allebei te zien zijn? Suggesties? Welke winkel in de randstad
heeft een goede monitor selectie (op voorraad)?
Wat ik belangrijk vindt is een goed contrast en goede helderheid (voor het fraggen overdag :) )
CU
Daar kan ik je niet mee helpen, ik weet alleen nu wel dat de sony, ook in de door jou gestelde eisen, een absolute aanrader is.

Verwijderd

Leuk te lezen dat je erg tevreden erover bent. Die breedbeeld monitor schijnt trouwens te vervormen met games.

Zelf zit ik te twijfelen tussen een iiyama of diezelfde Sony die jij hebt.

Momenteel heb ik twee 21"IIyama die binnenkort vervangen gaan worden.

Ik zit alleen nog te twijfelen welke videokaart ik er aan ga hangen....

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 00:12 schreef GTV het volgende:
Leuk te lezen dat je erg tevreden erover bent. Die breedbeeld monitor schijnt trouwens te vervormen met games.

Zelf zit ik te twijfelen tussen een iiyama of diezelfde Sony die jij hebt.

Momenteel heb ik twee 21"IIyama die binnenkort vervangen gaan worden.

Ik zit alleen nog te twijfelen welke videokaart ik er aan ga hangen....
Ik ben in de gelukkige positie dat ik "first hand" kan vergeljken met m'n iiyama 450 pro en deze sony, die is iig scherper dan de iiyama. Ik was eerst erg blij met m'n iiyama, maar ging me steeds meer ergeren aan t feit dat ik nooit m'n schem helemaal goed kreeg. Telkens had ik kromme randen. En dat heb ik nu nog steeds :( Ook met deze sony zie ik, alleen wel in mindere mate :(

Verwijderd

3100 piek vind ik tohc nog behoorlijk goed geprijsd, volgens mij is de F520 veel goedkoper dan de F500, wel een echt betere monitor ik heb zelf een G400 maar van zon F520 :9~ :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 01:23 schreef michielw het volgende:
3100 piek vind ik tohc nog behoorlijk goed geprijsd, volgens mij is de F520 veel goedkoper dan de F500, wel een echt betere monitor ik heb zelf een G400 maar van zon F520 :9~ :9~
Ja, ik snap ook niet waarom de f500 zo'n stuk duurder is. Hij kan mindere hoge resoluties aan, en hij is minder mooi vind ik. Misschien iemand die weet waarom de f500 duurder is dan de f520 :?

Verwijderd

Waarom koop je dan niet gelijk de GDM-FW900 die is maar iets duurder en op zo'n bedrag scheelt dat maar weinig (of ff door gespaard voor een 18" TFT)

Verwijderd

Rest van de thread niet helemaal gevolgd (moet nog voor wiskunde leren dat ik over een uur heb, snap er geen bal van eigenlijk...) maar ik moet je ff feliciteren met je aankoop. Mijn Iiyama ben ik niet echt tevreden mee, op zich mooi beeld, maar hij is wel een half uur bezig met opwarmen waarna je het beeld weer zelf keurig 'recht' moet gaan zetten, met het vervelende monitormenu'tje. Ik had bij nader inzien toch door moeten sparen... en ik maar denken dat deze al duurder was dan de rest... :'(

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 07:30 schreef TheRaptoR het volgende:
Rest van de thread niet helemaal gevolgd (moet nog voor wiskunde leren dat ik over een uur heb, snap er geen bal van eigenlijk...) maar ik moet je ff feliciteren met je aankoop. Mijn Iiyama ben ik niet echt tevreden mee, op zich mooi beeld, maar hij is wel een half uur bezig met opwarmen waarna je het beeld weer zelf keurig 'recht' moet gaan zetten, met het vervelende monitormenu'tje. Ik had bij nader inzien toch door moeten sparen... en ik maar denken dat deze al duurder was dan de rest... :'(
Ik zie dat veel mensen problemen hebben met Iiyama monitoren, ik moer zeggen ik heb nooit probs gehad met mijn 22". Volgens schijnen die problemen veel voor te komen onder de 19" versie.

