Stevige laptop (€200-€500)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainun
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-08 22:18
Ik ben door iemand gevraagd om met een aantal opties voor een nieuwe laptop te komen. Met name bouwkwaliteit is belangrijk, ik was dus een beetje op zoek gegaan in de categorie business-laptops, maar werd een beetje overspoeld door het aanbod.

Wat ga je met je laptop doen?
Wordt voornamelijk gebruikt voor tekstverwerken, surfen en media bekijken (televisieseries, films). Een beetje kracht voor eventueel video's en foto's bewerken is mooi meegenomen, maar zeker geen verplichting. Wordt niet tot nauwelijks mee gegamed. Graka lijkt mij dus overbodig.

Wat is je budget?
Ongeveer 200 tot 500 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Belangrijk punt: Toekomstig eigenaar van deze laptop sleept hem overal mee naar toe. Gaat binnenkort op stage in Afrika. Daarbij komt dat hij überhaupt niet zo zuinig omgaat met zijn apparaten (er zijn er al een aantal versleten).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeuren. SSD is erg fijn, maar geen verplichting.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 08:40
Zou je alstublieft nog een eigen idee aan je beginpost kunnen toevoegen? Volgens het LAA beleid is het de bedoeling dat je ook een eigen idee inbrengt. Toch heb ik twee laptops gezocht om je alvast op weg te helpen.

Ik denk dat dit pricewatch: HP 15-ac120nd of dit pricewatch: Toshiba Satellite L50-C-27Q een goede keuze is. Ik heb een klein beetje het idee dat dit gewoon OEM's zijn waarbij door twee verschillende bedrijven een merk-stickertje op geplakt is. Ze zijn binnen je budget, en aangezien je er niet veel op wilt gamen heb je waarschijnlijk geen GPU nodig. De CPU is tamelijk goed, zeker als je niet vaak gamed.

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:10
Dit ( met nog leeg M2 SSD slot ) ; http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=96&Blocks=0&View=Grid

i5-6200u / HD520 / 4GB / Full HD / DVD-drive / Wifi-ac / B4.0 / 1TB HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

WiLLoW_TieN schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:34:
Dit ( met nog leeg M2 SSD slot ) ; http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=96&Blocks=0&View=Grid

i5-6200u / HD520 / 4GB / Full HD / DVD-drive / Wifi-ac/ B4.0 / 1TB HD
Maar als hij dat wilde had hij wel gezegd : 200 tot 600 euro ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:10
chucky666 schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:36:
[...]

Maar als hij dat wilde had hij wel gezegd : 200 tot 600 euro ;)
Idd my bad....hij kostte onlangs nog 549 en daar kon je dan nog 3% afsnoepen mbv cashbackxl.nl

Is trouwens DE "keus" hier ; [LBBG] Basislaptop april 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 18:47
Is een 2e hands Dell Latitude een idee?
Bijvoorbeeld deze: https://www.nowthatsit.nl...latitude-e6430-18110.html
Stevig en met een SSD voor €489,95.
Pagina: 1