Drop-down menu Forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Zou er misschien een dropdown menu kunnen komen bovenin bij 'Forum' om sneller naar 'My React' te kunnen komen?

Nu moet ik eerst nar Forum, my react tabblad, en dan naar beneden scrollen..

Of althans iets, om snel bij My React te komen :)

thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je bedoelt dat je geen Actieve Topics, Bookmarks, MyReact en Mijn Topics rechts bovenin hebt?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-10 21:01
Ik denk dat hij bedoeld dat hij niet voorbij de notepad hoeft te scrollen .... but correct me if im wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hero of Time schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:43:
Je bedoelt dat je geen Actieve Topics, Bookmarks, MyReact en Mijn Topics rechts bovenin hebt?
Nee ik bedoel bijvoorbeeld vanaf de frontpage :) (reviews, pricewatch, V&A, Forum etc)
Inspector schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:38:
Ik denk dat hij bedoeld dat hij niet voorbij de notepad hoeft te scrollen .... but correct me if im wrong :)
Ja dat ook haha, maar dan zit ik dus al in de my react tab..

Ik 'wil' gewoon sneller naar my react kunnen.. dus als diezelfde tabbladen onder een Forum dropdown kunnen staan, dan kan ik direct van waar ik ook ben, naar het gewenste tabblad.. of het nou my react is, bookmarks, actieve topics etc :)

[ Voor 47% gewijzigd door poor Leno op 15-04-2016 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Klik op je naam > Profiel en daar heb je direct een link naar MyReact. Werkt dat niet snel genoeg? Er zijn hoe dan ook al plannen om die pagina in je profiel te hangen, maar ik en mijn collega moderators vinden de huidige pagina van MyReact nog erg handig, dus zien 'm liever niet verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hero of Time schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 19:00:
Klik op je naam > Profiel en daar heb je direct een link naar MyReact. Werkt dat niet snel genoeg? Er zijn hoe dan ook al plannen om die pagina in je profiel te hangen, maar ik en mijn collega moderators vinden de huidige pagina van MyReact nog erg handig, dus zien 'm liever niet verdwijnen.
Oh maar dat is niet wat ik bedoel hoor.. Ik kan dat wat jij zegt niet vinden bij mij :?
De Myreact pagina is prima en hoeft niet te verdwijnen..

Het enige wat ik leuk zou vinden is dat als je nu boven aan je pagina kijkt (rode balk) dan zie je "Meer" met een dropdown menu.. Dat zou ik ook graag zien bij "Forum", en in dat dropdown menuutje de volgende onderwerpen zien:
Forum ^
Forumlijst
Actieve topics
Bookmarks
Myreact
Mijn topics
Faq

Hetzelfde dus als de tabbladen die je ziet als je nu op Forum in de rode balk klikt..

(snap je t nog? :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je hebt niet "MyReact van $USER" onder Persoonlijke Gegevens? Staat onder je opleiding Fotografie, naast het opgegeven geslacht en net boven de badges. Als je 't echt niet ziet, dan is 't vast iets wat de devs voor de modjes hebben gemaakt en alleen voor ons zichtbaar.

Maar het Forum stukje een dropdown maken zou ik niet erg vinden. Ik wil regelmatig naar de FAQ of AB linken en dan moet ik een nieuwe tab openen enzo. Heb maar in 1 browser op 1 systeem hier een quick note voor, maar die gaat binnenkort (misschien dit jaar) met pensioen. Moet ze eigenlijk naar m'n andere browser brengen, maar komt er nooit van enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hero of Time schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 19:15:
Je hebt niet "MyReact van $USER" onder Persoonlijke Gegevens? Staat onder je opleiding Fotografie, naast het opgegeven geslacht en net boven de badges. Als je 't echt niet ziet, dan is 't vast iets wat de devs voor de modjes hebben gemaakt en alleen voor ons zichtbaar.

Maar het Forum stukje een dropdown maken zou ik niet erg vinden. Ik wil regelmatig naar de FAQ of AB linken en dan moet ik een nieuwe tab openen enzo. Heb maar in 1 browser op 1 systeem hier een quick note voor, maar die gaat binnenkort (misschien dit jaar) met pensioen. Moet ze eigenlijk naar m'n andere browser brengen, maar komt er nooit van enzo. :P
Ohja nu zie ik t :)

Ik gebruik eigenlijk dat rechterstuk (onder naam) van de balk nooit.. Behalve als ik echt specifiek iets wil opzoeken op Tweakers (karma oid), of instellingen wil veranderen.
Soms wel de messenger of notificaties..

Meestal zit ik gewoon op Tweakers een beetje rond te neuzen en wil ik soms meteen naar myreact..
Vandaar het ideetje voor een Forum drop-down :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maak een bookmark in je browser dan die je met een shortcut oproept. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Onee, laat http://gathering.tweakers.net/forum/myreact inderdaad niet verdwijnen, aub! Dat is zowat mijn homepage :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Room42 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 19:29:
Onee, laat http://gathering.tweakers.net/forum/myreact inderdaad niet verdwijnen, aub! Dat is zowat mijn homepage :)
Hahaha nee duh, ik wil er gewoon snel bij kunnen :)
Hero of Time schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 19:24:
Maak een bookmark in je browser dan die je met een shortcut oproept. :P
Haha ja alles kan ;)
Leek me gewoon een handige feature :)

[ Voor 30% gewijzigd door poor Leno op 15-04-2016 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dit was een van de kritiek punten bij het introductie van TW7, vanwege die kritiek is de breadcrumb regel rechts bovenin toegevoegd.

Input gevraagd over oplossingen voor forumshortcuts
In het navigatiemenu hebben we geen ruimte voor deze links en we vinden het ook niet wenselijk om ons mooie duidelijke menu te moeten opofferen.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
_David_ schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 19:47:
Dit was een van de kritiek punten bij het introductie van TW7, vanwege die kritiek is breadcrumb regel rechts bovenin toegevoegd.

Input gevraagd over oplossingen voor forumshortcuts

[...]
Ah leuk om te zien :)

Maar in principe zou je van alle hoofdstukjes in de navigatiebalk een dropdown kunnen maken, zonder dat het onoverzichtelijk wordt.. (Zoals "Meer")

Wat misschien ook wel een idee is, is dat ik Myreact, Bookmarks etc aan de zwarte tracker-kolom kan toevoegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik kijk nu nog eens goed in het menu onder je usernaam en daar staat eigenlijk alles al in, behalve MyReact. En dat zal dan te maken hebben met het plan om die te verwijderen en als tab in je profiel te hangen. Maar Forum Bookmarks en Mijn Topics zijn in dat menu te vinden en Active Topics heb je al in de tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hero of Time schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 19:57:
Ik kijk nu nog eens goed in het menu onder je usernaam en daar staat eigenlijk alles al in, behalve MyReact. En dat zal dan te maken hebben met het plan om die te verwijderen en als tab in je profiel te hangen. Maar Forum Bookmarks en Mijn Topics zijn in dat menu te vinden en Active Topics heb je al in de tracker.
Haha ja dat zag ik dus ook net _O-

Maar ik ben benieuwd! Wanneer kunnen we iets nieuws verwachten? :D

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 15-04-2016 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hero of Time schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 19:57:
Dat zou een een grote fout zijn. MyReact is namelijk mijn homepage :p
Pagina: 1