Maar idd wat een toffe monitor, als ik nog es geld overheb komt die 24" hie rop me buro. Kan ik ook lekker dvd'tjes kijken :)

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Op zaterdag 23 juni 2001 22:10 schreef Cheatah het volgende:
Sorry ik werk ook hard voor alles wat ik koop, alleen stel ik me er wat anders mee op.
Ik zal verder niet meer posten in JOUW thread, ik heb gezegd wat ik kwijt wilde...
Damn, Volgens mij is iemand (ik zal geen namen noemen ;) een beetje frusti dat ie op zaterdag thuis zit te internetten.

• micmac
  • Laatst online: 26-07 13:21
sony GDM-F520 voor 2945 piek te vinden bij;
www.macplaza.nl

PIII933@1160-Kyro II 64Mb-256MB Sdram-op MSI 6309

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 08:33 schreef micmac het volgende:
sony GDM-F520 voor 2945 piek te vinden bij;
www.macplaza.nl
Ja, da's exclusief BTW , incl is ie daar 3500 piek of zo. Ik heb em voor 3195 INCL.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 07:17 schreef TheMAzTER het volgende:
Waarom koop je dan niet gelijk de GDM-FW900 die is maar iets duurder en op zo'n bedrag scheelt dat maar weinig (of ff door gespaard voor een 18" TFT)
Omdat ik :
Die breedbeeld niet mooi vind, alles is uit verhouding.
ook een 18' tft niet mooi vind, omdat ie maar één resolutie goed kan weergeven, niet echt iets voor games dus.....

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 07:30 schreef TheRaptoR het volgende:
Nou, iiyama is gewoon prijs/kwaliteit toch wel één van de beste hoor. Ik heb ook een iiyama 450 pro gehad. Maar ging me doordat ik zo'n frustie ben, steeds meer ergeren aan kleinigheidjes. Maar t is wel een goeie monitor.......... Dat opwarmen moet zelfs deze sony enigzins hoor, die is ook niet in één keer "passend". Elke monitor moet gewoon ff opwarmen. Dat duurt bij deze 5 minuten, maar hij moet t wel......

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:49
snik... :'( en ik was al blij met mijn 2e hands gekochte vision master pro 400 , 17inch van 400gulden... kan iemand me asjeblieft even opvrolijken door iets positiefs te zeggen over die monitor? anders voel ik me zo zielig... snik...

ow cheata moet niet zeiken,

het feit dat je er hard voor gespaart heb vind ik erguh O.K.! ik ben ook altijd blij dat ik heb moeten werken voor me eigen pc zooi, ken ik er trots op zijn :)

binnekort weer een upgradje, amd1.4 >:) en nieuwste mobo van abit (KG7? ofzo?)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 11:20 schreef Mister_X het volgende:
snik... :'( en ik was al blij met mijn 2e hands gekochte vision master pro 400 , 17inch van 400gulden... kan iemand me asjeblieft even opvrolijken door iets positiefs te zeggen over die monitor? anders voel ik me zo zielig... snik...

ow cheata moet niet zeiken,

het feit dat je er hard voor gespaart heb vind ik erguh O.K.! ik ben ook altijd blij dat ik heb moeten werken voor me eigen pc zooi, ken ik er trots op zijn :)

binnekort weer een upgradje, amd1.4 >:) en nieuwste mobo van abit (KG7? ofzo?)
Voor dat positieve over iiyama monitors: zie m'n vorige reply :P en lekker, een 1.4 amd, daar heb ik de eerstvolgende 10 jaar weer geen geld voor :P ;)

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 23:02 schreef jumperFreed het volgende:
en heb em niet aangeschaft om te pronken
als je wilt pronken doe je zoals ik doe:
1x ATi Radeon 64MB DDR ViVo + 1x NEC MultiSync FE950
1x Matrox G450 D-H + 2x NEC MultiSync FE700

en dit is dus eigenlijk ook neit om mee te pronken want ik heb de ruimte echt nodig. :)

de matrox + NEC monitoren zijn besteld >:)

ben ook erg tevreden over mijn NEC, vond hem even goed als de Sony nogwat.. die was alleen stukken duurder :)
Pagina: 1 2 Laatste