Ik ben door iemand gevraagd om met een aantal opties voor een nieuwe laptop te komen. Met name bouwkwaliteit is belangrijk, ik was dus een beetje op zoek gegaan in de categorie business-laptops, maar werd een beetje overspoeld door het aanbod.
Wat ga je met je laptop doen?
Wordt voornamelijk gebruikt voor tekstverwerken, surfen en media bekijken (televisieseries, films). Een beetje kracht voor eventueel video's en foto's bewerken is mooi meegenomen, maar zeker geen verplichting. Wordt niet tot nauwelijks mee gegamed. Graka lijkt mij dus overbodig.
Wat is je budget?
Ongeveer 200 tot 500 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Belangrijk punt: Toekomstig eigenaar van deze laptop sleept hem overal mee naar toe. Gaat binnenkort op stage in Afrika. Daarbij komt dat hij überhaupt niet zo zuinig omgaat met zijn apparaten (er zijn er al een aantal versleten).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeuren. SSD is erg fijn, maar geen verplichting.
Wat ga je met je laptop doen?
Wordt voornamelijk gebruikt voor tekstverwerken, surfen en media bekijken (televisieseries, films). Een beetje kracht voor eventueel video's en foto's bewerken is mooi meegenomen, maar zeker geen verplichting. Wordt niet tot nauwelijks mee gegamed. Graka lijkt mij dus overbodig.
Wat is je budget?
Ongeveer 200 tot 500 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Belangrijk punt: Toekomstig eigenaar van deze laptop sleept hem overal mee naar toe. Gaat binnenkort op stage in Afrika. Daarbij komt dat hij überhaupt niet zo zuinig omgaat met zijn apparaten (er zijn er al een aantal versleten).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeuren. SSD is erg fijn, maar geen verplichting.
-