Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 759839

Topicstarter
Hallo beste Tweakers,

Ik ben Shannon en ik ben 18 jaar, ik doe de opleiding ICT maar ben nog een broekie op het gebied van Desktop's bouwen. Daarom dat ik jullie inschakel voor hulp! :)

Mijn vraag is, ik wil graag een desktop pc die League of Legends kan draaien ( Dit is een niet super zwaar spel en het hoef niet te draaien op max settings :p ) ook kan streamen en het liefst ook Skype!

De spullen die ik nodig heb is natuurlijk de kast met alle spullen, een beeldscherm en een toetsenbord. Het enigste wat ik zelf al heb is een muis. Ook heb ik natuurlijk window's nodig aangezien het een desktop pc is die ik zelf moet bouwen word er geen window's bij geleverd verwacht ik haha. :p

Het maakt me niet zo heel erg veel uit wat er voor merken in men computer komen, ook zou ik ooit in de toekomst men pc willen upgraden met bijvoorbeeld meer geheugen, een extra videokaart of andere dergelijke dingen. Dit hoeft niet persee, het belangrijkste is dat ik een goedkope pc kan krijgen.

Ik speel gelukkig niet een al te zwaar spel en ben ook niet echt van plan om hele zware spelen te gaan spelen in de toekomst.

Ik hoop dat ik jullie hierbij genoeg informatie heb gegeven.

Shannon :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-05 13:27

Kek

3flix

Hallo Shannon en welkom op dit forum.

Graag wil ik je wijzen op Nieuw: topic templates als het gaat om pc build advies.

Voor tips kan je kijken in: reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2016

voor de gein:

[ Voor 30% gewijzigd door Kek op 15-04-2016 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 759839

Topicstarter
Kek schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:19:
Hallo Shannon en welkom op dit forum.

Graag wil ik je wijzen op Nieuw: topic templates als het gaat om pc build advies.

Voor tips kan je kijken in: reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2016

voor de gein:
[video]
Kek, ja ik wist zo ongeveer nog een beetje van die starter ding wat ik moest schrijven. En haha ja heb die video al gezien maar aangezien ik niet echt een 2e hands of zoon soort pc shop in de buurt heb wist ik me geen raad. ^^ Ook ben ik zoals ik al zei niet echt een expert in computers bouwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubyrubyruby
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Wat is je budget (Dit wordt normaal ook gevraagd in de template)? Zou jij je vraag kunnen updaten zodat deze voldoet aan de template? Veel mensen zullen je vraag overslaan als er te weinig info instaat.

Template:
m je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

[ Voor 70% gewijzigd door Rubyrubyruby op 15-04-2016 18:31 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente best-buy guides van november, januari en maart.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen.

Succes!

Dit topic is gesloten.